PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Briggy: Orlando - januari 2012



Briggy
16-08-11, 19:02
Hallo allemaal :)

Een long-time internet vriendin gaat trouwen en heeft gevraagd of ik er ook bij ben. Aangezien ik haar al heel lang wil ontmoeten, heb ik ja gezegd.

Het zal een korte vakantie worden, nog niets is geboekt, maar ik heb wel al een idee van wat de indeling zal zijn.

Aangezien Marther Luther King dag 2012 op maandag de 16e valt, ben ik van plan op die dag naar Orlando international airport vliegen. Aangezien het een vrije dag is, zullen de parken erg druk zijn (denk ik). Weet iemand of de Amerikanen dan een soort mini break hebben, of echt alleen die maandag vrij?

Voorlopig schema:
Dag 1: Aankomst Orlando (met shuttle of taxi naar hotel)
Dag 2: Seaworld - Beluga interaction program (geld waard?)
Dag 3: Universal Studios/Harry Potter
Dag 4: Vertrek naar Melbourne, Florida (bij vriendin)
Dag 5/6/7: Melbourne, Florida (bij vriendin)
Dag 8: Vertrek naar Nederland

Aangezien ik alleen reis, 21 ben, en nog geen vijf jaar mijn rijbewijs heb, lijkt mij het beste om een partner hotel te boeken met shuttle acces naar Seaworld en Universal Studios.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

corrus
16-08-11, 19:08
Aangezien ik alleen reis, 21 ben, en nog geen vijf jaar mijn rijbewijs heb,
1 jaar is voldoende hoor...
Je valt wél in de Under Age categorie (onder de 25 jaar)... dus is een auto huren wel duurder...

Briggy
16-08-11, 19:25
Ah, desondanks huur ik toch geen auto. Ben er dan maar 2 dagen, en als bij het hotel de shuttle inbegrepen is, is het geen probleem. :)

corrus
16-08-11, 19:32
Groot gelijk... :mrgreen:

petrajessy
16-08-11, 19:49
Leuk dat je de reis gaat maken!!!! Dus je ontmoet haar dan ook voor het eerst "live"?
Vraagje: hoe ga je nu naar Melbourne vanuit Orlando?

Briggy
16-08-11, 20:44
Yep, het zal de eerste keer zijn dat ik haar en haar vriend (verloofde) in het echt zie :D

Ze komen me ophalen met de auto, en brengen mij ook weer naar het vliegveld :D