PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Daffelina



Daffelina
07-08-11, 10:06
Hallo allemaal!
Sommigen van jullie zullen mijn naam wel herkennen van de Orlandoforums, maar nu wil ik ook hier info verzamelen. Ons gezin bestaat uit vrouw (ikke), man en een dochter van nu 15. Ikzelf ben enorme Disneygek en onze dochter is weer helemaal duikgek. Eigenlijk willen we volgend jaar een rondreis Florida gaan maken. Er staat nog helemaal niets vast, omdat mijn man pas in december zal horen wanneer hij zomervakantie zal kunnen krijgen (we hopen de eerste vier weken van de zomervakantie, dus zat 14 juli tot en met zo 12 aug). Wel heb ik voor mezelf bedacht dat we waarschijnlijk met Arkefly gaan vliegen (we zetten meteen premium in, dus 45 kilo bagage pp mee terug) en we beginnen ter ere van mijn veslaving in Orlando. Hoe we de rondreis gaan maken, weet ik nog niet, maar we willen in ieder geval vanaf Orlando naar boven, zeker naar Crystal river, de Keys en eindigen in Miami. Dan volgepakt en gezakt naar Nederland terug.

Teleton
07-08-11, 10:31
Dan volgepakt en gezakt naar Nederland terug.
Hey Daffelina & family, welkom hier op het fijnste forum voor de verwende/verslaafde Floridavakantieliefhebber. Leuk dat je de weg hiernaar toe ook hebt gevonden.

Plannen genoeg weer voor het volgend jaar. Nog even spannend wanneer het de baas behaagt om meneer Daffelina vakantie te gunnen. Maar linksom of rechtsom, met die zware bepakking komt het vast Premium in orde!