PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jill



Jill
19-01-06, 19:51
Hallo iedereen, ik ben Jill en ben 28 jaar.
Al van kleins af aan ben ik helemaal in de ban van Amerika geweest. Op mijn 12e ben ik voor de eerste x naar Amerika gevlogen. Ik had toen een vriendinnetje in New York waar ik 2 x naar toe ben gegaan. Daarna heb ik ook gelogeerd bij een vriendin die naast Seattle woont, ben nog eens op een rondreis gegaan met mijn broer in Californie/Nevada.
Maar op Florida ben ik echt verliefd geworden. Mijn 1 x was in 1998 en zijn we naar Rotonda geweest waar we een villa hadden gehuurd. Het weer, de prachtige stranden en zoals altijd de vriendelijke mensen werd een beetje een verslaving :). Dus sindsdien zijn we al 3 x naar Florida terug gegaan. Kissimmee, Orlando en Inverness. Het liefst van al zit ik in Orlando of omgeving omdat ik niet weg te slaan ben uit de shopping centers. Gelukkig denken mijn broer, zus en vriend er hetzelfde over zodat er op dat gebied geen discussies over ontstaan. We hebben nog geen enkele slechte ervaring achter de rug gehad in Amerika. In mei gaan we weer terug. Ook wij proberen minstens 1 x per jaar naar Florida te gaan. Bovendien heb ik eindelijk een forum gevonden die dezelfde mening heeft over Florida als ik.

Njit
19-01-06, 20:15
Welkom Jill. Altijd leuk om een Orlando winkel expert te mogen verwelkomen :)

Jill
19-01-06, 22:46
Welkom Jill. Altijd leuk om een Orlando winkel expert te mogen verwelkomen :)

Thank u :D

Disneyfan1970
20-01-06, 10:57
Welkom hier.