PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tessa35



Tessa35
19-07-11, 22:40
Hoi,

Bij deze zal ik me ook even netjes voorstellen. Ben al veel op deze site geweest om informatie op te doen (echt een geweldig nuttige goede site dit, mijn complimenten!), heb me onlangs dus ook maar meteen aangemeld alleen heb me helemaal vergeten voor te stellen.

Mijn naam is Tessa, en ik en mijn vriend gaan in oktober 4 weken naar Florida (Miami), het is de bedoeling dat we ook wat buiten Florida rond gaan rijden (kijken/overnachten) Maar dat moeten we nog even hemelaal goed uit stippelen want Florida is al een gehele atractie op zich, er is zo veel te zien en te beleven, heb er helemaal zin in.

Ben zelf al eerder 4 weken in Amerika geweest alleen dan aan de West kust. Groetjes Tessa

r.teeuwsen
20-07-11, 00:28
Hoi Tessa,

Leuk dat je al zo veel informatie hebt kunnen vinden hier... maar ja, er is ook genoeg leeswerk ;-)
Heel veel plezier in oktober, dat is een van de mooiste maanden (samen met november) om te gaan, dus dat wordt lekker genieten!

Veel plezier,
Remco

2theUSA
20-07-11, 16:41
Hoi Tessa,
Welkom op het forum, lekker dat jullie in oktober naar Florida kuunen gaan, dat schijnt het mooiste seizoen te zijn, wij kunnen door de schoolvakanties alleen in de zomer gaan, ook herrlijk hoor.
Je weet vast wel dat je ook veel info uit de reisverslagen kunt halen. Er zijn of gaan nu veel forummers op vakantie, hun reisverslagen zijn dan van dag tot dag te volgen. Best leuk om in de stemmig te komen! Je kan ze terugvinden in de lijst "op een rijtje: Naar florida" (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11855&highlight=rijtje).

Veel plezier met plannen maken,

Groet Christa

Tessa35
20-07-11, 20:24
Hey Remco en Christa, wat een leuke reacties. En ja klopt oktober schijnt een goede maand te zijn. We wilden eigenlijk al eerder een verre reis plannen maar in verband met ernstige ziekte van mijn moeder ging dat niet, helaas is zij 4 weken geleden overleden. Onze vakantie stond dus eigenlijk gepland vanaf a.s. vrijdag. Maar om nu nog een verre reis te boeken dat kost echt zo veel geld, dan betaal je in plaats van voor 2 personen gewoon voor 4 personen + orkaan/regen seizoenen. Gelukkig dachten onze beide werkgevers goed mee, en mogen we nu gewoon even een week of twee weken (voor mij) vrij nemen en dan vanaf 20 oktober 4 weken! Dus op deze reis naar Amerika uitgekomen. Heb er zo veel zin in, en inderdaad al die reisverslagen echt ook enorm leuk om te lezen, en ook erg fijn om ideeen op te doen. Groetjes Tessa

majrim
03-08-11, 23:10
Hoi Tessa,

Met het verlies van je moeder: gecondoleerd. Het is een groot gemis.

Wat een fijne werkgevers hebben jullie, hou ze ook maar in ere.

Oktober/november is een zalige tijd om in Florida te vertoeven.

Je schrijft dat jullie ook nog buiten Florida een kijkje wilt gaan rondrijden.
Georgia is een mooie staat, het zuiden en aan de kust, maar zoals je zelf al schrijft Florida is op zich zelf al een attractie. Er is zoveel te zien, kusten zijn mooi, leuke plaatsen. Dus gewoon om veel te genieten.

Ik wens jullie een zeer fijne vakantie toe.