PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Meurcy



Meurcy
09-08-11, 10:59
Hallo allemaal, zal me even voorstellen, ik ben marjorie en ga voor het eerst naar Orlando met mijn man en twee kinderen in oktober, we hebben nog helemaal niets gepland, ik heb alleen twee weken appartement in hotel geboekt. De kinderen twee jongetjes van 8 en 10 jaar weten net als wij compleet niet wat ze te wachten staat, maar succes verzekerd denk ik maar zo. Door dit forum uit te pluizen hoop ik leuke tips te gaan gebruiken als we daar zijn. Het enorme aanbod aan pretparken vind ik een hele klus, misschien wat tips, had gedacht niet naar Disney te gaan omdat we in Parijs geweest zijn, maar ik geloof dat ik dit toch moet bijstellen. Hoop op wat leuke reacties.

nikie1968
09-08-11, 11:58
hallo meurcy,

jullie zijn dus ook op weg om besmet te worden met het florida virus....hahahaha
blijven jullie alleen in orlando????
er is nog zoveel meer als alleen orlando.....

VakkieV
09-08-11, 12:32
Pretparken genoeg!

Disney World:
Magic Kingdom
Epcot
Animal Kingdom
MGM studio's

Verder Universal:
Universal studio's
Universal Islands of Adventure

Verder natuurlijk Seaworld!
Busch gardens (Tampa)
Discovery Cove

Ook verschillende waterpretparken:
Wet 'n Wild
Blizzard Beach (Disney)
Typhoon Lagoon (Disney)
Aquatica (Seaworld)

Dus genoeg pretparken e.d. in Orlando.
Wij zijn zelf in eens in Orlando geweest voor 7n en hadden achteraf spijt dat we alleen de pretparken hebben gezien.
Nu gaan we volgend jaar terug, er is inderdaad zoveel meer!!

Njit
09-08-11, 13:08
Vanuit Orlando kun je ook leuke trips ondernemen, bijvoorbeeld naar Kellypark..
Of met de Boggy Creek Airboat mee.

Ta2 Gerrit
09-08-11, 13:12
Pretparken genoeg!!!

Waarom hoor je nooit iemand over The Holy Land, toch ook een bekend themepark O:)

Njit
09-08-11, 13:23
Daar heb jij vast een abonnement op...

nikie1968
09-08-11, 13:54
ik wil ieder jaar ook ff naar de everglades......tja ieder z'n tik......

r.teeuwsen
09-08-11, 14:47
Hallo Marjorie,

Van harte welkom op dit informatieve forum... je kunt hier alles vinden om straks een onvergetelijke vakantie te beleven....
Wat mij opvalt... ik heb alleen twee weken appartement in hotel geboekt...
Heb je nog geen vliegtickets, ESTA, huurauto e.d. geregeld?? Volgens mij niet onbelangrijk om dat ook even te doen.

Veel leesplezier hier in ieder geval ;-)
Greetz, Remco

Njit
09-08-11, 15:11
Ik zou ook eerst de vliegtickets boeken en daarna pas het hotel/appartement/villa

A.Hofman
10-08-11, 20:17
Rondom Orlando zijn diverse andere attracties die je makkelijk als dagtrip kunt doen.

Zoals Kennedy Space Center(Cape Canaveral), Fantasy of Flight(Polk City) Zwemmen met manatees (oa Crystal River) Cirque du Soleil (Downtown Disney) Kelly Park, Kanoën (oa Wekiva river), Old Town(Kissimmee) Airboat Tours (div.locaties) Shoppen in de outlets natuurlijk! Gatorland (Orlando) Silver Springs (Ocala) het is eigenlijk te veel om op te noemen, en zeker te veel om in 2 weken te bezoeken.
Wissel de grote pretparken af met een dagje shoppen, natuur of buitenactiviteit, en hou de reis voor iedereen leuk en interessant.

Maak een lijstje van de interesses/voorkeuren van alle reisgenoten, en maak daaruit een keuze waar iedereen zich zoveel mogelijk in kan vinden.

Succes met de planning (en de voorpret!)

Tjainet
10-08-11, 23:19
Hi Marjori,
Wij zijn ook een aantal keer alleen naar Orlando geweest,en kun je makkelijk twee weken vullen EN relaxen. Je kan tussen de pretpark dagen door ook naar een waterpark. Kun je heerlijk op een bedje met parasol en een drankje relaxen en je 2 kids hebben de tijd van hun leven in het water. Hoop glijbanen, waterbanen waar je in een band rond kunt dobberen. Er is echt zoveel te doen en te zien, ook buiten de pretparken ( shoppingmalls ;) om.
en wat hierboven ook al gezegd is; zeker de Disneyparken pakken. En als je niet de parken die op Euro Disney lijken wil zien ( hoewel ik het persoonljk niet echt te vergelijken vind ) pak dan Animal Kingdom en EPCOT. Echt ook heel mooi en leuk.

Veel succes

nikie1968
11-08-11, 18:09
hoi marjori...
heb je mijn pbtje gehad????????

Meurcy
12-08-11, 12:09
Hey nicky, weet niet wat je bedoelt, sorry. Gr. Marjorie

Meurcy
12-08-11, 12:15
Hallo allemaal,

Bedankt voor alle super tips, en ik zal ze nodig hebben denk ik, nog zo onervaren als ikl al jullie Berichten lees , we zijn gisteren de reis gaan betalen, kan maar gebeurd zijn, door dat je zo weinig weet merkte ik dat ik erg ging twijfelen, maar dat is nu klaar.
We vertrekken 17 okt, gaan lekker de 18 e even oriënteren , en de 19e gaan we los, wil mijn man een tripje geven met mijn oudste zoon naar coventry cove, iemand ervaring, ik denk namelijk dat mijn jongste zoon het niet durft en vind het dan erg prijzig om dat risico te nemen, wel zag ik dat als je daar heen gaat, dat je een dag seaworld gratis krijgt, klopt dit ? hoop op reactie alvast bedankt.

Njit
12-08-11, 12:27
Ik denk dat je Discovery Cove bedoeld? Zie hier een heel topic: Discovery Cove (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1164)

Teleton
12-08-11, 12:29
wil mijn man een tripje geven met mijn oudste zoon naar coventry cove, iemand ervaring,. Heb je het topic over Discovery Cove (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1164)al gevonden. Hierin vind je alle informatie. Of het iets voor je zoon is, kan je alleen zelf beoordelen. Mocht dit niet zo zijn, dan zou ik naar SeaWorld gaan.

Meurcy
12-08-11, 23:06
Tja, met zo' n iPad gaat hij de woorden die hij niet herkend omzetten in iets anders inderdaad is het discovery cove, dat heb ik al gevonden, nu zag ik vandaag in het noem van Holland international een leuk pakket dus met 1 dag discovery cove, en dan onbeperkt 14 dagen seaworld, bushgarden, aquatica voor 237 euro, zou dit paklket dan ook daar terplaatse aangeboden worden denken jullie ? Alvast bedankt.

Teleton
13-08-11, 08:12
in het noem van Holland international een leuk pakket dus met 1 dag discovery cove, en dan onbeperkt 14 dagen seaworld, bushgarden, aquatica voor 237 euro, zou dit paklket dan ook daar terplaatse aangeboden worden denken jullie ?


Ehhmm, vind je het heel erg om even in het bestaande topic te kijken? Ik heb er speciaal al een linkje voor je ingeplakt. Daar vind je ook de aanbieders en zal je zien dat je de beste aanbiedingen gewoon bij SeaWorld of DC zelf kunt vinden. Heb je dan nog vragen, stel ze gerust in het topic dat daarvoor bestemd is. Zo blijft de informatie overzichtelijk bij elkaar en is het gemakkelijk terug te vinden. Alvast bedankt!