PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema erik2atl: Miami 1-5 okt



erik2atl
31-07-11, 16:48
Hi allen,

Als onderbreking van mijn stage in Atlanta wil ik graag een paar dagen Miami/Florida meepakken. Ik denk aan of 4 nachten (1-5oktober) om voornamelijk aan het strand te liggen en wat natuur te zien. Nu kan ik best wat tips gebruiken over bezienswaardigheden, overnachtingen en de planning.

Vlucht en transport
Een binnenlandse retour vlucht kan vrij goedkoop vanuit Atlanta. Via spirit.com vanaf 90eu maar dan vlieg je op Fort Lauderdale (FLL). Iemand hier ervaring mee? En dan ook vooral het vervoer van daar naar Miami Beach! Is wel wat te vinden op verschillende sites (shuttles, shared car) maar is allemaal gedateerd en vrij onduidelijk, behalve dat het ov niet best is.. Via AmericanAirlines betaal je iets meer maar vlieg je wel op Miami (MIA). Dit is al een stuk makkelijker geloof ik?

Planning
Globale planning is:
zaterdag - aankomst, strand Miami Beach, 's avonds de stad in
zondag - ochtend Miami stad (Little Havana, Art Deco, en tips?!...), middag strand, 's avonds de stad in
maandag - vroeg vertrek Miami Beach, Everglades of alligator tour doen voor een paar uur. Wat is hiervoor aan te raden? Bij voorkeur ergens onderweg richting Key Largo, dus niet al te ver de Everglades in. Ik ga echter wel graag op een airboot voor de alligators.
dinsdag - snorkelen bij bijv. Key Largo. Of wat zijn andere to do's in deze omgeving?
woensdag - vertrek

Budget verblijf
Ik reis waarschijnlijk alleen en zoek naar budget places. 2 nachten in Miami Beach en dus 2 nachten in de buurt van Key Largo. Iemand leuke ervaringen met betaalbare ho(s)tels in deze plaatsen?

Zoals je ziet kies ik voor Key Largo ipv Key West ivm het beperkte aantal dagen. Is dit echter zonde of juist een goede keuze?

Alvast bedankt!