PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: llamberts



llamberts
28-07-11, 13:59
Hallo Allemaal,

Ook wij willen ons graag even voorstellen. We zijn een gezin met drie kids (16, 14 en 13)

We gaan over twee weken eerst 3 dagen naar New York en vliegen dan door naar Tampa. We verblijven 4 nachten in St Petersburg en daarna 5 nachten in Fort Lauderdale, als afsluiting maken we een cruise met de Carnival Destiny.

We verheugen ons enorm op deze reis. We zijn 2 jaar geleden 9 dagen in Florida geweest en hebben de parken in Orlando bezocht en zijn vanuit Naples naar de Everglades geweest.

Wie heeft er tips voor ons. We willen graag een paar dagen van het strand genieten maar zeker ook leuke dingen ondernemen.

Kan iemand mij vertellen waar we in Nederland het beste Dollars kunnen kopen, ik wil graag wat dollars bij me hebben als we aankomen.

Ik hoor heel graag van jullie en alvast bedankt voor de reacties,

Groetjes Lonneke

Njit
28-07-11, 14:12
Lekker hoor, een Cruise!

Makkelijkste is denk ik gewoon pinnen op Schiphol, bij de ABN. Maar ik zou vooral niet teveel meenemen. Zelf pinnen we meestal gewoon ter plaatse of we nemen de dollars mee die we nog van vorige vakanties over hebben.

nikie1968
28-07-11, 14:49
in st petersburg zijn prachtige stranden.....
maar ja wat willen jullie?
en wat wil je ondernemen??

r.teeuwsen
28-07-11, 18:56
Ik zou helemaal niets meenemen vanuit NL, gewoon pinnen op het eerste vliegveld.
Zo voorkom je onnodige (hoge) kosten bij het wisselen.

Trouwens nog een warm welkom op dit informatieve forum ;-)

llamberts
31-07-11, 13:15
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties,

Ik vergat erbij te vermelden dat we vanaf brussel vliegen. We komen aan in Newark. Is er trouwens nog verschil met pinnen op het vliegveld of in de stad?

We willen in florida met name genieten van de stranden (we hebben in New York dan al drie dagen rondgelopen) Dus tips over bijzonder mooie stranden in de omgeving van st Petersburg zijn van harte welkom. We overnachten in St Petersburg trouwens in Hotel Vinoy Renaissance en in Fort Lauderdal in Hotel Pelican Grand Beach resort.

Uiteraard willen we ook graag een dagje shoppen. We willen in principe niet meer naar de atractieparken. Het zou mooi zijn als er een plek is waar we dolfijnen in het wild kunnen zien (hebben we 2 jaar geleden in Naples gezien en dit vonden we erg bijzonder)

Groetjes Lonneke

majrim
03-08-11, 01:51
Wij kwamen in Atlanta aan en wilden toen pinnen, maar door het erge slechte weer waren verschillende pinautomaten leeg. Veel vertragingen en annuleringen van vluchten zal de oorzaak zijn geweest.

Het is ook afhankelijk waar je pint, wij hebben 2 dollar opnamekosten betaald, maar mijn broer pinde in een outletcentrum en die moest daar 2,50 dollar betalen, maar dat zijn peanuts met de huidige koers.

Dollars meenemen vanuit Nederland is ongunstig.
Weet je niet iemand die nog wat over heeft en dat misschien kan overnemen?


Een hele fijne vakantie!