PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: rolieftfer



rolieftfer
04-08-11, 10:45
Hai allemaal!

Wij zijn Ferry en Romina en wij gaan van 29 aug. - 16 sept. naar Florida
en hebben hier echt onwijs veel zin in!
Dit is onze eerste echt verre reis, dankzij jullie durven we alles lekker zelf te plannen en rond te reizen. Geweldig wat je allemaal op dit forum kunt vinden!
Dank jullie wel!

groetjes, Ferry en Romina

mrloes
04-08-11, 11:22
Welkom!
En t schiet dus al lekker op voor jullie ... hartstikke veel plezier alvast en 'n goede reis. Houden jullie een reisverslag bij tijdens de vakantie?

mrloes

nikie1968
04-08-11, 13:32
hele fijne vakantie...
en het zal vast niet jullie laatste zijn naar Florida....hou er maar rekening mee...hahahaha

r.teeuwsen
04-08-11, 16:55
Hallo Ferry en Romina,

Welkom op dit informatieve forum, het schiet al lekker op.... einde van de maand is het al zo ver ;-)
Heerlijke gedachte, nietwaar? Heel veel plezier in het mooie Florida, geniet er van!
Gaan jullie helemaal rond, of ook nog een paar dagen de parken bezoeken??

Groetjes, Remco

rolieftfer
04-08-11, 17:21
Wat een leuke reacties!

Het schiet inderdaad al op lekker op voor ons!
We beginnen in Orlando met de parken, huren een auto, willen graag naar Crystal River, zwemmen met zeekoeien, langs de Golf, door de Everglades, naar de Keys, Miami en veel uitstapjes van daaruit maken.
Er is zoo veel te doen, dat we het met geen mogelijkheid in deze vakantie kunnen "proppen" , dus denk ik dat de kans erg groot is dat we graag terugkomen naar deze mooie staat! Hoop alleen wel dat we wat mooi weer hebben.. Maar dat is altijd maar afwachten natuurlijk!
En ja, vriendlief is bezig met een mooi weblog op te zetten, om zo een reisverslag bij te houden. Zodra dat actief is, zullen wij hem linken.

Groetjes!

Groetjes,

majrim
04-08-11, 20:47
:razz:Geniet van een fantastische reis en kom als Florida-verslaafde terug:razz:

Ook veel plezier met de voorpret:!:

mineke
04-08-11, 21:53
Wat een heerlijk vooruitzicht om aan het eind van deze maand in The Sunshine State te mogen verblijven.
Ik wens jullie een fantastische vakantie toe en ik zie al naar de link uit om me aan te melden om jullie reisverslag te kunnen gaan volgen.
grtjes Mineke

rolieftfer
27-08-11, 19:21
eindelijk, vriendlief heeft een blog gemaakt. bij deze de link!

http://florida2011.ferryvanommen.nl/

groetjes!

sonja
28-08-11, 09:13
Leuk blog, kan me niet aanmelden als volger, widget zou je nog kunnen toevoegen:lol:. Reacties plaatsen lukt helaas ook niet. In ieder geval heel fijne vakantie.

r.teeuwsen
29-08-11, 05:38
Welkom in FLORIDA... 't is nu 23h37 in Kissimmee, waarschijnlijk lees je dit bericht in Orlando ;-)
Ik kan mij ook niet aanmelden als volger, en het is altijd leuk om mee te lezen!

Veel plezier hier!
Remco

aggie
29-08-11, 08:43
Een heel goede reis toegewenst en veel plezier in Florida!!!

Have Fun, groetjes van Aggie