PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mlfranken



mlfranken
09-08-11, 19:10
Wij zijn een stel en gaan met onze peuter voor het eerst naar Usa.

We nemen een huurauto en nemen een eigen autostoeltje in een grote koffer mee. Ook de kinderwagen gaat mee. We beginnen een week in Orlando en dan een week in Miami.
Alle tips zijn welkom, gedrag,eten, fooi, mooie en leuke plaatsen, noem maar op,

Groetjes Marleen

r.teeuwsen
09-08-11, 19:17
Hoi Marleen,

Welkom op dit informatieve forum.... Voor alle tips denk ik dat je rustig het forum moet gaan uitkammen.... te veel om hier te beschrijven ;-)
Waar ik je wel op wil wijzen is dat je even moet kijken op de site van de maatschappij waarmee je vliegt of je niet kosteloos een autostoeltje zo mee kan nemen.Dat scheelt weer ruimte in de koffer op de terugweg :-)
Ik weet namelijk dat bij Air Berlin dat sowieso is toegestaan.
Wanneer gaan jullie precies? Beetje mooie maand uitgekozen?

Veel plezier en geniet van de voorbereiding!
Greetz, Remco

Njit
09-08-11, 19:48
Welkom op ons gezellige FLorum. Het handigste is om een aantal reisverslagen door te lezen. Dan heb je al snel een idee hoe het allemaal in z'n werk gaat in de USA. Verder staat er overal bijna alles wat je kunt verzinnen wel een eigen topic. De zoekfunctie bovenin de blauwe balk bied je meestal wel uitkomst. Maar gerichte vragen zijn natuurlijk altijd welkom ;)

mlfranken
17-08-11, 22:03
Wij gaan in maart. Ja ik zal dit forum goed gaan uitkammen. Heb er al flink wat interessants op gelezen!
thanx