PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: 121carhire



Michael
30-08-11, 17:37
Hallo,

kent iemand www.121carhire.com (http://www.121carhire.com) of heeft er al eens gehuurd?
De prijzen zijn voor mijn specifieke datum namelijk erg aantrekkelijk, maar ik had voorheen nog nooit iets gehoord over dit bedrijf.
Info is van harte welkom.

Groet Michael.

Iris02
31-08-11, 07:57
Ik ken dit bedrijf niet, maar heb uiteraard wel even een berekening gedaan voor de door ons te huren auto. Het kwam duurder uit dan een auto huren met de ANWB korting.

Ik vraag mij ook af waarom hetzelfde type auto voor verschillende prijzen op de site staan? Auto is exact gelijk qua deuren, passagiers e.d. en toch zit er een prijsverschil in. Heeft dit soms iets te maken met het jaartal van de auto ?

6foot6
31-08-11, 09:14
Ik vraag mij ook af waarom hetzelfde type auto voor verschillende prijzen op de site staan? Auto is exact gelijk qua deuren, passagiers e.d. en toch zit er een prijsverschil in.

123carhire is een "brooker" die bemiddelt tussen het autoverhuurbedrijf en een klant.

Het bedrijf maakt gebruik van diverse aanbieders die dus elk een prijs voor de gevraagde auto afgeven.
Je ziet dus prijzen van bv Alamo, Herz, Avis en Dollar, voor dezelfde auto.

Michael
31-08-11, 12:39
Het is inderdaad een broker, maar wel één die kennelijk niet reageert op mails (of ben ik te ongeduldig :-\").
De minivan die ik op het oog heb kost voor mijn kerstperiode van 14 dagen slechts GBP 424,- voor een Gold pakket (extra bestuurders, een tank benzine en no excess). Dat is niet duur en eigenlijk was ik al begonnen met het boeken ervan. Totdat ik zag dat de prijs veranderd (+ GBP 25,-) als je uit Holland komt. Als je Belgie of de meeste andere EU landen invult, doet de bookingsengine dit niet. Dat vind ik nogal raar en heb hen hierover gemaild, maar heb nog geen antwoord. Het gaat mij niet om GBP 25,- maar mijn vertrouwen staat hierdoor, mede, even stil :).
Ik ken dit bedrijf niet, maar heb uiteraard wel even een berekening gedaan voor de door ons te huren auto. Het kwam duurder uit dan een auto huren met de ANWB korting.Dat zegt mij eerlijk gezegd niet zoveel. Over welk type auto en datum heb je het dan ?
Het is ook altijd zo dat het nogal verschilt welke datum en type. Mijn ervaring is dat een minivan kennelijk nogal populair is met kerst;
http://mkjvandijk.blogspot.com/2008/12/aankomst-florida.html

Iris02
31-08-11, 20:29
@Michael,
Ook een Minivan, 17 dagen ophalen in Orlando en wegbrengen in Miami, periode juni/juli 2012. Met ANWB korting (en gratis upgrade naar Hertz Gold member) 536 euro (ik kan er een paar euro naast zitten, maar het lag in deze koers).
Tot nu toe heb ik geen goedkopere aanbieder gevonden.

@6foot6
Dank je wel voor de uitleg :D