PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney's Polynesian resort



marisca
19-01-06, 10:31
Heeft iemand van jullie wel eens zo'n diner schow in het polenesian resort genomen.? Het schijnt op het strand te zijn, met hawaiaanse dansers en bbq ? Wij zijn best benieuwt of die ervaring goed was? sfeervol? Groetjes marisca. :-({|=

FrankS
07-03-06, 11:26
Wij hebben dat 9 jaar geleden gedaan. De show was wel aardig, maar het eten was niet geweldig. Niet echt een aanrader. De Hoop-dee-doo revue in Fort Wilderness is echter weer wel leuk en goed!

marisca
07-03-06, 22:46
Hebben wij dit nou net gisteren gereserveerd! :-&
Is het eten verschrikkelijk?
Vertel! Wat krijg je zoal te eten in die tent? :cry:

Njit
07-03-06, 22:48
Hebben wij dit nou net gisteren gereserveerd! :-&
Is het eten verschrikkelijk?
Vertel! Wat krijg je zoal te eten in die tent? :cry:

Misschien is er in 9 jaar wel heel veel veranderd...

marisca
07-03-06, 23:05
Hebben wij dit nou net gisteren gereserveerd! :-&
Is het eten verschrikkelijk?
Vertel! Wat krijg je zoal te eten in die tent? :cry:

Misschien is er in 9 jaar wel heel veel veranderd...
Laten wij het hopen, want dit is al de tweede negatieve reactie.
Ik heb ook al een antwoord op een ander forum gehad, die niet zo super was. :cry:

Petra/VS
07-03-06, 23:32
Kun je er niet meer onderuit dan? Mijn herinnering aan het strandje van het Polynesian Resort is, dat het die benaming nauwelijks verdient (wij logeerden er drie jaar geleden). Ook het resort zelf vonden wij voor de prijs oud en vervallen, zeker in vergelijking met andere Disney resorts. Maar de show ken ik niet, dus daar kan ik geen zinnig woord over schrijven.

FrankS
09-03-06, 10:03
Het eten is niet slecht, maar niet wat wij er van verwacht hadden. Het is een vast menu en wordt tijdens de show opgediend, waardoor je dus vast zit aan het tempo dat daarmee bepaald wordt. Er zitten altijd wel dingen tussen die je heel lekker vindt en andere gerechten vind je wat minder, maar bijvoorbeeld bij een buffet kun je dan zelf bepalen dat je ergens wat meer van neemt. Hier kan (kon?) dat dus niet.

Bij de Hoop-dee-doo revue heb je daar minder last van, omdat er tussendoor door de waiters geïnformeerd wordt of je van een bepaald gerecht meer wil hebben.

marisca
09-03-06, 19:11
We zien wel wat het wordt we moeten toch eten en we verwachten er gewoon niet te veel van, Dan kan het altijd meevallen.
We hebben genoeg andere plannen in wel goede restaurants dit jaar, Dus dat komt wel goed.
Niet ieder restaurant is het zelfde of even goedhttp://img509.imageshack.us/img509/3452/drevil18sw.gif (http://imageshack.us)
.( Leuke smiley he, Dokter evil) .