PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort, Miami Beach



guillermo
16-01-06, 21:27
hallo, heb nu bijna alle hotels genoemd die wij hadden gepland/geboekt. Weet wel dat je via Expedia ook ervaringen kunt opzoeken, maar deze zijn niet van alle hotels beschikbaar, en ik vind het wel leuk om via dit forum de reacties te lezen.

We plannen nog drie nachten in Miami in het Ramada Plaza Marco Polo aan Collins Avenue / north Miami Beach. Wie heeft er ervaring - alle commentaar weer welkom en alvast bedankt!

grtn Wim

tamara
19-01-06, 19:06
3 jaar geleden hebben wij in dit hotel overnacht.
We vonden het een goed hotel. (wel raar dat je je auto zelf niet hoeft te parkeren want dat doet het personeel, maar dat is bij heel veel hotels in Miami).
Je moet natuurlijk niet verwachten dat het allemaal luxe is want dan betaal je gewoon meer.
Wat wij wel een nadeel vonden is dat het alleen al een uur duurde voor dat we aan de andere kant van Collins Avenue waren bij het Art Deco district.
Verder zit je dicht bij een supermarkt en bij Aventura mall.
Het is wel een hotel waar we nog een keer terug naar toe zouden kunnen gaan.
Groetjes Tamara

A3
19-01-06, 23:30
Guillermo,

Voor het geval je het nog niet wist: de meeste hotelreviews kun je lezen op www.tripadvisor.com (http://www.tripadvisor.com) Om die reden hebben wij het Ramada Marco Polo voor komende juli NIET geboekt.........., want qua prijs is het een interessante deal.

MVG

A3

beppie
22-01-06, 12:20
Hoi Guillermo,

Wij zijn vorig jaar februari in dit hotel geweest. Vanuit het vliegtuig hier dan 2 nachten om even bij te komen. Wij vonden het er erg fijn. Ruime kamers, gelegen aan het strand, verwarmd zwembad.
Wij hebben onze auto gewoon zelf (gratis, echte Hollanders) geparkeerd aan de overkant. Even de eerste straat in en daar was ruim plek.
Verder winkels op loopafstnad. Het ligt wel buitenaf aan de noordkant, maar wel rustig. Heel mooi strand ook.
Veel plezier vooral.

guillermo
22-01-06, 23:13
hallo allemaal,

bedankt weer voor de reacties. Voor A3; ja ik heb dat ook gelezen op Tripadvisor, tja...weet soms niet goed wat ik ermee aanmoet. Het is me al vaker opgevallen bij andere hotels ook, dat de 1 ermee wegloopt en de ander vol met kritiek zit. Ik had ook nog ergens reacties vanuit Nederland (ik dacht op Expedia) gelezen en die waren weer positief. Enfin, we gaan het zelf beleven want geboekt = geboekt...
Beppie ook bedankt voor de parkeertip, die 10 dollar voor een nachtje kunnen we inderdaad als echte Hollanders wel elders besteden!

groeten/Wim