PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Emma82



emma82
02-08-11, 15:18
Hallo allemaal,

Mijn naam is Emma, ik ben getrouwd en heb een zoontje van 10 weken oud. Wij gaan graag op vakantie naar Amerika.
Dit jaar helaas niet omdat we net een zoontje hebben.
In 2009 zijn we paar dagen naar Miami geweest en hebben vanuit Miami ook een cruise gemaakt. Maar we willen nu toch meer van Florida zien. Ons plan is om volgend jaar 2 weken naar Florida te gaan met ons zoontje die dan 1,5 jaar oud is. Wij willen dan 1 week in Miami en 1 week in Orlando verblijven. En dan met de huurauto leuke plekjes ontdekken.
Alleen twijfelen we nog of we in juni of september gaan ivm de hitte en ons zoontje die dan 1,5 jaar is.
Ik hoop veel info te vinden op deze forum.

Groetjes Emma

Teleton
02-08-11, 16:37
En dan met de huurauto leuke plekjes ontdekken.
Hallo Emma en company en van hartelijk welkom hier op het forum voor de verwende floridaliefhebber. Voor jong en oud zijn er wel tips te vinden; het barst hier van de informatie. Voor 'beginners' kan het soms lastig zijn om de info boven water te krijgen, maar dan biedt de zoekfunctie hulp. En lukt zelfs dat niet, dan is er altijd wel iemand die je te hulp snelt.

Of 'leuke plekjes ontdekken' in de huurauto met een kleintje van anderhalf wel een goed idee is, weet ik niet precies. Wel lees ik hier enthousiaste reisverslagen van jonge pappa's en mamma's die met een uitgekiend programma een hele fijne vakantie hebben. Zwemparken, themaparken met alle bekende figuren in hun kleurrijke omgeving, dierenparken, strand.... Ook de kleine medemensch komt ogen en oren te kort tijdens een Florida vakantie. Je kunt je wel afvragen of een week in Miami met een kleintje een gelukkige keuze is. Een citybreak biedt nu eenmaal lang niet zoveel mogelijkheden als een verblijf in de funcapitol of the world.

Als ik anderhalf was en mijn mamma zou me om advies vragen, zou ik het wel weten. Dan gingen we lekker twee weken naar en Orlandoarea villa met pool met een hottub!

majrim
03-08-11, 01:18
wij hebben met onze dochter van 1,5 jaar een rondtoer gedaan in o.a. Minnesota en North Dakota. Wij hebben toen vertoefd in verschillende hotels onderweg. Wij hebben hotels uitgezocht met een zwembad. Onderweg een pretpark bezocht en nog wat dingen die voor haar leuk waren.
Wij hebben allemaal genoten, dus het kan wel.
Alleen Orlando is natuurlijk wel erg leuk, ook voor de hele kleintjes. Ben net 1 dag terug en hebben weer een zalige tijd gehad.
En zoals Teleton al schrijft: huur lekker een villa met zwembad!