PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Anonymous



Anonymous
15-09-04, 16:51
Ik ben <xxxx> en kom uit de buurt van Eindhoven en ben 27 jaar.

In 2000 ben ik voor het eerst naar Amerika gegaan.We hebben toen een rondreis gemaakt van 2 weken door heel Florida.Ik wilde altijd al naar Amerika maar voor de rest helemaal niet dat ik er perse naar toe moest.

Maar dat is sinds toen wel veranderd. Bijna alles is daar gewoon beter op vakantiegebied.Als je dat vergelijkt met bv. vakantielanden als Spanje,Griekenland of Turkije. Geen harde bedden,spijkers door de vloer,ontbreken van airco,slecht eten en weet ik wat je allemaal in dat soort landen mee maakt.
De hotels en het eten en het vermaak is in Amerika zoveel beter.

Verder ben ik na 2000 nog geweest in 2001 (zuid west Amerika),2002 (Florida),2003(NoordOost Amerika en Canada) 2003/2004 (Las Vegas) en nu in oktober 2004 weer naar Florida.

Sommige vragen van : Ga je nou alweer daar heen? Wat is dat toch met Amerika.Wat heb je daar te zoeken. Maar dat weet je alleen als je er 1 keer geweest bent. Als je alleen de overvolle strandplaatsjes van Spanje,Turkije etc. gewend bent is het ook moeilijk voor te stellen hoe het in Amerika is.

Ik vind alle soorten vakanties leuk,luieren,dingen zien,dingen doen,wintersport,rondreizen etc. In Amerika heb je dat alles samen.(behalve wintersport want dat heb ik daar nog niet gedaan).

Want is nou het fijnste aan Amerika? Wakker worden ,smorgens in het bubbelbad duiken die om 6 uur al open gaat, ontbijten bv. bij de Denny's,rijden naar je volgende bestemming en dan onderweg stoppen om dingen te zien,eten,winkelen enzo.
Dan op de plaats van bestemming dingen doen/zien ,s'avonds ergens eten en daarna het zwembad induiken met een pilske aan de rand van het zwembad.Dit is de perfecte dag. Tenzij dat je naar Orlando gaat dan zit je natuurlijk heel de dag in een park.