PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: LiekevN



LiekevN
08-08-11, 14:45
Hallo!

Ook ik heb me aangemeld op het Floridaforum.
Eind dit jaar wil ik samen met mijn vriend en twee kinderen op reis naar Florida voor circa 19 dagen.

Er is zoveel zien en zoveel te beleven. Wie o wie kan me helpen. Het zou fijn zijn om mensen tegen te komen die ook met kinderen naar Florida zijn geweest. Mijn kleintjes zijn 4 en 0.

Groeten
Lieke

Teleton
08-08-11, 15:09
Eind dit jaar wil ik samen met mijn vriend en twee kinderen op reis naar Florida voor circa 19 dagen.
HAllo Lieke en welkom hier op het Floridaforum voor de verwende vakantieliefhebber met of zonder kleine kinderen. Er is zelfs een topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1290)over dat onderwerp; ik zou het eens op m'n gemakje doornemen.

Verder is er hier voldoende informatie over villa's, condo's en hotels. Ik zou ook het topic over de vliegtickets aan willen bevelen, per slot van rekening gaat het al aardig opschieten. Vergeet ook niet ESTA in orde te maken.

Ik weet niet wat je precies onder 'einde van dit jaar' verstaat maar bedenk wel dat reizen in de kerstperiode niet altijd een pretje is. Verder is het dan rondom Orlando ontzettend druk. Met kids van die leeftijd lijkt het slim om de drukte te ontlopen. Kijk ook eens voor de periode voor de Kerst, die heeft alle kenmerken van de kerstsfeer en niet de nadelen van de drukte, de hoge prijzen etc.

Hoe dan ook, veel plezier hier op het forum en succes met plannen.