PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marisca



marisca
15-01-06, 21:18
Hallo, Ik ben marisca en ben 31 jaar. Mijn hobby's zijn florida, Pretparken en mijn zoon Orlando. Ik ben 10 jaar geleden getrouwd in Walt disney world in de wilderniss lodge. Als het kan gaan wij ieder jaar naar florida, als de beurs het toe laat. Ik sta op met florida en ga er mee naar bed. The Best place to be ! :D In 1996 in Disneyworld getrouwd en een rondreis van 3 weken gemaakt door heel florida. 1997 naar callifornie geweest 4 weken en nevada (las vegas). 1998 naar newyork combi las vegas 14 dagen. daar is onze zoon verwekt, hij is in 1999 geboren. In 2000 zijn mijn man en ik samen 10 dagen alleen naar orlando gegaan zonder onze zoon orlando (nooit meer zonder mijn knulletje) Dus hebben wij het een paar jaar over geslagen tot dat hij ouder was. Dat was 2003 , Toen zijn wij terug gegaan. 2004 volgde wederom alleen orlando bezocht voor 14 dagen en 2005 zijn wij 18 dagen geweest. Nu gaan wij in 2006 lekker 3 hele weken orlando onveilig maken. Het zal zeker niet de laatste keer worden. Wij zijn nu ook al aan het bedenken om in 2007 een Disney cruise te maken . Als je de site bezoekt , zou je het gelijk willen boeken.

Trainspotters
15-01-06, 22:30
Hallo Marisca,

Wij hadden elkaar al op dit forum ontmoet.
Welkom hiero.

Trainspotters

PS Blijkbaar heeft de uitleg over het uploaden van een avatar geholpen.

*edit*
Voordat de laatste zin verkeerd begrepen wordt:
Ik zie dat de uitleg hoe plaatjes te uppen duidelijk is geweest. :wink:

Eric
15-01-06, 23:44
Trainspotters, als je nu nog even uitlegt wat jouw avatar voorstelt (een hurricane?) kunnen wij ook meegenieten...
Eric

Trainspotters
16-01-06, 00:53
Trainspotters, als je nu nog even uitlegt wat jouw avatar voorstelt (een hurricane?) kunnen wij ook meegenieten...
Eric

Eric,

Volgens mij plaatsen we hier reacties op berichten van mensen die zich voorstellen. Eventuele op- of aanmerkingen op andermans avatar plaats je in de lounge. Dit is in ieder geval niet de juiste plek zelfs niet als je -naar ik aanneem- door mijn PS op het idee bent gekomen dat marisca werd afgezeken. Die zin slaat namelijk op haar verzoek naar een uitleg hoe je plaatjes op het forum kon krijgen. Als jij wilt weten wat het antwoord daarop was dan zoek je tussen mijn reply's.

groet,
Trainspotters

Michael66
01-02-06, 14:53
Hoi Marisca,
Waar verblijven jullie die drie weken in Orlando? Hotel of Villa?
Mijn ervaring van de laatste jaren (met 1 kind) is dat het langere tijd verblijven in een villa (met eigen zwembad!!) een stuk prettiger is dan in een hotel, terwijl de meer-kosten behoorlijk meevallen. Wat zijn jullie ervaringen?

marisca
01-02-06, 15:31
Daar hebben wij al eens aan zitten denken maar wij moeten dan ook een auto huren. Uiteindelijk gaan wij dat alleen de eerste week toch maar doen! Wij zijn te vinden de eerste dagen in een goedkoper hotel aan de I-drive , Later 3 luxe nachten in Hardrock dat wilden wij een keer meemaken met de gasten express pas. Dan hoeven wij niet lang in de rij te staan. Ik ben benieuwd of dat echt zo VIP is wat ze zeggen. Later blijven wij 10 nachten in Pop century van disney. Dan hebben wij de auto ook weer ingeleverd, Want die vind ik echt niet nodig daar op de parken. Maar mischien volgend jaar? Wij hebben ook een gedachte om een Disney cruise te maken. \:D/

Disneyfan1970
01-02-06, 19:43
Welkom hier, ik heb al veel berichten van je gelezen :D