PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tigerbunny



Tigerbunny
25-07-11, 11:54
Om het rijtje "newbies" mooi aan te vullen: even een korte voorstelling van onszelf!

Wij (= 2 Belgjes) gaan in september een rondrit doen in Florida, voor mij is het de eerste keer in florida, mijn vriend daarentegen is er zo'n 10 jaar geleden reeds op verlof geweest, maar hij zag het volledig zitten om nog eens te gaan :grin:

Het is wel niet de eerste maal "USA" voor mij (heb er familie wonen, doch aan het tegenovergestelde "randje", nl. californië) en ik moet eerlijk bekennen dat wij eigenlijk een beetje verslaafd zijn aan de buur van de USA, met name Canada...(have mercy on us)

Maar omdat we toch eens wouden afkicken, en Florida wel nog hoog op ons verlanglijstje stond, gaan we dit jaar dus naar de unites states of america...

Dit forum is echt super, door al jullie verhalen en ervaringen te lezen hebben we al heel wat voorpret bij het plannen van onze reis, en kunnen we er nog zoveel meer uit halen...

Alvast tot "forums" ;)

Hans uit Koekelare
25-07-11, 15:07
Veel plezier in september met jullie rondreis in Fl. :D

nikie1968
25-07-11, 15:54
ooohhhoo.....florida virus??????

Tigerbunny
26-07-11, 22:30
Florida-virus? Hmmm....hoe krijg je dat...en wil je van dat beestje vanaf? ;)

Dan wisselen we maar af: jaartje Canada - jaartje Florida....

r.teeuwsen
27-07-11, 18:00
Dat doen jullie goed, zo is het virus redelijk onder controle te houden ;-)

riwi
27-07-11, 21:47
Maar het virus blijft de kop opsteken en voor je het weet begint het weer te kriebelen:)

majrim
03-08-11, 01:54
eens in Florida geweest dan ben je er voor altijd mee besmet :razz: en helaas er zijn geen medicijnen voor :!::!::!:.
Hebben er onderzoek naar gedaan, maarre ........... gelukkig niets gevonden:-P:-P:D.

Fijne vakantie!

Hans uit Koekelare
07-08-11, 12:40
Ja, ik heb een hele zware besmetting opgelopen met het virus... :D :D :D

Tjainet
07-08-11, 20:27
Ik kan mij daar volledig bij aansluiten.
De eerste 3 keren dat wij naar Florida gingen, hebben we alleen 2,5 week Orlando gedaan. Daarna hebben we dit 3 jaar achter elkaar gecombineerd met Miami.
De laatste keer dat we zijn geweest was in 2005, toen hebben we met nog een stel vrienden een rondreis door Florid gemaakt. Orlando, Fort Meyers, Napels, Key West, Miami. Veel gezien en meegemaakt.
In 2007 Hebben we de muziek opgezocht: Memphis, Nashville, Alabama, New Oreans, Dallas, Houstan en geëindigd in Las Vegas ( via binnenlandse vlucht )
Super gaaf! Maar volgend jaar weer een keertje Florda.
Tis idd. een virus.......;-)

Tigerbunny
17-08-11, 12:39
Ai ai, tzijn precies wel "zware" virussen...zouden we dan wel nog vertrekken naar Florida? :eek:

Serieus nu ;), we kijken er echt naar uit...12 september is het zo ver: Florida, here we come!

nikie1968
17-08-11, 13:32
Ai ai, tzijn precies wel "zware" virussen...zouden we dan wel nog vertrekken naar Florida? :eek:

Serieus nu ;), we kijken er echt naar uit...12 september is het zo ver: Florida, here we come!


Superfijne vakantie.....:lol:

2theUSA
24-08-11, 07:40
Welkom op het forum en een supervakantie gewenst.
Het is al bijna zover, laten jullie weten hoe het is geweest en wat jullie van Florida vonden?

Goede reis en groet,
Christa