PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Nynke



Nynke
22-07-11, 19:52
Hallo allemaal,

Nou dan zal ik me ook maar even netjes voorstellen!

Ik ben Nynke, 20 jaar en woon in Schiedam met mijn vriend Byron, hond Yale en 2 konijntjes. Eind november gaan we samen voor 10 dagen naar Orlando. Hij is er al een keer geweest, voor mij is het de eerste keer. De hele reis is al geboekt, maar we komen vast nog handige tips tegen op dit forum!

Groetjes Nynke.

Teleton
23-07-11, 09:15
Hallo Nynke en company,

Welkom hier op het forum voor de verwende floridaliefhebber. 10 daagjes Orlando, dat lijkt heel wat maar jullie gaan vast tijd tekort komen. Niet erg, want vanwege het gevreesde Floridavakantievirus is de kans vrij groot dat jullie nog eens terug gaan.....November is een fijne maand, de hele reis is al geboekt dus is het nu alleen aan kwestie van rustig afwachten tot D-day.

Het forum zit vol handige tips dus kan je die vier maanden gemakkelijk vullen met voorpret. Geniet er van!

nikie1968
24-07-11, 20:37
november is een supermaand om te gaan......

majrim
03-08-11, 02:02
ooh, wat een heerlijke tijd maar zoals Teleton al zegt kort, maar genoeg om met het Floridavirus besmet te worden:razz:.

Fijne vakantie

Nynke
06-08-11, 11:12
Ja wij waren ook liever langer gegaan. Maar dat was financiëel en met school en werk niet mogelijk. Omdat we niet langer wilde wachten hebben we toch maar geboekt! We komen vast nog een keer terug.