PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: toosje1970



toosje1970
31-07-11, 17:42
he ,he na lang nadenken en rekenen hebben we dan eindelijk onze lang gekoesterde droom reis geboekt:razz:.20april 2012 is het dan eindelijk zo ver en gaan wij richting orlando.wij vliegen met us airways .voor ons dus de allereerste keer dat we richting florida gaan en ook de allereerste keer dat we zo,n lange vliegreis gaan maken.ben zelf nogal een angsthaas wat vliegen aangaat en ben dan ook benieuwd hoe zo,n vliegreis er nu uit ziet .weten jullie of er filmpje aan boord word gedraaid?:?:laat het allemaal maar op mij afkomen .kijken er verders echt heel erg naar uit .gaan met ons hele gezinnetje die bestaat uit eric mijn man en dan onze 3kinderen van 20 en 17 en 14 jaar.hebben een hotelsuite geboekt met keuken en zullen daar 14dagen in verblijven .zijn van plan om een meerdaagste ticketpas te kopen voor de disney en waterparken .onze dochters willen uiteraard ook kleding shoppen.en ik wil graag een dag naar het strand al weet ik niet of dat aan te rijden is .maar in ieder geval orlando here we come .zijn allemaal in jubbelstemming en jullie zullen vast nog wel iets van ons horen .heb immers zoveel vragen:-P

corrus
31-07-11, 18:28
Zinnen zonder adempauze zijn voor velen er lastig te lezen...
Probeer het nog eens...

toosje1970
31-07-11, 18:45
:-\":-\":-\":-\":-\":-\"

Hans uit Koekelare
31-07-11, 18:56
Ziet er tof uit.

corrus
31-07-11, 21:15
Tja... :roll:

nikie1968
31-07-11, 22:23
nou toosje ik kan het wel volgen hoor....
kei leuk....ik ben zelf ook nie zo'n vlieger, maar als je eenmaal met dat floridavirus bent besmet zul je toch moeten vliegen......dus bereid je eigen voor....en zint eer je begint...hahahaha
en dat je meiden willen shoppen...groot gelijk ga maar goed sparen meiden want hier kun je mooi je gaderobe bij elkaar kopen....
hou de koers van de dollar in de gaten en wissel desnoods alvast om als ie gunstig staat...wij zijn vorig jaar eind mei gegaan en hadden vantevoren niet gewisseld en we hadden een koers van 1,10...heel erg slecht dus...en toen we boekten was de koers zo rond de 1,50 da scheelt nog al....dus hap optijd ff toe,....
wens jullie heel veel plezier met de voorbereiding en vraag wat je vragen wil, daar is dit forum tenslotte voor....

Teleton
01-08-11, 07:31
:-\":-\":-\":-\":-\":-\"Altijd leuk om zo'n sympatieke reactie te geven op een serieuze vraag. Terwijl er vanaf je eerste posting al gevraagd wordt om je berichten leesbaar te maken:


En mijn laatste tip: Tip: leesbaarheid (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3931) berichten vergroten

Maar gelukkig voor jou blijken er mensen te zijn die je wel kunnen volgen. En de eerste gouden tips heb je al te pakken: Bereid je eigen voor...zint eer je begint en hapop tijd toe. Kijk, daar kan men de minste wat mee!

Ik zou er zelf nog aan voe toegen: eer wie heren toekomt, bindt de katten niet op het spek en achter de wolken schijnt de zon te schijnen. Doe er je voordeur mee....hahahaha.