PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Heleen72



Heleen72
06-08-11, 00:47
Hoi,
Ik ben Heleen en reis graag (met mijn man) de plas over naar de Verenigde Staten. In oktober gaan we voor de 6e keer, waarvan we 2x in Florida zijn geweest. Eerste reis was het "typische" Zuid-westen rondje met een weekje Hawaii (Oahu) erachteraan. Tweede reis was van New York naar Las Vegas. In dat najaar hebben we een een weekje Orlando en Miami "gedaan". Vorig jaar zijn we in de Deep South geweest met aansluitend een paar dagen Key West. In juni van dit jaar zijn we in Seattle begonnen en via Yellowstone en Denver afgezakt naar Las Vegas (die laatste heeft toch een beetje ons hart gestolen).

Voor oktober hebben we vliegtickets geboekt op Miami en willen we een week een villa huren. We denken aan Cape Coral, maar dat kan veranderen als ik dit forum goed heb bezocht ;). Ik ga dus goed op zoek naar mooie villa-tips en tips wat we kunnen bezoeken.

Ik ben hier gekomen via het AllesAmerika-forum en heb al een paar bekende namen voorbij zien komen :D.

Tans4USA
06-08-11, 09:18
Hallo Heleen, van harte welkom op het Florida forum.
Wij zijn ook gek op Amerika en hebben net als jullie al een aantal mooie rondreizen gemaakt.
Maar Florida heeft echt ons hart gestolen en wij gaan in oktober voor de 13e keer die kant op.
Voor tips zou ik je willen aanraden vooral veel reisverslagen te lezen.
Heel veel plezier met de voorpret.