PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mae



Mae
31-07-11, 14:01
Allen!

Ik ben Mae, getrouwd en trotse moeder van 2 prachtige dochters van sept '09 en nov '05.

Zelf inmiddels 4 keer in Florida geweest, de eerste 3 keer een rondreisje en de laatste keer Orlando. Dat was meteen de eerste keer voor man en kinderen en in okt '10. Safe to say dat inmiddels ook de echtgenoot is besmet, dus we zijn alweer aan het plannen voor de volgende vakantie.

In verband met de vakanties van de dames en natuurlijk de financien is het nu het plan om met Pasen 2014 te gaan. In dat jaar valt de pasen, net als dit jaar, weer laat en ligt het dus in de lijn der verwachting dat de dames dan weer een kleine 3 weken vakantie van school zullen hebben. In verband met de drukte in de parken en de hitte leek ons dat een slimme tijd om te gaan. (Of zijn er zwaarwegende argumenten tegen??)

De vorige keer zijn we 10 nachten in het Nick Hotel geweest en hebben we heen via New York en terug via Detroit gevlogen. Ervaring heeft geleerd dat wij ongeveer 2 dagen nodig hebben om te herstellen van een dergelijke vlucht (met name de kindjes, dus). Het hotel en de locatie hiervan is ons prima bevallen. De vluchten echter niet. Ik zou graag maar 1 keer vliegen en dan verder rijden naar Orlando. Ook zou ik graag wat daagjes strand doen, met name om van de eerste jetlag af te komen. Voor die vakantie ben ik dus op zoek naar tips over vluchten en strandaccommodatie.

Daarnaast vraag ik me af of er mensen bekend zijn met de Disneycruises en of dat wat is in combinatie met een korte Floridavakantie.

En dan ga ik nu verder snuffelen alhier!

Teleton
31-07-11, 16:13
Voor die vakantie ben ik dus op zoek naar tips over vluchten en strandaccommodatie.
Hey Mae en company! Welkom hier op het vrolijkste vakantieforum (voor de verwende Floridaganger!) Jullie hebben nog wel een lange tijd om je voor te bereiden, zeg. Daarom is het vrijwel onmogelijk om tips voor de vluchten te geven. Joost mag immers weten wie er tegen die tijd weer met elkaar gefuseerd zijn en welke mooie directe vluchten daar wellicht uit voort zijn gekomen. Vertrek uit Dusseldorf zou een optie kunnen zijn, maar ook Arkefly, al moet je daar het begrip directe vlucht met een korreltje zout nemen. Lees het bestaande topic er maar eens op na.

Over de stranden aan Oost (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12340&highlight=DAytona+Beach) en Westkust (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=33) vind je hier op het forum vast wel wat informatie. Net als over de cruises (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=209). En ook over de jetlag wordt zo af en toe wel iets geschreven. Al hebben de meesten er, als ze naar het westen reizen eigenlijk niet zoveel last van. De een draait zich nog eens lekker om als 't ie vroeg wakker wordt, de ander schiet in z'n korte boks en z'n slippers en rent naar de Walmart...... Sommigen nemen een bak koffie en zijn weer het ventje, anderen zweren bij melatonine.

Hoe dan ook, het is altijd fijn om in Florida te zijn, dus geniet van de voorpret en de vakantie ook al is die pas in 2014.

Mae
31-07-11, 16:40
Hahaha, tja, ik weet dat het nog lang duurt, maar we hebben er nu al zo'n zin in, de vorige vakantie was zo verschrikkelijk leuk dat ik eigenlijk nu al volop kan genieten van de voorpret!

Ik ben inderdaad degene die midden in de nacht naar de Walmart rent, maar het gaat ook niet zo zeer om mij, maar meer om de kindjes, die draaien zich niet zo makkelijk meer om, dus dat is wel wat lastiger.

Hans uit Koekelare
31-07-11, 18:38
Wij rennen ook midden in de nacht naar zo'n Wallmart Supercenter, wij zitten ook met zo'n virus :D

corrus
31-07-11, 21:16
Je hoort dit wel meer... maar eigenlijk is het onzinnig... (24 uur open)

Hans uit Koekelare
01-08-11, 04:46
Wij weten dat ook, maar het is sterker dan ons zelf. :D

corrus
01-08-11, 08:33
Er is zelfs medische hulp voor...

Njit
01-08-11, 08:36
Kun je ook weer voor terecht bij de Walmart ;)

Hans uit Koekelare
01-08-11, 15:29
Zal nog een keer moeten gaan.

Mae
01-08-11, 18:21
Ik zal het ook eens in de gaten houden, als ik weer om 4 uur de Walmart binnenloop

corrus
01-08-11, 19:14
Ik moet toegeven dat ik ook weleens om 3 uur 's-nachts in de Publix geweest...

Altijd lekker rustig maar later wordt het altijd een stuk drukker...

Hans uit Koekelare
02-08-11, 00:57
Pas op dat we niet tegen elkaar aanlopen. :D

majrim
03-08-11, 01:40
Wij zijn net 1 dag terug :sad: en kwamen er weer eens achter dat het erg handig is dat Walmart 24/7 open is:smile:. Ook besmet maar vinden dit niet vervelend.:razz:

Om 00.00 uur nog even snel een extra koffer gaan kopen omdat de 'grote' koffer van je dochter toch weer "iets" te klein :?: blijkt en wij zelf toch ook weer een ietsje pietsje teveel :D:!:gekocht hebben. En dat als je de volgende dag om 10 uur weg moet.

Het heeft ook wel wat hoor boodschappen doen op die vreemde tijden en dan zien dat je niet alleen bent.

Geniet van de voorbereidingen :razz:, Pasen is een mooie tijd om te gaan.