PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal met de I Ride Trolley?



griffioen
07-08-11, 23:10
Wij willen volgend jaar een hotel boeken op de International Drive in Orlando.
Wij willen hier gaan reizen met de I Ride Trolley maar weten niet of de I Ride ons afzet bij Universal Studios. Weet iemand dit??

Bedankt!

Gr. Maaike

corrus
07-08-11, 23:15
Yep... ook dáár stopt de I-Ride Trolley...

Hiernaast staat de complete route... :D http://www.iridetrolley.com/pdf/service.pdf

griffioen
07-08-11, 23:24
Bedankt, maar op de plattegrond zag ik alleen hotels waar die stopt.

Hij stopt dus vlakbij de ingang?

gr. Maaike

corrus
08-08-11, 00:37
Hij stopt dus vlakbij de ingang?Hij stopt op dezelfde plek als alle bussen en guest Drop-Off... minder dan een minuut van de parkeergarage... Dichterbij kun je niet komen...

[verwijderd]
08-08-11, 08:47
Als het je bedoeling is om de hele vakantie alleen te gaan verplaatsen met de I-ride moet ik je dit toch afraden. Voor een paar centen kan je een auto huren bij bv USAreisen.de en dan ben je veel flexibeler en je kan veel meer bekijken in Orlando/Florida.

Teleton
08-08-11, 09:08
Wij willen hier gaan reizen met de I Ride Trolley Nou, reizen is wel een groot woord voor deze shuttledienst.

MrBean14
08-08-11, 11:15
Als het je bedoeling is om de hele vakantie alleen te gaan verplaatsen met de I-ride moet ik je dit toch afraden. Voor een paar centen kan je een auto huren bij bv USAreisen.de en dan ben je veel flexibeler en je kan veel meer bekijken in Orlando/Florida.

Jeroen,

je hebt waarschijnlijk hierin wel gelijk, maar dan moet je de mensen ook vertellen dat ze telkens bij het parkeren aan een pretpark toch wel rond de 14 a 15 dollar kwijt zijn...

Groetjes,

Davy

knaapje
08-08-11, 11:21
... en je neemt aan, dat ze een rijbewijs hebben en/of in de USA durven rijden.
Ook de samenstelling van het gezelschap kan natuurlijk van invloed zijn.

Knaapje

[verwijderd]
08-08-11, 13:10
Volgens mij kom je met de I-ride niet in alle parken en uiteraard is het zaak vooraf te kijken naar parkeer tarieven, ook bij hotels.

En zo zijn er nog wel meer dingen die bij autohuur om de hoek komt kijken, het is echter een suggestie naar de topic opener.

Corrine
08-08-11, 15:28
Wij hebben jaren alles gedaan met de i-ride en de lynx bussen.....wat het vooral kost is tijd.....Je kan bijna overal komen maar dan duurt bv oldtown-florida mall ongeveer 2 uur omdat je moet overstappen op verschillende bussen. Met de auto is het 15-20 minuten. Dus niet alleen kosten spelen een rol maar ook zeker tijd.

Njit
08-08-11, 20:06
En tijd is geld :)

http://www.instantbusinesscoach.com/wp-content/uploads/2010/08/time-vs-money.png

corrus
08-08-11, 21:23
Maar gelukkig is iedereen er vrij in om géén auto te nemen...

h.hamersma
10-08-11, 23:00
Hallo mensen ik ga ook naar orlando met mijn man voor de eerste keer maar wij willen dan een hoetel nemen op de int.drive en ook alles met de trolly doen, het lijkt ons een beetje eng om daar al gelijk in een auto te stappen en voor de afgelegen dingen kunnen we toch ook een taxi nemen? Of sla ok nu de plank geheel mis heeft iemand
misschien sugessties? S.Hamersma

knaapje
10-08-11, 23:17
Nee hoor, zie de posting van corrus die boven die van jouw staat.

Knaapje

Patrick
12-08-11, 08:42
Wij hebben ook vaker ons zonder auto gered. Als je op de I-drive zit is dat prima te doen. Gewoon een weekkaart kopen voor de trolley voor 10 dollar. We hebben ook vaak gebruik gemaakt van de taxi.

[verwijderd]
12-08-11, 08:57
Hallo mensen ik ga ook naar orlando met mijn man voor de eerste keer maar wij willen dan een hoetel nemen op de int.drive en ook alles met de trolly doen, het lijkt ons een beetje eng om daar al gelijk in een auto te stappen en voor de afgelegen dingen kunnen we toch ook een taxi nemen? Of sla ok nu de plank geheel mis heeft iemand
misschien sugessties? S.Hamersma

Het auto rijden daar is relaxter dan hier in Nederland doordat de wegen gewoon vele breder zijn en vaak meerbaans. En vergis je niet in wat je betaald voor taxi ritjes t.o.v. een huurauto via bv. USAreisen.de of met de code bij Alamo. (voor code sie Alamo topic).

Maar een ieder is vrij om een auto te nemen of te kiezen voor een andere optie.

Njit
12-08-11, 08:57
Wat lijkt je eng aan rijden in Florida? In het algemeen rijd men daar netter dan in NL.

corrus
12-08-11, 10:24
Waarom MOET de poster nu persé een auto huren...
Ik denk dat we niet zo moeten doordouwen...

De poster wil het niet.... mag dat???

Niets is erger dan je zin maar blijven doordrijven...

Michael66
12-08-11, 10:36
@corrus:
Niks moet, alles mag. Ook doorvragen op drijfveren en/of aannames.

Maar je hebt gelijk: Dit topic gaat over de mogelijkheden om ergens met de i-Ride te komen, niet over de keuze tussen openbaar vervoer en een huurauto (daar is namelijk een heel ander topic voor beschikbaar op het forum).

[verwijderd]
12-08-11, 18:55
@Corrus, het was ook GEEN reactie op de topic starter maar op H.Haremsma die een vraag stelde in ditzelfde topic. Misschien eerst even lezen volgende keer. :D

Niels82
04-04-16, 22:56
Even een oude topic weer leven in blazen. Wie heeft er onlangs ervaring met de trolley? het lijkt me op zich wel wat maar hoe snel/langzaam brengen ze je van locatie A naar B?
We willen deze namelijk gaan gebruiken in Orlando wanneer we 2x naar Seaworld en 3x naar Universal willen. De kosten van het parkeren maakt het zeker de moeite waard om dit toch te gaan doen als het niet teveel overhead is.
Vraag me ook af of het echt veilig is om de auto de hele dag op de outlet te laten staan (zuiden) om vanuit daar de trolley te pakken.

Iemand tips/suggesties?

moonlight91
05-04-16, 11:57
wij zijn in de kerstvakantie met de I trolley van de Idrive North naar de premium outlet Vineland gegaan
we zijn die ochtend opgesplits, de mannen gingen golfen en moeder en ik zijn gaan shoppen
we zijn ruim 20 min onderweg geweest.
opzich kost het natuurlijk 2x niks, was 1,25 dollar kwijt (volwassen en senior),jij moet wel gepast betalen
maar comfort NEE!
Ik zou het ook zeker niet zo doen als dat je schrijft maar dat is ieder zijn ding ,ik ben nogal van het gemak van de (rental) car
Ik vond het vooral grappig om er eens gebruik van te maken (hij ziet er zo leuk uit),ik riep al jaren dat ik daar eens in wou zitten (meer als attractie gezien)
als je de kosten voor parking wil uitsparen en niet tijd gebonden wil zijn kun je het overwegen
Is het dan niet makkelijker om een shuttle vanaf het hotel te nemen?
ik denk dat parkeren bij de outlet verder wel verantwoord is

Niels82
05-04-16, 17:30
Er gaat voor ons helaas geen shuttle naar seaworld of naar Universal, alleen naar Disney.
Het bespaart me ongeveer 100,- aan parkeergeld wat een hoop geld is. Vandaar dat ik mij ook afvroeg of het iets is :)

moonlight91
05-04-16, 22:09
ja dat het veel aan parking geld uitspaart dat begrijp ik
wij hebben afgelopen keer ook 5 parken bezocht,
wij zelf rekenen dat gewoon bij onze uitgaven van tickets ed
maar ik kan begrijpen dat je het graag wil besparen
ik zou zeggen maak er een dag gebruik van en kijk dan of je het waard vind voor de andere park dagen
lekker zitten ga je niet doen... ken je die houten tuinbankjes met van die smeedijzeren poten...
en vering is ver te zoeken..
Maar goed ,Doe het gewoon een dag, de andere dagen kun je altijd nog besluiten om de auto te nemen
of een meer dagen ticket voor de troley kopen