PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: VakkieV



VakkieV
07-08-11, 16:25
Hallo allemaal,

Ik ben Debbie en ga in maart 2012 voor de 2e keer naar Florida.
Ik ben in 2001 al eens eerder naar Florida geweest. Toen was het voor 9 dagen en verbleven we in Lake Buena Vista. We hebben toen alleen de pret- en waterparken bezocht. Mijn man is gek op pret- en waterparken en waar je mee om gaat, daar word je mee besmet haha. Het was super.

We wilden graag weer naar de VS, we hebben het er al jaren over. We twijfelden tussen Californië en Florida. Het is dus Florida geworden!
Nu gaan we wel meer zien, we gaan zelfs kort cruisen. We hebben onze reis zelfs al geboekt, maar de verdere voorbereiding blijft leuk! En ik hoop dat dit forum daar bij kan helpen!

Groetjes Debbie

mineke
08-08-11, 09:38
Hallo Debbie,
Welkom op dit bijzonder fijne en fantastische Florida-forum.
Heerlijk vooruitzicht dat jullie naar Florida gaan. Wanneer gaan jullie precies en wat gaan jullie allemaal doen.
Wat ook fijn is om te doen, de reisverhalen lezen van andere Florida-gangers, ook al hebben jullie jullie reis al geboekt, je kunt er toch nog heel veel leuke dingen uit halen.
Heel veel plezier met de voorpret
grtjes Mineke

VakkieV
08-08-11, 21:05
Hoi Mineke,

Wij gaan maart 2012! Heerlijk vooruitzicht!
Eerst 3 nachten Miami inclusief een excursie naar de Everglades, 5 dagen cruisen naar de Bahama's en Key West, vervolgens met de huurauto > Miami > Fort Lauderdale > Naples > Fort Myers > St. Pete Beach > St. Augustine en we eindigen in Orlando (8 nachten).

Tips zijn altijd welkom :-)

Groetjes Debbie

nikie1968
08-08-11, 23:51
lekker vooruitzicht.....
nu dus gaan verder plannen...

mineke
09-08-11, 07:45
Hallo Debbie,
Jullie schema ziet er goed uit, dat wordt heerlijk genieten.
grtjes Mineke

mars&el
09-08-11, 08:23
Mooie vooruitzichten hoor...
en het het wordt gezellig in maart zag ik; Op een rijtje: Naar Florida in 2011 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11855)
onze tip: veel blogs lezen van mede forummers, daar hebben wij al veel mooie tips uitgehaald.

veel plezier met de voorbereiding
gr, Ellen