PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mars&el



mars&el
18-07-11, 15:30
Hallo, ook wij willen ons even voorstellen...

Wij zijn Ellen en Marcel 34 en 39 jaar, getrouwd en geen kids, wonen in het gezellige Brabantse en zijn beide sinds 2001 Amerika verslaafd.

In 2010 kwam bij mij het plan opborrelen om een keer naar Daytona bikeweek te gaan, internet opgestart en zo kwam ik op dit gave forum terecht. Super… wat een nuttige informatie en tips je hier allemaal vandaan kunt halen. Dus vliegtuig,auto,dolfijn,krokodil en een concertje Kid Rock in de ufc arena was zo geboekt mede dankzij de vele informatie op dit forum, nog even contact opgenomen met ***** om 8 dagen van hun villa gebruik te mogen maken. Alle vouchers ingepakt in kerstpapier, strik eromheen, en mijn kerstcadeau was klaar. Ik heb nog nooit zo’n fantastische kerstavond meegemaakt!!! Wat was ze blij…
Dus toen we in maart, op onze laatste dag in de villa nog wat na zaten te genieten onder de zon in de jacuzzi, kwam het plan 2012 al weer boven drijven en vroegen we ons af waar de slogan “leven als god in Frankrijk” vandaan komt?. Is dat geen typ fout en moet dat niet Florida zijn?. Dus hebben we vorige week weer contact opgenomen met *****, en voor maart weer een weekje Davenport geboekt, gelijk maar even 2 stoeltjes vastgeklikt bij Airberlin, en zijn we nog wat prijzen aan het vergelijken voor een mooie stukje Amerikaans blik op 4 wielen, maar dat zal wel weer bij onze oosterburen worden. Voor ons laatste weekje zoeken we nog een mooi stekkie aan de westkust ergens in de buurt van Fort Myers, Sanibel,Naples. Onze voorbereidingen en voorpret zijn dus weer in volle gang en tot die tijd lezen we elke dag lekker mee met alle tips en blogs op dit forum.

Alle forumleden ,bloggers en moderator’s bedankt voor alle info, en we hopen dat we een steentje bij kunnen dragen aan dit mooie forum.

Gr, Marcel

Gemaakte usa trip’s
2001 rondreis, California,Nevada,Utah,Arizona. (auto/motor)
2002 van Los Angeles via Sturgis, Milwaukee, Memphis, New Orleans, Orlando
naar New York. (camper)
2003 100 jaar Harley-Davidson Milwaukee. (auto/motor)
2008 cruise vanuit Miami. ( bootje liberty of the seas)
2009 route 66 Chicago-Los Angles. (motor)
2011 Miami, Evergades,Naples,Davenport,Daytona. (auto)

2012 Miami, Davenport,Daytona,…….under construction.

Teleton
19-07-11, 08:49
Dus toen we in maart, op onze laatste dag in de villa nog wat na zaten te genieten onder de zon in de jacuzzi, kwam het plan 2012 al weer boven drijven

Hallo Ellen en Marcel en van hartelijk welkom op dit vrolijke forum voor de verwende floridavakantieganger! Normaal gesproken vind ik het zelf niet zo prettig als er in de jacuzzi iets komt boven drijven, maar tegen een Floridavakantieplan zou ik ook niet zo'n bezwaar hebben.

Als geroutineerde Amerikagangers weten jullie natuurlijk al lang van de hoed en de rand, maar als het over specifieke Floridainfo gaat, is het Florida Forum van onschatbare waarde. Maak er maar uitbundig gebruik van en mocht er toch nog iets te vragen zijn, dan staat er altijd wel een medeforummer gereed om je verder te helpen.

Veel plezier dus met de voorbereidingen voor 2012, vergeet je vooral niet aan te melden in het overzicht 'op een rijtje'.

mars&el
19-07-11, 11:07
thank's voor de tip teleton, we hebben ons gelijk aangemeld voor het overzicht Žop een rijtje`, en er zullen zeker nog genoeg vragen komen voor dat het maart 2012 is.

Tans4USA
22-07-11, 07:16
Hallo Marcel en Ellen,

Welkom op dit Florida forum, leuk dat jullie je aangemeld hebben en we zo wat meer over jullie te weten komen.
Jullie hebben (net als wij) al aardig wat van Amerika gezien. Leuk hoor die verschillende reizen met een camper, een motor en zelfs een cruise.
Ik kan jullie Marco Island en Naples van harte aanbevelen aan de golfkust, het is daar zo mooi.
Heel veel plezier met de voorpret.