PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: orient (André)



orient
10-08-11, 00:54
Hallo mede Florida gangers en Florida bewoners.

Dit jaar ga ik met mijn vrouw en kind in dec/jan voor het eerst sinds 1998 weer naar Florida en ik merk dat er in die periode veel hotels volzitten, zeker in het zuiden.
De eerste dagen in Orlando verblijven we bij vrienden van ons. Ik heb al een goed hotel in Key West geboekt voor 31 december en 1 januari, maar de rest moet ik allemaal nog boeken.

Normaal reizen wij naar de Westkust en in een andere periode dan nu, maar daar is het heel makkelijk om gewoon een motel/hotel binnen te lopen en dan een kamer te boeken.

Is het in Florida eind december, begin januari ook makkelijk om binnen te lopen en een kamer te boeken of zit het ècht helemaal vol zoals ik op hotels.com e.a. sites kan lezen?

Niet ALLE motels/hotels staan op hotels.com tòch, vandaar mijn vraag of de "gewone" gelegenheden nog wel 'n kamer hebben om te overnachten of is het beter dat ik nu alles al boek?

Bedankt alvast voor de eventuele reacties!

Teleton
10-08-11, 11:13
Is het in Florida eind december, begin januari ook makkelijk om binnen te lopen en een kamer te boeken of zit het ècht helemaal vol zoals ik op hotels.com e.a. sites kan lezen?

Hallo, Andre en familie en welkom op het vrolijkste forum voor de verwende Floridavakantievierders. Fijne tijd hebben jullie gekozen om naar Florida te reizen. En jullie gaan niet alleen, duizenden snwobirds uit de koude staten trekken naar het zuiden en houden, zeker in die periode, vele hotelkamers bezet.

Of het echt helemaal vol zit is lastig te zeggen, maar ik zou niet graag met vrouw en kind van herberg naar herberg trekken in die periode, om er uiteindelijk achter te komen dat er alleen nog plaats in de stal is.

Wat 'beter' is, valt wat lastig te zeggen. Misschien helpt het als je je reisplan in het daartoe bestemde topic zet, met de data. Er zijn hier meestal wel wat ervaringsdeskundigen die willen helpen maar, zeker als het om drukte en hotelbezetting gaat; resultaten uit het verleden...etc.etc.

Plezier en succes gewenst met de planning!

orient
10-08-11, 11:26
Bedankt Teleton, ik zal het eens snel gaan uitzoeken hoe we gaan.

Of via de Tampa en de westkust naar het zuiden en terug via de oostkust of andersom. Het laatste heeft mijn voorkeur.

Vanaf 2 januari wordt het wel een stuk rustiger in de hotels, dus daar kan ik voordeel mee behalen.

Ik ga in ieder geval kijken en zoeken.