PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ebelix: Orlando okt/nov 2011



Ebelix
26-07-11, 10:29
Een paar weken geleden surften we tegen een aanbieding van de KLM aan om vanaf Brussel voor eur. 470,00 per per persoon te vliegen naar Orlando. Dit was toch wel een aantrekkelijk bedrag om er over na te denken om dit jaar toch nog een keer naar Florida te gaan. In april/mei van dit jaar hebben we 4 weken Florida (1 week de Keys en 3 weken Bradenton) onveilig gemaakt. Er zijn nog genoeg vakantiedagen voorhanden en in het drukke werkschema voor het najaar vinden we toch nog een gaatje. Nu nog een goed excuus. Ook die is snel gevonden en we hebben zelfs 2 "redenen" gevonden. Onze kleine man kennis te laten maken met Disney en Dr Suess en om een nieuwe wintergarderobe aan te schaffen.

De tickets zijn geboekt voor vertrek op 27 oktober vanaf Brussel met een tussenstop in Atlanta naar Orlando en retour op 17 november dezelfde route in omgekeerde volgorde. op 18 november arriveren we 's ochtends op Zaventem.

Huisvesting is ook geregeld. De eerste 2 nachten verblijven we in het Hilton Bonnet Creek. Dit is vlak bij Disney. Daarna nemen we bezit van een villa van een van de forumleden met een eigen stulpje in Florida.

Autohuur moet nog geregeld worden maar dat zal waarschijnlijk via carhireagency.com worden waar een goede aanbieding voor een full size SUV te vinden is voor gbp 627 (eur. 720) voor 3 weken.

Onze planning is erg flexibel het zal veel shoppen worden en daarnaast verschillende parken bezoeken. We hebben wel al kaarten gekocht voor Mickey's not so scary Halloween party op 28 oktober en voor Mickey's very marry christmas party op 11 november.

We kunnen al niet wachten om naar Florida te gaan.

Njit
26-07-11, 10:33
Er is altijd wel een goed excuus om Orlando te gaan :)

'Het is al weer 4 maanden geleden'
'Ik heb nieuwe kleren nodig'
'Er staat een nieuwe attractie'
'ik mis Mickey/Donald/<vul favoriete karakter in>'

Veel plezier alvast. Komt er ook een weblog?

Ebelix
26-07-11, 11:06
Nee, er komt geen weblog. Ik kan op vakantie niet de motivatie vinden om elke dag wat te schrijven. Daarnaast moet ik op deze vakantie ook nog wat werk verrichten. Het is een drukke periode voor het bedrijf waar ik werk.

Holandesa
22-06-14, 09:47
Hi Ebelix,

Jij bent bij Bonnet Creek geweest. Kun je iets meer vertellen wat je ervan vond? Zou je die aanbevelen aan anderen?
Alvast bedankt,

Ebelix
22-06-14, 12:25
Ik kan het absoluut aanraden. Een erg groot complex waar alles voor handen is. Een lekkere lazy river en een goed zwembad. Daarnaast kan je ook gebruik maken van de faciliteiten van het Waldorf Astoria hotel dat aan het Hilton hotel vast zit. Het ligt net binnen de grenzen van Disney World en staat in de top 5 van de niet Disney Resort welke vlak bij of in Disney gevestigd zijn.

Het is wel een erg groot complex en heeft geen foodcourt zoals bij de disneys resorts. Wel zijn er verschillende restaurants binnen het complex.

Onze conclusie is dat we zeker weer terug gaan als het zo uitkomt. Wij vinden een villa veel fijner dan een hotel en zullen daar eerder voor gaan. Veel meer privacy en een prive zwembad.

Holandesa
22-06-14, 18:12
Fijn! Wij gaan de eerste week een villa huren, in de 2e week hebben wij een villa gehuurd in Anna Maria Island en dan hebben wij nog 4 nachten over. Ik dacht om terug te gaan naar Orlando, maar een villa huren voor 4 nachten lukt over het algemeen niet! Daarom dacht ik aan een leuk hotel/resort met apt ipv kamers en leuke zwembaden zoals de Bonnet Creek... :-)

Ebelix
22-06-14, 20:46
Het Hilton hotel en het Waldorf Astoria hebben geen apartementen. Ze hebben alleen maar hotelkamers. Wil je echt een apartement dan moet je iets anders zoeken.

Holandesa
22-06-14, 21:09
Ik merk nu pas dat er 2 Bonnet Creek hotels zijn. Hilton en Wyndham. Ik bedoelde de laatste. Die heeft apartamenten...