PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Belgske: Key West - Orlando juli 2012



belgske
30-08-11, 12:49
Beide dochters(14 en 12j bij vertrek) hebben in 't verleden een spreekbeurt over Florida gegeven. Nu we met z'n drïëen weer teruggaan, wilden ze ook graag kennismaken met The Florida Keys, Everglades en Miami. Deze plaatsen heb ik voor het laatst bezocht in '96, dus hier had ik wel oren naar.
Betreft the Keys ben ik nooit verder geraakt dan de 7-Miles Bridge. Om er zeker van te zijn dat ook Key West dit keer bezocht zal worden, beginnen we onze trip op dit eiland.
Zo zijn we tot volgend schema gekomen:

za 30-06: heenreis Düsseldorf-Atlanta-Key West
zo 01-07: Key West
ma 02-07: Key West
di 03-07: Key West - Homestead/Florida City
wo 04-07: Homestead/Florida City - Miami
do 05-07: Miami
vr 06-07: Miami - Orlando
za 07-07
. tem : verblijf Orlando
wo 18-07
do 19-07: Orlando-Parijs-Düsseldorf

Vliegtickets geboekt via vliegwinkel.nl
Hotels in Key West en Miami reeds geboekt via de site van Best Western.
hotel Key West: Best Western Plus Hibiscus Motel
hotel Miami : Best Western Plus On The Bay Inn & Marina

Bedoeling is een flexticket (excl. Bush Gardens) aan te schaffen. We zijn 12 volledige dagen in Orlando, dus dat zal wel geen problemen opleveren. Van die 12 dagen zullen we er 3 gaan doorbrengen in een Universal Hotel (expresspas ;))

Natuurlijk ga ik weer een reisverslag bijhouden met bijhorende filmpjes.

belgske
31-08-11, 13:08
Omwille vd drukte rondom the 4th of July, ook al hotel Travelodge in Florida City voor 1n geboekt, rechtstreeks via de site vh hotel.

Nu nog een hotel in Orlando, een Universal hotel, een auto en flextickets.

belgske
24-09-11, 09:58
De hotels in Orlando zijn ook al geboekt via www.hotelopia.nl (http://www.hotelopia.nl) dit was absoluut de goedkoopste aanbieder (in geval van Universal Hotel, de minst dure).
De eerste 4 nachten (6 tot 10 juli) verblijven we in Loews Royal Pacific Resort at Universal (178 euro pn, bij hotelopia geen weekendtoeslag). De belangrijkste reden is natuurlijk het onbeperkt gebruik kunnen maken van de Universal expresspas.
De laatste 9 nachten(10 tot 19 juli) zullen worden doorgebracht in ESD Extended Stay Deluxe SeaWorld (30 euro pn, normaal 51 euro pn, maar langverblijfkorting).
En kom ik in de nabije toekomst toch nog goedkopere aanbiedingen tegen (bv dollar wordt minder in waarde) kan je bij Hotelopia gratis annuleren tot een paar dagen voor aankomst.

Rest nog: autohuur en flextickets.

Sunshine State
25-09-11, 08:51
Hé vaders, je bent goed bezig voor je dochters, helemaal goed...
Je reis staat al meer dan aardig in de steiger, .... leuk om de vorderingen te lezen.

Wat wij ook wel voor hotelboekingen gebruiken is Alpha rooms. (http://www.alpharooms.com/discount-hotels.aspx)

Verder nog veel voorpret tijdens het bouwen van de reis!

Rick en Mandy

twinmom1995
25-09-11, 12:22
Wat gaaf dat jullie met z'n drieën ook weer gaan.
Wij gaan jullie dan ook weer proberen te volgen.
We zitten er in ongeveer dezelfde periode.

belgske
08-10-11, 19:34
Van de week via www.alamo.co.uk (http://www.alamo.co.uk) ook de auto vastgelegd. Voor de duur van 19 d. ben ik de eigenaar van een midsize SUV, fully inclusive - 423 Britse Pond.
Volgens de Voucher sluit het verhuurbedrijf in Key West om 18h00 zijn deuren. Wij landen echter, als alles volgens planning verloopt om 17h16. Koffers ophalen en vervolgens moeten we nog een bepaalde telefoon zoeken en hen opbellen, waarna hun ons komen ophalen. Als dat maar goed zal gaan. :-k

belgske
02-01-12, 17:29
een paar weken terug kreeg ik bericht dat onze heenvlucht iets langer ging duren, dus ipv om 17h00 landen we nu om 21h15 (plaatselijke tijd) in Key West.
Wij landen daar op za. en op za is het verhuurbedrijf van Alamo maar tot 18h00 geopend... wordt dus bellen.

Deze morgen belde men van Vliegwinkel dat de terugvlucht op do 19 juli geannuleerd is door Air France. We kunnen wel een dag later terug onder dezelfde condities... één dag langer in Orlando... dat valt wel mee te leven...:-\"

Wat me eigenlijk een beetje angst inboezemt is hetvolgende... dat vrouwke van vliegwinkel meldde me dat ze nog diverse veranderingen ziet gebeuren....
Nu moet ik de auto een dag verlengen, hotel in Orlando een dag verlengen... en als de vlieguren/dagen weer gaan veranderen, kun je alles weer een keer gaan afbellen...

charly
02-02-12, 11:46
Leuk dat je dit jaar toch weer gaat. Ook wij vertrekken 30 juni richting Florida maar dan van Amsterdam via Madrid naar Miami. Wij beginnen in Miami en gaan dan naar de Keys. Zie dat jullie op 3 juli weer vetrekken uit de Keys. De bedoeling is dat wij er op 4 juli aankomen. Hebben op basis van goede beoordelingen voor hetzelfde hotel gekozen als jullie. Het BW Hibiscus. Zijn erg benieuwd. Het hotel in Miami moeten wij nog boeken. Heel veel plezier nog met de voorbereidingen.