PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is het leukst om te doen in het weekend?



wehave
24-07-11, 12:12
Ik ben bezig met mijn reisschema samen te stellen en ik zou graag wat advies willen over wat te doen in het weekend.
Ik wil de grote parken vermijden in het weekend wegens de drukte maar vroeg me af wat dan te doen.
Shoppen kan ik me voorstellen maar er moet toch meer te doen zijn?

Alvast bedankt.

Ritchie
24-07-11, 12:29
Het ligt eraan in welke period je gaat, want de drukte in de weekenden kan dan best meevallen.
Ga anders lekker zwemmen in een van de zwemparken.

wehave
24-07-11, 14:44
10 mei tm 31 mei.
De zwemparken zijn wel te doen in het weekend?

[verwijderd]
24-07-11, 15:01
Overal is het natuurlijk wat drukker in het weekend maar volgens mij zitten jullie niet echt in een drukke periode, maar als je de parken wil mijden zou je de shoppingmalls kunnen bezoeken of andere bezienswaardigheden waar het niet zo druk is.

Misschien naar St'Petersburg een honkbal wedstrijd bijwonen of daar in de buurt mee op een boottocht om dolfijnen te spotten. Er is helaas zat te doen in en om Orlando.

Michael66
24-07-11, 15:11
De laatste maandag in mei is Memorial Day (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1657) en dat lange weekend is het erg druk.

In het weekend kun je echt alles doen wat je doordeweeks ook kunt doen. Wat jij leuk vindt kan ik gelukkig niet beoordelen, dus spit het forum maar door en je vind allerlei leuke dingen om te doen. Er staan hier volgens mij veel meer tips dan je in je weekenden kunt proppen ... ;)

wehave
24-07-11, 15:21
tips genoeg inderdaad het gaat er mij om dat in het weekend de parken extra druk zijn en met twee kleine kinderen willen we dat gewoon vermijden.
Ze kunnen wel eventjes in de rij staan maar veel langer dan 30 minuten wil ik ze eigenlijk niet aandoen.
Ik zocht eigenlijk naar ideeen speciaal om in het weekend te doen.

trails
24-07-11, 16:43
Wij gaan in februari en tijdens onze laatste dagen is het President's Day week. Aangezien de grote meute dan voor de WDW en Universal parken kiest zorgen wij ervoor dat we deze dan al hebben gedaan en vanaf het weekend (en de 2 dagen erna) doen we de "secundaire" dingen zoals: Gatorland, Boggy Creek, Blue Spring State Park. Kennedy Space Center zou ook een optie zijn.

elstars
24-07-11, 17:34
Wel eens een mooi State Park bezocht???
http://www.floridastateparks.org/