PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Doubletree seaworld



christophe
16-07-11, 11:55
Wij hebben geboekt in het doubletree resort, net tegenover seaworld.
Iemand al ervaring met dat hotel? Op tripadvisor lees ik dat de kamers in het tower-gedeelte iets rustiger zijn. Wie heeft meer informatie?

flexer
16-07-11, 15:43
Ik ben er vorig jaar mei geweest, we zaten in de laagbouw met zwembad voor de deur. Kamers waren net gerenoveerd, mooi en schoon. Prachtig hotel op een goede lokatie, je kunt lopend naar Seaworld. Veel groen tussen de gebouwen en heerlijk en erg uitgebreid (betaald) ontbijt. Zou er zo weer terug gaan. Je gaat hier zeker genieten.

christophe
16-07-11, 18:54
bedankt voor de info, we verheugen er ons al op. Hoe is het ontbijt in het hotel? Een beetje de moeite of gaan we beter naar sizzler of ponderosa?

Ta2 Gerrit
16-07-11, 22:08
Veel groen tussen de gebouwen en heerlijk en erg uitgebreid (betaald) ontbijt. Zou er zo weer terug gaan. Je gaat hier zeker genieten.


Hoe is het ontbijt in het hotel? Een beetje de moeite of gaan we beter naar sizzler of ponderosa?

Lezen is ook een kunst :twisted:

weimar
17-07-11, 00:42
Grappig, we komen er net vandaag vandaan (voor een ingelast dagje shoppen vanaf de gulfcoast).
Geboekt via name your price van Priceline voor 60 dollar, 75 incl alles. Jairo van de frontdesk gaf ons gratis parkeren als extra, volgens mij normaal 10 dollar.

We zaten in een gebouw achteraan, mooie kamer, met zeepjes van Crabtree & Evelyn.

Koffie van Wolfgang Puck.
Mooie zwembaden, en wifi in de prachtige lobby. Ook een ruimte met pc's.

Wat ons betreft een aanrader!

Ontbijt hebben we aan de overkant gedaan, bij Village Inn. Dat was ook een eerste keer, en zeker een aanrader.

christophe
17-07-11, 17:31
Lezen is ook een kunst :twisted:

en niet te snel reageren ook, mijn fout :oops:
Maar ben blij goeie dingen te lezen over het hotel. Als het ontbijt toch betalend is kiezen we misschien toch om buitenshuis te ontbijten. Heb ook al gemaild naar het hotel ivm een kamerverzoek en kreeg een correct en snel antwoord terug.
Welke zijn de uren van de shuttles naar de parken?

VakkieV
07-08-11, 18:34
Wij hebben Hotel Doubletree by Hilton at Seaworld in Orlando geboekt.
http://www.doubletreeorlandoseaworld.com/

Adres: 10100 International Drive Orlando, FL 32821


Wij hebben hier voor gekozen omdat er gratis shuttles rijden naar Disney, Universal en Seaworld.
Verder is de prijs erg aantrekkelijk!

Heeft iemand ervaring met dit hotel?

<<Verplaatst (dankzij Flexer) naar bestaand topic over dit hotel, zie boven, dus >>

nicovi
29-12-11, 20:41
Wij verblijven eind januari in het Hilton doubletree resort naast Seaworld.

Nu ben ik nog steeds aan het twijfelen of we een wagen zouden huren of niet. Dit komt toch op ongeveer een 240€ voor 10 dagen + 10dollar parkeerkosten enkel voor het hotel. Bovendien moeten de parking van de parken ook nog betaald worden. Dus alles samen ben je vlug 400 a 500 € kwijt enkel voor een wagen. :sad:

Wij gaan waarschijnlijk alleen maar parken doen.

Nu is mijn vraag, zijn er al mensen in dit hotel of deze omgeving ( Seaworld ) al geweest? En is het doenbaar zonder wagen?
Ze hebben een shuttledienst maar ik denk dat deze enkel naar de parken rijd.

Wij zouden graag toch de mogelijkheid hebben om s'avonds ergens te gaan of eten of eventueel shoppen. Is er iets in de omgeving van Seaworld te beleven of is het daar dood s'avonds?

Njit
29-12-11, 21:20
Kijk eens op Google Maps dan zie je een beetje wat de omgeving is: http://g.co/maps/mm6fz

Niet echt veel zo te zien :) Het is al vaker geschreven maar ik schrijf het nog maar een keer: Amerika is een Auto land. Je bent er maar 10 dagen. Dan wil je toch het maximale uit je dag halen? Die shuttles gaan maar op gezette tijden: meestal 's morgens vroeg, 's middags en dan 's avonds terug. Wil je iets anders dan heb je pech.

Er is in de buurt zat te doen maar daar zul je wel met de auto heen moeten.

trails
29-12-11, 21:45
Ben het helemaal met Njit eens. Op de kosten van zo'n hele reis zou ik niet bezuinigen op vervoer. De tijd is té kostbaar om te verdoen met wachten op vervoer. Ook als je ergens wilt gaan eten, hoe wil je dat gaan doen.
Ik begrijp dat jullie het hotel al geboekt hebben? De meeste hotels bieden nl. gratis parkeren aan.

Njit
29-12-11, 21:53
Is volgens mij 1 van de weinige hotels die parkeergeld durft te vragen in Orlando. $10 voor Self Parking en $18 voor Valet. Ik zou er voor passen..

nicovi
29-12-11, 22:39
Het hotel is maanden geleden inderdaad al geboekt.

Omboeken zal niet meer gaan vrees ik.
](*,)

Njit
29-12-11, 22:43
Niet gratis te annuleren? Of via een reisburo geboekt?

trails
29-12-11, 22:46
Ja, ik heb in Orlando e.o. ook nog niet eerder gezien dat een hotel geld vraagt om te parkeren. Indien mogelijk, zou ik ook annuleren en iets anders zoeken. Minder geld uitgeven aan hotel en een auto huren.

[verwijderd]
30-12-11, 01:17
Off topic:

Er zijn toch echt hotels in de Orlando regio die wel geld vragen voor het betalen, bijvoorbeeld het Omni resort at Championsgate. En daarnaast ook nog een resort fee vragen.

Njit
30-12-11, 08:55
Ze zijn er ook wel. Maar het is wel een zeldzaamheid :)

Ebelix
30-12-11, 09:07
Hoe duurder het hotel hoe meer kans je hebt dat je voor parkeren moet betalen.

Tinkerbell
30-12-11, 09:59
Als je wel zou kunnen annuleren is het Hilton Garden Inn misschien een betere optie. Geen parkeerkosten en op loopafstand van Sea World. Uitstekend hotel,prima restaurant en schone kamers. De kamers waren al om half negen 's morgens beschikbaar maar dat was oftewel geluk oftewel gevolg van een early check in request.
We hebben EEN keer gebruik gemaakt van de shuttle maar dat was niet zo geweldig. Het busje wordt volgepropt met zo veel mogelijk personen en iemand die over je heen hangt en ademt is niet zo aangenaam. De shuttle doet meer hotels aan dus wij waren al lang en breed op ons gemak naar de ingang gelopen terwijl het busje nog onderweg was.

trails
30-12-11, 11:44
Er zijn toch echt hotels in de Orlando regio die wel geld vragen voor het betalen.

Ja, dat ze er zijn daar twijfel ik niet aan. Ik ben ze zelf alleen nog niet tegengekomen. En het zijn inderdaad de duurdere hotels die zo nóg meer geld vragen.

Guus
30-12-11, 19:53
Het hotel is maanden geleden inderdaad al geboekt.

Omboeken zal niet meer gaan vrees ik.
](*,)
Waarom zou je. Zo te lezen is het een prima hotel. Daarnaast lijkt het me zinvoller om naar het totaal te kijken. Waarschijnlijk heb je een prima deal en maakt die $10 per dag aan parkeerkosten niet echt het verschil. Goedkoper kan natuurlijk altijd. Zeker in Orlando. Maar een comfortabel hotel, en dat zijn de Doubletrees meestal, is toch ook niet verkeerd?

trails
30-12-11, 22:15
Je hebt helemaal gelijk, Doubletrees zijn goede hotels. Maar ik zou óók een auto huren en niet gaan "klooien" met shuttlebusjes.

Guus
31-12-11, 18:04
Wij verblijven eind januari in het Hilton doubletree resort naast Seaworld.
Nu ben ik nog steeds aan het twijfelen of we een wagen zouden huren of niet. Dit komt toch op ongeveer een 240€ voor 10 dagen + 10dollar parkeerkosten enkel voor het hotel. Bovendien moeten de parking van de parken ook nog betaald worden. Dus alles samen ben je vlug 400 a 500 € kwijt enkel voor een wagen. :sad:
De prijs voor 10 dagen autohuur kan best lager. Bij Hertz heb je bijvoorbeeld al een compact car voor €175. Scheelt toch weer €65. Daar kun je dan weer mooi de parkeerkosten bij het DoubleTree van betalen. Ik zou voor Orlando ook zeker een auto huren. Lekker flexibel en nooit wachttijden. Gezien het bedrag dat je betaalt voor een huurauto is het m.i. een no brainer.