PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ron



RonH
22-08-11, 11:12
Hallo Florida liefhebbers,

Ik ben Ron en woon met vrouw en drie kinderen (16, 13 en 11) in Gorinchem.
Ik heb het plan om in 2012 naar Florida te gaan en ben lid geworden van dit forum omdat het bol staat van de nuttige informatie die je vakantie alleen maar aantrekkelijker kunnen maken. Een goede voorbereiding is toch (bijna) het halve werk, nietwaar?

Ons "probleem" is wel de reisperiode. We zijn om langer dan een week te kunnen, uiteraard afhankelijk van de schoolvakantie in de zomer. Echter heb ik besloten (na het lezen van de vele berichten op dit forum, en ik ken twee mensen die in Florida wonen) om niet in juli en augustus te gaan.
(wisselvallig en erg warm weer en de drukte in de parken)

Blijft als meer aantrekkelijke periode oktober over, echter kan ik dan van 13 tot 21 oktober. Das wel kort,.......voor een reis die met vijf vliegtickets, huur villa, autohuur, vermaak en shoppen, aardig wat euro's kost.

Ik ben er dus nog niet helemaal uit:), maar lees met genoegen jullie topics en postings.

Vriendelijke groet,
Ron.

Ebelix
22-08-11, 11:58
Welkom op het meest informatieve Floridaforum van de Benelux. Is de mei vakantie geen optie voor je? Ook dan is het heerlijk weer en nog niet zo druk in vergelijking van juli en augustus.

RonH
22-08-11, 12:35
Ook in Mei hebben de scholen hier maar een week aaneengesloten. Viel me zowiezo op dat alle vakanties in 2012 (uitgezonderd kerst/oud en nieuw, en de zomer), maar max een week zijn.

Groet,
Ron.