PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Briggy



Briggy
16-08-11, 18:47
Hoi allemaal :)

Ik ben Brigitte, vanaf volgende week dinsdag 21 jaar oud. In Florida ben ik nog nooit geweest, maar daar gaat verandering in komen :) Januari 2012 bezoek ik Florida in mijn uppie!

Ik hou van muziek, film, mijn vriend, internet, dingen ondernemen, reizen en nog meer.

aggie
18-08-11, 09:00
Hallo Briggy,

Welkom op dit gezellige en vooral informatieve forum! Leuk dat je de oversteek gaat maken en dat helemaal in je uppie! Je kunt je goed voorbereiden door veel reisverslagen e.d. te lezen. Veel plezier hiermee en je komt veel, heel veel ideeen tegen!!

groetjes van Aggie

Njit
18-08-11, 09:13
Welkom,

Je vriend gaat niet mee?

Syllvia
18-08-11, 09:17
Zo te lezen niet Njit....wat een geluk toch dat jij altijd mee mag hé :)

Briggy
18-08-11, 11:14
Nope, hij gaat inderdaad niet mee. Hij werkt fulltime en ik maak deze reis van mijn spaargeld. Maar maak jullie maar geen zorgen hoor, ik red mij prima :)

koenkamphuys
18-08-11, 19:54
Welkom op ons forum.
Hou er rekening mee dat autoverhuurmaatschappijen extra kosten rekenen voor jonge bestuurders. Die vriend van jou mist wel wat door niet mee te gaan.

Njit
18-08-11, 20:07
Goede Koen! En weet ook dat het goedkoper is om hier in NL alvast een Underage pakket te nemen.

Briggy
18-08-11, 23:27
Ach ja, we hebben het nog maar pas, er komen heus wel wat Amerika vakanties aan in de toekomst ;) Wilde Discovery cove doen deze reis, maar bedacht toen dat dat niet zo leuk zou zijn, zonder iemand om de ervaring mee te delen! Vind alleen reizen stiekem best prettig, ben gewend om alles te doen wat ik wil, en met een reisgenoot is dat wat moeilijker O:)