PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Donar (Nick)



Donar
12-08-11, 22:35
Hallo,
Ik ben Nick,17 jaar en woonachtig in Groningen
Maandag ga ik voor de 3de keer naar Amerika.
Ik ga samen met mijn vader (Serge/Pro), mijn moeder (Jolanda) en mijn broertje (Guy)
In 2009 heb ik het bekende Orlando virus opgelopen dat jaar maakten we een rondreis door Amerika (New York, Las Vegas, Los Angeles,Orlando en Miami) in 2010 zijn we weer naar Orlando geweest en dat beviel ons erg goed vandaar gaan we dit jaar weer. We verrekken maandag eind van de dag richting Schiphol om de nacht door te brengen in van der Valk Schiphol. Dinsdag moeten we ong. om 10.00 uur aanwezig zijn op Schiphol om een paar uur later de lucht in te gaan en 3 September pas weer aan te komen in het waarschijnlijk regenachtige Nederland. We zijn er dus bijna 3 week. Voor de mensen die ons evt nog willen volgen da kan via ons blog : Florida-aug2011.blogspot.com

Teleton
13-08-11, 08:22
We verrekken maandag eind van de dag om een paar uur later de lucht in te gaan en 3 September pas weer aan te komen.

Hey Nick & familie, welkom hier op het Floridaforum. Da's wel een verrekt lange vlucht die jullie gaan maken, als ik het zo bekijk....;-). Maar alle gekheid op een stickie, drie weken Florida da's een heerlijk vooruitzicht! Maak ons maar blij met jullie dagelijkse avonturen daar, veel plezier!

A.Hofman
13-08-11, 08:32
Als ik een Gronings accent hoor in Orlando, dan zijn jullie het waarschijnlijk. We gaan jullie blog volgen, we komen zelf een week later.

Veelplezier alvast.

mineke
13-08-11, 10:47
Hallo Nick & de rest van de familie ook namens mij een hartelijk welkom op dit leuke Florida forum. Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie al 3 september naar de Sunshine State gaan. Ik wens jullie een fantastische tijd daar en ik ga me aanmelden om jullie belevenissen te gaan volgen.
grtjes Mineke

Donar
13-08-11, 12:02
Haha ik maak het wel wat verwarrend we vertrekken maandag richting van der Valk dinsdag (de 16de) vliegen we en we komen 3 september terug.

mineke
13-08-11, 12:30
Wat ik vandaag heb weet ik niet, maar lees de berichten op het Forum niet goed, waardoor mijn antwoorden niet juist zijn hahaha.
Je had het goed geschreven hoor, nogmaals een fantastische tijd.
grtjes Mineke

derrobbie
13-08-11, 15:46
Wij wensen jullie alvast een hele mooie vakantie toe en wij gaan jullie ook volgen :-)
Groetjes Robert en Angelique

nikie1968
14-08-11, 15:13
een superfijne vakantie...
en een goeie vlucht a.s dinsdag...