PDA

Bekijk Volledige Versie : Restaurants in Orlando



Pagina's : 1 2 [3] 4

Iris02
30-07-10, 07:18
Geweldig de website van Bamboowok; gewoon de een foto van de menukaarten ingevoerd. Ik kon er "smakelijk" om lachen (en ga er zeker een keer wat te eten halen tijdens onze vakantie).

remon
30-07-10, 10:30
Op tripadvisor krijgt het iig goede kritieken (ook al zijn het er maar 4 ;) )

carmen1988
30-07-10, 13:48
Ik wil dit jaar de Olive Garden gaan uitproberen. Ik neem aan dat dit echt Italiaans eten is. Dus niet z'n spaghetti wat je in de Footcourt krijgt? Dat smaakt echt naar Spaghetti met een klodder ketchup. :(

Njit
30-07-10, 14:24
Olive Garden is zeker geen simpele Italiaan. Hier ga je heen om te GENIETEN! Dit is ook echt UIT eten \\:D/=D>:lol:

Mijn favo's:

Chicken Alfredo
http://www.olivegarden.com/images/menus/dinner/full/chicken_alfredo_3842.jpg

Chianti Braised Short Ribs
http://www.olivegarden.com/images/menus/dinner/full/chianti_short_ribs_6900.jpg

Ga er alleen wel met goede honger heen of bestel anders alleen een hoofdgerecht. Want voor + hoofd + na past anders echt niet. Je krijgt bij je hoofdgerecht standaard ook een soep of een salade (en die krijg je al ruim voor je hoofdgerecht). En bovendien krijg je er heerlijke breadsticks.

En het is toch zonde om dit over te slaan :)

http://www.olivegarden.com/images/menus/dessert/full/dolcini_7310.jpg

pzomerdijk
30-07-10, 16:17
Deze week een keer gegeten bij Chinees Super Buffet op de 192 net voor de Publix bij de kruising met de 27.
Veel keuze en eten was erg smakelijk. Prijzen: 10,99 + 1,99 drinken + Tax + tip.
Grappig: Je krijgt een lepel en een vork. Messen kennen ze niet. Maar ieder geval beter dan stokjes.....

carmen1988
30-07-10, 18:08
@ Njit Dat ziet er echt super lekker uit!!! Water loopt me nu al in de mond!! Ik ga er zeker eten! :D

Mickey99
31-07-10, 13:58
Wij eten in onze vakantie meestal ook wel een keer bij Olive Garden. Vooral het voorafje van gegratineerde champignons is bij ons favoriet maar dat delen wij altijd omdat de breadsticks en de salade ook erg lekker zijn naast de lekkere hoofdgerechten =P~

Ik weet niet of hij al een keer genoemd is (zal vast wel eigenlijk) maar bij onze favoriete ketens staat The Cheesecake Factory (http://www.thecheesecakefactory.com/#lobby) nu op 1 samen met Outback Steakhouse. De hoofdgerechten zijn heel redelijk qua prijs in verhouding met de kwaliteit (héééél erg goed en lekker) en de hoeveelheid (grote porties). Ze hebben voor elk wat wils en het is een hele leuke tent qua aankleding.

Probeer ook ruimte te houden voor een dessert want de toetjes (de cheesecakes :lol:) zijn overheerlijk!

In Orlando zit er een filliaal in The Mall at Millenia.

Sonja

koenkamphuys
31-07-10, 14:33
5100 W Colonial Drive. Op een plaza met uitsluitend Vietnamese bedrijven (in Orlando zit een grote Vietnamese gemeenschap) vind je naast een toko ter grootte van de gemiddelde Publix een klein restaurantje dat Phó Saigon heet. Daar kun je originele Vietnamese noedelsoep (phó) eten in diverse variëteiten: steak, kip, doorregen rundvlees, runderpens (dat moet je wel lusten). Het is een licht gekruide bouillon met vlees en rijstnoedels plus een schaaltje met 'thaise' basilicum, pepers en taugeh die je er naar smaak doorheen kan doen.
Een kleine kom is een goede lunch, een grote kan ik niet op. Op de kaart ook andere Vietnamese specialiteiten die ik nooit geprobeerd heb: mijn vrouw en ik zijn helemaal verslingerd aan de phó. Het is er meestal gezellig druk, voor 2/3 aziaten (wat, naar ik heb begrepen een maat is voor hoe origineel aziatisch de keuken is) en eten doe je er met stokjes en een porceleinen lepel, wat garant staat voor voldoende lang eetplezier. ;-) Met z'n drietjes ben je voor twee tientjes (excl. tip) klaar. Nabij kruising Kirkman Road / Colonial; een paar mijl ten westen van I-4. Recensies van anderen: www.yelp.com/biz/pho-saigon-orlando (http://www.yelp.com/biz/pho-saigon-orlando)

Lady-M
31-07-10, 17:53
Hmmm...dat klinkt allemaal lekker zeg. Nog een paar dagen, dan zullen we veel van de restaurants uit dit topic gaan uitproberen. Outback Steakhouse en TGI Friday zijn mijn favorieten, maar er zijn nog genoeg lekkere tentjes die we nog niet uitgeprobeerd hebben. Olive Garden, bijvoorbeeld en die Vietnamees lijken me ook erg lekker. :-)

Mirrick
01-08-10, 18:06
Wij vonden Ponderosa wel gaan, geen culinair hoogstandje maar voor het geld oké, 2 keer geweest. Golden Coral vonden wij wel veel beter steaks waren malser en ik vond het buffet zelf ook beter, als we terug gaan zien ze ons zeker weer. Ook gegeten bij Outback pffttt... alleen het voorgerecht is voor mij al een hele maaltijd, maar wel erg lekker. Op nr 1 staat voor ons de Chili's! De buffetresto's gingen ons op het eind vervelen maar zijn wel een leuke afwisseling en het is toch wel fijn om eens even helemaal los te gaan (bij het toetjesbuffet warme fudge en hot caramel mmmm....)

Mirrick
01-08-10, 18:13
Chili´s en Outback zijn onze favorieten, we gaan volgend jaar toch ook Olive Garden uit proberen. Manlief is van de grote en dikke steaks (geen vis, kip, kaas, champignons etc :roll:) vandaar dat we vorige keer hier niet zijn geweest. Na de goede recensies toch maar eens proberen. Ook wille we de Crackerbarrel wel van dichterbij bekijken.=P~

oscar
03-08-10, 16:31
Njit,

Die laatste foto was toch voor 5 personen bestemd neem ik aan:wink:

Oscar

cathy
15-08-10, 21:14
Olive garden: een keten die florida in veel plaatsen is.
Het voorgerecht is gratis (soep/sla) en het menu niet duur 10-15 dollar.
Het is Italiaans met een amerikaanse inslag, maar wel lekker.
Maar wel druk, reserveren scheelt wachttijd.

Lady-M
21-08-10, 22:41
Wij zijn net weer terug en hebben net als in 2008 vooral genoten van TGI Fridays (inderdaad, die Jack Daniels Ribs zijn boterzacht en geen grammetje vet) en Cici's pizza was verrassend lekker. Veel soorten pizza waarvan je een of meerdere punten mag pakken, pizzabodem met een soort cinnamon/appelgebak en warme (!) cinnamonrolls. Er is ook salade, erg lekkere soep en pasta. Tip: vraag om een pizza met macaroni, dan zetten ze een pizza met macaroni 'n cheese erop neer, héérlijk! Een klein jochie vroeg erom en toen ze hem neerzetten, heb ik er een stukje van gepakt. Ze maken op verzoek alles wat je wilt. Voor $ 5,99 per persoon eet je je buikje rond en zoek even op internet voor een bon voor een gratis buffet. Wij waren met z'n vijven (> 12 jaar) 30 dollar kwijt voor 5 buffetten inclusief grote beker drinken en onbeperkt refill (meer dan 1 krijg je toch niet op :mrgreen:)
Olive Garden was ook lekker, net als Outback Steakhouse. Kost wel wat meer, zeker als je met drie grotere kinderen bent, maar hier in NL ben je dan meer kwijt. Ik vind het bijna overal veel te koud, maar alleen bij TGI Fridays was het goed te doen en hoefde ik geen vestje aan te trekken.

Iris02
23-08-10, 02:57
Vanochtend ontbeten bij Ponderosa en wij vonden het niet echt geweldig (en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit). Zo zie je maar weer dat smaken verschillen !

remon
23-08-10, 09:34
Nou is Ponderosa ook niet meer wat het geweest is en er is zit ook wel een verschil tussen de ene Ponderosa en de andere.
Wij waren een paar jaar geleden aan het ontbijten bij Ponderosa aan de int. drive.
En dat was op zich nog wel te doen (wij zijn sowieso geen fan buffet restaurants , maar dat terzijde). Twee dagen later waren we gaan ontbijten bij Ponderosa in of vlakbij Kissimmee en dat ronduit slecht.
Tegenwoordig halen we broodjes bij de supermarkt of bakker , voor ons geen buffetrestaurants meer.

HKB
26-08-10, 06:37
Wij zijn onlangs bij Golden Coral gaan ontbijten,ze hebben daar een uitgebreid ontbijtbuffet.Maar ondanks dat het er goed uit zag,heb ik er niet lekker gegeten.Wat die Amerikanen toch allemaal eten 's-ochtends,nee wij gingen liever naar de bakker voor verse broodjes met kaas en een lekker kopje thee.Ook voor ons geen buffet restaurants meer.

FloridaFrankie
26-08-10, 20:07
Heb het volgens mij al eerder gepost, maar zie dat ik bijval heb. Ik had meer van Ponderosa verwacht. Vlees is oke, maar verder ... Toen ze ook nog eens teveel in rekening brachten was ik er echt klaar mee.

FloridaFrankie
26-08-10, 20:47
Lees veel berichten over Olive Garden: sluit me daar graag bij aan: leuke tent, prima eten, gevarieerde kaart, beetje opdringerige serveerster (maar dat is een momentopname). OG zit nu ook aan de westkant van de 192 (ten westen van de I4, bij de nieuwe Super-Target). Maar ja, daar zit ook een Longhorn welke zeer de moeite waard was, dus dan wordt het lastig ... (echt niet: vandaag naar LH, morgen naar OG)

Michael66
27-08-10, 09:48
Maar je hebt toch wel je FREE GIFT opgehaald in de naastgelegen giftshop ....?!?

pzomerdijk
27-08-10, 11:30
Wij komen ieder jaar regelmatig bij een Ponderosa (Old Town). Ik moet zeggen, t.o.v. een aantal jaren geleden is het behoorlijk minder geworden. Niet v.w.b. keuze of bediening, maar de kwaliteit. Ik moet echter wel zeggen dat je alles in de prijs-kwaliteit-verhouding moet zien. Voor zo'n 12-15 dollar p.p. kun je toch aardig wat eten. Het viel ons ook op dat we in het verleden regelmatig in een lange rij stonden maar nu meestal direct konden doorlopen. Ik vond het dit jaar toch al rustiger dan voorgaande jaren.
Ik vraag me overigens wel af hoe je teveel kunt betalen! Volgens mij heb je dan zelf niet goed besteld want je betaald toch vooraf!?
Favoriet dit jaar was zeker Outback, van een andere orde maar ook een keer zo duur. Lange wachttijden maar als je je al vroeger op een lijst laat zetten is het vaak beperkt tot een korte wachttijd. Golden Corral pfffff, bagger en goor. Dat 1x, nooit weer, maar ook hier geldt.... smaken verschillen....

Noa
28-08-10, 08:54
Wij hebben de laatste dagen gegeten bij Black Angus, recht tegenover de ingang van Disney. Heerlijke steaks, goede prijzen en wat nog beter is een heerlijke atmosfeer, gezellig. Een aanrader.
Wij zijn ook nog een keer geweest naar TGI. Ik moet zeggen dat het eten goed was,, maar die knetterharde muziek en dan nog hardrock. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Dus is het bij die ene keer gebleven
Outback is ook super. Maar wij vinden Black Angus nog ietsje beter.

Bosevents
02-10-10, 14:07
http://www.orlandosentinel.com/entertainment/restaurants/os-orlando-cheap-eats,0,4231652.photogallery

Iemand bekent met deze restaurants....?

fransje
02-10-10, 16:06
Ik ken ze geen van allen, maar het water liep me wel in de mond bij het zien van sommige foto's.

fransje
02-10-10, 16:15
Bahama Breeze in Orlando is geweldig! De muziek, de coctails, het eten.......heerlijk.

En in Kissimmee ( weet niet of dat ook bij restaurants in Orlando hoort?:grin:) hebben we op de laatste dag bij Pacino's langs de 192 gegeten. Zit recht tegenover Old Town, en naast ons hotel Holiday Inn. Met stip het duurste restaurant, maar lèkker!!!!!!! Hebben daar een coctail op die Alligator coctail heette, mjammie, en het eten was super, zo ook de bediening. Aan tafel wordt ook, als je dat wilt, een foto van je gemaakt die je kan kopen.

Guus
03-10-10, 19:01
Zo te zien betreft het hier vooral deli's en zaakjes waar de Amerikaanse medemens tussen de middag zijn of haar lunch haalt. Het zijn dus geen restaurants (op een enkeling na), maar dat neemt niet weg dat je bij dit soort zaken gewoon goed kunt eten. Prijs/kwaliteit is bij dit soort zaken over het algemeen zeer goed.
De Whole Foods Market (in de VS ook wel whole paycheck genoemd) is overigens een supermarkt. Wel een zeer goede supermarkt met veel verswaren en kant-en-klaar maaltijden die je thuis alleen nog maar hoeft op te warmen. Zeker het proberen waard indien je in je vakantieverblijf (villa is m.i. een te groot woord voor dit soort bouwsels) of hotelkamer over de mogelijkheid beschikt om eten op te warmen.

reneefrankrijk
09-10-10, 11:43
Kent iemand Amazonas Latin Grill?

remon
17-10-10, 19:17
Kent iemand Amazonas Latin Grill?

Ik niet maar het krijgt wel zeer goede kritieken op Tripadvisor

http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g34515-d1448035-r80423967-Amazonas_Latin_Grill-Orlando_Florida.html

koenkamphuys
06-12-10, 07:17
Mijn laatste trip hebben wij ons voorgenomen om nooit, maar dan ook nooit meer bij Sonny's te gaan eten. Niet een specifieke vestiging, nee nergens meer.

Eerste keer was in St Augustine in 2006. Heerlijk gesmuld van de all-you-can-eat chicken, en omdat het all-you-can-eat is, vroeg ik om nog een hoeveelheid. Die was niet gaar - aan de binnenkant zat het rauwe vlees nog op de botten. De serveerster bood ons nog andere kip aan, maar de eetlust was me ontgaan.

Tweede keer, in 2008, bij ons in Sebring had ik ribs genomen, die maar heel matig van kwaliteit waren.

Laatste keer, en dan ook echt de laatste, in Brandon, onderweg terug van een dagje Clearwater, weer rauwe kip. De pest was nog eens dat de ene poot niet en de andere wel gaar was en dat ik er te laat achter kwam dat ik een undercooked stuk kip zat te eten.

Van rauwe kip kun je behoorlijk ziek worden en we waren die avond nog net op tijd thuis om een sprintje naar de pot te kunnen trekken.

remon
06-12-10, 11:40
Verwachten dat je bij 'all you can eat' toko's , kwaliteit voorgeschoteld krijgt , kom op zeg [-X
Maar zo te lezen was het een leerzame ervaring ;)

koenkamphuys
07-12-10, 07:24
Sonny's is geen typische all-you-can-eat in de zin van een buffetrestaurant. Je bestelt gewoon van de menukaart. "All you can eat chicken" betekent dat je kip bestelt, maar dat je als je wilt, nog meer kunt bijvragen. In Nederland zijn wel restaurants waar je "onbeperkt" iets kunt eten, bijv. onbeperkt spare-ribs of onbeperkt mosselen. Is hetzelfde concept.

remon
08-12-10, 00:08
Dan heb ik het verkeerd begrepen , maar ik hou sowieso niet van die 'all you can eat' toko's , ook niet in Nederland

koenkamphuys
09-12-10, 07:08
Verwachten dat je bij 'all you can eat' toko's , kwaliteit voorgeschoteld krijgt , kom op zeg [-X
BTW er zijn in Amerika wel degelijk uitstekende all-you-can-eat buffetrestaurants. Golden Corral, Homer's en Hometown Buffet e.a. hebben een ruime keus aan goed 'homestyle' amerikaans eten. Er zijn ook buffetchinezen die de toets der kritiek best kunnen doorstaan. Rauwe kip zul je daar zeker niet aantreffen.

PENPE
09-12-10, 07:24
Vanavond als onderdeel van een mini-Floridaforum-meeting weten eten bij http://www.frankiesgrill.com/ in het landelijke Inverness

Echte een aanradertje =D>

Groetjes vanuit het altijd gezellige Kissimmee,
Pieter & Petra

Zonaanbidster
09-12-10, 11:11
All you can eat restaurants (http://www.orlandotouristinformationbureau.com/restaurants/familybudgetbuffets.htm) in Florida. Overzicht van gunstig geprijsde resaurants en er is een kleine review toegevoegd. Ik denk dat ik zelf heel graag naar Amazonas Latin Grill wil gaan. Ben dit restaurant inderdaad al op verschillende aanbevelingswebsites tegengekomen. En mijn liefde voor eten is groot dus ik betaal liever wat meer voor een all you can eat dan dat ik eten voorgeschoteld krijg waarvan de kwaliteit overeenkomt met de prijs.

FMB
09-12-10, 11:24
Zonaanbidster, voor mij geldt dat absoluut niet.
Een buffet of all you can eat vind ik erg onhandig. Je eet gewoon te veel.
En normaal zijn de "afgemeten" porties al erg groot. Gelukkig kun je op steeds meer plaatsen ook "kleine" porties bestellen.
Soms bestellen wij 1 nagerecht met 4 bordjes en 4 lepels.

Maar als je van goede Chinees houdt en van all you can eat, moet je ook zeker eens een Chinees buffet proberen. Erg voordelig en vaak erg goed!

Riverwood
09-12-10, 12:58
Er zijn genoeg restaurants waar je een voorgerecht met twee kan delen, wel geven wij altijd voldoende tip bij extra services zoals bij een gerecht voor twee.

Groetjes Henke.

Tans4USA
29-12-10, 10:10
In februari gaan wij samen een weekje naar Orlando en hebben diverse "nieuwe restaurants" op ons lijstje staan die we wel eens willen proberen.
We zijn dol op uit eten gaan maar onze favorieten (en die van de kinderen) slaan we deze keer over, zoals Outback en Chili's.
Na onze vakantie zal ik onze ervaringen in dit topic vermelden.\\:D/
Groetjes
Anita

mattrob
29-12-10, 19:03
Outback overslaan ... knap hoor ;-) ! Maar je maakt me wel erg nieuwsgierig ... welke ga je proberen ?

Tans4USA
29-12-10, 19:15
Haha, misschien krijgen we inderdaad wel heel erg spijt:-(

Ik heb een nieuw weblog gemaakt waar ik een lijstje met enkele "nieuwe" restaurants vermeld heb.
Reisverslag 2011 (http://tomenanita-orlando2011.blogspot.com/)

Verder wordt het uitrust vakantie, ook wel eens lekker:lol:
Groetjes
Anita

ABKtje
01-01-11, 23:22
Ik heb voor vanavond gereserveerd bij Texas de Brazil. Ik laat het nog weten!

ABKtje
06-01-11, 00:15
Ik heb voor vanavond gereserveerd bij Texas de Brazil. Ik laat het nog weten!
Zoals beloofd: het was echt geweldig. Uitgebreid buffet voor bij voorbeeld vooraf en als je je sticker op "groen" draait komen allerlei verschillende obers met ook verschillende stukken vlees aan hun spies vragen of je een stuk belieft. En alles even lekker! En als je wil pauzeren draai je je sticker op "rood". Dus all-you-can-eat maar dan op een heel leuke en lekkere manier. Niet goedkoop: 48 dollar zonder drankjes en zonder buffet. Glas cabernet 12 dollar. Al met al heel fijne avond gehad! Aanradar!

Riverwood
29-01-11, 11:50
Gisteren restaurant CRAVE bezocht gelegen in de directe omgeving van The Mall at Millenia te Orlando. www.craveamerica.com
Voor liefhebbers van lekker eten in een gezellige ambiance een adres om eens te bezoeken, voor Sushi liefhebbers ook een aanrader.

Groetjes Henke.

corrus
29-01-11, 11:56
Wij waren er in de kerstperiode... Het eten was voortreffelijk... bovendien was het er inderdaad uitermate gezellig...

Tans4USA
27-02-11, 23:07
Uiteindelijk zijn we toch wel bij Outback en Kobé Japanese steakhouse geweest maar hebben wel een aantal nieuwe restaurants geprobeerd zoals;
Columbia
Bahama Breeze
Seito Sushi
Anthony's Coal Fired Pizza
Bonefish Grill
Cheesecake factory
en een zeer verrassend restaurant Crave (hier op het forum aangeraden).

We hebben (nog) niet gegeten bij PF Changs, in ons verslag van Florida 2011 kun je onze ervaringen lezen.
Door sommige restaurants zijn we aangenaam verrast en daar gaan we zeker nog eens naar toe.

vondutchga
01-03-11, 21:27
The Tilted Kilt (international drive en UCF area) enough said :)

Christal
04-03-11, 11:59
Zijn er ook all you can eat buffets waar je lekker italiaans kan tafelen in Orlando?

carmen1988
04-03-11, 12:15
Cici's Pizza Buffet is een italiaans buffet. En ook nog eens heel goedkoop.

Alexje
05-03-11, 18:43
Wij gaan als we in Orlando zijn altijd wel een keer naar Smokey Bones.
Sportscafe-achtig restaurant met diverse tv's waar diverse sport wedstrijden op te zien zijn. Het geluid van de desgewenste wedstrijd hoor je via je tafel.

Oja en de Red Lobster natuurlijk voor de visliefhebber.

Veel plezier!

bikkel
05-03-11, 20:09
wij zijn helemaal weg van pf chang, echt super lekker!!!

christophe
02-04-11, 21:03
Kan iemand me helpen een keuze te maken tussen deze restaurants, ze zijn zo'n beetje hetzelfde, ik weet gewoon niet of er ééntje bovenuit steekt.

- Black angus of outback steakhouse
- crab house, red lobster of boston lobsterfest
- shogun of kobe

??

Tans4USA
02-04-11, 23:23
Dat is niet moeilijk hoor;
1. Outback
2. Red Lobster
3. Kobé Japanese Steakhouse.
Deze steken er voor mij bovenuit van jouw lijstje!

PENPE
02-04-11, 23:50
Persoonlijk zou ik gaan voor Outback ( ..maar ik ben dan ook een 'vleeseter' bij uitstek :lol: )

christophe
03-04-11, 11:19
@Tans4USA;
Na het lezen van je reisverslag ga ik die keuze dan ook volgen ;-)

Njit
03-04-11, 17:28
Voor Vlees: Outback
Voor Seafood: Red Lobster

Beide erg lekker!

Nixo
03-04-11, 17:56
Wie is ooit hier geweest? :

http://www.angelslobsterbuffet.com/

14 jaar en 10 jaar geleden daar gaan eten toen ik in Florida was. Dat was toen SUPER lekker en natuurlijk, all you can eat :razz:

Dit jaar zijn we van plan om er terug naar toe te gaan....

Kent iemand hier dit restaurant ook? Anders, een aanrader ;)

corrus
03-04-11, 18:05
Angels??? Yuck! :shock:

All you can eat of niet.... Goedkoop of niet...

Laat maar... :-&

Nixo
03-04-11, 18:55
oei, slechte ervaringen mee?? Vertel pls.....

corrus
03-04-11, 19:01
laat ik het zo zeggen ink houd niet van lauwe buffetten..
Koud moet koud zijn en warm warm... dáár was vrijwel alles lauw...

Op een voedselvergiftiging van vis zit ik beslist niet te wachten...

Voor goede crab en seafood ga je naar "Joe's Crab Shack" (Celebration) of "Fulton's Crab House" (Downtown Disney Marketplace)

Nixo
03-04-11, 19:13
Nu, ik moet toegeven, het is voor mij 14 en 10 jaar geleden dat ik daar nog geweest ben. Toen sliepen we daar ook (toen was aan dat restaurant ook een holliday inn) en dat buffet was écht af. Het was zo goed dat ik het me nu nog altijd herrinner....
Iemand anders een goed voorstel voor een all-you-can eat seafood in Orlando?

Ta2 Gerrit
04-04-11, 10:51
Wij togen een paar jaar geleden, vooral gelokt door de mooie neonreclames, ook naar Angels voor een vissie, maar zijn na twee treden naar binnen direct weer gevlucht.

What a dump. Deed ons denken aan een gaarkeuken in de bajes (geen ervaring ;-) )
Het zag er allemaal erg onaantrekkelijk, onsmakelijk en goor uit. En het stonk er ook nog.
Het aanpalende hotel is er al niet veel beter aan toe. Extended Stay, dus veel permanente bewoners, en niet van het fijnste soort, uitzonderingen daargelaten :mrgreen:

Wel erg veilig, want "de uitzondering" wist me te vertellen dat er regelmatig politiebezoek is, die vervolgens links en rechts kamers bezoekt :twisted:

Maar, dit gaat over restaurants, dus Angels Lobsterfest; geen aanrader.

Nixo
04-04-11, 12:08
Amaai, wat verschiet ik hier van al de reacties van die restaurant... Al maar goed dat ik de vraag hier gesteld heb... Zo zie je maar wat een nut een forum kan hebben 8-)
Dan gaan we maar eens op zoek naar een ander all-you-can-eat seafood restaurant.....

MrBean14
08-06-11, 10:05
14 Jaar geleden zaten wij (Nixo en ik) in het hotel "Nikki Bird" dat hoort bij Angel's Lobster. Toen was het hotel "redelijk" en het buffet eigenlijk geweldig (maar we hadden toen nog niks soortgelijks gedaan).
Vorige week zijn we met de auto eens terug naar het hotel gereden. En idd wat een bucht was me dat geworden. De naam van het hotel is veranderd en het zag er serieus onderkomen uit. Vele ramen waren vervangen door houten platen en het zag er gewoon gevaarlijk uit... :-)

P.S. We zijn dan maar bij Boston Lobster gaan eten. Het was niet slecht, maar niet mijn ding. Ik vond het persoonlijk wel duur. Ik vond de aankleding ook maar sober... Maar goed, er zat veel volk en er werd veel gesmuld... :-)

Groetjes,

Davy

anjavromans
20-06-11, 14:21
Mijn favoriete restaurant is Logans, geweldig. Sfeer is er leuk en eten is er lekker.

http://logansroadhouse.com/Default.aspx

en niet duur.

A.Hofman
26-08-11, 14:15
Outback Steakhouse geeft 1miljoen gratis steak dinners weg!

Ik heb er al 1 gewonnen, de coupon wordt over 4 weken op dit adres(Inverness,FL) afgeleverd... daar heb ik dus niet veel aan.

Voor de mensen die wel over minimaal 4 weken in FL zijn, en dus de coupon ergens kunnen laten afleveren.

http://www.outbackfreesteaks.com/

Succes.

vondutchga
26-08-11, 15:37
Wel erg veilig, want "de uitzondering" wist me te vertellen dat er regelmatig politiebezoek is, die vervolgens links en rechts kamers bezoekt :twisted:

:D zie dit nu pas, ik ben een uitzondering hahahaha, maar wel lekker goedkoop :)

Ta2 Gerrit
26-08-11, 17:13
Outback Steakhouse geeft 1miljoen gratis steak dinners weg!

Ik heb er al 1 gewonnen, de coupon wordt over 4 weken op dit adres(Inverness,FL) afgeleverd... daar heb ik dus niet veel aan.

Voor de mensen die wel over minimaal 4 weken in FL zijn, en dus de coupon ergens kunnen laten afleveren.

http://www.outbackfreesteaks.com/

Succes.

Te laat, alle steaks zijn op :lol:, nog wel $5 coupons, ook nooit weg.

@ vondutchga; je zit dus weer achter Angel's Lobster ?

christophe
07-10-11, 18:45
Waar vinden we in orlando lekkere sushi?

Tans4USA
07-10-11, 19:18
Wij hebben verschillende restaurants geprobeerd voor sushi, erg goed

Seito Sushi (3 filialen) http://www.seitosushi.com/
of
Sushi Katana (vlakbij Florida Mall) http://www.sushikatana.com/
er is ook een afhaal sushi genaamd Sushiology.

Bij ons favoriete restaurant http://www.kobesteakhouse.com/ eten wij altijd aan de tepanyaki tafel maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat de sushi daar ook erg lekker is.
Keuze genoeg, veel plezier.

Riverwood
07-10-11, 19:26
Sora een van de restaurants van Gaylord Palms Hotel

Crave in de omgeving van Mall at Millenia

Beide restaurants kan je lekker maar ook gezellig eten.

Groetjes Henke.

serre
07-10-11, 20:59
Sushihouse of Orlando, nabij Florida Mall. We keren er elk jaar terug naar toe...O:)

trails
07-10-11, 21:14
Via Tripadvisor:

http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g34515-Orlando_Florida.html

http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g34352-Kissimmee_Florida.html

christophe
08-10-11, 14:20
Sushi genoeg dus :lol: Denk dat we kobe en-of seito gaan proberen. Bedankt voor de tips!

remon
22-10-11, 00:24
Waar vinden we in orlando lekkere sushi?

HIER (http://amura.com/)

Voor de rest , wil ik toch iedereen aanraden om bij Yellow dog eats te gaan eten , heel apart voedsel maar wel erg lekker :grin:

christophe
26-10-11, 23:48
We zijn net terug en hebben genoten van oa bahama breeze, kobe, texas de brazil,... meer volgt in het reisverslag.

Njit
27-10-11, 06:40
Hebben afgelopen vakantie ook heerlijke Sushi gegeten:


Na een U-turn komen we eindelijk in het juiste stuk van de International Drive en zien ineens sushi staan. Eigenlijk hebben we daar ook wel weer eens zin in. Weer eens wat anders dan steaks, steaks en steaks. We parkeren de auto bij Oishi Japans Restaurant. Helaas kennen ze hier in Amerika geen all-you-can-eat-sushi optie, maar de kaart staat vol met lekkere en speciale sushi’s. We zien een ‘loveboat-menu’ staat welke 45 dollar kost. Genoeg voor met zijn twee’tjes, maar als we de verschillende speciale sushi’s optellen, komen we ook aan die 45 dollar en heb je veel meer en vooral veel meer verschillende en aparte sushi’s. Als eerste bestellen we een bordje met Crunchy Spicy Tuna Rolls, Rainbow Rolls en een Ninja (zalm, witte tonijn, kaas, avocado, oishi saus en pittige mayo). Van de eerste krijgen we 8 stuks en van de andere twee krijgen we er 10 stuks. Na ieder 14 sushi hebben we nog plaats over. Dit keer bestellen we een Dragon Roll (gefrituurde garnaal, kaas, avocado met avocado- en palingsaus) en een Pink Lady (krokante pittige tonijn, asperges met daarbovenop weer een stukje tonijn en pittige masago saus). Twee bordjes met ieder 8 sushi’s. Nee, dat is niet waar. Bij de Pink Lady zit er nog eentje extra verstopt! Dan hebben we genoeg gehad en gaan we weer op weg naar huis.

http://halloweenflorida2011.files.wordpress.com/2011/10/img_2070_thumb.jpg?w=644&h=484 (http://halloweenflorida2011.files.wordpress.com/2011/10/img_2070.jpg)


En op de Universal Citywalk zit ook een heerlijke Sushi tent. Echt hele goede Sushi!!
Vooral de Specials zijn om je stokjes af te likken :) Dit is wel een soort Sushi Diner. Je kunt buiten zitten of aan de bar waar je de Chef de Sushi's ziet rollen..

Locaties:

Oishi Orlando, FL
11025 International Drive
Orlando, FL 32821

Oishi Tampa, FL
615 Channelside Drive, Upstairs #204A
Tampa, FL 33662

Fusion Bistro Sushi & Sake Bar
Fusion Bistro Sushi & Sake Bar is more than just fresh, delicious sushi in a trendy, fun setting – it is the future of sushi. With brand-new wireless technology, “sushi cameras” and a robotic sushi-roll making machine, this walk-up bistro is like nothing you’ve ever seen before. Fusion Bistro blends the finest ingredients and best sushi combinations with a rock’n’roll Asian-fanfare attitude. Located above the Cineplex

Michael66
29-10-11, 08:20
Dat lijkt meer op een aangereden komkommerdiertje ~@###!!

Briggy
31-10-11, 23:37
Ik ben geïnteresseerd in Bahama Breeze, lijkt me best lekker!

trails
01-11-11, 06:49
Ik ben geïnteresseerd in Bahama Breeze, lijkt me best lekker!

Die willen wij in februari ook gaan proberen.

moonlight91
01-11-11, 09:35
Ik ben geïnteresseerd in Bahama Breeze, lijkt me best lekker!
bahama breeze is helemaal TOP, mijn favoriet
afgelopen vakantie buiten florida heb ik special een hotelovernachting ingelast in kennesaw,ga omdat er daar ook een BBrestaurant zit..
en ook daar hebben we genoten van een heerlijk diner
dus ik zeg DOEN !!!!!!!! en dan vooral het toetje chocolate island proberen

**weet iemand of er in Orlando een `Melting pot`(fondue restaurant) zit
krijg steeds een error melding op de site

SpaceAce
01-11-11, 09:53
Yep, die zit er! Vrienden van ons hebben daar gegeten...

christophe
01-11-11, 13:58
Ik ben geïnteresseerd in Bahama Breeze, lijkt me best lekker!

Niet alleen lekker, ook heel gezellig en betaalbaar!

Njit
01-11-11, 15:06
Zeker wel!

Melting Pot of Orlando (http://www.meltingpot.com/orlando)

549 West Sand Lake Road
Orlando, FL 32819-5109
(407) 903-1100

http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/1d/b6/f7/flamin-turtle-chocolate.jpg

Ritchie
01-11-11, 15:34
Niet alleen lekker, ook heel gezellig en betaalbaar!

Wat noem je betaalbaar, dit is toch voor iedereen verschillend ?

trails
01-11-11, 15:53
Wat noem je betaalbaar, dit is toch voor iedereen verschillend ?

Inderdaad!!!
Wij zijn met zijn vijven en inclusief de fooi betalen we dus eigenlijk voor 6 personen dus wij letten toch ook wel op de prijzen van de restaurants.
Dure restaurants zitten er voor ons sowieso niet in. Dat geld besteden we liever aan andere dingen.

Wel gaan we elke dag uit ontbijten (ik vertik het om op vakantie te koken) en omdat wij meestal 's avonds geen zin meer hebben om ergens te gaan eten doen wij dat 's middags als late lunch (na een uitgebreid ontbijtbuffet heb je om 12-13 uur nog echt geen honger).

Dus als wij klaar zijn in een park gaan we lekker ergens eten. Veel restaurants bieden op doordeweekse dagen voor de lunch bepaalde combo's aan. Echt de moeite waard en niet te duur.
Bahama Breeze heeft ook lunchcombo's.
Bij veel restaurants (o.a Chili's, Applebees en vele anderen) krijg je combo's vanaf 5-6 $.
En laten we eerlijk zijn... zelfs al neem je ergens een "small platter" , dan krijg je nog een bord vol.

En 's avonds doen we simpel: kant-en-klare salades of een pizza van Papa John's (jummie) of lekker gebakken kip van de Walmart en de meiden zijn al blij als er ijs in de vriezer ligt en chippen in de kast.

Na de vakantie doen we het dan wel weer zoals het moet en gezond.

Njit
01-11-11, 15:58
@Ritchie: Uiteraard. Maar in het algemeen zit je rond deze prijsranges:

"Inexpensive" = Generally < $15
"Moderate" = Between $15 & $30
"Expensive" = Generally > $30

Wij hebben de afgelopen vakantie de meeste tijd op de kamer ontbeten. Lekker relaxed wakker worden en bijlezen met een bagel creamcheese of een geroosterd broodje met Peter Pan Creamy Peanutbutter.

Ritchie
01-11-11, 15:59
@Ritchie: Uiteraard. Maar in het algemeen zit je rond deze prijsranges:

"Inexpensive" = Generally < $15
"Moderate" = Between $15 & $30
"Expensive" = Generally > $30

Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is toch voor iedereen verschillend.

Njit
01-11-11, 16:02
Als je voor een gezin moet betalen is het uiteraard in totaal duurder. Maar het eten per persoon blijft even duur ;)

SpaceAce
01-11-11, 17:35
Hier ben ik het wel mee eens, maar dat is toch voor iedereen verschillend.

Ik denk ook dat het woord verkeerd is. Men had moeten spreken over 'gemiddelde prijs'. De één vindt een gemiddelde prijs wel betaalbaar en de ander niet.

Ofwel: Bahama Breeze is een restaurant met een gemiddelde prijs... Valt niet in de goedkope categorie, maar ook niet in de dure.

Of zo iets :)

christophe
01-11-11, 18:59
Met betaalbaar bedoel ik de prijscategorie beneden 30 dollar pp (incl tip, drank en dessert of voorgerechtje). Wij hadden elk een cocktail als aperitief, fried shrimps als voorgerecht (1 voor ons 2), een hoofdgerecht en drank met refills. Voor de goede kwaliteit van ons eten betaalden we 51 dollar in totaal. Ik vind dat gezien de kwaliteit en de sfeer in het restaurant een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Voor de lunch zal de prijs nog wel wat lager liggen.

Njit
01-11-11, 19:02
Da's idd niet duur :)

Ritchie
01-11-11, 19:13
Jullie hebben het iedere keer over "incl. tip" ik geef alleen een tip als het ons waard is, maar komt ook vaak voor dat we geen tip geven.

Njit
01-11-11, 19:16
Zie voor fooien dit topic: Fooien: Hoe en wat (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=734&highlight=tipping)

Niet tippen is eigenlijk Not Done!

S@skia
01-11-11, 19:35
Niet tippen is eigenlijk Not Done!

Sorry Ritchie, maar daar moet ik Njit echt wel gelijk in geven. Lees dat topic inderdaad maar eens door [-X

Saskia

moonlight91
01-11-11, 19:49
Zeker wel!

Melting Pot of Orlando (http://www.meltingpot.com/orlando)



en hoe is het daar ,ben er heel benieuwd naar
in GSM zat hij vlakbij ons hotel,maar zijn er niet geweest
dus komende vakantie wil ik er graag heen

Njit
01-11-11, 19:52
Ben nog nooit in die in Orlando geweest maar die in Atlanta was geweldig :)
We hadden toen 3 gangen maar de volgende keer doen we denk alleen de kaasfondue en de chocofondue. Die zijn het lekkerst :) En dan zit je denk ik ook al proppievol..

trails
01-11-11, 20:08
Ik ben zo blij dat er in Amerika ontzettend veel keuze is in restaurants en prijzen. Voor elk wat wils. \\:D/

Riverwood
01-11-11, 21:11
Melting Pot in Orlando hebben wij bezocht met 4 volwassenen en 3 kinderen 14/16/18 jaar
het eten was prima, een serveerster voor twee 6/8 persoonstafels en een opgelegde tip van 18 %, zijn daar twee en half uur geweest en hebben genoten.

Groetjes Henke.

Briggy
01-11-11, 22:35
bahama breeze is helemaal TOP, mijn favoriet

Nu weet ik zeker dat ik daar een hap ga eten, en zal uw suggestie voor het toetje in gedachten houden!

moonlight91
02-11-11, 10:44
misschien alvast even voorproeven ....=P~

http://img31.imageshack.us/img31/1373/img2223d.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/31/img2223d.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

leuk die positieve reacties op de melting pot, die gaan we nu zeker proberen in mei

Njit
02-11-11, 10:48
Da's geen toetje, da's een TOET!

trails
02-11-11, 11:09
Zo zei mijn vader dat er een fout stond in ons verslag van de vorige reis.
Hij zei dat er stond dat we een ijs hadden gegeten ipv een ijsje.
Nou, in het Magic Kingdom krijg je echt geen ijsje maar een IJS.

Ziet er overigens heerlijk uit die TOET!!!=P~

moonlight91
02-11-11, 15:21
heb weeral spijt dat ik die foto boven gehaald heb hahaha
ik zou zo in staat zijn om er `even` om te vliegen :-D
o, en ik hem van alle andere bezoeken aan bahama breeze ook op de foto
(hoe bedoel je verslaafd:roll:)

Innieminnie
05-11-11, 19:32
misschien alvast even voorproeven ....=P~Ziet er verdomd lekker uit! Zeker iets wat ik ga uitproberen als ik er ben in Januari.

rotarynette
07-11-11, 00:07
Heeft er iemand wel eens gegeten bij Miller's Ale house in Orlando?( kon niks op dit forum vinden)
Aan de menukaart te zien lijkt het een beetje op Logan's.
De parkeerplaats stond bomvol,wel weer een goed teken,misschien toch maar proberen?

trails
07-11-11, 06:52
Op de Engelse fora wordt er regelmatig over gesproken, één van de favorieten van de Britten.

Riverwood
07-11-11, 09:39
Een echte sportbar, veel lokale bezoekers, Amerikaanse buren van ons 25/30 jaar spreken af met vrienden en verblijven dan daar een hele avond, ook wij gaan er elk jaar als snowbird een paar keer naar toe met name voor de sfeer,doorsnee eten maar zeker niet slecht, zeker een keer bezoeken.

Groetjes Henke.

Riverwood
07-11-11, 21:09
Seasons 52 heeft ze weer, de Snow Crab Claws, geniet er lekker van.

Groetjes Henke

trails
26-11-11, 17:08
Onze dochter van 17 wil graag eens kreeft of krab proberen.
Wie weet waar je dat tegen een redelijke prijs kunt eten, hoeft dus geen mega kwaliteit te zijn. Is er alleen de Boston Lobster Feast?

Teleton
26-11-11, 17:52
Probeer eens Joe's Crab Shack op de 192, afslag Celebration. Wij hebben er heerlijk gegeten. Drukke tent hoor, kan je maar niet zo binnen lopen. Geen vreetschuur, typisch Amerikaans. Gat in de tafel voor de restjes krab, slabbetje voor. Midprice menukaart.

trails
26-11-11, 18:20
Helaas toch een beetje te duur voor ons. Dan zijn we meer dan $ 200 kwijt. Dus toch maar niet.
Vinden we dan toch zonde geld.

Njit
26-11-11, 19:42
Krab is nu eenmaal geen kip..

trails
26-11-11, 21:01
Dat weet ik, maar zo veel geld betalen en in no-time weer buiten staan...
Het is in de VS nu eenmaal niet lekker lang tafelen zoals hier in France en de moules à la crème in onze streek zijn niet te versmaden.
Dan besteden we het geld liever aan leukere dingen.

Riverwood
26-11-11, 22:39
@ trails.

Er zijn restaurants genoeg waar je lekker lang kan tafelen in Orlando, wij verblijven in Florida 3 tot 4 maanden in de winter en bezoeken deze restaurants dan ook regelmatig, in de zomer verblijven wij 5 tot 6 maanden in de Gers (Fr.) en daar zijn genoeg restaurants waar je s'middags ook zo buiten staat na een heerlijk dagmenu maar je kan ook kiezen voor uren tafelen.

Groetjes Henke.

trails
27-11-11, 10:44
Nou, we gaan voor de Red Lobster. Ziet er goed uit en de kreeft is er aanwezig :razz:
Niet iedereen van ons gezin wil kreeft eten en dat kan hier ook.

@ Henke: when you're right, you're right, and you ARE right! ;)

Njit
27-11-11, 11:52
Red Lobster is prima. Ze nemen er ook de tijd voor de bediening.

corrus
27-11-11, 12:31
Nou, we gaan voor de Red Lobster. Ziet er goed uit en de kreeft is er aanwezig :razz:Dan mis je een hoop... de kwaliteit van de Lobster en Crab is bij Joe's Crab Shack is vele malen beter...
Niet iedereen van ons gezin wil kreeft eten en dat kan hier ook.Hetzelfde geldt voor Joe's Crab Shack... :D

trails
27-11-11, 15:29
Laat ik het dan zo zeggen: de menukaart van de Red Lobster spreekt me meer aan :razz:

Guus
27-11-11, 16:04
Dan mis je een hoop... de kwaliteit van de Lobster en Crab is bij Joe's Crab Shack is vele malen beter...Hetzelfde geldt voor Joe's Crab Shack... :D
Laatst nog Joe's Crab Shack op International Drive gegeten, maar voor mij was dat één grote teleurstelling. Veel drukke en luidruchtige mensen. Personeel dat meer oog heeft voor hun rol in het entertainment dan voor de bediening. Ik kan me nog herinneren dat toen wij er zijn gaan eten er geen lobster op het menu stond. Wellicht is dat nu wel het geval. Ik heb destijds voor een stoompotje gekozen. Die zou ik niemand willen adviseren. Eén grote smakeloze hap. Wellicht op het verkeerde moment op de verkeerde plaats het verkeerde gerecht gekozen.

trails
27-11-11, 16:38
Het blijft moeilijk kiezen, ook als je reviews leest. Er staan per restaurant net zoveel goede als slechte reviews op.
Ik vond op de kaart van Joe's Crab Shack ook bitter weinig kreeft staan (het heet natuurlijk niet voor niks zoals het heet :-k). De Red Lobster biedt volgens de kaart ook wat meer variatie zodat onze jongste van 14 ook wat lekkers naar haar smaak kan vinden.

sonja
27-11-11, 18:18
Wij zijn altijd erg enthousiast over de kwaliteit van Crabby Bills (http://www.crabbybills.com/). Het is er uitermate informeel, soms wat luidruchtig maar altijd super gezellig en heerlijk eten.:D Het is wel even een stukje rijden.

Edit: ik zie dat St Cloud wel wat chiquer is dan St Pete waar wij graag komen.

Harold
20-12-11, 04:13
Ik had me erg verheugd eens lekkere sushi te eten in Orlando. Ruim de tijd genomen om me goed in te lezen op dit forum, daarna alle getipte (sushi)restaurants in het notitieblokje van de ipad geschreven, helaas vlak voor vertrek na een ipad update.. Alles weg!

Dat heb ik dus niet goed gedaan, in alle haast nog een aantal apps voor de kids terug te zetten voor in het vliegtuig, maar niet meer gedacht aan de sushi.
Dus kom gister aan in Orlando en vreselijke zin in sushi, maar wist me niks te bedenken.

De eerste sushi bar die we zagen zijn we naar binnen gegaan, Oishi naast ThaiThani (zojuist geweest). En als ik me het goed herriner is Njit daar ook geweest en had toen zo'n fantastische foto van een Dragonrol?

Ik vind Oishi een aanrader! Op Intl Drive, als je van het zuiden komt is het nog voor Seaworld.

Zo, nu nog maar een keer alle getipte sushi restaurants noteren.

Njit
20-12-11, 06:17
Klopt helemaal. Zie #576 (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=157247&postcount=576) voor de foto :)

Harold
23-12-11, 04:53
We hadden vandaag weer zin in sushi, dus hebben we Sushiology (I drive) aangedaan.
Klein tentje voornamelijk gericht op afhaal, al is er wel de mogelijkheid om daar te eten.

Wij vinden m lekkerder dan Oishi, en ook qua prijs goed te doen!

Daarnaast gisteren bij PF Chang gegeten in Mall at Millenia, we waren daar ook de dag voor onze cruise, en toen een vergissing gemaakt door als appetizer een noodlesoep te nemen: deze was echter zo veel dat we na een ander voorgerecht ( chicken lettuce wraps, waarover zo meer) eigenlijk al vol zaten. Daarvan geleerd hebbende, waren we nu goed voorbereid.

Wederom als voorgerecht de chicken lettuce wraps, deze is echt een aanrader! En ook oms ons heen zagen we de lettuce wraps vrij veel rond gaan.

Weten jullie een goed DimSum restaurant in/om Orlando?

Njit
23-12-11, 07:39
Nog lekkerder dan Oishi? Damn, we moeten terug! ;)

Briggy
03-01-12, 00:33
Hebben ze bij de Bahama Breeze international drive ook een bar waaraan je kan eten? Of alleen maar tafeltjes.

Ik ben zeer benieuwd of er hier mensen zijn die solo hebben gegeten in het restaurant.

remon
03-01-12, 23:02
Hebben ze bij de Bahama Breeze international drive ook een bar waaraan je kan eten? Of alleen maar tafeltjes.

Ik ben zeer benieuwd of er hier mensen zijn die solo hebben gegeten in het restaurant.

Volgens mij , kan je als het erg druk is , ook aan de bar eten.
Maar waarom zou je dat willen ?

Briggy
03-01-12, 23:48
Nou ja, ik dacht dat mensen die alleen eten meestal aan de bar worden gezet. Of heb ik dit fout?

carmen1988
04-01-12, 19:41
Normaal gesproken word je als je wilt eten standaard aan een tafel gezet, of je moet aangeven dat je graag aan de bar wilt eten. Maar zie voornamelijk mensen aan de bar zitten met drinken of als het heel druk is ook wel eens eten. Dat is dan denk ik voornamelijk omdat je anders lang op een tafeltje moet wachten.

Greetz

Tile
06-01-12, 14:15
Wij hebben voor de komende zomervakantie een villa geboekt in Clermont.
Hebben jullie een aantal tips ivm goede restaurant in die buurt?

Ebelix
06-01-12, 14:49
Kijk eens op Google Earth. Daar kan je preceis zijn wat er allemaal in de buurt van je villa is.

Njit
06-01-12, 15:22
Handigste is om op Google Maps te kijken (http://maps.google.nl)
Vul de plaatsnaam in en kies daarna voor 'In de buurt zoeken' 'of 'Search Nearby'.

Hier kun je dan zoekwoorden gebruiken als Restaurant, Shop etc etc

http://img846.imageshack.us/img846/7013/612012152017.png (http://imageshack.us/photo/my-images/846/612012152017.png/)

remon
08-01-12, 00:09
http://www.tripadvisor.nl/RestaurantSearch?geo=34142&q=Clermont%2C+Florida%2C+VS&cat=&pid=

nog makkelijker :)

Tile
09-01-12, 12:29
bedankt voor de tips/links!!!

nicovi
18-01-12, 23:20
Kan je in Disney Downtown of Universal Citywalk ook voor een kleine prijs eten? Of is het beter om even naar de I drive te rijden en dan terug te keren naar het park?

Ik dacht ergens op het forum gelezen te hebben dat je best niet te laat gaat eten omdat er anders geen eten meer geserveerd wordt. Klopt dit?

Bedankt

Ebelix
19-01-12, 07:33
Er zijn altijd zaken 24 uur per dag open. Net buiten Downtown Disney zit een Denny's die altijd open is. Op de 2 plekken die je noemt zijn zaken vroeg gesloten en andere gaan later dicht. Het is niet zo dat iedereen in Amerika om 6 uur aan tafel zit.

Riverwood
07-02-12, 03:42
Greens&Grill
Vandaag voor het eerst gegeten bij Greens&grill in de omgeving van de millenium Mall, alles draait om salade's, verse groenten en gegrild vlees of vis, soep en brood zijn beperkt verkrijgbaar, lijkt qua opzet op Panera en wij hebben genoten van een zelf samengestelde salade met gegrilde kalkoen. Hier gaan wij zeker nog eens naar toe.
Groetjes Henke.

Tans4USA
23-02-12, 08:22
The Knife
Ik las over een nieuw restaurant in Orlando, The Knife http://www.thekniferestaurant.com/ingles/index.html.

Het is net zo iets al Texas de Brazil maar in plaats van dat het eten gebracht wordt naar je tafel, kun je het zelf aan de grill ophalen.
Een soort all you can eat en tijdens de special lunch zijn de drankjes zelfs inclusief.
Het restaurant zit ook in Miami en krijgt zeer goede recensies.

Heeft één van jullie hier al eens gegeten?

diver99
23-02-12, 17:28
heb hier nog nooit gegeten maar het ziet er goed uit. Gaan we zeker eens proberen in de vakantie.
Bedankt voor de tip

Robbie1983
25-02-12, 19:35
Ik hoop dat de PF Changs in Orlando net zo goed is als in las Vegas. Deze was heeeerlijk

jarjarbinks
25-02-12, 21:11
Een tijdje geleden heb ik eens een lijst gemaakt op een ander (niet meer bestaand) forum. Zie hier allerlei restaurants voorbij komen dus misschien is ook de lijst hier van enig nut. Ik hoop dat alle links het nog doen, en ja hij is niet compleet. Doe uw voordeel ermee.

1 Akershus Royal Banquet Hall Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/akershus/) Akershus Royal Banquet Hall Disney Epcot
2 Aloha Isle Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=192) Aloha Isle Disney MK
3 Anthony's Coal Fired Pizza (http://anthonyscoalfiredpizza.com/) Anthony's Coal Fired Pizza
4 Applebees (http://www.applebees.com/default.aspx) Applebees
5 Asian Chao (http://www.foodsystemsunlimited.com/restaurants/asianchao.php) Asian Chao
6 Auntie Gravity's Galactic Goodies Disney MK (http://www.guide-to-disney.com/magic-kingdom/tomorrowland/auntie-gravity-s-galactic-goodies.php) Auntie Gravity's Galactic Goodies Disney MK
7 B.B. King's Blues Club & Grill (http://www.bbkingblues.com/) B.B. King's Blues Club & Grill
8 Bahama Breeze (http://www.bahamabreeze.com/) Bahama Breeze
9 Benihana (http://www.benihana.com/) Benihana
10 Bennigans (http://www.bennigans.com/) Bennigans
11 Biergarten Restaurant Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/biergarten-restaurant/) Biergarten Restaurant Disney Epcot
12 Bistro de Paris Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/bistro-de-paris/) Bistro de Paris Disney Epcot
13 BJ's Restaurant & Brewhouse (http://www.bjsrestaurants.com/) BJ's Restaurant & Brewhouse
14 Bob Evans (http://www.bobevans.com/) Bob Evans
15 Bob Marley restaurant (http://www.universalorlando.com/OverviewPages/Dining/atcitywalk.aspx#page=Citywalk_Restaurants_bob-marley-tribute-freedom.html&expID=13-5798&contentID=13-3531&seq=1) Bob Marley restaurant
16 Bonefish Grill (http://www.bonefishgrill.com/) Bonefish Grill
17 Bongo Cuban Cafe (http://www.bongoscubancafe.com/) Bongo Cuban Cafe
18 Boulangerie Patisserie Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?restaurant.ID=330) Boulangerie Patisserie Disney Epcot
19 Brio Tuscan Grill (http://www.brioitalian.com/index.html) Brio Tuscan Grill
20 Bubba Gump Shrimp Co. (http://www.bubbagump.com/) Bubba Gump Shrimp Co.
21 Burger King (http://www.bk.com/) Burger King
22 Cafe Tu Tu Tango (http://www.cafetututango.com/) Cafe Tu Tu Tango
23 Carrabba's Italian Grill (http://www.carrabbas.com/) Carrabba's Italian Grill
24 Casey's Corner Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=151) Casey's Corner Disney MK
25 Charley's Steak House (http://www.talkofthetownrestaurants.com/charleys_tampa.html) Charley's Steak House
26 Cheese Cake Factory (http://www.thecheesecakefactory.com) Cheese Cake Factory
27 Chilli's (http://www.chilis.com/EN/Pages/home.aspx) Chilli's
28 CiCi's Pizza (http://www.cicispizza.com/_template.php) CiCi's Pizza
29 Cinderella's Royal Table Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/cinderellas-royal-table/) Cinderella's Royal Table Disney MK
30 Cold Stone Creamery (http://www.coldstonecreamery.com/) Cold Stone Creamery
31 Colorado House of Beef (http://www.coloradohouseofbeef.com/) Colorado House of Beef
32 Columbia Harbour House Disney MK (http://www.guide-to-disney.com/magic-kingdom/liberty-square/columbia-harbour-house.php) Columbia Harbour House Disney MK
33 Columbia Restaurant (http://www.columbiarestaurant.com/celebration.asp) Columbia Restaurant
34 Cool Ship Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=247) Cool Ship Disney MK
35 Coral Reef Restaurant Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/coral-reef-restaurant/) Coral Reef Restaurant Disney Epcot
36 Cosmic Ray's Starlight Café Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=152) Cosmic Ray's Starlight Café Disney MK
37 Cracker Barrel* (http://www.crackerbarrel.com/) Cracker Barrel*
38 Crave Restaurant (http://www.craveamerica.com/) Crave Restaurant
39 Crispers (http://www.crispers.com/) Crispers
40 Denny's (http://www.dennys.com/) Denny's
41 Earl of Sandwich (http://www.earlofsandwichusa.com/) Earl of Sandwich
42 Eat'n Park (http://www.eatnpark.com/) Eat'n Park
43 Electric Umbrella Restaurant Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=158) Electric Umbrella Restaurant Disney Epcot
44 Emeril's (http://www.emerils.com/) Emeril's
45 Enchanted Grove Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=248) Enchanted Grove Disney MK
46 Five Guys (http://www.fiveguys.com/home.aspx) Five Guys
47 Fontana Biltmore Hotel (http://www.biltmorehotel.com/dining/fontana.php) Fontana Biltmore Hotel
48 Fountain View Ice Cream Disney Epcot (http://www.guide-to-disney.com/epcot/future-world/fountain-view-ice-cream.php) Fountain View Ice Cream Disney Epcot
49 Frankys Grill & Bar* (http://www.frankiesgrill.com/) Frankys Grill & Bar*
50 Fuddruckers (http://www.fuddruckers.com/) Fuddruckers
51 Fulton's Crab House (http://www.fultonscrabhouse.com/) Fulton's Crab House
52 Ghirardelli Chocolate (http://www.ghirardelli.com/) Ghirardelli Chocolate
53 Giordano's Pizza (http://www.giordanos.com/) Giordano's Pizza
54 Go Crazy Buffet (http://www.gocrazybuffet.com/cborl.html) Go Crazy Buffet
55 Golden Corral (http://www.goldencorral.com/) Golden Corral
56 Golden Oak Outpost Disney MK (http://www.guide-to-disney.com/magic-kingdom/frontierland/golden-oak-outpost.php) Golden Oak Outpost Disney MK
57 Greek Islands Taverna (http://www.greekislandstaverna.com/) Greek Islands Taverna
58 Hard Rock cafe (http://www.hardrock.com/) Hard Rock cafe
59 Hollywood and Vine (http://disneyworld.disney.go.com/dining/hollywood-and-vine/) Hollywood and Vine
60 Hoolihan's Restaurant (http://www.houlihans.com/) Hoolihan's Restaurant
61 Hooters (http://www.hooters.com/home.aspx) Hooters
62 I Amsterdam Panini Cafe (http://www.iamsterdamcafe.com/) I Amsterdam Panini Cafe
63 IHOP (http://www.ihop.com/) IHOP
64 Joe's Crab Shack (http://www.joescrabshack.com/) Joe's Crab Shack
65 Johnny Rockets* (http://www.johnnyrockets.com/index2.php) Johnny Rockets*
66 Keke's breakfast Cafe (http://www.kekesbreakfastcafe.com/) Keke's breakfast Cafe
67 Kobe's Steakhouse (http://www.kobesteakhouse.com/) Kobe's Steakhouse
68 Kringla Bakeri Og Kafe Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=162) Kringla Bakeri Og Kafe Disney Epcot
69 La Cantina De San Angel Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=161) La Cantina De San Angel Disney Epcot
70 La Hacienda de San Angel Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/la-hacienda-de-san-angel/) La Hacienda de San Angel Disney Epcot
71 Le Cellier Steakhouse Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/le-cellier-steakhouse/) Le Cellier Steakhouse Disney Epcot
72 Les Chefs de France Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/les-chefs-de-france/) Les Chefs de France Disney Epcot
73 Liberty Inn Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=163) Liberty Inn Disney Epcot
74 Liberty Tree Tavern Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/liberty-tree-tavern/) Liberty Tree Tavern Disney MK
75 Logans Road House (http://www.logansroadhouse.com/Default.aspx) Logans Road House
76 Lone Star Steak House (http://www.lonestarsteakhouse.com/files/home.aspx) Lone Star Steak House
77 Long John Silver's (http://www.longjohnsilvers.com/) Long John Silver's
78 Longhorn Steakhouse (http://www.longhornsteakhouse.com/) Longhorn Steakhouse
79 Lotus Blossom Café Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=155) Lotus Blossom Café Disney Epcot
80 Maggiano's Little Italy* (http://www.maggianos.com/en/Pages/home.aspx) Maggiano's Little Italy*
81 Main Street Bakery Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=230) Main Street Bakery Disney MK
82 Maki of Japan (http://www.foodsystemsunlimited.com/restaurants/makiofjapan.php) Maki of Japan
83 Manchu Wok (http://www.manchuwok.com/) Manchu Wok
84 Mc Donalds (http://www.mcflorida.com/) Mc Donalds
85 Mimi's Cafe (http://www.mimiscafe.com/) Mimi's Cafe
86 Ming Court (http://www.ming-court.com/) Ming Court
87 Mykonos*(geen site gevonden) (http://www.youtube.com/watch?v=cQrrcM_8IqU) Mykonos*(geen site gevonden)
88 Nine Dragons Restaurant Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/nine-dragons-restaurant/) Nine Dragons Restaurant Disney Epcot
89 Olive Garden (http://www.olivegarden.com/default_f.asp) Olive Garden
90 Oriental Seafood Buffet (http://www.orientalseafoodbuffet.com/) Oriental Seafood Buffet
91 Outback Steakhouse (http://www.outback.com/) Outback Steakhouse
92 P.F. Chang's* (http://www.pfchangs.com/index.aspx) P.F. Chang's*
93 Panda Express (http://www.pandaexpress.com/) Panda Express
94 Panera Bread (http://www.panerabread.com/) Panera Bread
95 Pecos Bill Tall Tale Inn & Café Disney MK (http://www.themouseforless.com/tripplanning/menus/wdw/PecosBill.shtml) Pecos Bill Tall Tale Inn & Café Disney MK
96 Pei Wei (http://www.peiwei.com/index.aspx) Pei Wei
97 Perkins Restaurants and Bakery (http://www.perkinsrestaurants.com/) Perkins Restaurants and Bakery
98 Pinocchio Village Haus Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=146) Pinocchio Village Haus Disney MK
99 Planet Hollywood (http://www.planethollywoodintl.com/locations.php) Planet Hollywood
100 Plaza Ice Cream Parlor Disney MK (http://www.guide-to-disney.com/magic-kingdom/main-street-USA/plaza-ice-cream-parlor.php) Plaza Ice Cream Parlor Disney MK
101 Ponderosa Steakhouse (http://www.ponderosaorlando.com/) Ponderosa Steakhouse
102 Rainforest Cafe (http://www.rainforestcafe.com/) Rainforest Cafe
103 Ran Getsu (http://www.rangetsu.com/) Ran Getsu
104 Red Lobster (http://www.redlobster.com/) Red Lobster
105 Restaurant Marrakesh Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/restaurant-marrakesh/) Restaurant Marrakesh Disney Epcot
106 Romano's Macaroni Grill* (http://www.macaronigrill.com/Home/Home.aspx) Romano's Macaroni Grill*
107 Rose & Crown Pub & Dining Room Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/rose-and-crown-dining-room/) Rose & Crown Pub & Dining Room Disney Epcot
108 Ryan's (http://www.ryans.com/) Ryan's
109 Salt Island Chop House & Fish (http://local.yahoo.com/info-28676691-salt-island-chophouse-and-fish-market-orlando) Salt Island Chop House & Fish
110 San Angel Inn Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/san-angel-inn/) San Angel Inn Disney Epcot
111 Seasons 52 (http://www.seasons52.com/) Seasons 52
112 Seito Sushi (http://www.seitosushi.com/) Seito Sushi
113 Sizzler (http://www.sizzler.com/) Sizzler
114 Sleepy Hollow Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=220) Sleepy Hollow Disney MK
115 Smokey Bones (http://www.smokeybones.com/) Smokey Bones
116 Sommerfest Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=157) Sommerfest Disney Epcot
117 Subways (http://www.subway.com/subwayroot/index.aspx) Subways
118 Sunshine Season Food Fair Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=164) Sunshine Season Food Fair Disney Epcot
119 Sunshine Tree Terrace Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=253) Sunshine Tree Terrace Disney MK
120 Sushi House of Orlando (http://www.sushihouseint.com/) Sushi House of Orlando
121 Sushiology (http://www.sushiology.net/) Sushiology
122 Tangierine Café Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=223) Tangierine Café Disney Epcot
123 Taverna Opa (http://www.opaorlando.com/home.php) Taverna Opa
124 Teppan Edo Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/teppan-edo-restaurant/) Teppan Edo Disney Epcot
125 Texas de Brazil (http://www.texasdebrazil.com/) Texas de Brazil
126 Texas Roadhouse (http://www.texasroadhouse.com/) Texas Roadhouse
127 TGI Fridays (http://www.tgifridays.com/home/welcome.aspx) TGI Fridays
128 The Capital Grill (http://www.thecapitalgrille.com/about/main.asp) The Capital Grill
129 The Crystal Palace Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/the-crystal-palace/) The Crystal Palace Disney MK
130 The Diamond Horseshoe Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/diamond-horseshoe/) The Diamond Horseshoe Disney MK
131 The Friar's Nook Disney MK (http://www.wdwmagic.com/Dining/The-Friars-Nook.htm) The Friar's Nook Disney MK
132 The Garden Grill Restaurant Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/garden-grill/) The Garden Grill Restaurant Disney Epcot
133 The Hollywood Brown Derby (http://disneyworld.disney.go.com/dining/hollywood-brown-derby/) The Hollywood Brown Derby
134 The Lunching Pad Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=153) The Lunching Pad Disney MK
135 The Melting Pot and Fondue Restaurant (http://www.meltingpot.com/) The Melting Pot and Fondue Restaurant
136 The Oceanaire (http://www.theoceanaire.com/Home.aspx) The Oceanaire
137 The Plaza Restaurant Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/the-plaza-restaurant/) The Plaza Restaurant Disney MK
138 The Refreshment Port Disney Epcot (http://www.guide-to-disney.com/epcot/world-showcase/refreshment-port.php) The Refreshment Port Disney Epcot
139 Tilted Kilt (http://www.tiltedkilt.com/) Tilted Kilt
140 Tokyo Dining Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/tokyo-dining/) Tokyo Dining Disney Epcot
141 Tommy Bahama (http://www.tommybahama.com/TBG/Stores_Restaurants/Orlando.jsp) Tommy Bahama
142 Tomorrowland Terrace Fireworks Dessert Party Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/tomorrowland-terrace-fireworks-dessert-party/) Tomorrowland Terrace Fireworks Dessert Party Disney MK
143 Tomorrowland Terrace Restaurant Disney MK (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=365) Tomorrowland Terrace Restaurant Disney MK
144 Tony Roma's (http://www.tonyromas.com/) Tony Roma's
145 Tony 's Town Square Restaurant Disney MK (http://disneyworld.disney.go.com/dining/tonys-town-square/) Tony 's Town Square Restaurant Disney MK
146 Tutto Italia Ristorante Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/tutto-italia-ristorante/) Tutto Italia Ristorante Disney Epcot
147 Uno Chicago Grill* (http://www.unos.com/) Uno Chicago Grill*
148 Via Napoli Disney Epcot (http://disneyworld.disney.go.com/dining/via-napoli/) Via Napoli Disney Epcot
149 Villa Pizza (http://www.villapizza.com/) Villa Pizza
150 Waffle House (http://www.wafflehouse.com/welcome/) Waffle House
151 Wendy's (http://www.wendys.com/) Wendy's
152 Westward Ho Disney MK (http://www.themouseforless.com/tripplanning/menus/wdw/WestwardHo.shtml) Westward Ho Disney MK
153 Wolfgang Puck Grand Cafe (http://www.wolfgangpuck.com/) Wolfgang Puck Grand Cafe
154 Yakitori House Disney Epcot (http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/diningdetail.cfm?Restaurant.ID=160) Yakitori House Disney Epcot

Tans4USA
28-02-12, 07:49
Bedankt voor het plaatsen van dit overzicht, erg handig.

In april opent er een nieuwe Texas Roadhouse aan de 192 (7973 Irlo Bronson Memorial Highway, Kissimmee) http://www.orlandofans.nl/phpbb/images/smilies/applause.gif
http://www.texasroadhouse.com/
Ben zo blij!
Vroeger zat er één aan de South John Young Parkway maar die ging sluiten en de dichtst bijzijnde zit nu in Ocoee.
Hun "fall of the bone ribs" zijn overheerlijk en het is zo'n restaurant waar je de doppen van de pinda's op de vloer kunt gooien en het personeel zo nu en dan gaat line dancen.
Echte aanrader dus.
In juni gaan we dit restaurant zeker bezoeken.

Er wordt trouwens ernaast ook een nieuwe Joe's Crab Shack gebouwd.

diver99
28-02-12, 19:44
oei dat ziet er smakelijk uit bij texasroadhouse, kan niet wachten tot augustus, bedankt voor de tip.

Ta2 Gerrit
16-03-12, 11:16
Concurentie voor Texas de Brazil, nieuw Braziliaans Steakhouse aan I-Drive.



ORLANDO, Fla. -- A new taste of Brazilian cuisine has landed in Central Florida.

The dining experience at Fogo de Chão, which opens Thursday, is based on a tradition known as churrasco, the art of roasting meats over an open charcoal fire. Guests can try up to 15 different styles of meat as well as enjoy an extensive salad bar with authentic side dishes.

“The meat is cooked with rock salt, so you not only get the natural flavor of the meat but you also get a hint of smoke that our grill puts off,” said opening manager, Adam Schroeder. “You won’t find a lot of seasoning, they really preserve the true taste of the meat.”

One hundred skewers of meat can be cooked on the grill at once. Each night, the restaurant will be staffed with 13 to 15 churrasqueiro chefs, each responsible for one particular cut.

They have each undergone at least one year of training, learning knife safety, how to season, cook and serve each cut. Servers undergo a similar training, though not quite as extensive. They are very knowledgeable about the menu and on the extensive wine list.

An Orlando location has been on the top of the company’s list for some time.

“Orlando is vibrant and fun, and our restaurant reflects that energy and excitement,” said Fogo de Chão CEO Larry Johnson. “Orlando is both a dynamic travel destination and a robust restaurant market. We’re excited to be here.”

Construction on the restaurant began in October.

“The biggest challenge was being done on time and the organization,” said General manager Paulo Simonetti. Simonetti started with Fogo more than nine years ago and has worked in locations in both Dallas and Miami.

“The opening process has its challenges, but you learn a lot,” said Simonetti.

Both Simonetti and Schroeder have been helping with organization since day one, overseeing construction, supply orders and training.

“You feel a little more a part of a restaurant when you open it, because you are there starting from the beginning, it becomes a part of you.”

The doors officially open for the first time Thursday at 5 p.m., but the staff says it will be like they’ve been serving guests for five years.

“We’re expecting guests to come in very excited,” said Schroeder. “We have a lot of people coming who have been waiting and anticipating and we want to deliver on that expectation.”

The dining experience begins when you first walk through the door. When seated, a server explains the Fogo dining routine. Guests then head to the salad bar, which offers over 30 selections, including fresh vegetables, imported cheeses and Brazilian side dishes. Diners are given a paper disk which is green on one side and red on the other. Each time they are ready for a new skewer of meat, the card is flipped to the green side, signaling the chefs to bring one of 15 cuts to the table. Guests can end their night with Fogo’s signature dessert, papaya cream. This is fresh Brazilian papaya with vanilla ice cream, topped with a black current liqueur, crème de cassis

The managers are also very knowledgeable about the product and come to the table to discuss meals with diners who have food allergies.

Schroeder says, "People with allergies love it here, because everything is cooked with the ingredients you know. Nothing is disguised in sauces; we don’t serve shellfish or use nuts.”

Fogo also offers private dining experiences. Five private-event rooms can each accommodate up to 150 people. There is no additional charge for using these rooms, just the price of the food. The room comes equipped with audio and visual equipment as well as a projector.

“We can accommodate a party of 50 in the dining room,” said Schroeder. “It’s an experience and kind of a show, so people usually want to be in the action.”

Fogo De Chão is located at 8282 International Drive, just south of Sand Lake Road. Tonight they will open their doors for dinner only. They will begin serving both lunch and dinner on Monday. Dress code is casual, and reservations can booked either online or over the phone.


Copyright 2012 by WESH.COM (orlnews@ibsys.com). All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed



Bron en filmpje; WESH (http://www.wesh.com/entertainment/30686631/detail.html)

Njit
16-03-12, 11:38
Zat al in Miami. Wij komen er ook een aantal tegen tijdens onze rondrit in mei/juni door Midwest USA. Wellicht toch maar eens gaan eten :)

Het principe is volgens mij hetzelfde als bij TdB (ook nog nooit geweest maar heb het wel eens in verslagen gelezen)


Dining Experience


Step 1: Sit down, relax, and enjoy a drink while we explain the Fogo® dining experience.
Step 2: Visit our gourmet salad and sides bar. Enjoy over 30 items including fresh cut vegetables, imported cheeses, cured meats and Brazilian side dishes.
Step 3: Turn your card green side up, signaling that you are ready for our gaucho chefs to begin tableside service.
Step 4: Choose from the 15 cuts of delectable fire roasted meats that are brought to your table, sliced, and served by our gaucho chefs.
Step 5: When you are satisfied, flip the disc to the red side until you are ready for more offerings.
Step 6: If you wish, end the meal with one of our delicious desserts.

jarjarbinks
16-03-12, 21:55
Wij zijn 2 keer bij Texas de Brazil geweest. Wel hadden we vorig jaar een kortingskaart van TdB. Als je je inschrijft op hun site komen die nog wel eens voorbij. Op het eten a $49 p/p kregen we toen 50% korting. Dus niet op drinken of toetjes.

Ondanks de hoge prijs (zeker zonder korting) toch wel het restaurant voor ons. De bediening nog beter dan normaal, werkelijk alles (tot overdreven toe) wordt voor je gedaan. Zie ook ons laatste verslag.

Daarnaast zoveel eten als je wilt. Geweldig vlees eeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggg lekker, dit vonden zowel mijn vrouw en ik en mijn 2 kinderen.

Als je budget het toelaat zeker een keer proberen.

Tans4USA
20-03-12, 07:36
Omdat vandaag de lente begint is dit misschien een tip voor de mensen die nu in Florida op vakantie zijn.
Als je vandaag bij een Outback Steakhouse gaat eten kun je een gratis Bloomin' Onion krijgen.

Op een Engels forum las ik gisteren dit ; if you are going to the outback steakhouse tomorow just mention to your server you are 'bloomin into spring' this gives you a free bloomin onion !!
enjoy all !!!

Tans4USA
24-03-12, 15:16
Omdat er zo'n enorme keus is aan restaurants in Orlando en omgeving en wij dol zijn op uit eten gaan vond ik het een leuk idee om een blog te maken met een overzicht van allerlei restaurants en leuke tips.
Je kunt dit blog bekijken op http://meerrestaurants.blogspot.com/.
Ik wil proberen er iedere keer nieuwtjes op te plaatsen.

Buup
24-03-12, 18:01
Hoe doen jullie dat tijdens de vakantie ? Hebben jullie een lijst met adressen waarin staat waar er een vestiging zit of bedenken jullie van te voren waar je wil eten ?

trails
25-03-12, 11:30
Wij hebben van te voren diverse restaurants on-line bezocht en de menu's bekeken. Als het ons wat lijkt dan kijken we waar ze liggen. Liggen ze een beetje "in de route" dan schrijven we in een excel lijstje de naam en ligging op. Elke dag bekeken we waar we heen gingen en wat daar dan in de buurt lag of waar we langs zouden komen.

Buup
26-03-12, 16:30
Kan nu wel bedenken, die avond eet ik daar, maar wellicht heb ik er dan geen trek in of is het heel druk ofzo...dus ik dacht ik maak een lijst waarin alle adressen van een restuarant staan...

Iemand enig idee hoe je makkelijk aan een lijst kan komen waar alle vestigingen van het desbetreffende restaurant zit ? Ik ben nu alles aan het kopieeren van de website van een restaurant, echter is dit wel HEEL VEEL werk...

Dennan
26-03-12, 16:36
dus ik dacht ik maak een lijst waarin alle adressen van een restuarant staan...


En dan ga je elke dag met zo'n lijst op pad?

Tans4USA
26-03-12, 17:31
Hoe doen jullie dat tijdens de vakantie ? Hebben jullie een lijst met adressen waarin staat waar er een vestiging zit of bedenken jullie van te voren waar je wil eten ?

Wij zijn inmiddels al zo vaak in Florida geweest dat we wel een aantal favorieten hebben en dus precies weten waar ze zitten.
Van nieuw te proberen restaurants noteer ik de adressen wel en bekijk gewoon per dag wat we willen gaan doen.

De websites bekijken van de vele restaurants en de adressen noteren vinden wij al een deel van de voorpret.
Als je in Orlando over de International Drive rijdt of de US 92 rijd je van restaurant naar restaurant \\:D/

FMB
26-03-12, 18:22
Mocht je een Garmin hebben, dan zoek je toch gewoon een restaurant als je er bent? Typ de naam en je weet waar de dichtsbijzijnde is.
Werkt waarschijnlijk met TomTom precies zo, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Volgens mij is het eerder een probleem van welk restaurant je wilt bezoeken in plaats van de vraag of er iets in de buurt is.
50% van de bedrijven in Florida is (een vorm van) restaurant.

flexer
26-03-12, 20:01
Iemand enig idee hoe je makkelijk aan een lijst kan komen waar alle vestigingen van het desbetreffende restaurant zit ?

Compleet met kaartje van de omgeving: Yelp (http://www.yelp.com/search?find_desc=&find_loc=orlando&ns=1)

Buup
27-03-12, 08:22
En dan ga je elke dag met zo'n lijst op pad?

Ik kan die lijst toch in de auto laten liggen ?


Compleet met kaartje van de omgeving: Yelp (http://www.yelp.com/search?find_desc=&find_loc=orlando&ns=1)

Dank je wel !!

utah
20-04-12, 16:20
Eén van de betere ( exclusieve ) restaurants in Orlando -> http://www.victoria-alberts.com/menus.html

Ta2 Gerrit
27-04-12, 15:29
Hier nog een tipje waar je beter NIET kunt gaan eten in Orlando en omgeving;
http://www.wftv.com/news/news/action-9-central-floridas-dirtiest-restaurants/nMjcN/

Nu was ik al niet zo'n fan van Chinees in de USA, en dit maakt het niet aantrekkelijker :D

http://img690.imageshack.us/img690/2487/chineesb.jpg

Njit
27-04-12, 15:41
PF Changs is ook chinees maar dan wat luxer. Die wellicht een keertje doen?

Ta2 Gerrit
27-04-12, 16:33
Die staat voor Atlantic City op het programma. Veel over gehoord, nu proberen ;-)

Njit
27-04-12, 17:22
Wij hebben alleen nog maar in Dubai gedaan. Goed bevallen.

dodkelder
29-04-12, 10:59
Wij eten altijd een paar keer bij Smokey Bones, de lekkerste spareribs ter wereld! Doordeweeks is het all you can eat mbt spareribs.
www.smokeybones.com (http://www.smokeybones.com)

nancy1
14-05-12, 13:18
Ons favoriete restaurant is TGI Friday's.
Heerlijk eten (super lekkere nieuwe strawberry salade). Gezellig van binnen en ook vaak een gelegenheid om buiten te eten.

Qua geldbedrag een lachertje en ook heerlijk gegeten: Cici's Pizza. Met 6 personen waren we 30 dollar kwijt

jbdutch
14-05-12, 13:37
Ik ben in Orlando veelvuldig naar 1 van de 2 cheesecake factories geweest.
Heerlijk!

rolandino
14-05-12, 19:24
Ons favoriete restaurant is TGI Friday's.
Heerlijk eten (super lekkere nieuwe strawberry salade). Gezellig van binnen en ook vaak een gelegenheid om buiten te eten.

Qua geldbedrag een lachertje en ook heerlijk gegeten: Cici's Pizza. Met 6 personen waren we 30 dollar kwijt
Wij zijn afgelopen keer ook toevallig bij Cici's terecht gekomen, (2 maals zelfs). Prima eten voor tijdens de luncht. Daarnaast hebben sommige zaken senioren korting, en krijg je ook bij veel locaties coupons voor korting of de volgende keer gratis!

trails
14-05-12, 19:36
Ook wij kwamen regelmatig bij Cici's. Lekkere salades, een verrukkelijk soepje en heerlijk verse pizza's en het meest bijzondere smaakje ooit: een cheeseburger pizza. Een beetje vreemd maar wel lekker. En het kost geen drol.

Syllvia
23-07-12, 16:54
Zit ik net even op de menukaart van The Outback Steakhouse te kijken( ja rond 17.00 krijg je dat:p )
Zie ik ineens dat de sashimi style tuna ook als hoofgerecht te krijgen is!!!!!!
yeahhhhhhhhhh....... Dat word weer smikkelen, nouwja ff wachten nog:)

SpaceAce
23-07-12, 17:44
Wat ben jij gemeen, om op dit tijdstip dit topic een zwengel te geven! Damn, wat krijg je daar honger van! Bedankt he, Syl ;)

Syllvia
23-07-12, 17:58
sorrryyyyyyy :rolleyes: :)

PENPE
30-07-12, 19:28
Yeehaw!
Today the doors of another Logan’s Roadhouse swung open at 8207 W. Irlo Bronson Memorial Highway, Kissimmee, FL 32747


http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/483947_10151055549754322_289736697_n.jpg


Bron : Facebook

Ritchie
30-07-12, 20:10
Yess.. is mijn ;) restaurant uiteindelijk open, we hebben de bouw destijds mooi in de gaten gehouden tijdens onze trip in maart/april.
Ik ga hier zeker over een paar weken eens aanschuiven.

PENPE
01-08-12, 20:57
Op iedere 1e vrijdag van de maand in Kissimmee : The Food Truck Bazaar

The Food Truck Bazaar visits Kissimmee on the 1st Friday of each month at Kissimmee Civic Center, 201 E. Dakin Ave. YOU MUST BRING YOUR OWN CHAIRS.

http://www.thedailycity.com/2011/05/thedailycitycom-food-truck-bazaar.html


http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/533882_394672897250978_603735990_n.jpg

Ritchie
01-08-12, 21:09
Das goed nieuws !!!! effe doorgeven aan een collega, die gaat binnenkort voor het werk naar Orlando (conference) en ik mag dit keer niet mee :(
Die vind zoiets wel erg leuk.

PENPE
01-08-12, 22:15
Voor de lekkere (tussendoor)trek tijdens een tankstop : http://www.wawa.com/WawaWeb/Hoagies.aspx

Adres : 2184 East Irlo Bronson Hwy, Kissimmee,

http://www.iconstructors.com/wp-content/gallery/wawa-orlando/wawa-rendering.jpg

koenkamphuys
20-08-12, 03:20
Vraagje. In dit topic is TGI Friday een aantal keer voorbij gekomen. Ik heb er zelf ook wel eens gegeten. Nu zitten we in New York en schrokken van de prijzen. Betaal je in Orlando ook $29,50 voor een portie Jack Daniels ribs? Ik herinner me niet een dergelijk prijsniveau.

rolandino
20-08-12, 10:47
Nee, die zijn een stuk goedkoper in Orlando. Ook ik verbaasde me in NY over de prijzen, terwijl ik van andere juist had gehoord dat Fridays relatief goedkoop was. In NY (zeker manhattan) betaal je gewoon meer.

Syllvia
20-08-12, 12:56
We zijn in NY bij the Outback wezen eten, was ongeveer even duur als in Orlando, maar geen happy our.

sitechris
08-09-12, 11:45
TGI in Orlando is duidelijk goedkoper als in NY. Je betaalt in Orlando gewoon de normale prijzen. Ik vind zelf de TGI ook altijd erg leuk. Lekker ongedwongen, tegen acceptabele prijzen en altijd aardige kwaliteit.

Ook erg leuk: wat verstopt in de Florida Mall kun je het Italiaanse restaurant Buca di Beppo vinden. Een erg leuk ingericht restaurant met hele grote porties (die je kunt delen met je tafelgeno(o)t(en). Kwaliteit is erg goed, http://www.bucadibeppo.com/menu/

sitechris
01-02-13, 20:32
Weekje Orlando en weer het nodige gegeten: over het algemeen goed gegeten, alleen een keer in WDW niet erg lekker gegeten. Positieve uitschieter vond ik Texas Road House. Geweldig restaurant. Ook te spreken ben ik over Olive Garden, Cracker Barrel en TGI. Ik vond Applebees wel wat minder moet ik eerlijk zeggen.

captain-oats
15-02-13, 13:10
Ik ben gek op het uit eten gaan in Orlando/Kissimmee. Favorieten zijn TGI, Applebees en Perkin's, vanwege het (super) Amerikaanse sfeertje wat er hangt. Ook aanrader is Ichiban (http://www.ichibanfl.com/) aan Irlo Bronson Memorial Highway, een vreetschuur met all you can eat sushi en ''chinese food'' voor een lage prijs (11 of 12 dollar de man). Niet supergezellig, maar wel lekker genoeg voor als je trek hebt! :)

carmen1988
14-03-13, 21:38
Hallo iedereen,

Ik ben nog opzoek naar een lekkere Sushi tent in Orlando. Tot op heden nog niet echt een goeie gevonden. Iemand tips?

Groet Carmen

Njit
14-03-13, 22:02
Quotes uit ons verslag van 2011:


Na een U-turn komen we eindelijk in het juiste stuk van de International Drive en zien ineens sushi staan. Eigenlijk hebben we daar ook wel weer eens zin in. Weer eens wat anders dan steaks, steaks en steaks. We parkeren de auto bij Oishi Japans Restaurant. Helaas kennen ze hier in Amerika geen all-you-can-eat-sushi optie, maar de kaart staat vol met lekkere en speciale sushi’s. We zien een ‘loveboat-menu’ staat welke 45 dollar kost. Genoeg voor met zijn twee’tjes, maar als we de verschillende speciale sushi’s optellen, komen we ook aan die 45 dollar en heb je veel meer en vooral veel meer verschillende en aparte sushi’s. Als eerste bestellen we een bordje met Crunchy Spicy Tuna Rolls, Rainbow Rolls en een Ninja (zalm, witte tonijn, kaas, avocado, oishi saus en pittige mayo). Van de eerste krijgen we 8 stuks en van de andere twee krijgen we er 10 stuks. Na ieder 14 sushi hebben we nog plaats over. Dit keer bestellen we een Dragon Roll (gefrituurde garnaal, kaas, avocado met avocado- en palingsaus) en een Pink Lady (krokante pittige tonijn, asperges met daarbovenop weer een stukje tonijn en pittige masago saus). Twee bordjes met ieder 8 sushi’s. Nee, dat is niet waar. Bij de Pink Lady zit er nog eentje extra verstopt! Dan hebben we genoeg gehad en gaan we weer op weg naar huis.

http://halloweenflorida2011.files.wordpress.com/2011/10/img_2070_thumb.jpg?w=640&h=480

En op de Universal Citywalk hebben we ook erg lekkere Sushi gegeten. Is een simpele tent (meer een soort 'snackbar') maar de Sushi is érg lekker!


Oishi: http://restaurantoishi.com/
Wasabi: http://www.wasabiatcitywalk.com/

SpaceAce
14-03-13, 22:03
Ik vond de sushi bij Oishi Japans Restaurant erg lekker. Veel aparte rollen ook.
En verder de sushi op de Universal Citywalk (op de eerste verdieping, helemaal vooraan). Mjamjam! Betreft geen restaurant, maar gewoon afhaal (al kun je het ook ter plaatste eten).

Edit: grrr... Mijn man was eerder met posten (en nog uitgebreider ook, hahaha... Anyway, zie een post hierboven dus ;) )

Ta2 Gerrit
14-03-13, 22:39
Wij gaan volgende week (of zo) de nieuwe sushibar in de Florida Mall maar eens proberen. Verslag volgt.

Njit
14-03-13, 22:52
Welke is dat? Wasabi?

Tans4USA
15-03-13, 00:37
Hallo iedereen,

Ik ben nog opzoek naar een lekkere Sushi tent in Orlando. Tot op heden nog niet echt een goeie gevonden. Iemand tips?

Groet Carmen

Wij vinden Amura Sushi erg goed. Deze zit in dr. Philips area.
Dit restaurant staat voor volgende week op ons lijstje !

Ta2 Gerrit
15-03-13, 00:42
Welke is dat? Wasabi?

Inderdaad, we zijn er in Oktober al eens langs gelopen (was toen volgens mij net open), maar willen het nu wel eens proberen (morgen dus :))
Hij zit tegenover Starbucks, out in the open en werkt met "bootjes" en gekleurde schotels, die de prijs bepalen. We laten het weten.

Njit
15-03-13, 07:42
Dat met die bootjes had ik idd gezien. Ben benieuwd!

http://i.imgur.com/TzLzMqt.jpg

carmen1988
18-03-13, 21:01
Thanks voor de tips!

Ta2 Gerrit ik hoor graag van je bevindingen!

Ritchie
24-03-13, 14:05
Ik kwam net op een blog het mexicaanse restaurant Chuy's (http://www.chuys.com/) tegen, nu heb ik net de menukaart bekeken, maar ik zie er jammer genoeg geen prijzen bij staan.
Weet iemand of dit iets is ? En of het betaalbaar is. Wij eten normaal gesproken het duurst bij Outback / Friday's.
Kent iemand misschien ook een ander mexicaans restaurant, tegen betaalbare prijzen, Chili's kennen we.

Tans4USA
25-03-13, 15:08
Chuys is nog maar net geopend dus er zullen nog weinig ervaringen zijn.
Je hebt waarschijnlijk op hetzelfde blog gelezen dat Abuelo's Mexican restaurant (http://www.abuelos.com/)een echte aanrader is :)

Ritchie
25-03-13, 15:31
Nee, niet hetzelfde blog

Ta2 Gerrit
25-03-13, 17:48
Ik kan het helemaal met Anita eens zijn; Abuelo's is een echte aanrader.
Chuy's een afrader, maar dat is mijn persoonlijke ervaring, en dat is meer ervaring dat ze bij Chuy's in huis hebben. Wat een chaos daar.
Misschien dat ze het over een paar maand wel op de rit hebben, en dat het anders wordt.

Wat de kaart betreft, ook die ziet er bij Abuelo's beter uit, en het smaakt allemaal voortreffelijk.

FloridaFrankie
11-04-13, 20:16
Ik zie een aantal nieuwe namen, die gaan we zeker checken deze zomer! Onze favorieten: Cracker Barrel (ontbijt #1!!) en Hoolihan's. Als je naar het strand gaat in Cocoa, dan moet je echt naar Simply Delicious! the name says it all. Avondeten bij Outback, Longhorn, Joe's Crab Shack en weer Hoolihan's. Geen Florida-vakantie zonder eenmaal (nee, niet meer!) fastfood, maar dan een lekkere vette bek bij 'Five Guys'! Bijzonder teleurgesteld waren we afgelopen keer bij Bob Evans. Niet doen!

PENPE
18-04-13, 15:36
Gisteravond dus met Rick & Mandy gegeten bij Outback Steakhouse, en bij het hoofdgerecht bemerkte Petra dat er een vreemde smaak aan haar steak zat. Nadat ook wij een stukje hadden geproefd waren we allemaal van mening dat de steak niet goed was. De manager stond toevallig bij de tafel naast ons en heeft ervoor gezorgd dat Petra direct een andere steak kreeg.

Bij het afrekenen zagen wij dat de steak in mindering was gebracht op de rekening, wat een service, dat zou je in nederland nooit meemaken.

En zo zie je maar, ook bij de door velen 'bejubelde' Outback laat men wel eens een 'steekje' vallen...

Tans4USA
21-04-13, 19:57
Deze week is er een nieuw restaurant geopend aan 5350 International Drive, HASH HOUSE A GO GO
Dit "award winning" restaurant is in Las Vegas al een hit en serveert "twisted farm food" voor ontbijt, lunch en diner.
De naam van het restaurant is een combinatie van "old style food" en "something new".


Link naar website (http://www.hashhouseagogo.com/)

FloridaVerslaafde
22-04-13, 11:33
"Stevige" prijzen bij Hash House a Go Go.....

:cool:

reneefrankrijk
22-04-13, 12:19
Ja, dat was mij ook opgevallen.

Michael66
23-04-13, 19:01
De Orlando Sentinel heeft een aantal restaurants uitgezocht waar je voordelig goed kunt eten.
http://www.orlandosentinel.com/entertainment/restaurants/os-orlando-cheap-eats,0,4231652.photogallery

Iets voor jou erbij?

http://media.trb.com/media/photo/2010-09/56215874.jpg

reneefrankrijk
24-04-13, 07:29
Dank je Michael. We hebben er een paar op ons lijstje gezet!

Michael66
24-04-13, 11:24
Welke heb je genoteerd? :confused:

reneefrankrijk
24-04-13, 12:02
Black Bean Deli, Bubbalous en Amazonas Latin Grill.

Tans4USA
24-04-13, 17:46
Ben al een hele tijd aan het nadenken hoe een nieuw te openen restaurant heette die we in maart gezien hebben en nu ik bovenstaande post lees weet ik het ;
http://www.amazonaslatingrill.com/

Inmiddels is het restaurant open, ben erg benieuwd. Het menu ziet er goed uit.

reneefrankrijk
24-04-13, 19:18
Volgens mij is dit restaurant er al een tijd hoor Anita, het stond bij ons in 2012 al op de planning maar toen is het er niet van gekomen. Bedoel je misschien een andere?

Tans4USA
25-04-13, 07:43
Oh, dan is dit toch niet het restaurant wat ik in aanbouw gezien heb:o.
Het is een nieuw Brazilian buffet restaurant maar kan me helaas de naam niet herinneren.

reneefrankrijk
25-04-13, 09:10
Als het je te binnen schiet dan hoor ik het graag. :D

Njit
25-04-13, 15:48
Deze? http://www.picanhasgrill.com/


http://youtu.be/Yh9T0f2f2xk

Andere opties: http://restaurants.bestcovery.com/fl/orlando/best-brazilian

Tans4USA
26-04-13, 22:47
Nee deze is het ook niet, aan de reviews te lezen bestaat deze ook al langer.
Het restaurant stond wel aan International Drive in de buurt van Benihana.
Volgende keer zal ik eens goed opletten :rolleyes:

Michael66
29-04-13, 23:07
De beste sushi restaurants.
Tenminste ..... volgens een redacteur van de Orlando Sentinel: http://www.orlandosentinel.com/entertainment/restaurants/os-top-10-sushi-restaurants-orlando,0,4316605.photogallery

Ben jij het met 'm eens?

gudu
30-06-13, 22:16
iemand die weet hoe het werkt met kids eat free dagen bij restaurants . is het voor elke adult 1 kind gratis ??? er staat nergens iets verder vermeld bij de diverse restaurants. ik ben 1 volw en 2 kinderen maar je kan natuurlijk ook 2 volw en 3 kinderen hebben

oma van tijn
01-07-13, 03:16
meestal bij 1 betalende volwassen 1 kind eet vrij.

remon
01-07-13, 12:09
Wij zijn nu een week of 3 terug en we hebben wat 'nieuwe' restaurants geprobeerd en we zijn ook weer bij wat 'oude bekende' geweest.

Om maar met de slechtste te beginnen deze vakantie :

Kobe : De dames wilden graag sushi eten , maar ik was vergeten het adres van Dragonfly op te schrijven , het stond niet standaard in de TomTom , dus toen maar op sushi gezocht.
Kwamen we dus bij Kobe uit. Gewoon een veredeld Chinees restaurant met was sushi gerechten (weinig keus) op de kaart.
De vrouwelijke ober die geen Engels sprak.
Misschien als je het leuk vindt om in Nederland bij de Chinees te eten , maar voor ons was dit eens maar nooit meer.
Misschien is het anders als aan die bakplaat zit , dat die kok het recht voor je neus klaarmaakt , maar voor ons was het echt een tegenvaller.

Bahama Breez : Toch wel één van onze favorieten van de afgelopen keren. Deze keer was ook weer goed , alleen leek het wel of ze de kaart iets 'ge-Amerikanisseerd' hadden. We hadden het idee , dat er wat minder Caribische gerechten opstonden.
Cocktails blijven ongeëvenaard.

Longhorn steakhouse : Na alle positieve verhalen hier op het forum en diverse reisverslagen , was ik toch wel erg benieuwd. Het eten was prima , niet meer dan dat. De aan tafel gemaakte BBQ saus was wel heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Padrino's cuban bistro : Ik zelf en m'n vriendin hebben daar echt heerlijk gegeten , ons reisgezelschap vonden het niet bijzonder tot niet lekker. Wat ons betreft zeker een aanrader.

Abuleo's : Ook weer na alle positieve kritieken hier en in diverse reisverslagen , waren we erg benieuwd. Maar dit is denk ik toch wel één van onze favorieten geworden , echt heerlijk gegeten.

Outback : Wat kan ik hier nou nog meer over zeggen , altijd goed gegeten hier en ook deze keer was het weer geweldig.

Cheesecake factory : Toen we binnen kwamen , stond er een rij van hier tot Tokyo. Toch was de wachttijd maar 30-45 minuten. Iedereen nog ff snel de Mall at the millenia in. De menukaart is wat ons betreft een beetje over the top. Gaat echt nergens meer over hoeveel gerechten ze hebben.
Uiteindelijk na een half uur of zo een keuze kunnen maken. Ondanks dat ik er niet al te veel van verwachtte met zo veel keus , was ik toch aangenaam verrast. Iedereen had echt heerlijk gegeten.
Staat vanaf nu op onze lijst van 'to do restaurants'.

Texas de Brazil : Walhalla voor de vleesliefhebber , en dat waren/zijn we allemaal wel , dus het eten was weer top. (zoals gebruikelijk)

Carabba's : Een paar keer eerder al eens bij de Olive garden gegeten , ondanks dat het eten daar niet slecht was , waren we er niet kapot van. Tijd voor een andere Italiaan. Ondanks dat ze veel minder keus op hun menukaart, is het eten toch wel stukken beter dan bij de Olive garden. Dus voor ons geen Olive garden meer , maar Carabba's.

Red Mesa (st. Petersburg) : Beste restaurant van deze vakantie , echt heerlijk gegeten. ( www.redmesarestaurant.com (http://www.redmesarestaurant.com) )

Helaas 2 of 3 restaurants die op ons lijstje stonden niet kunnen doen vanwege tijdgebrek , maar die komen de volgende keer wel aan de beurt

Tans4USA
01-07-13, 14:47
Leuk om je ervaringen van de verschillende restaurants te lezen.

Kobé Japanese Steakhouse is leuk voor de hibachi tafel maar voor heerlijke sushi zou je een volgende keer Amura's eens kunnen proberen.

Bij Longhorn wisselt de kwaliteit erg vinden wij, de ene keer is het super en een andere keer valt het tegen.

Leuk om te lezen dat jullie Abuelo's goed vonden, wij komen er ook graag.

Padrino's cuban kitchen ken ik nog niet, gaat op ons lijstje om te proberen.

Cheesecake factory heeft inderdaad een enorme menukaart. Als dessert een stuk cheesecake mee naar huis en je avond kan niet meer stuk.
Het tegenover gelegen restaurant Brio is trouwens ook een aanrader.

Wij hebben bij Carabba's een paar keer koud eten geserveerd gekregen wat wel direct goed opgelost werd, maar toch.
We zijn erg enthousiast over Romano's Macaroni Grill.

Als we nog eens naar St. Petersburg gaan zullen we Red Mesa ook eens proberen.
Altijd leuk om nieuwe restaurants te proberen vinden wij.

Ritchie
24-07-13, 17:48
Kent iemand het argentijns buffet restaurant "The Knife"
http://www.thekniferestaurant.com/ingles/index.html

Voor onze begrippen wat aan de dure kant, maar wellicht leuk voor 1 keertje

Tans4USA
08-08-13, 22:03
Oh, dan is dit toch niet het restaurant wat ik in aanbouw gezien heb:o.
Het is een nieuw Brazilian buffet restaurant maar kan me helaas de naam niet herinneren.

Nee deze is het ook niet, aan de reviews te lezen bestaat deze ook al langer.
Het restaurant stond wel aan International Drive in de buurt van Benihana.
Volgende keer zal ik eens goed opletten :rolleyes:

Volgens mij heb ik ontdekt welk restaurant het is want onlangs is er op 5415 International Drive een nieuw restaurant geopend.Het is een bekende naam in Brazilië, GIRAFFAS en is het 6e restaurant in Florida.
Men is van plan in de Florida Mall en Mills Park nog meer vestigingen te open.
Het restaurant serveert steaks, burgers en seafood.


website Giraffas (http://giraffas.com/location/giraffas-orlando-international-drive/)


http://img24.imageshack.us/img24/1182/wwqs.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/24/wwqs.jpg/)

Moolenschotjes
09-08-13, 00:22
Carabba's is nieuw voor ons en gaan we zeker eens proberen. Bedankt voor de tip!

Michael66
09-08-13, 03:23
Vandaag bij Tilted Kilt aan International Drive gegeten. Behalve dat de bediening er erg smakelijkakvol bijloopt vind ik het eten er erg lekker.
Zoon had een heerlijke en goed medium-well gebakken hamburger, eegaatje een goed gevulde stew en ik een gegrilde kipfilet met pasta en saus.
Inclusief 1 voorgerecht (mozzarellasticks), 1 dessert en drankjes waren we voor $65 klaar. Incl tax, excl tips.

Wat mij betreft voor zowel het oog als de maag zeker aan te bevelen!!

http://www.tiltedkilt.com/locations/orlando-idrive/

Njit
09-08-13, 11:52
Alleen doet de foto in het verslag het helaas niet :( .

De Orlando Sentinel heeft ook geschreven over dit fenomeen: http://articles.orlandosentinel.com/2013-02-01/business/os-breastaurants-boom-orlando-20130201_1_breastaurants-hooters-executives-sports-bars - ''Breastaurants': They're busting out all over Orlando'


The Tilted Kilt is part of a dining sector known in the industry as "breastaurants.'' The edgy eateries with scantily clad servers are rapidly expanding throughout the United States.

Orlando, particularly in the tourist district, has attracted many of these sports bars, which are expected to be packed Sunday for the Super Bowl. Twin Peaks will open here in May, also on I-Drive, which already has Tilted Kilt, Brick House Tavern +Tap and Hooters.

anjavromans
09-08-13, 12:06
cheescake factory lijkt me wel iets om te proberen. is het niks dan kunnen we naar ikea, dit zit daar volgens miij om de hoek?

Njit
09-08-13, 13:50
Die zitten 2 minuten van elkaar vandaan: http://goo.gl/maps/H63lO .

IKEA USA is érg goedkoop om te gaan eten, nog goedkoper dan in NL: http://www.ikea.com/us/en/store/orlando/restaurant . Niet vergeten om een IKEA Family kaart te maken (gewoon een US postcode invullen in de automaat).

A.Hofman
02-09-13, 07:48
Het is weer "Bloomin' Monday" bij Outback (niet alleen in Orlando) . Elke keer als NASCAR coureur Ryan Newman in de top-10 finisht, krijg je de maandag er na een gratis bloomin onion bij je bestelling. Vandaag dus! Je hoeft alleen maar even bij je serveerster aan te geven dat het bloomin monday is. Eet smakelijk.

Ritchie
28-09-13, 19:14
We zijn net terug van onze trip. Hebben weer een paar nieuwe restaurants geprobeerd, Cheesecake vonden we heel erg lekker, en hebben ook dit jaar Santa Fe Cattle Co. gedaan, geen vergelijk met Cheesecake, maar wel erg goed.
Mijn top 3 in Orlando is nu:

1. Cheesecake factory
2. Joe's Crab Shack
3. TGI Friday's

Michael66
27-01-14, 11:01
10 + 1 tips van Orlando Weekly (http://orlandoweekly.com/dining/eleven-great-orlando-spots-where-you-ll-eat-and-drink-equally-well-1.1604802):
Eleven great Orlando spots where you’ll eat and drink equally well

Here, in order, are my picks of the best places to eat and drink in Orlando.

1. Pharmacy
Perhaps no other establishment in this city places a greater emphasis on both food and craft cocktails than the Pharmacy, the concealed Prohibition-era boîte from the same folks who brought us The Table. Pushing the green button opens the faux elevator doors, allowing entrance into this thoroughly fab speakeasy. Deliciously intense (and high-quality) drinks complement a menu catering specifically to gastronomes. Believe me, the roasted bone marrow paired with a stiff East Setauket Job cocktail is a healing prescription. (8060 Via Dellagio Way,407-985-2972; thepharmacyorlando.com (http://thepharmacyorlando.com/))

2. Cask & Larder
What Pharmacy does for cocktails, Cask & Larder does for beer. Brew maestro Ron Raike’s sudsy creations (love me some Hammer Time!) are unparalleled in this city, and while the James Beard award-nominated duo of James and Julie Petrakis have tamed down the menu somewhat, their dishes still give new meaning to the term “Southern comfort.” (565 W. Fairbanks Ave., Winter Park, 321-280-4200; caskandlarder.com (http://caskandlarder.com/))

3. Santiago’s Bodega
Perhaps best replicating the vibe and all-round camaraderie you’d find at a tapas bar in Seville, Santiago’s Bodega has already become an established destination for food-loving revelers, even after just six months in existence. Some may balk at the pricing, but there’s no bull coming out of the kitchen – and the house red, the least expensive bottle on the list, is nothing to sneeze at. (802 Virginia Drive, 407-412-6979; santiagosbodega.com (http://santiagosbodega.com/))

4. Hawkers Asian Street Fare
Sure, the healthy selection of craft beers is enough to warrant a visit to this popular Mills Avenue resto, but when you can pair a specialty beer with the exotic flavors of Malay, Chinese, Viet and Indian cuisine, while maintaining the animated atmosphere of a Singapore-style hawker stall, it all adds up to a formula for success. With or without stinky durian fruit. (1103 N. Mills Ave., 407-237-0606; facebook.com/hawkersstreetfare (http://facebook.com/hawkersstreetfare))

5. The Smiling Bison
If you can’t get a seat at Cask & Larder, you might find some of Ron Raike’s brews being poured from Smiling Bison’s founts, and downing a beer alongside one of chef (and sausage king) Josh Oakley’s kielbasas or currywursts is a match made in culinary heaven. The meat-centric menu dished up in the former Redlight Redlight space is perfect hearty drinking food. (745 Bennett Road, 407-898-8580; thesmilingbison.com (http://thesmilingbison.com/))

6. Luma on Park
The “Jewel Box” – a two-story wine vault stocked with 7,000 bottles of 80 intriguing varieties – is quite the attention-grabbing lure for bon vivants, but it’s James Beard nominated chef Brandon McGlamery’s flawless dishes that makes wining and dining at Luma an unparalleled experience on Park Avenue. For more frugal sorts, one lavish appetizer and a balloon of red make for a high-end experience that won’t pop your buttons, or your wallet. (290 S. Park Ave., Winter Park, 407-599-4111; lumaonpark.com (http://lumaonpark.com/))

7. Sushi Pop
Even without experienced sommelier and sake expert Michael Ring patrolling the colorful room, the sometimes goofy, often wacky, always first-rate Sushi Pop continues to take libations as seriously as its sashimi. At any given time, you’ll find as many plates of sugi sugi rolls as you will creative sake-infused cocktails at the sushi bar. (310 W. Mitchell Hammock Road, Oviedo, 407-542-5975; sushipoprestaurant.com (http://sushipoprestaurant.com/))

8. Iza Tapas Bar
Of three tapas joints on this list, Iza might be the least Spanish, but it’s also the least showy. Even with its modest selection of wines and beers, you can’t beat sitting on Iza’s outdoor terrace enjoying lamb sliders with a glass of sangria and taking in the Thornton Park scene. (712 E. Washington St., 407-999-0199; izatapasbar.com (http://izatapasbar.com/))

9. NOPA Grill
Draft and bottle crafts join the heady mix of reds, whites and sparkling wines offered at the former Diva Wines & Desserts, but its transformation to NOPA (“Not On Park Avenue”) has added some competently executed modern “urban-rustic” dishes to the mix. (155 E. Morse Blvd., Winter Park, 407-740-4040; nopagrill.com (http://nopagrill.com/))

10. Mi Tomatina Paella Bar
This Hannibal Square standout offers the most refined and, along with El Bodegon, authentic tapas experience in town. Now with the addition of an outdoor bar, patrons can enjoy slow-braised oxtail or baby squid with a glass or two of sherry out front on a sidewalk table, or in relative seclusion out back at BARcelona. (433 W. New England Ave., Winter Park, 321-972-4881; mitomatina.com (http://mitomatina.com/))

Honorable Mention:
On any given Friday and Saturday night at Barnie’s CoffeeKitchen, the small plates churned out by chef Camilo Velasco are as good as any you’ll find on Park Avenue (yes, they’re really that good). While their limited beer and wine selections are perfectly serviceable, the quaff of choice here is coffee, and there’s no better place to get your buzz on. (118 S. Park Ave., Winter Park, 407-629-0042; also CityArts Factory, 29 S. Orange Ave., 407-722-8363; barniescoffeekitchen.com (http://barniescoffeekitchen.com/))

nicolea
09-02-14, 20:03
In de Blog van Tans4usa las ik over Yellow dog eats en de mogelijkheid buiten te eten.Zijn er meer restaurants in Orlando waar je buiten kunt zitten voor diner?

Mushu
09-02-14, 20:20
In Downtown Disney iig bij Bongo's Cuban Cafe en bij Portobello's. En in de Mall at Millenia kan je bij de Cheesecake Factory en bij Brio's Tuscan Grille ook buiten zitten. Er zijn vast nog veel meer restaurant waar het mogelijk is om buiten te eten. Deze kon ik me gelijk herinneren. Portobello's vinden wij trouwens een goed restaurant en komen er graag.

knaapje
09-02-14, 20:44
Langs de I-Drive zitten er meerdere met terras

Fleurida
09-02-14, 21:13
Langs de 192 zitten behoorlijk wat restaurants waar je buiten kunt eten, TGIF, Outback, Miller's Ale House, Chuy's,Bahama Breeze,Applebee's en vast nog wel een paar.

remon
12-02-14, 21:55
In de Blog van Tans4usa las ik over Yellow dog eats en de mogelijkheid buiten te eten.Zijn er meer restaurants in Orlando waar je buiten kunt zitten voor diner?

Ongetwijfeld , maar wij vinden YDE altijd wel een aparte belevenis.
Zeker een aanrader

nicolea
13-02-14, 07:34
Bedaankt allemaal voor de reacties, had inmiddels het idee dat het alleen maar binnen was, lekker de airoc op vol....terwijl buiten eten mijn vakantievreugde echt wel verhoogd :)

Tans4USA
13-02-14, 11:00
Nicolea, er zijn heel veel restaurants waar ze ook buiten zitplaatsen hebben.
In Celebration bijvoorbeeld zijn er verschillende in Market Street met terras en die kijken uit op het meer, echt een plaatje om daar te eten.
Succes.

Bieg
14-02-14, 21:38
Ongetwijfeld , maar wij vinden YDE altijd wel een aparte belevenis.
Zeker een aanrader

Bahama Breeze heeft ook een (overdekt) terras waar je heerlijk kunt zitten. Als je geluk hebt is er ook nog live-muziek! Bijkomend voordeel is ook nog dat het eten er erg goed is, leuke bediening en gratis valetparking....

remon
16-02-14, 17:08
Bahama breez is zeker leuk , ook een van onze favorieten.
Maar YDE heeft iets speciaals , de aankleding , de omgeving het eten etc.
We gaan er , als we naar Florida gaan 'altijd even een keer langs :)

remon
26-02-14, 09:04
Nieuw menu Olive Garden (http://www.orlandosentinel.com/business/os-olive-garden-new-menu-20140225,0,2450234.story)

koenkamphuys
26-02-14, 22:05
Bedaankt allemaal voor de reacties, had inmiddels het idee dat het alleen maar binnen was, lekker de airco op vol....terwijl buiten eten mijn vakantievreugde echt wel verhoogd :)
o... vergis je niet... 's zomers met 35 graden en donderwolken op de loer zul je de airco in het restaurant nog prijzen... In koelere maanden ligt dat natuurlijk anders.

Marisje70
30-03-14, 12:23
Hallo allemaal
Ik ben 20 jaar geleden in een heel leuk restaurant in flirida geweest.
Nu wil ik er terug maar heb geen idee meer hoe het heet.
Het was groot, 2 verdiepingen. Beetje regenwoud idee. En er liep iemand
rond die een pak van een vogel aan had. Kan iemand mij zeggen welk
restaurant het is en of het nog bestaat. Ik denk zelf dat t in de buurt is van Orlando/tampa

groetjes!

PENPE
30-03-14, 13:26
Het enige restaurant wat in mij opkomt wat aan die beschrijving voldoet is Key W Kool's aan de Hwy192, deze is echter al jaren geleden overgegaan in andere handen en is nu een soort van Grill-restaurant.

http://farm1.staticflickr.com/94/266565446_8c26ffec7a.jpg

hannie
30-03-14, 15:13
Rainforrest cafe?

Marisje70
30-03-14, 21:24
hoi penpe
bedankt voor je bericht. de naam van het restaurant zegt me niets maar volgens mij was het idd die vogel. jammer dat t niet meer bestaat.

goed alternatief denk ik hannie, thanx!

Tans4USA
13-05-14, 14:08
Er gaat helaas weer een restaurant sluiten in Orlando, CRAVE, bij The Mall at Millenia.

CRAVE Orlando is permanently closed for business.
Thank you to all of our loyal fans and the Orlando community for all of your support. Please visit us in Coral Gables at Village of Merrick Park, or any of our other locations-- http://craveamerica.com/locations/
Sincerely, CRAVE Management
Bron (https://www.facebook.com/CraveRestaurantFlorida?fref=ts)

remon
15-05-14, 23:02
Iemand recente ervaringen met Tony Roma?

Niet echt recent , maar wij vonden het nou niet echt van ; "zo , hier gaan we zeker nog een keer eten" , de kritieken op Tripadvisor zijn wisselend.
Er zijn (veel) betere restaurants.

mwest
16-05-14, 00:39
Niet echt recent , maar wij vonden het nou niet echt van ; "zo , hier gaan we zeker nog een keer eten" , de kritieken op Tripadvisor zijn wisselend.
Er zijn (veel) betere restaurants.

Grappig, smaken verschillen blijkt wel weer.
voor ons is het juist ons favoriete restaurant en hebben verleden week onze laatste vakantie avond ook nu weer afgesloten met Tony Roma.
nog nooit ergens zulke spareribs gegeten als daar.

Love it

Nijntje
17-05-14, 04:51
Idd, smaken verschillen. Vind bij Tony Roma's ook de baby back ribs het lekkerst. Zitten nu in Orlando en ben er gisteren nog geweest. Ga gemiddeld 4/5 keer per vakantie daar heen. Moet zeggen dat Manny's ook errug lekker is. Dit jaar op aanraden van medeforummers voor het eerst daar naar toe geweest, maar heerlijke biefstuk! Staat nu ook op ons favorieten lijstje. Wel zeer druk en supergrote appetizers en toetjes, dus lekker delen ;-)

Ritchie
17-05-14, 09:37
Iemand recente ervaringen met Tony Roma?

Ja, we zen daar ooit geweest, ze hadden een of andere spare ribs actie, was erg goed, erg vrindelijk personeel, zeker een aanradert.

Nijntje
19-05-14, 03:38
Ja ik bedoel die Manny's. En dan de vestiging op de 27 iets voorbij Southern Dunes. Altijd druk, maar erg lekker gegeten.

S@skia
19-05-14, 14:10
Bij Manny werken ze met "call ahead seating", niet reserveren maar als je voordat je vertrekt thuis even belt dan zetten ze je al op de wachtlijst. Onze ervaring is dat dit enorm kan schelen in de wachttijd :o

Bieg
19-05-14, 22:33
Outback biedt deze service ook!

moniquekruiningen
29-05-14, 21:30
Kent iemand deze site? http://mobile.restaurant.com en heeft iemand wel eens kortingsbonnen via deze site gekocht en er mee gegeten? Ik ben op zoek naar ervaringen!

rudy
17-06-14, 13:17
Hallo mensen,
Ben net weer terug van een week Clearwater Beach en de tweede week in Orlando En heb 2x gegeten bij Steakhouse Longhorn en het was 2x GEWELDIG. Vooraf hadden we de Firecrackers [soort wrap met kip in een sausje] en daarna allebei een waanzinnig lekkere steak.Je kiest zelf het gewicht en hij wordt klaar gemaakt zoals jij het wilt. Met drinken erbij was ik nog geen 53 dollar kwijt. AANRADER.[Hij zit o.a. naast de premium outlet]

S@skia
17-06-14, 15:07
@Rudy: $ 53 per persoon?

hahahaha dan moet je heel goed je best doen wil je dat kwijt zijn voor een etentje per persoon ;)

José
17-06-14, 18:22
Helemaal mee eens, echt super lekker bij Longhorn!