PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegen van/naar/via Columbus (Ohio)



brutus
25-08-11, 19:00
Ik ben voor tickets aan het kijken voor juli 2012.
nu is de bedoeling dat we eerst een week naar Columbus Ohio gaan, en dan naar orlando of tampa viegen.
als ik dat in een keer boek wordt het dan als stopover gezien en mag ik een koffer per persoon mee nemen. of wordt de vlucht van columbus naar florida als binnenlandse vlucht gezien en moet ik voor de koffers bij betalen.
zoals het nu lijkt zal de maatschappij lufthansa of united worden.

Ebelix
25-08-11, 19:22
Als het lufthansa ticket wordt met een lh vluchtnummer dan hoef je niet bij te betalen. Is het een United ticket met United vluchtnummer dan denk ik dat je wel moet betalen voor je koffer tenzij je een elite status hebt in een van de Star Alliance maatschappijen frequent Flyer programmas.

corrus
25-08-11, 19:42
Zolang het deel uit maakt van een combinatie met een intercontinentale vlucht blijft één koffer gewoon gratis...

dennis-oostveen
26-08-11, 09:07
Maar dan moet je vlucht wel binnen een bepaalde tijd zijn en niet nog na een week aan komen.

Na een week is dit volgens mij toch echt een op zich zelf staande binnenlandse vlucht en moet je betalen voor je koffer.

Mocht ik dit onverhoopt niet correct hebben hoor ik dit natuurlijk graag!

Njit
26-08-11, 09:23
Dit staat er bijvoorbeeld bij Delta:


What bag fees apply to international passengers who have connections/stopovers within the U.S.?

If all flights are on the same itinerary, international fees and rules apply to passengers traveling internationally with a connection or stopover the U.S.
If an international passenger travels to the U.S. and continues their travel within the U.S. on a separate ticket, domestic rules apply.

Maar ik zie op sommige sites ook dat je vervolg binnen een bepaalde tijd moet zijn..

missazzaro
13-09-11, 15:14
Mijn dochter is in Columbus OH geweest verleden jaar. Ze vond het geweldig. Het heeft een Duitse downtown met duitse huizen een bezoek vooral Easton mall. Google even online naar Easton Mall in Columbus OH en als je de tijd hebt, ga naar Grandpa's Cheese farm. Dat is ongeveer 45 min rijden via interstate 71.