PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Disneyfan1970: 2006/2007



Disneyfan1970
20-01-06, 21:50
We vertrekken 23 december (hopelijk vroeg!) naar Orlando.
We verblijven dan van 23 december tot en met 3 januari in Springhill suites Lake buana vista.

We nemen een huurauto via Alamo, en gaan vliegen via United Airlines.

We nemen de 10 daags magic base Disney tickets.

van 4 januari tot en met 7 januari doen we de 3 night bahamian Disney cruise doen.
7 januari vliegen we weer terug naar huis.
Ik ga van de week alles voorboeken via OAD.

Na heel lang alles vergelijken en overwegen, wordt dit ons reisschema, ik hoef er niet bij te zeggen dat we er nu al heel veel zin in hebben :D

Zoals jullie begrijpen zit er heel veel Disney in onze trip !

Jeroen

Trainspotters
20-01-06, 22:10
Zoals jullie begrijpen zit er heel veel Disney in onze trip ! Jeroen

WOW =D>

Hehehehehe wat een lekker vooruitzicht zeg.

Heel veel Disney is een aardig understatement.

Veel plezier bij het vooruitboeken.

groet,
Trainspotters

Eric
20-01-06, 22:57
Ziet er goed uit, prima hotel, lekker veel Disney en nog een cruise als toetje.
Alvast een prettige vakantie, en begin maar met aftellen....
Eric

marisca
31-01-06, 23:52
Dit wordt jullie eerste cruise toch? Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen. Zelf willen wij dat ook eens ervaren. Mischien volgend jaar 2007, Want eerst gaan wij ons vermaken in juli in orlando 3 weekjes. Moet genoeg zijn, Dat zeggen wij iedere keer maar het verveeld nooit. En iedere keer komen wij tijd tekort. En dan blijven wij alleen nog maar in orlando. Het leuke is dat wij 10 jaar getrouwd zijn dit jaar, En dat gaan wij ook vieren in Disney in ons oude huwelijks resort. Met een heerlijk diner in Artist point!!! Dat betekend ook 10 jaar geleden voor het eerst naar orlando geweest(florida). Het was mijn droom om ooit naar Disneyworld te gaan, Wij wisten helemaal niet wat ons te wachten stond, Mijn droom is toen echt uit gekomen. Alles was geweldig!! Groetjes marisca. :D

Michael66
01-02-06, 12:24
Het leuke is dat wij 10 jaar getrouwd zijn dit jaar, En dat gaan wij ook vieren in Disney in ons oude huwelijks resort.

Wij zijn dit jaar ook 10 jaar getrouwd (28-06-1996)! En wij vieren dat ook met drie weken Florida. Nou vinden we elk jaar wel een reden om naar Florida te gaan .......

marisca
01-02-06, 16:48
Zo heb ik mijn man nou overgehaald om weer te gaan ! Hij vind het ook leuk hoor, maar de zet komt meestal door mij. Ik weet het altijd zo leuk te brengen. Net wat je zegt : Er is altijd wel een smoes te bedenken. Wij hebben al 3 dingen gemeen : florida passie, Zelfde vakantie periode, Ook 10 jaar getrouwd. Grappig what"s next !! Groetjes marisca. :D

Michael66
01-02-06, 17:13
Wij vliegen de 17e juli met United. Volgens mij via Washington. En jullie?
Ik weet wel al dat er bij United geboekt is, maar niet precies welke stoelen en zo. American Vacations heeft het erg druk en de bevestiging laat dus helaas nog eventjes op zich wachten. Dan zitten wij 3 weken in een villa in Indian Point, centraal aan de 192 achter de Walmart. Da's echt ons favoriete plekje. Hoor graag van je.

marisca
01-02-06, 19:32
Hi, Wij vliegen dit jaar voor het eerst met een duitse maatschappij . Wij vertrekken ook vanuit Dusseldorf. Eerder altijd met Martinair, Maar die vinden wij erg achteruit gaan ! Het was ook nog goedkoper. Trouwens bedankt voor je wissel kantoor tip, Had ik nooit aan gedacht om daar te informeren. Maar toch is cash link om mee te nemen ivm diefstal etc. Groetjes marisca. :D

marisca
01-02-06, 19:34
LTU is trouwens de maatschappij en wij vliegen rechtstreeks. Groetjes marisca. 8)

marisca
01-02-06, 23:10
oeps, Ik kwam er net achter dat die wisselkantoor tip niet van jou af kwam. :oops: Groetjes marisca.

FrankS
07-03-06, 11:35
Wij vliegen de 17e juli met United. Volgens mij via Washington. En jullie?
Ik weet wel al dat er bij United geboekt is, maar niet precies welke stoelen en zo. American Vacations heeft het erg druk en de bevestiging laat dus helaas nog eventjes op zich wachten. Dan zitten wij 3 weken in een villa in Indian Point, centraal aan de 192 achter de Walmart. Da's echt ons favoriete plekje. Hoor graag van je.

Je kunt United zelf rechtstreeks bellen en je stoelnummers vast laten zetten. Kijk eerst op SeatGuru.com wat de beste stoelen zijn (ik neem aan dat je in een 777 vliegt) en vraag daar specifiek om. Zijn die stoelen niet beschikbaar, dan kun je ze gewoon elke paar weken terugbellen om te checken of ze inmiddels wel beschikbaar zijn gekomen. Het telefoonnummer kun je vinden op de site van United.

Michael66
08-03-06, 05:37
Stoelnummers zijn al vastgelegd. Hebben we meteen laten doen toen we bij Teo zaten. Het was voor ons - met een jochie van zes erbij - van belang dat we goede plaatsen hadden. Maar bedankt voor de tip!

Fan
08-03-06, 13:34
hoi disneyfan,
Gewoon even een nieuwschierig vraagje van mij. Wij vliegen ook 23 december met United naar Orlando. Waar hebben jullie de overstap? Wij in Chicago. Had via Washington gewild maar dat lukte al niet meer. Gaat wel erg snel met die vluchten. We vliegen nu met een 767 naar Chicago en vraag me af of je dan ook schermpjes in de stoelen voor je hebt. En lekker he, gelijk de stoelen vast laten zetten, vind het zelf altijd wel een fijn idee.
Groetjes
Fan

Disneyfan1970
08-03-06, 13:58
Wij vertrekken 11:05, en hebben onze overstap inderdaad ook op Chicago.
Wij vliegen ook met de 767, ik heb nog nooit United gevlogen, maar ik geloof wel dat deze ook eigen schermpjes hebben.
Hier kun je in ieder geval zien waar je zit : http://www.united.com/page/middlepage/0,6823,1076,00.html

Tot hoe lang blijven jullie ? En waar verblijven jullie e.d. ?

Jeroen


hoi disneyfan,
Gewoon even een nieuwschierig vraagje van mij. Wij vliegen ook 23 december met United naar Orlando. Waar hebben jullie de overstap? Wij in Chicago. Had via Washington gewild maar dat lukte al niet meer. Gaat wel erg snel met die vluchten. We vliegen nu met een 767 naar Chicago en vraag me af of je dan ook schermpjes in de stoelen voor je hebt. En lekker he, gelijk de stoelen vast laten zetten, vind het zelf altijd wel een fijn idee.
Groetjes
Fan

Disneyfan1970
08-03-06, 14:04
Inmiddels zijn dus Ticket en huurauto al geboekt via Cheaptickets.nl

Disney kaartjes ga ik in mei kopen, en ik heb dan het hotel nog in voorboeking staan bij Oad, dit is nergens anders nog goedkoper te boeken tot nu toe.
Vliegen 8 januari vroeg terug, was stukken goedkoper als 7 januari 's middags of 's avonds !

De Disneycruise is ook al geboekt en betaald, dus gaat de goede kant op !!

Nu nog even wachten :D

Jeroen

paula
08-03-06, 14:34
Hallo Unitedvliegers,
Ik hoor van jullie dat je je stoelnummers kan laten vastleggen, dus ik vanochtend gelijk naar het reisbureau, had nog meer vragen, en dacht dat laat ik hun wel even doen, maar werd later teruggebeld dat het niet mogelijk was (voorheen wel maar dan ging het eigenlijk alleen om een preverentie en moest je sowieso ruim 3,5 uur voor vertrek aanwezig zijn om niet het risico te lopen dat ze dit toch aan een ander zouden weggeven) Is dit zo of weten ze het bij het reisbureau niet dat dit werkelijk mogelijk is en gaat het bij jullie ook om voorkeuren of staat het echt vast?
Wij vliegen 20 juli en ben nog niet op die site geweest, dacht ik zal dit eerst even lanceren, hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
gr. paula

Ta2 Gerrit
08-03-06, 14:42
Ze weten bij het reisburo wel degelijk dat het WEL mogelijk is, maar hebben waarschijnlijk geen zin om dit te doen, of de boeking loopt via andere schijven die de service niet (willen) leveren.
Hoe kan het anders, dat bijv. Teo van Am.Vac. of een willekeurige partculier dit wel kan, ik dacht zelfs 330 dagen van tevoren, en een reisburo niet. Dat klinkt toch te simpel, niet ?
Of je moet met Martinair vliegen, daar kan nagenoeg niets :evil:

paula
08-03-06, 14:53
Ze weten bij het reisburo wel degelijk dat het WEL mogelijk is, maar hebben waarschijnlijk geen zin om dit te doen

Zoiets dacht ik eigenlijk al, of het reisbureau of degene die ze gebeld heeft, wij vliegen dus ook met United en zal dit zeker vandaag even gaan uitzoeken, of is dit niet mogelijk als je niet rechtstreeks geboekt hebt maar bij een reisbureau?

Eric
08-03-06, 15:00
Vraag bij het reisburo even je boekingsnummer van United, en je kan het zelf op de website !!!
Eric

paula
08-03-06, 15:09
Dank je Eric, zal ik gelijk even doen en laat het nog wel weten of het gelukt is.

Fan
08-03-06, 15:37
Ha Jeroen,

Leuk, zitten we in hetzelfde vliegtuig. Wij verblijven dit keer helaas maar een week in Orlando, konden niet langer vrij krijgen. Maar ja, we gaan in ieder geval. We hebben dit keer een appartement gehuurd in terrace ridge, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. En we gaan veel shoppen, waarschijnlijk een dag Universal en naar kennedy space center.
Leuk dat jullie gaan cruisen, hebben wij afgelopen Kerst gedaan met Royal Caribbean, was echt super! Wij zitten volgens mij op rij 33 in het vliegtuig naar Chicago.
Groetjes
Fan

Fan
08-03-06, 15:41
Paula,

Vreemd hoor dat het reisbureau je niet verder kan/wil helpen. Wij hebben geboekt bij Teo van Americanvacations en daar kregen we gelijk onze stoelnummers door. Dit werkt geweldig. Hoop voor je dat het reisbureau je nog verder kan helpen. Veel succues en ik ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
Groetjes
Fan

Disneyfan1970
08-03-06, 15:47
Wij op 26, 33 is de laatste rij zo te zien !!

Jeroen


Ha Jeroen,

Leuk, zitten we in hetzelfde vliegtuig. Wij verblijven dit keer helaas maar een week in Orlando, konden niet langer vrij krijgen. Maar ja, we gaan in ieder geval. We hebben dit keer een appartement gehuurd in terrace ridge, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. En we gaan veel shoppen, waarschijnlijk een dag Universal en naar kennedy space center.
Leuk dat jullie gaan cruisen, hebben wij afgelopen Kerst gedaan met Royal Caribbean, was echt super! Wij zitten volgens mij op rij 33 in het vliegtuig naar Chicago.
Groetjes
Fan

Disneyfan1970
08-03-06, 15:48
Ik heb niet om stoelnummers gevraagt, via Cheaptickets.nl krijg je via je e-ticket al door op welke stoelen je zit, van alle vluchten.

Jeroen



Hallo Unitedvliegers,
Ik hoor van jullie dat je je stoelnummers kan laten vastleggen, dus ik vanochtend gelijk naar het reisbureau, had nog meer vragen, en dacht dat laat ik hun wel even doen, maar werd later teruggebeld dat het niet mogelijk was (voorheen wel maar dan ging het eigenlijk alleen om een preverentie en moest je sowieso ruim 3,5 uur voor vertrek aanwezig zijn om niet het risico te lopen dat ze dit toch aan een ander zouden weggeven) Is dit zo of weten ze het bij het reisbureau niet dat dit werkelijk mogelijk is en gaat het bij jullie ook om voorkeuren of staat het echt vast?
Wij vliegen 20 juli en ben nog niet op die site geweest, dacht ik zal dit eerst even lanceren, hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
gr. paula

Fan
08-03-06, 16:14
Jeroen,
Foutje van mij die rij 33, maarre ik zit ook op rij 26 hahaahahah AB en C
Groetjes
Fan

paula
08-03-06, 17:33
Vreemd hoor dat het reisbureau je niet verder kan/wil helpen.
Wij hebben dus bij D-reizen geboekt, omdat het reisbureau er niets van wist heb ik net het landelijk nummer maar gebeld met de vraag wat mijn boekingsnummer was, er staan nl. 2 nummers op de reisbescheiden, het dossiernummer en het reserveringsnummer, dus ik zei nog ik heb een korte vraag, helaas was het antwoord niet zo kort, ze begrepen er helemaal niets van, alsof ik Russisch sprak.
Ze konden zelfs mijn gegevens niet vinden, onder naam, adres of postcode, ging lekker dus, na 10 minuten in de wacht gestaan te hebben had ze me toch nog gevonden, maar op mijn vraag had ze geen antwoord, had ze nog nooit van gehoord, dus ik heb het zo maar gelaten en zoek het zelf wel verder uit. :o
Ga vanavond wel even naar de site van United en laat het nog wel weten.
Vast iedereen bedankt voor de info

Fan
08-03-06, 19:34
Hoi jeroen,
Nou ik heb nog maar ff onze stoelnummers gecheckt, maar we zitten dus niet op rij 26 maar op rij 25 stoelen ABC. Foutje van mij hahahahah.
Groetjes
Fan

Disneyfan1970
08-03-06, 21:03
Gelukkig voor jouw krijg je vast tickets waar je stoelnummers op staan, want jullie zitten anders door het hele vliegtuig :lol:

Jeroen


Hoi jeroen,
Nou ik heb nog maar ff onze stoelnummers gecheckt, maar we zitten dus niet op rij 26 maar op rij 25 stoelen ABC. Foutje van mij hahahahah.
Groetjes
Fan

paula
09-03-06, 09:48
Vraag bij het reisburo even je boekingsnummer van United, en je kan het zelf op de website !!!
Eric

Eric, mijn man is dus gisterenavond uren bezig geweest, eers bij seatGuru wezen kijken(tip van Fan), staat ongeveer hetzelfde op als op de site van United alleen bij seatGuru duidelijker, daarna heeft hij geprobeerd het online vast te laten leggen maar helaas niet gelukt, het inloggen lukte wel maar als hij de opdracht wilde laten uitvoeren kregen we steeds een bericht met "deze opdracht is mislukt" , ik ben er zeker van dat we wat fout doen, iemand een idee?

Fan, je schreef ook dat je United kan bellen om de stoelnummers te bespreken, een idee waar ik dat tel.nr. kan vinden, de United staat zo onwijs vol met info, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Er staat wel een nummer op in Amsterdam maar volgens mij is dat voor het boeken van vluchten. Help!!!!!

Eric
09-03-06, 10:11
Kunnen ze je op dat Amsterdamse nummer niet helpen aan het goede nummer?
Je kunt ook nog eens op een ander moment proberen in te loggen bij United, misschien lag de server eruit of zo.
Succes, Eric

Fan
09-03-06, 10:15
Paula,
Probeer het inderdaad eens op het nummer van United, kun je vinden op de site van schiphol. Volgens mij moeten ze je daar verder kunnen helpen. Vorig jaar vlogen we met Delta en toen had ik ook een vraag over de stoelen en daar konden ze makkelijk alles nakijken in de computer. Ik neem aan dat dat bij United ook wel zal lukken. Heel veel succes en laat je nog weten of het lukt?
Groetjes
Fan

FrankS
09-03-06, 10:15
Je moet het Amerikaanse nummer voor internationale vluchten bellen. Ik heb het even voor je opgezocht: International: 1-800-538-2929 (als je met een GSM belt, dan geef je dus in: "+1-800-538-2929", waarbij de + staat voor internationale toegang, de "1"het landnummer is van de USA en de "1" die voor de 800 staat niet gedraaid hoeft te worden.

Via inloggen kun je vaak maar beperkt wijzigen. Het helpt wel als je lid bent van Mileage Plus (gewoon inschrijven op www.united.com), want dan kun je aan de telefoon je Mileage Plus nummer intoetsen en hebben ze meteen al je gegevens bij de hand. Mijn ervaring is dat ik via het Amerikaanse nummer alle zaken geregeld krijg die bij het reisbureau of de Nederlandse desk van United niet lukken.

De Amerikaanse desk is ook erg geduldig en ze vinden het compleet normaal als je elke week terug belt om te vragen of er inmiddels bepaalde stoelen beschikbaar zijn gekomen. Dus als je niet tevreden bent over al toegewezen stoelen kun je die ook nog kostenloos laten wijzigen.

Succes!

paula
09-03-06, 10:28
Kunnen ze je op dat Amsterdamse nummer niet helpen aan het goede nummer?

Heb ik nog niet geprobeerd, ik dacht laat ik het eerst hier maar even vragen misschien is er wel iemand die weet waar ik precies moet kijken of hoe te handelen maar zal het gaan proberen.
paula

paula
09-03-06, 10:32
Frank en Fan,
Hartstikke bedankt voor de tips, helaas moet ik nu echt weg maar ga het vanmiddag gelijk proberen en laat het jullie nog wel weten.
gr. Paula

FrankS
09-03-06, 10:39
Frank en Fan,
Hartstikke bedankt voor de tips, helaas moet ik nu echt weg maar ga het vanmiddag gelijk proberen en laat het jullie nog wel weten.
gr. Paula

Het is (vanwege de Amerikaanse tijdzone) sowieso beter om niet in de ochtend te bellen...

paula
10-03-06, 21:30
Voor iedereen die mij geholpen heeft even de volgende ontwikkelingen, ik hoop dat het nog goed in mijn geheugen zit, had het gisterenavond ook al allemaal genoteerd, maar werd ineens uitgelogd toen ik het wilde plaatsen, ja weg is pech dus.
Mijn man had dus al zo'n Mileage plus aangevraagd en uitgeprint, volgens mij kan je dat nog voor andere dingen ook gebruiken, dus altijd handig. Via de site dus met dit nummer geprobeerd de stoelnummers vast te laten zetten, maar daar kwamen we niet verder mee, hiermee kon je alleen boeken maar dat was niet de bedoeling.
Toen maar dat nummer gebeld in Amerika, zijn een paar keer lange tijd in de wacht gezet en dachten dat proberen we later nog wel een keer, want ik neem aan dat dit aardig in de dollars gaat lopen als je een half uur aan de lijn hangt. Maar wachten ligt bij ons allebei niet in onze aard, eigenlijk moet het gelijk geregeld worden(geen geduld dus).

Wel kwamen we op de site van United nog iets tegen dat je je stoelnummers kan laten vastzetten als je geboekt hebt bij Teo(of zoiets) en nog een andere maatschappij maar daar weet ik de naam niet meer van.
Gelukkig hadden we van Fan ook nog een tip om United via of op Schiphol te bellen, daar kregen we eerst een heel menu te horen, zoals altijd natuurlijk en daar werd ook al uitdrukkelijk bij vermeld dat het bespreken van stoelen "niet meer" mogelijk is.
Toch hebben we ons maar even door laten verbinden met reserveringen.
Het enige wat te regelen was, was een voorkeur door te geven, maar je hebt geen garantie, wel konden ze ons in economy plus zetten, toch wat meer ruimte dan in economy. Nog gevraagd of we bij de nooduitgang of vooraan konden zitten waar je dus niemand voor je had, volgens mij heb je daar nl. veel beenruimte, maar dit was dus niet mogelijk, wordt vaak vrijgehouden voor mensen met kleine kinderen met buggys of zo.
Hij gaf ons nog wel de tip (die had ik zelf ook wel bedacht) dat we toch zeker wel 3.5 uur van te voren aanwezig te zijn, om de meeste kans te hebben op goede plaatsen.
Ik ben toch wel redelijk tevreden met dit resultaat, wist voor ik dit van jullie had gelezen helemaal niet dat je dit kon "voorbespreken".
Of is het verstandig om toch nog eens dat nummer in Amerika te bellen?
De keren dat ik gevlogen heb was altijd een charter en dan heb je helemaal niets in te brengen en zit je vaak met je benen in je nek, maar op zo'n lange vlucht is het toch prettig om het risico op trombose zo veel mogelijk te vermijden.

FrankS
13-03-06, 14:25
Ik adviseer toch nog eens naar Amerika te bellen. Daar is meer mogelijk dan bij de Nederlandse desk van United. Vroeg arriveren helpt tegenwoordig niet zo erg meer, omdat veel mensen al via internet of op eerdere (connecting) vluchten hebben ingecheckt en dus de goede stoelen bezetten.

paula
13-03-06, 21:23
Ik adviseer toch nog eens naar Amerika te bellen. Daar is meer mogelijk dan bij de Nederlandse desk van United.

Dank je, ik zal het dus toch nog maar een keer proberen, kun je daar trouwens zelf je stoelnummers (voorkeuren) doorgeven of krijg je van hun te horen welke plaatsen nog vrij zijn?
Is dit dan voor de hele reis ( heen en terug en overstap in Washington of alleen van A'dam naar Wash.)
gr. Paula

FrankS
14-03-06, 10:29
Je moet per afzonderlijk vlucht je stoelnummers vastleggen. Het beste kun je zelf even op www.seatguru.com kijken welke stoelen je het fijnst lijken. Vervolgens kun je telefonisch vragen of je voorkeur nog vrij is. Je hoeft niet persé stoelnummers te vragen, maar je kunt ook vragen om bijvoorbeeld "2 plaatsen naast elkaar bij het raam", of "zo ver mogelijk voorin het toestel".

Pauline
22-03-06, 14:48
he Jeroen,

Wij hebben nagenoeg dezelfde vooruitzichten :
We vliegen op 22 dec. 2006, 1 dag Miami, dan een 5-daagse cruise(Kaaiman-eilanden/Jamaica) en dan op naar Orlando en op 6 januari 2007 weer naar huis. Wij hebben er ook reuze veel zin in ! Hoe eerder je boekt, hoe langer de voorpret!

groetjes
Pauline :lol:

Disneyfan1970
22-03-06, 15:28
Dan hebben we een paar overlappende dagen in Orlando, leuk :)


he Jeroen,

Wij hebben nagenoeg dezelfde vooruitzichten :
We vliegen op 22 dec. 2006, 1 dag Miami, dan een 5-daagse cruise(Kaaiman-eilanden/Jamaica) en dan op naar Orlando en op 6 januari 2007 weer naar huis. Wij hebben er ook reuze veel zin in ! Hoe eerder je boekt, hoe langer de voorpret!

groetjes
Pauline :lol:

paula
22-03-06, 15:47
Je moet per afzonderlijk vlucht je stoelnummers vastleggen. Het beste kun je zelf even op www.seatguru.com kijken welke stoelen je het fijnst lijken
Nou Frank, we zijn al weer een tijdje bezig met het proberen van het vastleggen van de stoelen maar helaas nog steeds niet gelukt, het nummer in Amerika valt steeds ingesprek nadat ik in het menu doorgeschakeld ben.
Dus toch maar eens dat nummer in Amsterdam gebeld en die beweren dat het niet meer kan en ook dat ik niet in de Economy plus kan komen omdat ik betaald heb voor Economy en dat er hier geen stoelen zijn met extra beenruimte (waar het ons dus voornamelijk om gaat), ik kan wel naar de Economy plus maar dan komt er $76 bij per vlucht per persoon, omdat we overstappen in WDC komt dit dus neer op 16 (heen en terug) maal $76 of ik moet een soort abbonnement nemen voor iets van $250 p.p.
Je ziet, we zijn er nog steeds niet uit, maar blijven volhouden, ga het nu toch maar weer in Amerika proberen en hopen dat ze een keer de telefoon opnemen zonder dat we het ingesprekstoontje krijgen te horen.
Dit allemaal even ter informatie,
gr. Paula