PDA

Bekijk Volledige Versie : Restaurants in Orlando



Pagina's : 1 [2] 3 4

Ta2 Gerrit
12-01-09, 21:43
Wij hebben dat bij ons eerste Floridabezoek (1988) ook een keer geprobeerd, eten van de chinees uit een melkpak :-) en het was werkelijk niet te kanen. Het leek nog het meest op een zure bruinebonensoep, en is dus ook collectief weggemikt.

De chinees zat op de US192 t.h.v. Dyer Blvd, in het toen nog levendige, maar nu wat gedateerde, gedeelte van de 192, waar we ook een huis gehuurd hadden.

Maar als ik nu zo de foto's van Njit zie ziet het er een stuk smakelijker uit, dus als iemand een goeie tip heeft, ga ik het maar weer eens proberen.

eiluap
12-01-09, 22:46
Wij zijn maar liefst 3 keer wezen chinezen was uitmuntend recht tegenover hotel Royal Caribbean restaurant ziet er redelijk uit is buffet maar echt top zelfs de Teppan Yaki (Japans) was heerlijk echt een aanrader.Weet even niet meer hoe de highway heet als je er niet uit komt zoek ik het op
Eet ze

Sorry hotel heet Royal Caribe

Njit
12-01-09, 22:57
Maar als ik nu zo de foto's van Njit zie ziet het er een stuk smakelijker uit, dus als iemand een goeie tip heeft, ga ik het maar weer eens proberen.

Mijn foto's zijn van een nederlandse Chinees :)

Guus
15-01-09, 14:25
Geen hardcore Chinees maar wel erg goed is P.F. Chang's China Bistro. Als je het eten afhaalt dan krijg je het in die typische bakjes. In Orlando zit P.F. Chang's aan de buitenzijde van de Mall at Millenia.

reneefrankrijk
15-01-09, 17:35
Wij zouden graag willen weten welke restaurants in Davenport/Kissimmee buffetten hebben en dan liefst ook of dit een buffet voor ontbijt, lunch en/of diner betreft. Natuurlijk hebben we er zelf al een aantal gevonden maar er zullen er vast wel meer zijn.

Jullie hulp wordt op prijs gesteld.
gr. Renée

disney-golf
15-01-09, 17:44
Goh, moeilijk je daarmee te helpen, op elke (spreekwoordelijke) hoek van de straat is er wel eentje.
Aan jou de keuze wat je wil eten; all U can eat, seafood, asian.
Er is voor elks wel iets en het staat van buiten aangegeven.
Rij de "192" eens af je zal zeker iets vinden.

reneefrankrijk
15-01-09, 19:00
We kennen natuurlijk de Golden Corral, Ponderosa, Sizzler, Cici's en Boston Lobster Feast. Toevallig vond ik zojuist nog een Latin American Buffet.
We kennen geen andere. Alle smaken zijn welkom.

Over de 192 rijden en dan gaan zoeken is niet wat ik bedoel.
De meeste restaurants die ik on-line heb bezocht hebben geen buffet.

Njit
15-01-09, 19:03
Misschien kun je hier nog wat mee: http://orlando.diningguide.com/dt2buf.htm

reneefrankrijk
15-01-09, 21:21
Wij zijn maar liefst 3 keer wezen chinezen was uitmuntend recht tegenover hotel Royal Caribbean restaurant ziet er redelijk uit is buffet maar echt top zelfs de Teppan Yaki (Japans) was heerlijk echt een aanrader.Weet even niet meer hoe de highway heet als je er niet uit komt zoek ik het op
Eet ze

Sorry hotel heet Royal Caribe

Was dit het Asian Harbor restaurant?

Marcelg
16-01-09, 03:42
Maar als ik nu zo de foto's van Njit zie ziet het er een stuk smakelijker uit, dus als iemand een goeie tip heeft, ga ik het maar weer eens proberen.

Wij eten hier redelijk vaak chinees, het is niet vies anders eet ik het niet, maar nu komt mijn mening, vergeleken met de chinees in Nederland is het hier gewoon 10x niks maar wel goedkoop.

Michael66
16-01-09, 06:38
Ik ben in Kissimmee ook een keer naar Angel Lobster Feast geweest. Erg goed! Onbeperkt lobster en ander eten van het buffet voor iets tussen $25-30 p.p. Zie ook http://www.chantalsweb.nl/verslag_2006.htm#2006-08-06

Guus
16-01-09, 09:07
Persoonlijk ga ik in Nederland bijna nooit naar de chinees omdat ik het hier niet echt lekker vind (een uitzondering daar gelaten). Als ik in de VS ben dan zal ik echter nooit een bezoekje aan P.F. Chang's overslaan. Sterker nog, als ik naar een omgeving ga waar ik nog nooit ben geweest dan zal ik altijd even via Internet nagaan waar ik de P.F. Chang’s kan vinden. Helaas zit deze keten nog niet overal, maar gezien het succes in de plaatsen waar ze wel zitten is dat slechts een kwestie van tijd.

breaker9240
18-01-09, 14:40
Hoe is de golden corral eigenlijk?

Wij zijn er niet binnengeraakt maar hoe zit dit in zen werk voorhand betalen en dan scheppen? :p

reneefrankrijk
18-01-09, 16:09
Ja, bij aankomst betalen per persoon + drank. Dan ga je zitten en kun je nemen wat je wilt. Drank wordt als ik me goed herinner ook bijgeschonken. Wij vonden het eten erg lekker.

knaapje
18-01-09, 19:07
Bij de meeste wordt alleen alcoholvrije drank bijgeschonken en moet je alcoholhoudende drankjes (bier/wijn) gewoon apart betalen per flesje.
Knaapje

JKG
18-01-09, 19:11
Voor zover mij bekend moet je wel voor elk drankje betalen bij Golden Corral. Maar de eerste cola was zo smerig met het chloorwater dat ik lang over 1 glas deed. Voor de rest is het eten goed te doen, de toetjes zijn op sommige dagen echt heerlijk. Ben er 2x wezen eten 's avonds.. een keertje in maart en september. Er was daar echt superlekkere bananenpudding... ze zijn ook heel snel met het wisselen van de borden. Maargoed, zoveel eet ik er ook weer niet, dus met 2x lopen heb ik het wel gehad.

Toch eet ik bijv. liever wat bij Denny's, maarja, dat is weer geen buffetrestaurant.

breaker9240
20-01-09, 15:30
Maar goed, zoveel eet ik er ook weer niet, dus met 2x lopen heb ik het wel gehad.

Je moet dus zoals overal zelf achter je eten gaan?

jurgen&stefan
20-01-09, 18:14
Is dat niet het idee van een buffetrestaurant?... dat je langs buffet(ten) loopt en pakt/kiest wat je eten wilt?

Michael66
20-01-09, 18:50
Nou, je hoeft meestal niet alles zelf te halen. Bij o.a. Ponderosa en Sizler bestel je bij de kassa je vlees of vis, en dan ga je naar je tafel. Dat wat je hebt besteld wordt dan bereid en naar je tafel gebracht. Alle andere zaken ga je inderdaad zelf halen bij het buffet. De free refills van je frisdrank worden dan wel weer door de bediening aan tafel gebracht.

marcelis10
20-01-09, 19:14
Wij vonden de Golden Corral op zich wel goed. Inderdaad de drankjes waren minder lekker en smaakte naar chloor. De keuze is uitgebreid en het ziet er allemaal wel goed uit. De kinderen vonden het er heerlijk. Wij hebben er ook een keer ontbeten en ook dat was erg goed. Zelfs frites met biefstuk en dat 's morgens vroeg. Ik merkte wel dat het wel afhankelijk is van welke Golden Corral je bezoekt. Wij zelf gingen naar die op West Vine ST in Kissimmee. Hier was het een stuk rustiger. Maar goed het blijft een buffet. Hier in Nederland kies ik er zelf liever niet voor maar laat me liever lekker bedienen. Maar goed wij waren met zijn vieren 44 dollar kwijt en dat is geen geld. Maar ik begrijp dus dat je bij Ponderosa een stuk vlees kiest en daarna gebruik maakt van het buffet? Wij zijn er wel een keer binnen geweest maar het was er toen zo druk dat we maar iets anders hebben gezocht.

Groetjes Monique

mickey
21-01-09, 10:13
Wij eten graag bij Golden corral,het verschilt indd wel naar welke je gaat.
De drankjes betaal je gewoon 1 keer en worden gratis bijgevuld.

Guus
21-01-09, 12:20
Het beste buffetrestaurant wat ik tot nu toe ben tegengekomen is ‘Texas de Brasil’. Een geweldige tent voor carnivoren; je kunt je hier namelijk helemaal te buiten kunt gaan aan allerlei soorten vlees. In het restaurant lopen diverse Gauchos rond met spiezen met daaraan de verschillende soorten vlees. Bij binnenkomst krijg je een soort bierviltje met een rode en een groene kant. Als je zin hebt in een stuk vlees dan leg je het 'bierviltje' met de groene kant boven. Dit is het sein voor de Gauchos om één voor één naar je tafel te komen om te kijken of je eventueel een stukje van hun vlees wilt hebben. Het vlees wordt ter plekke met veel show van de vleespies gesneden en met een sierlijke boog op je bord gemikt.
Zorg ervoor dat je 1) trek hebt als je naar Texas de Brasil gaat en 2) dat je niet teveel van het buffet eet. Het laatste is erg verleidelijk, maar voordat je het weet heb je jezelf volgestopt met aardappelpuree en salades en kun je het geweldige vlees niet meer op. Zonde van je geld. Voor dit alles betaal je een vaste prijs (±$45). De drankjes en het nagerecht (alsof je daarvoor nog ruimte zou hebben) worden separaat in rekening gebracht.

Boy
22-01-09, 14:47
Persoonlijk vind ik Golden Corral op gebied van buffetrestaurants toch het lekkerst, vooral die bananenpudding waar ik net al iemand over hoorde.. een andere aanrader is het buffet van Golden China, ook op de US192, Chinees op z'n Amerikaans, niet heel groot, maar erg goed. Dan had je ook nog het buffet van Las Vegas aan de 192, al waren die gesloten toen wij er afgelopen zomer waren, iemand daar bekend mee?

Boy
22-01-09, 14:48
Aan de US192 heb je volgens mij ook een filiaal van Panda Express, volgens mij is dat precies wat je zoekt..iemand hier bekend mee?

Ceetje
22-01-09, 18:36
Panda Express is heerlijk, MAAR ... geen leuke kartonnen bakjes. Het is ook mogelijk om bij de P.E. gestoomde groente te krijgen ipv. de rijst of chow mein [bami]. Vooral de orange chicken is zalig. Hmm, heb net gegeten, maar krijg alweer trek.:razz:

disney fan
23-01-09, 08:37
De Golden Corral is wat ons betreft prima eten.
Je kunt er veel en goed eten voor weinig en je betaald voor je drinken 1 vaste prijs en deze wordt onbeperkt bijgevuld.(geen alcoholische dranken)
Wij zijn hier een aantal keer voor het Diner geweest en ook het ontbijt is super!

Volgens vrienden van ons is Las Vegas aan de 192 ook een prima buffet restaurant.

snerual
23-01-09, 12:56
Las Vegas Buffet was jaren terug nog wel een aanrader als Buffet restaurant. Maar de laatste jaren werd het steeds minder. En nu is het volgens mij ook gesloten?

svenehans
23-01-09, 15:15
Bij een buffet moet je er zelf inderdaad langs lopen om op je bord te scheppen wat je wilt opeten. Alleen het hoofdgerecht en het drinken wordt geserveerd; lege borden worden afgeruimd.

Oeps, antwoord stond er al... niet goed genoeg gekeken.

JKG
23-01-09, 16:07
svenehans; ligt er dus aan waar... niet bij elk buffet dus.. bij Golden Corral is het alles zelf pakken behalve drinken.

FloridaVerslaafde
23-01-09, 16:38
Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar wij moeten niets van buffets weten. Eten wat in bakken warm gehouden wordt is nou niet ons idee van lekker eten. Vooral Golden Corral en China Buffet vinden wij zeer slecht. Ook Boston Lobsterfeast en andere seafood buffets vinden wij smerig. Kreeft en krab moeten vers zijn anders is het taai. Vaak kan je voor het zelfde geld of ietsje meer heerlijk eten in een gewoon restaurant waar je eten vers wordt gemaakt in een normale keuken.
Ook in deze restaurants is het drinken,niet alcoholisch, ongelimiteerd.
Maar zoals ik al zei, het is zeer persoonlijk.

:cool:

Ta2 Gerrit
23-01-09, 17:48
Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar wij moeten niets van buffets weten. :cool:

Daar kan ik me een heel eind in vinden, maar ik moet wel zeggen dat het verhaal van Guus (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=87980&postcount=15), op de vorige bladzijde, van Texas de Brasil mij wel heel erg nieuwsgierig gemaakt heeft.

Nu is dat ook geen "ten dollar all you can eat" tent zo te horen, maar vlees wat zo van de spies op je tafel gehakt wordt, dat klinkt aanlokkelijk \\:D/

FloridaVerslaafde
23-01-09, 17:52
Nou Gerrit je hebt volkomen gelijk. Dat verhaal heeft mij zo nieuwsgierig gemaakt dat ik zeker in Oktober er ga eten. Ik vind dat eigenlijk ook geen buffet eten.
Nou kan ik mij herinneren dat ik, denk ik, een Texas de Brasil op de I-Drive heb gezien tegenover Festival Bay Mall. Weet jij, of iemand anders natuurlijk, of dat klopt ?

:cool:

knaapje
23-01-09, 18:43
Klopt! Heb het in oktober daar gezien.
5259 I-Drive http://www.texasdebrazil.com/

Knaapje

Guus
23-01-09, 18:52
Nu is dat ook geen "ten dollar all you can eat" tent zo te horen, maar vlees wat zo van de spies op je tafel gehakt wordt, dat klinkt aanlokkelijk \\:D/Inderdaad geen $10, maar wel 'all you can eat'. Zoals ik al eerder aangaf kan ik deze keten zeer aanbevelen.


Ik vind dat eigenlijk ook geen buffet eten.


Het is op zich gewoon een buffet want om aan eten te komen moet je met je bordje langs een rijk gedekte tafel lopen. Alleen het vlees wordt elke keer, om begrijpelijke redenen, vers geserveerd. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het is geen veel en vet voor weinig concept.

remon
28-01-09, 02:18
Texas de Brazil is idd super , elke keer vraag ik me af waarom wij daar tijdens onze laatste vakantie voor het eerst gegeten hebben.
Zelfs m'n vriendin , die een soort van part-time vegetariër is , vond het erg lekker.
En zoals al een paar eerder zeiden , buffetrestaurants , vind ik echt te ranzig voor woorden http://www.ultrasarnhem.nl/images/smiles/bye-puke.gif.
Maar ja smaken verschillen , voor de culinaire liefhebbers , kijk ook ff bij de capital grill op de I-drive

reneefrankrijk
28-01-09, 11:25
Het is alleen niet zo dat smaken verschillen, maar budgetten ook.
Wat ik lekker vind staat niet gelijk aan waar ik ga eten, helaas.:cry: Bovendien, met zijn tweeën ergens gaan eten is ook weer anders dan met vijven ergens gaan eten (uit 1 inkomen). Helaas.:cry:

Guus
29-01-09, 12:28
Bovendien, met zijn tweeën ergens gaan eten is ook weer anders dan met vijven ergens gaan eten (uit 1 inkomen). Helaas.:cry:Hoewel ik moet zeggen dat ik jouw situatie niet helemaal kan plaatsen neem ik toch aan dat dit deels een keuze is geweest waar je hopelijk nog steeds volledig achter staat?

reneefrankrijk
29-01-09, 13:59
Ik wil niet in details treden, maar door onze emigratie is er nogal wat veranderd. Het gaat ook niet om 3 kinderen hoor. En jazeker we staan volledig achter onze keuze.
Maar het feit blijft dat je met meer mensen (we zullen de enige niet zijn) geen $ 45 per persoon gaat uitgeven in een restaurant.
Je kunt heel veel doen met dat bedrag en dat heeft onze voorkeur.

Guus
29-01-09, 15:38
Maar het feit blijft dat je met meer mensen (we zullen de enige niet zijn) geen $ 45 per persoon gaat uitgeven in een restaurant. Je kunt heel veel doen met dat bedrag en dat heeft onze voorkeur.Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Ik wilde van mijn kant alleen aangeven dat er ook goede buffetrestaurants zijn. Ik heb er ook bewust de prijs bij vermeld zodat iedereen voor zich zelf een afweging kan maken of dit wel of niet acceptabel is. Overigens krijg je bij ‘Texas de Brazil’ een kaartje waarmee je bij het volgende bezoek 50% korting krijgt. Ik weet alleen niet of dit iets tijdelijk is of dat ze op deze manier meer klandizie willen binnenhalen. Het zijn tenslotte zware tijden voor de restaurants.

an25
29-01-09, 18:38
de laatste keren hebben wij steeds bij de ponderosa ( int drive , bij wet 'n wild ) gegeten. vooral de jongens verheugen zich hier altijd weer op omdat ze dan zelf mogen pakken wat ze willen. Je koopt een menu voor een paar dollar en krijgt daar alle (fris) dranken bij. Toe nu toe steeds goed eten gehad.
Dit jaar gaan we denk ik ook eens de Texas de brasil proberen ,ons als vleesgenieters kennende..

pzomerdijk
29-01-09, 22:18
We hebben regelmatig bij Ponderosa gegeten. Niets mis mee. Voor zo'n 40 dollar kom je met 3 personen een heel eind. Nou, prijs-kwaliteitsverhouding is prima.Ik moet zeggen dat Texas de Brasil zeker door ons bezocht gaat worden. Zo te horen allemaal fantastisch.
TIP! Ponderosa bij Old Town is prima!

Suzie
09-02-09, 16:47
heeft iemand hier ervaring met uit eten gaan met zn tweetjes + een baby?
We gaan naar Orlando als de kleine 5 maanden is, maar heb geen idee of je raar wordt aangekeken alsje met je kinderwagen aankomt ;-)
Kan me voorstellen dat het niet overal kan, dus als iemand suggesties heeft?! Hoeven we niet alleen in food-courts te eten haha

oh en is panera bread hier al genoemd? en chick fil a? Alletwee heerlijk voor de lunch/snelle snack

Harold
09-02-09, 17:03
Onze laatste 2 reizen waren steeds met kleintjes,
en nergens problemen gehad.

Naar ons toe was men juist erg aardig, helping hands everywhere!

Harold
09-02-09, 17:05
O ja,

Misschien is al genoemd, maar zag er een beetje tegenop om alle 17 pagina's terug te lezen:

er zit een paars gekleurde Thai op (ik meen I'drive) vlakbij Sea World, naast een TIME Share winkel.

In de coupon books staan ze ook altijd 10-15% korting,

behalve de korting is het eten er ook lekker!

Maar niet stoer doen en een Extra Chilly gerecht bestellen, want dat overleef je niet ;).... ik spreek uit ervaring

Zelos
19-02-09, 00:24
Is Koby's al genoemd? Het is een Japans restaurant vlakbij Orlando (de exacte ligging weet ik niet; 10 minuten rijden vanuit Longwood). Ze maken het eten dan ook 'voor je neus' klaar op een bakplaat, maar het personeel is geniaal grappig! Enorm enthousiast en ze halen de gekste trucjes uit met je eten. Ik heb me er enorm erg vermaakt met mijn vriendin!

FloridaVerslaafde
19-02-09, 02:33
Wolfgang Puck en de Puck Express, beide in Downtown Disney, zijn voor ons één van de favoriete restaurants.

Riverwood
19-02-09, 20:36
Bonefish Grill, 2699 W.Osceola Parkway. The Loop, Kissimmee, een goed en sfeervol restaurant, gezellige bar, specialiteit vis maar ook vlees te verkrijgen.

Tavern on the lake, 6996 Piazza Grande Avenue, Orlando.
Luxe restaurant, passende kleding vereist, gezellige bar, s'avonds laat muziek.

Groetjes, Henke.

Ta2 Gerrit
25-02-09, 16:12
Een echte aanrader Houlihans (http://www.houlihans.com/), mooi restaurant, good food. Diverse locaties.

Al wel genoemd, maar nog niet de website; Longhorn Steakhouse (http://longhornsteakhouse.com). Super biefstukken.

Guus
25-02-09, 16:58
@Ta2 Gerrit: Vergeet je niet bij Texas de Brazil langs te gaan! Ik ben er laatst nog geweest en het was weer uit de kunst. Kreeg deze keer een coupon mee waarmee ik bij het eerstvolgende bezoek 50% korting krijg. Ik weet even niet meer of dit iets lokaals of tijdelijk was, maar wellicht geldt dit ook voor de vestigingen in Florida.

Ta2 Gerrit
25-02-09, 17:08
@ Guus, we hebben nog tien dagen en hij staat op het verlanglijstje, dus het gaat gebeuren.

Guus
25-02-09, 17:38
@ Guus, we hebben nog tien dagen en hij staat op het verlanglijstje, dus het gaat gebeuren.Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Vergeet niet om met een licht hongerig gevoel die kant op te gaan.

remon
26-02-09, 00:13
@ Guus, we hebben nog tien dagen en hij staat op het verlanglijstje, dus het gaat gebeuren.


Daar ga je geen spijt van krijgen :smile:

ekkie50
27-03-09, 13:57
Nieuwsgierig naar Las Vegas Buffet ben ik eens wezen googelen, en wat ik las daar schrok ik wel van. Het schijnt vroeger een goede tent te zijn geweest, maar tegenwoordig niet meer volgens velen. Smerige vloer, koud vlees in de bakken, enz. Voor mij reden om die tent te mijden volgens mijn motto 'bij twijfel niet doen'.
Wat ik in deze topic las over Ponderosa en andere buffet plaatsen klinkt een heel stuk beter. Ik krijg altijd zo'n trek van zo'n onderwerp, en ik moet nog 3 weken wachten...

FrankS
27-03-09, 15:02
Een aanrader is zeker Boma in Animal Kingdom Lodge. Heeft niet voor niets diverse culinaire prijzen gewonnen!

Dennan
27-03-09, 16:12
Een aanrader is zeker Boma in Animal Kingdom Lodge. Heeft niet voor niets diverse culinaire prijzen gewonnen!

Helemaal mee eens, hebben er een keertje met kerst gegeten was echt heerlijk.

Overigens is bij ons ook Ohana favoriet en voor de kids Character dining bij 1900 Park Fare.

breaker9240
09-05-09, 20:49
Hoy,


Ik zoek een restaurent liefst in disney bevoorbeeld waar we zo eens een lekkere blooming onion kunnen eten :).

Iemand een idee?


groetjes!

cloggie68
11-05-09, 16:45
Wolfgang Puck en de Puck Express, beide in Downtown Disney, zijn voor ons één van de favoriete restaurants.

Bij toeval kwamen we in de Puck Express terecht en we hebben inderdaad heerlijk gegeten en onze kids ook! Echt een aanrader en de prijzen vielen mee!

Mickey99
12-05-09, 17:21
Ik zoek een restaurent liefst in disney bevoorbeeld waar we zo eens een lekkere blooming onion kunnen eten :).

Iemand een idee?

In Disney heb ik ze nog niet gezien. Wel bij Outback Steakhouse (http://www.outback.com/)vlakbij de Premium Outlets (niet zo heel ver bij Disneyworld vandaan).

Ta2 Gerrit
12-05-09, 17:42
ER is ook een Outback iets ten westen van Disney. Milemarker 5 op de 192, Formosa Gardens.

ILCILA
30-05-09, 13:16
The Cracked Barrel :D

rolthof
30-05-09, 13:20
The Cracked Barrel :D

Daar wordt geen alcohol geschonken. Doe mij maar Applebee's.

Njit
30-05-09, 13:26
Doe mij dan maar TGI :)

spookje33
21-06-09, 14:24
Longhorns is erg goed en gezellig en Hops ( maar ik weet niet zeker meer of deze bestaat)

FloridaVerslaafde
21-06-09, 16:54
voor de lekkerste pizza's ga je naar Bernini's (http://www.berniniofybor.com/) in Ybor City

vondutchga
23-06-09, 14:37
TuTu Tango is weer eens iets anders

pascalbrouwers
23-06-09, 14:48
TuTu Tango is weer eens iets anders

hier de link:
http://www.cafetututango.com/orlando/

Lijkt mij een leuk restaurant.
Meteen bij mijn favorieten gezet.
Waar ligt het precies op international drive...

Pascal

vondutchga
23-06-09, 15:31
8625 International Dr, Orlando, FL 32819 vlakbij wonder works

Dit is absoluut 1 van mijn favoriete restaurants.

Wat je wel moet weten is dat dit geen "gewoon" restaurant is.

Je hebt hier alleen appetizers en het is aanbevolen dat je dit met elkaar deelt.

Dus als je met zijn vieren gaat bestel je eerst 3 of 4 dingen die je samen deelt, daarna komt de bediening langs of je meer wilt en je bestelt weer iets.

Flesje sangria erbij en het feest is compleet :)

S@skia
23-06-09, 18:52
Klinkt als een 'echt' spaans tapas-restaurant, hoewel natuurlijk met een meer mexicaanse invloed en een aantal 'verplichte' items op het menu.
Ik heb het menu bekeken en ook in mijn TOMTOM staat TuTuTango geprogrammeerd.
Voor de wijnliefhebbers een paar persoonlijke tips: naast de duurdere wijnen is er een prachtige rose Rene Barbier voor maar $19,-. Wil je rose maar je weet niet welke, neem dan gewoon deze. Het goedkoopst en absoluut een aanrader.
Ook een mooie Gruner Veldliner gezien $28,- dus ook zeer goed te doen en zeker bij de hoge temperaturen in Florida een succes.
Tot slot voor de 'bubbel'-liefhebbers de Piper Heidsieck. Gewoon een echt goede champagne voor 'maar' $48,-. Daar heb je in Nederland vaak nog net een flesje spumante of cava voor in een restaurant.

......... of je neemt gewoon een pitcher sangria per persoon; welterusten!


Voor nu alvast PROOST!!!, Oh ja ... en smakelijk eten natuurlijk.:-\"

Veronique maastricht
24-06-09, 17:16
Krijg er honger van als ik het al lees... nog 120 dagen te gaan!! ;-)

FloridaVerslaafde
24-06-09, 19:35
De eerste maandag van onze vakantie ALTIJD Toni Romas Unlimited Slab. Onbeperkt de lekkerste spare ribs ter wereld eten.....I'm in heaven ;-)

:cool:

Nijntje
25-06-09, 10:10
Hahahaha, doe ik ook altijd! En het liefst aan het eind van de vakantie nog een keertje! Die sausjes zijn ook zooooo lekker..\\:D/

breaker9240
28-06-09, 13:07
En het steakhouse bij premium outlets?

Orangedevil
28-06-09, 22:08
Dat is Outback Steakhouse denk ik, daar hebben ze wel lekkere spare ribs ja.

Guus
29-06-09, 10:28
Afgelopen winter bij Tony Roma's op de Int. Drive gegeten :-D Nog nooit eerder spareribs met mes en vork kunnen eten!!! Geweldig lekker!
Recentelijk ook eens bij Tony Roma gegeten. Hun spareribs zijn inderdaad erg goed. Zelfs mijn vriendin, die een grote hekel heeft aan kluiven, kon inderdaad gewoon met mes en vork haar spareribs opeten.

Michael66
29-06-09, 18:36
Moderator Michael66:
Recepten uitwisselen kan in de lounge of via priveberichten.
In dit topic graag alleen over de mogelijkheden om spareribs te eten in Florida!

breaker9240
30-06-09, 20:36
Helemaal mee eens, hebben er een keertje met kerst gegeten was echt heerlijk.

Overigens is bij ons ook Ohana favoriet en voor de kids Character dining bij 1900 Park Fare.


Is Ohana een buffet restaurent?
Op de site van disneyworld staat dit niet echt duidelijk vind ik???
We zouden hier naar de avond toe eens willen gaan eten is er veel entertainment of is het gewoon gezellig tafelen met je partner?

Njit
01-07-09, 08:27
Recept van Pascal verplaatst naar Sparerib recept Pascal (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9605)

LEOnie211
01-07-09, 14:08
ik denk dat wij het ook gaan doen na al die lekkere verhalen gelezen te hebben hahahaha

koenkamphuys
01-07-09, 20:54
Een keer bij Sonny's in St. Augustine geweldige ribs gegeten. Later bij ons in Sebring ook eens naar de Sonny's geweest, viel vreselijk tegen. Het hangt natuurlijk heel erg van de vestiging af.

lelie
07-07-09, 17:30
Bij de Outback \\:D/

marijke8
07-07-09, 21:20
Voor ons is dit de Outback :p
Marijke

Micktomar
08-07-09, 13:30
Ook hier ...Outback, het vlees valt zo van het bot!

FloridaVerslaafde
08-07-09, 21:16
Aan al die Outback stemmers: Hebben jullie ooit bij Toni Roma's gegeten ?

:cool:

pascalbrouwers
08-07-09, 21:19
Aan al die Outback stemmers: Hebben jullie ooit bij Toni Roma's gegeten ?

:cool:


Ik wel en lekker.....

Njit
09-07-09, 07:50
Ik ook. Lekker! Je kan ook om een slabbetje vragen :)

Ta2 Gerrit
09-07-09, 08:37
Ik heb ze bij allemaal, althans de grote 3, TR, OB en TGIF wel gehad, en moet zeggen dat ze geen één van allen verkeerd waren =P~.

Met als kanttekening dat de kinderruggetjes van Toni het smeuigst zijn, en ik als toevoeging de JD saus van Fridays uitzonderlijk lekker vindt.
Een fusie tussen die twee zou voor mij een uitkomst zijn [-o<.

Njit
09-07-09, 08:57
JD is voor mij DE reden om bij TGI te eten. En de cocktails die ze daar maken uiteraard :)

lelie
13-07-09, 14:39
Aan al die Outback stemmers: Hebben jullie ooit bij Toni Roma's gegeten ?

:cool:

Nee, zijn de spareribs daar ook zo lekker?

FloridaVerslaafde
13-07-09, 14:58
Nee, zijn de spareribs daar ook zo lekker?

Toni Romas is een spareribs restaurant, beroemd bij de echte vleeseters.
Eenmaal daar gegeten, dan ga je vanzelf alle andere spareribs in restaurants vergelijken met T.R's. Er is geen betere.....

:cool:

ferret
13-07-09, 18:37
Ook wij zijn bij alledrie geweest en ze zijn allemaal heerlijk, maar onze favoriet is toch Outback. (dat ligt ook een beetje aan het toetje....Chocolate Thunder from Down Under!!!! heerlijk).

MichelAngelo66
29-07-09, 21:17
Eindelijk kan ik hier over meepraten....
Net een weekje terug uit Florida en veel uit eten geweest. Eigenlijk overal naar tevredenheid.
In Orlando veel verschillende gehad. Alleen Black Angus vonden we niet echt super. Beetje saai.

Aanraders;

P.F. Changs, bij Mall at Millenia. Voor degene die Aziatisch wil eten echt heel goed. Trendy opzet met een heel prettige bediening. Aanrader: Mongolian Beef, mmmm. En neem een bowl soup. je krijgt er vier kommetjes bij voor de hele familie.

T.G.I Friday is prima. Gezellig sportieve sfeer, lekkere cocktails.

Outback goeie steaks en de Blooming Onion. Hele hap zelfs voor 3 personen.

Tony Roma's Ribs de favo van mijn zoon. Vlees valt zo van de ribs af, super.

Cracker Barrel voor het ontbijt. Leuker dan Denny's, veel keus, gezellige entourage.

Voor de kids (althans die van ons) is T-Rex in Disney Downtown wel leuk.

En allemaal zeer goed betaalbaar; wij aten en dronken steeds voor ca. $80 met 4 personen.

MichelAngelo66
29-07-09, 21:23
Bij Outback de ribs niet genomen, maar bij Tony Roma's waren ze sowieso heeeeeeel goed!

pyca
31-07-09, 09:47
Wij waren echte Tony Roma's fans maar na een slechte ervaring vorig jaar met de ribs, veel bot weinig vlees (op I-drive) voelen we dit jaar niet zo de behoefte om naar Tony te gaan. TGI's stond ook altijd hoog genoteerd, maar daar viel het deze keer ook erg tegen. Jammer, ik hoop dat wij gewoon pech hadden, maar ondertussen wel heerlijke spareribs gegeten bij Longhorn (http://www.longhornsteakhouse.com/default.asp). Zo lekker dat we daar deze vakantie nog zeker nog een (of misschien wel twee, er zijn nog zoveel anderen op de "wishlist") keer naar toe zullen gaan.

Nijntje
31-07-09, 10:25
Tja, ze zullen allemaal wel eens een mindere dag hebben. Afgelopen mei bij Longhorn de ribs gegeten, maar vond ze echt veeeel minder lekker dan bij Tony Roma's. Neem bij Longhorn toch de volgende keer maar een overheerlijke steak.

Mickey99
31-07-09, 23:12
P.F. Changs, bij Mall at Millenia. Voor degene die Aziatisch wil eten echt heel goed. Trendy opzet met een heel prettige bediening. Aanrader: Mongolian Beef, mmmm. En neem een bowl soup. je krijgt er vier kommetjes bij voor de hele familie.


Goed te lezen dat ze ook in Florida zitten! Wij hebben PF Changs dit jaar voor het eerst geprobeerd (in Las Vegas) na een tip van vrienden en waren aangenaam verrast. We hebben er echt heerlijk gegeten!

Wij waren met zijn tweetjes en er was een aanbieding voor een 4 gangen menu voor 2 personen voor $ 40,00, echt een aanrader.

Sonja

lelie
01-08-09, 10:23
Het is wel jammer dat als je een keer een slechte ervaring hebt gehad, je niet zo snel terug gaat naar het restaurant.
Ik heb 1 keer spareribs gegeten bij Applebee's, maar vond ze te scherp gekruid. En ik heb 1 keer bij TGI gegeten en toen was mijn sparerib licht aangebrand. Bij de Outback nog geen tegenvallers gehad.
Ik wil zeker Tony Roma's proberen.

lelie
01-08-09, 11:22
Heb je daar ook eten in buffetvorm, Sonja?

Mickey99
01-08-09, 17:01
Nee, zo ver ik weet is er bij PF Changs geen buffet. Er is wel een uitgebreide menukaart en die staat ook op de site. Het menu "PF Changs for two á $ 39,95" wat wij gekozen hadden kun je er ook op vinden:
http://www.pfchangs.com/pdfs/RegionalClassics_July09.pdf

Ik krijg er al weer trek van als ik al die lekkere gerechten voorbij zie komen ;)

lelie
01-08-09, 18:20
Ziet er goed uit hoor. Ik krijg er ook helemaal trek van. Ben alleen bang dat Roland hier niet voor kiest ;)

Micktomar
05-08-09, 14:52
Bij de Walmart kun je ook heerlijke Tony Roma's ribs kopen voor op de BBQ, misschien niet net zo lekker als in het restaurant (hebben er helaas niet gegeten), maar wel om je vingers bij af te likken.
Bij de Outback valt het vlees in ieder geval zo van je ribbetje..

remon
17-08-09, 10:19
Voor de mensen die Manuel's at the 28th op hun verlanglijstje hadden staan , kunnen deze doorstrepen aangezien dit restaurand helaas de deuren heeft moeten sluiten.
Deze keer geen l recessie , maar ze konden het niet eens worden over de huur met de eigenaar van het pand.

bron : http://www.scottjosephorlando.com/news/78-scotts-news/275-manuels-on-the-28th-and-harveys-bistro-close

Erg jammer , toch wel van de beste restaurant in Orlando :cry:

jurgen&stefan
17-08-09, 14:08
Onze favoriete restaurants afgelopen juni buiten de al bekende zaken:
The Cheesecake factory http://www.thecheesecakefactory.com/#lobby
Brio Tuscan Grill http://www.brioitalian.com/
Nelore Brazilian, heel goed vlees, apart restaurant en relatief niet goedkoop maar was zeker een aanrader om eens te doen http://www.nelorechurrascaria.com/
Bonefish grill http://www.bonefishgrill.com/

En voor het ontbijt zaten wij bijna dagelijks bij Panera Bread in Lake Buena Vista, heerlijke salades en soups http://www.panerabread.com/

Voor een lekkere tussendoor kwamen we nogal eens bij Buffalo Wild Wings op I-Drive http://www.buffalowildwings.com/

Harold
20-09-09, 18:52
Beste Mede forummers,

Wie weet er 'quality' restaurants in de omgeving van Orlando?

Ik heb natuurlijk eerst eens even gezocht naar dit onderwerp; kwam ik tegen 'tips voor restaurants' en 'bijzondere restaurants'

Ik ben toch benieuwd naar kwaliteits eetgelegenheden;
met een korrel zout genomen ben je na een dag of 1,2,3...7...10? toch wel toe aan een restaurant met 'goed, gezond' voedsel op de kaart.
Daarnaast ken je dan de mc's, kfc's wendy's etc etc wel van binnen en buiten.

Niet dat deze restaurants niet lekker zijn, integendeel; ik kom er zelf vaak genoeg!, maar u begrijpt me wel..

Misschien leuk om een lijstje te maken.. Ik trap wel af:

Restaurant: Thai Thani
Keuken: Thais
Locatie: Intl Drive, nabij SeaWorld.
Opmerkingen: Lekker eten, maar pas op: Spicy op de menukaart is ook écht Spicy!!


Groet Harold

Njit
20-09-09, 18:58
Bedoel je met kwaliteits restaurants nu restaurants met gezond eten of met een bepaalde uitstraling?
Misschien kun je hier wat mee? http://orlando.diningguide.com/dt2hea.htm

Jill
23-09-09, 19:28
The Cheesecake Factory aan de Mall @ Millenia

Tony Roma's op International Drive 8560 ter hoogte van een piraten minigolf. Ligt een stuk voor Seaworld en Convention Center.

Charlies Steakhouse 2 adressen in Orlando (Intern. Drive en S Orange Blossom Trail), 1 adres in Kissimmee.

groetjes Jill

Tans4USA
24-09-09, 14:29
Wij vinden het heerlijk om in Orlando, Florida uit eten te gaan.
Onze favoriet blijft Outback steakhouse, met natuurlijk de Bloomin' Onion vooraf.
Afgelopen keer hebben we gegeten bij Houlihan, een aanrader met aparte gerechten op de kaart.
The melting pot is een enorm leuk fondue restaurant en voor een Oosters avondje uit vinden we Kobe erg fijn.

Harold
24-09-09, 17:44
@ Njit: kwaliteits restaurants met goed eten, als er wat gezonds tussen zit is dat natuurlijk mooi meegenomen!

@Tans4USA: Kobe?! waar zit die dan??

Groet Harold

Njit
24-09-09, 18:33
Kobe zit op meerdere locaties. Zie hier: http://www.kobesteakhouse.com/index.php?id=18

Tans4USA
24-09-09, 20:08
Onze favoriete restaurants zijn;
1. Outback
2. Chili's
3. Texas Roadhouse
4. Benihana
5. Kobé
6. The melting pot
7. Applebees
8. Carraba's
9. Longhorn
10. Olive garden
11. Houlihan's
12. Sushi Katana (bij mall at Millenia).

Voor de lunch Subways, Panera Bread en The Florida Waffle shop.
Op aanraden van vrienden moeten we binnenkort Bonefish Grill proberen en Texas de Brazil. Kan niet wachten tot we weer gaan;)

Simone en Ton
24-09-09, 22:53
Hallo,

mis ik hier het onderwerp van het topic, of ben ik gewoon nog niet bekend met sommige gerechten of restaurants?
Ik dacht een adressenlijstje te lezen met restaurants die wat meer gezond voedsel op de kaart hadden staan.
Kom ik verderop een Bloomin Onion tegen... Dat zijn toch gefrituurde uien ?
Ook wij zijn op zoek naar wat 'gezonds' op z;n tijd. Bij de Mac enzo zullen we toch wel komen... ;)
Ik ben geen health freak hoor, maar wij hebben gewoon niet altijd zin in alles gefrituurd enzo.. Jahaa, hadden we maar niet naar Amerika moeten willen...:D

Ik wacht wel af... met een wortel :smile:

Ta2 Gerrit
24-09-09, 23:19
Over Texas de Brazil is hier al euforisch geschreven.
We hadden er in het voorjaar naar toe gewild. Is er niet van gekomen, druk, druk, druk ;-)
Dus gaan we in Oktober weer een poging wagen.

Met jullie top 12 kan ik een heel eind mee gaan, al dan niet in die volgorde.
Maar ook Fridays zou in mijn lijstje staan, en voor de goedkope, gezonde hap; Cracker Barrel.

Ta2 Gerrit
24-09-09, 23:36
Gezonde boerenkost, voor weing bij de Cracker Barrel.
Maar om die nou in het rijtje Quality Restaurants te zetten vind ik wat overdreven.

Aan de andere kant, Outback en Tony Roma's worden ook genoemd :-).
Ik verheug me wel op Texas de Brazil.

remon
25-09-09, 00:00
Begint dit topic niet een beetje op dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1334) te lijken ;)

Of als het over 'gezonde' restaurants gaat (Wat is per definitie een gezond restaurant vraag ik me dan af)

Garden Cafe (http://www.gardencafevege.com/) schijnt wel okay te zijn , wij wilden daar vorig jaar gaan eten omdat mijn vriendin een semi vegetariër is

JKG
26-09-09, 03:27
Bij Denny's in Kissimmee is het nu zelfs zo erg dat je als 'side' geen mixed vegetables meer kan bestellen, want dat hebben ze niet meer. Te weinig mensen wilden groenten bij hun eten. :shock: Heb het bij 2 Denny's gevraagd, maar beiden hadden het niet. Ongezonde toeristen. :mad::shock::mad::razz:

FloridaVerslaafde
26-09-09, 15:20
Bij Denny's in Kissimmee is het nu zelfs zo erg dat je als 'side' geen mixed vegetables meer kan bestellen, want dat hebben ze niet meer.
Ik vind toch al dat Denny's de laatste jaren bijzonder hard achteruit gegaan is. De spuuglelijke verbouwingen, geen counter meer om aan te eten en de kwaliteit van het eten is zeer slecht geworden in vergelijk met een paar jaar geleden. Jammer, want het was er toch altijd wel lekker eten. Ons zien ze er in ieder geval niet meer. Geef mij maar de IHOP voor het ontbijt.....

:cool:

Teleton
26-09-09, 16:58
Geef mij maar de IHOP voor het ontbijt.....:cool:

Precies, voor het ontbijt! Wij dachten: "als het ontbijt goed is, zal het diner ook wel zo zijn". Helaas was dat een misrekening. De kok schijnt later nog opgepakt te zijn wegens misbruik van een dikke vette juicy steak.

Maar voor 't ontbijt mogen wij er ook graag een keertje komen. Net als bij de Cracker Barrel trouwens, voor een skillet bijvoorbeeld, compleet met gebakken aardappeltjes, ham, worstjes, bacon, ui, paprika en een sunny side up gebakken ei.......En ik las in een verslag van een medeforumlid dat het ontbijt bij The Waffle House ook zo lekker moet zijn, met de aardappeltjes op zwitserse wijze gebakken. In al die jaren zijn we daar nog nooit geweest, staat nu wel op de lijst. Lijnen met een bruine boterham met kunststof kaas voor 't ontbijt, doen we wel weer na de vakantie........

FloridaVerslaafde
26-09-09, 23:02
bij The Waffle House.... In al die jaren zijn we daar nog nooit geweest....

Wij ook niet. Het ziet er daar zo uit alsof het in de jaren 70 is blijven hangen en dan ben ik altijd bang dat de wafels en eieren ook uit de jaren 70 komen. En dan het feit dat ze 24/7 open zijn...hoe triest is dat als ze je vragen wat je baan is en je moet zeggen dat je nachtkok bent bij The Waffle House...
's Nachts om 03.28 uur wafels bakken ?????? :lol:

Lekker ontbijt voor ons is meestal gewoon een boterham met honey ham van Oscar Mayer of heerlijke Peanut butter met een lekker glas Tropicana met extra pulp en een koppie Folgers koffie.

:cool:

rob gertsen
27-09-09, 00:19
voor een skillet bijvoorbeeld, compleet met gebakken aardappeltjes, ham, worstjes, bacon, ui, paprika en een sunny side up gebakken ei......

Hoe krijg je het weg op de nuchtere maag....;)

FloridaVerslaafde
27-09-09, 00:24
Gewoon....goed kauwen en doorslikken. Heerlijk zo'n stevig ontbijt

:cool:

Syllvia
27-09-09, 03:12
Lekker een stevig ontbijt, gisteren bij de the cracker barrel, 2 egs medium over, hashbrown caserole, bacon, en voor de gezondheid nog freshly sqeezed orange juice.....lekker hoor

Tans4USA
27-09-09, 09:31
Een zeer goed ontbijt kun je bestellen bij http://www.floridawaffleshop.com (http://www.floridawaffleshop.com/) niet te verwarren met Waffle house. Dit restaurant ziet er netjes uit en hebben heerlijke gerechten op de kaart, het is gelegen voor de Mall at Millenia.

Jill
27-09-09, 10:06
Nou bij de Cheesecake Factory heb je een ongelofelijke keuze uit salades. Ga maar is naar hun website daar kun je hun menukaart bekijken. Buiten die salades hebben ze hele lekkere (ongefrituurde) kipgerechten alsook pasta's met heerlijke verse sauzen. Ik zou hier heel de week kunnen gaan uit eten omdat hun kaart zo uitgebreid is en lekker en vers.

Syllvia
15-10-09, 19:12
Wij zijn net terug en hebben bij Tony Roma's spareribs gegeten en bij the Outback, maar die van de Outback staan met stip op nr. 1 !

Tans4USA
15-10-09, 19:19
Wij vinden de "Fall of the bone" ribs van Texas Roadhouse het allerlekkerst!

sjemmie
15-10-09, 23:19
Zowel bij Tony Roma's als bij TGI Friday's gegeten deze keer. Beide spareribs waren verrukkelijk. TGI was deze keer net iets malser en viel zo van het bot. De spareribs van Tony Roma's waren slightly burned en iets droger, maar de smaak was prima.

Corrine
16-10-09, 01:25
Ik denk weer meteen terug aan Logans op hyw 192...mmmmmmmmmm

alexmb78
16-10-09, 20:47
Longhorn...heeeerlijk...zowel de ribs als de steaks....

FloridaVerslaafde
18-10-09, 03:47
Afgelopen week heb ik de Jack Daniels Ribs van TGI gegeten, maar de ribs van Tony Roma's blijven nog altijd nummer 1 bij mij. Maandag a.s. gaan ik ze weer eten, The Unlimited Slab (onbeperkt !!!)

:cool:

Syllvia
18-10-09, 13:16
Weet niet of je ze daar dit jaar al hebt gegeten?
Ik ben benieuwd of je ze nog zo lekker vind als vorig jaar.

:)

corrus
29-10-09, 14:49
Goh... Wij gaan vaak uit eten in de Doctor Phillips area...

Amura hebben we al een keertje gehad, zo ook Timpano's

Maar meestal eindigen we op één of andere manier bij Too Jays... nét even andere maaltijden en gelukkig ook niet zo toeristisch...

Vaak doen we daar de lunch en soms dinner... Uitstekend restaurant :D

Riverwood
29-10-09, 17:32
Ook wij hebben als snowbirds reeds diverse van deze restaurants bezocht, nog een paar tips:

Tavern on the lake

Nonno´s een echte Italiaan

Romano´s Macaroni grill

corrus
29-10-09, 19:05
Romano's vond ik helemaal niks...

Riverwood
29-10-09, 20:24
Corrus.

Meen je dat echt?

Misschien slecht getroffen, wij komen er graag en regelmatig, wij zelf vinden het beter als Olive Garden.

Groetjes Henke.

Billy
02-11-09, 19:42
Ik zie nergens "Rib City" vermeld staan, daar hebben zo ook lekkere rib's. Zitten alleen niet in Orlando. Zij hebben bijvoorbeeld een "feast for two" als je dat weg hebt, kunnen ze je naar buiten rollen.:D

Njit
02-11-09, 19:58
Zie het onderwerp van het bericht. Dan weet je ook gelijk waarom deze hier niet genoemd is :)
Maar goed, als iemand een keer in de buurt (http://www.ribcity.com/florida.html) is dan is het altijd een bezoekje waard natuurlijk..

Billy
02-11-09, 21:17
Zie het onderwerp van het bericht. Dan weet je ook gelijk waarom deze hier niet genoemd is :)
Maar goed, als iemand een keer in de buurt (http://www.ribcity.com/florida.html) is dan is het altijd een bezoekje waard natuurlijk..
Je hebt helemaal gelijk "Beste Spareribs in Orlando " had ik even overheen gekeken. Dom!8-[ ...........maar je kunt er wel lekker (vr)eten!:razz:

nikie1968
11-12-09, 21:31
wij gaan s'morgens bij sizzling ontbijten, heerlijk......

vondutchga
14-12-09, 18:37
dr philips area is inderdaad leuk, moet bonefish ook eens gaan proberen.

PENPE
14-12-09, 21:40
Romano's vond ik helemaal niks...

Petra is het helemaal met je eens, ik vindt het eten daar op zich wel goed
maar zal er niet gauw nogmaals een keer gaan eten.

Too Jays en Manny's Chophouse gaan op onze 'to-do list'

Groetjes,
Pieter & Petra

Monique Klarenbeek
18-12-09, 12:59
Lieve mensen,

A.s. maandag vertrekken wij voor 11 dagen naar Kissimmee.. wordt onze 1ste keer naar Florida.. spannend & heel veel zin in.. nu is mijn vraag met kerst willen we (en we = 2 volwassenen en een jonge meid van 11 jaar) graag bij een leuk (thema-)restaurant eten.. wellicht kunnen jullie mij hierin adviseren..

Alvast bedankt :)

Njit
18-12-09, 13:09
Misschien is het T-rex cafe iets? http://disneyworld.disney.go.com/destinations/downtown-disney/dining/t-rex/
Niet echt speciaal een kerst-thema maar wel genoeg te zien..

(reserveren aan te raden)

Monique Klarenbeek
18-12-09, 13:14
Thanks.. ga gelijk ff kijken...

Jammer.. voor de 25ste ben ik blijkbaar alweer veel te laat met reserveren.. toch bedankt !

tamaar
18-12-09, 20:14
hallo

weet iemand leuke restaurants in orlando waar je lekker en gezellig kan eten met kind/eren.
Als wij naar orlando gaan in augustus is ons zoontje 2 jaar.

Groetjes Tamara

remon
23-12-09, 23:10
Ik denk dat Chuckie Cheese wel wat is.

http://www.chuckecheese.com/locations/results.php?state=FL

tamaar
24-12-09, 22:07
oke dank je. ziet er erg goed uit!!

wasp
25-12-09, 08:51
www.chilis.com (http://www.chilis.com)
www.outback.com (http://www.outback.com)

Allebei zeer goed eten en leuk ingericht.

Groet Jurgen.

Lady-M
25-12-09, 15:23
Vergeet TGI Friday niet. Toen wij er waren (zomer 2008) was er een man die langs de tafels liep en allerlei beesten maakte van ballonnen. Kost je wel een dollar ofzo, maar vooral voor kleine kinderen is het erg leuk. Wij vonden het eten ook nog eens erg lekker en hebben er meerdere keren gegeten, net als bij Outback Steakhouse, onze absolute favoriet.

Tans4USA
03-01-10, 16:11
Wat ook een super leuk restaurant is voor kinderen is Rain Forest Café in Downtown Disney:razz: http://www.rainforestcafe.com/

patgooss
03-01-10, 17:09
Net even de site's zitten bekijken, krijg gelijk trek! Dat Rain Forest Cafe ziet er inderdaad erg leuk uit voor met de kids.

an25
04-01-10, 14:45
Natuurlijk is er ook nog Mac Donalds...
en de Pizza hut

Pietc
20-01-10, 07:25
Waarschijnlijk een wat apparte tip maar toch wil ik die met jullie delen: Mario's Pollo en Brasa gelegen aan de 8850 South Orange Blossom Trail in Orlando (dichtbij Florida Mall). Hier gingen wij toevallig eten omdat er iemand in ons groep al ooit "Pollo en Brasa" (gegrilde kip latijn-Amerikaans stijl) op had en dat weer eens wou proberen. Restaurant binnenin stelt niet veel voor, het is ingericht in Colombiaans stijl en ook het eten is typisch Colombiaans. De serveersters zijn ook allemaal latijn-Amerikaans en super aardig. Hier krijg je VEEL eten voor weinig geld en het belangrijkste is dat het ook nog heerlijk is! Voorbeeld: een hele gegrilde kip voor 8$ (die kan je ook niet in je eentje op, lijkt wel een kip op steroïde). Soep vooraf tussen de 3$ en 4$ dollar en dan krijg je een kom formaat xxl met soep. Ook hier hadden wij de lekkerste sangria en pina colada op die wij ooit hebben geproefd. Zo heb je nog meer van die voorbeelden. Wij gingen hier laatst dan ook 2 keer eten.
Als je trouwens ook nog geluk heb komt een zang-trio voor jou aan tafel zingen!

http://www.pollosalabrasamario.com/

Lady-M
20-01-10, 22:01
Lijkt me erg lekker Piet! Ik heb een lijstje gemaakt, net als in 2008, en deze staat erbij, bedankt!

Francien
20-01-10, 22:40
Net even de site's zitten bekijken, krijg gelijk trek! Dat Rain Forest Cafe ziet er inderdaad erg leuk uit voor met de kids.

Een leuk weetje over de Rain Forest. Omdat het er altijd druk is, moet je vaak in de lange rij tot buiten wachten. Hier komt de tip: loop de rij wachtenden voorbij en ga gewoon aan de bar zitten op zo'n maffe giraffe of zebra barkruk. Vraag de menukaart en eet smakelijk! Tenzij je natuurlijk niet aan de bar wilt eten:wink:, maar anders is eten in dit leuke restaurant dus no problem:mrgreen:.

reneefrankrijk
21-01-10, 07:54
Pollo a la Brasa staat bij ons ook op de lijst :-D

Ger
22-01-10, 00:20
Ik zou wanneer ik in april weer in orlando ben wel eens een echt barbecue restaurant (zo iets als www.bubbalous.com (http://www.bubbalous.com) ??) willen proberen. Ook zou ik wel eens ergens Soul Food willen eten, (bijvoorbeeld www.mamanemssoulfood.com (http://www.mamanemssoulfood.com)) Zijn er misschien forummers die zelf ervaring hebben met dergelijke restaurants en deze ervaringen willen delen, misschien zelfs (enkele) tips hebben op dit, voor dit topic, onontgonnen terrein??

Ger

nootje2
02-02-10, 21:36
Een leuk weetje over de Rain Forest. Omdat het er altijd druk is, moet je vaak in de lange rij tot buiten wachten. Hier komt de tip: loop de rij wachtenden voorbij en ga gewoon aan de bar zitten op zo'n maffe giraffe of zebra barkruk. Vraag de menukaart en eet smakelijk! Tenzij je natuurlijk niet aan de bar wilt eten:wink:, maar anders is eten in dit leuke restaurant dus no problem:mrgreen:.

Klopt inderdaad, nog een tip, er is ook een terras bij de Rain Forrest links van de ingang, ook daar kun je vaak zonder wachten terecht. Je moet je dan wel eerst melden bij de grote olifant en aangeven dat je graag op het terras wilt zitten. :lol:

corrus
02-02-10, 21:57
TooJay's

Op Dr. Philips... fantastisch goed en betaalbaar eten...

http://www.toojays.com/index.html

Lady-M
02-02-10, 22:37
Ziet er goed uit Corrus! Dat wordt weinig koken voor ons straks \\:D/

moonlight91
03-02-10, 20:41
ik moet zeggen dat ik in dit topic al aardig wat sugesties heb op gedaan
maar had wel een vraagje...

hoe is het om te eten in het Hard rock cafe/restaurant

de menukaart ziet er best puik uit, maar er staan natuurlijk geen prijzen bij
wat kan ik voor kostenplaatje daar verwachten:shock:

of is het gewoon verstandig een bak koffie te bestellen en dan vervolgens direct naar de rockshop te lopen ,die leeg te kopen, en vervolgens bij de mac aan te shuiven:lol:

corrus
03-02-10, 20:47
HardRock??

Goed en veel, vooral de Hamburger... maar veel meer vond ik het niet... maar da's persoonlijk...

Maar vooral ... Een TAKKEHERRIE... de muziek staat zo hard dat de bediendes met head sets op lopen...
Wispering Canyon is stil vergeleken bij deze tent... :D

moonlight91
03-02-10, 20:59
haha, maar ik hou wel van stevige (rock)muziek !!!!
en hoe harder hoe beter, dan hoor ik het geklaag van de kleine man(zoontje) ff niet aan tafel (hihi, geintje)

is het er wel enigsinds betaalbaar ???

Lady-M
03-02-10, 21:02
Nou, die koffie zou ik maar overslaan :sad: Ik vind koffie werkelijk niet te haggelen in Amerika. Behalve die van Starbucks dan natuurlijk :D

corrus
03-02-10, 21:12
Koffie in de US is prima, zelfs beter dan in Nederland...

ECHTER het zijn de restaurants die modderkoffie verkopen...

Ta2 Gerrit
03-02-10, 21:40
hoe is het om te eten in het Hard rock cafe/restaurant

de menukaart ziet er best puik uit, maar er staan natuurlijk geen prijzen bij
wat kan ik voor kostenplaatje daar verwachten:shock:

of is het gewoon verstandig een bak koffie te bestellen en dan vervolgens direct naar de rockshop te lopen ,die leeg te kopen, en vervolgens bij de mac aan te shuiven:lol:

Overpriced en undertaste'd voedsel. En verwacht ook niet echt Hard Rock in Hard Rock.
Dat was vroeger, toen er nog maar één was, the one and only in London.

Ik heb veel betere Burgers gehad voor veel minder dollars, en de Mac & Cheese kwam zo uit de cementmolen. En dat bij drie verschillende (je blijft proberen :-)), met drie keer een ander gezelschap, vandaar.
En de beroemde celeb-items die er hangen zijn, doordat er steeds meer HRC's komen, ook niet zo bijzonder, vindt ik.

Dus, voor het culinaire gedeelte hoef je niet te gaan, denk ik, en de kop koffie kun je ook gewoon overslaan, want de merchandisingstore kun je zo binnen wandelen.
Dat is tenslotte de core business.

Meri
06-02-10, 19:48
Weet iemand een goed Japans restaurant in de omgeving van Orlando?

Tans4USA
06-02-10, 22:17
Kobé Japanese steakhouse heeft verschillende locaties in Orlando.
Wij vinden dit erg fijne restaurants waar je met elkaar rond de tepanyaki tafel zit of a la carte kunt eten. Goede kwaliteit en gezellig restaurant, soms moet je lang wachten tot er plaats is.
http://www.kobesteakhouse.com/

Meri
06-02-10, 22:30
Dankjewel. Heb net de site bekeken en ziet er heel goed uit. We gaan dit restaurant zeker bezoeken. En dat wachten hebben we er wel voor over. Het is tenslotte vakantie.:grin:

belgske
22-02-10, 18:54
In '96 vier avonden gegeten bij Crabby Bill's (gespecialiseerd in seafood) in Indian Rocks, nabij Clearwater.
Eenvoudig interieur, zeer lekker eten, maar wat een sfeer heerste daar. Om je een voorbeeld te geven : De manager vroeg ons, bij binnenkomst van nieuwe gasten, hen een ovationele verwelkoming te geven. Toen mensen binnenkwamen, gingen de aanwezige gasten helemaal uit de bol. Op stoelen en tafels staan te joelen als een stel idioten. Als tegenprestatie kregen wij van de manager, PER tafel, een karaaf van 2 liter bier. =P~
Je snapt dus wel dat ik op een tafel stond te roepen. Ik moet er eerlijkshalve wel bijzeggen dat onze tafel al 3 karafen verdiend hadden door andere opdrachten. Nadien moest ik dan nog een heerlijke krab opeten met een hamerke als... bestek.:-k (de naburige tafels vonden de krab overigens 'delicious')

Mijn vraag :
Crabby Bill's blijkt nog volop te bestaan en heeft een site nl. www.crabbybills.com (http://www.crabbybills.com) . Ik weet dat zij ook een restaurant hebben gehad in Kissimmee. De naam is nu veranderd in Crabby Joe's.
Het restaurant is ondergebracht bij the Clarion Hotel Maingate. Heeft iemand hier al gegeten en zo ja: hebben ze daar ook van die leuke opdrachten ?[-o<

Teleton
23-02-10, 14:49
Wil je echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en toch lekker eten, ga dan eens voor de lunch of voor het diner naar CiCi's pizzabuffet. De prijzen kunnen per locatie wat verschillen maar voor 5 Buck and coins, zoals ze zelf zeggen, kan je je helemaal klem eten aan het pizzamenu. Er zijn ook waardebonnen waarmee je de tweede maaltijd gratis krijgt bij aankoop van 1 maaltijd en 2 grote softdrinks. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van.....

De restaurants zijn groot en eenvoudig, het buffet is ordelijk en schoon. Bij grote drukte (denk aan busladingen vol) kan het er wat rumoerig zijn. Dit komt o.m. ook doordat het personeel je luidkeels welkom heet en ze ook hardop roepen dat er weer zo'n heerlijke pizza wordt bijgevuld. Je tafel wordt permanent schoongemaakt; als je even naar het buffet loopt is je vorige bordje en je servet al weer weg. Ook als je het restaurant verlaat, wordt je meestal hardop bedankt voor je bezoek. Een tip voor het personeel wordt natuurlijk zeer gewaardeerd. meestal vind je de fooienpot op de kar van de afruimer.

Verwacht geen haute cuisine, maar wel een ruim en vers aanbod van een aantal pizzavarianten, pasta met rode en witte saus, een eenvoudige saladebar en verschillende soorten koek als toetje. Voor de drankjes kan je ook onbeperkt refills halen.

Zelf heb ik lang getwijfeld of ik wel wilde eten. Nu we de restaurantketen kennen, komen we er regelmatig terug.

reneefrankrijk
24-02-10, 01:27
Ja, Cici'sis een ervaring!!

moonlight91
24-02-10, 19:21
wie geeft my een tip voor een lekkere hap in old town
geen burgers,hotdogs ...voor de rest zijn alle suggesties welkom


*oja, en nog een vraagje....als ik op de site van disney kijk
staat er bij redelijk wat restaurants in de parken een reservering `knop`
is het in vele gevallen echt een must om te reserveren metname in epcot, of is het goed te doen op de bonnefooi

corrus
24-02-10, 20:30
Epcot restaurants op de bonnefooi???

Eigenlijk niet, hoewel in Teppan Edo en Tokyo Dining (Japan),
Nine Dragons (Chinees) of Biergarten (Duitsland) :D is meestal wel ruimte...

Maar restaurants zoals Le Cellier (Canada), Chefs de France (Frankrijk),
Akerhus (Noorwegen) of Rose & Crown (United Kindom)
heb je écht wel een reservering voor nodig...

Ta2 Gerrit
25-02-10, 00:38
wie geeft my een tip voor een lekkere hap in old town
geen burgers,hotdogs ...voor de rest zijn alle suggesties welkom


Een goede tip; loop even naar de overkant. daar vindt je een aantal goede restaurants.
Logans Roadhouse, Benningan's Grill, Pacino's en nog een paar.
In Old Town zelf zit weinig bijzonders.

moonlight91
25-02-10, 09:39
Epcot restaurants op de bonnefooi???

Eigenlijk niet, hoewel in Teppan Edo en Tokyo Dining (Japan),
Nine Dragons (Chinees) of Biergarten (Duitsland) :D is meestal wel ruimte...

Maar restaurants zoals Le Cellier (Canada), Chefs de France (Frankrijk),
Akerhus (Noorwegen) of Rose & Crown (United Kindom)
heb je écht wel een reservering voor nodig...

kan ik dan daar s`morgens in het park reserveren
of is het toch wijs om het vroegtijdig online te doen(...denk het wel he)


mij lijkt angels lobster & seafood wel wat, maar ik kan op het forum maar 1 schrijven er over vinden
en die ressentie is niet mals
zijn er ook positieve berichten...

irmaatje123
25-02-10, 10:44
Weet iemand nog een lekker restaurant die wij nog niet kennen? Tips zijn welkom. Zelf vonden wij Black Angus goed en Artist Point in Disney's Wilderness Lodge. Ponderosa is voor ontbijt is onze vaste stek een lekker en uitgebreid buffet.
Bahama breeze is echt super,en niet duur.

Teleton
26-02-10, 19:13
Als we, moe van het shoppen in de Florida Mall, even in de Foodcourt willen uitblazen, nemen wij een heerlijke Philly Steak van Charleys Steakery (http://www.charleys.com/). Vers bereid op een geroosterd broodje, je **eet je vingers er bij op. Of, zoals sommige mensen wel zeggen: Yummy, Yummy!

Grote trek? Nemen we er een portie Gourmet Fries bij! En met onze AAA Show Your Card of ANWB pasje krijgen we ook nog korting.

Charley's Steakery maakt deel uit van een keten. Je vindt er dus meer in Florida, ook onder de naam Charley's Grilled subs en Charley's.

Ta2 Gerrit
26-02-10, 19:18
Als je erg moe, hongerig en bijna berooid bent door het shoppen in de Florida Mall kun je ook gewoon twee keer een rondje lopen door de foodcourt.
De aangeboden "free samples" zijn dan een uitstekende lunchvervanger ;-)

Mickey99
26-02-10, 19:21
Is het nu de bedoeling dat we in dit topic recencies schrijven over de restaurants die we getipt hebben en die in de lijst staan?

Zo,ja: Welke ook niet in de lijst mag ontbreken is California Grill (http://disneyworld.disney.go.com/resorts/contemporary-resort/dining/california-grill/) in Disney's Contemporary Resort.

Een wat luxer restaurant met een mooi uitzicht naar het Magic Kingdom!

Als je er gaat dineren kies dan het liefst voor een avond waarop er ook een vuurwerkshow in het Magic Kingdom is, vraag om een tafeltje aan het raam en succes is verzekerd! De lichten in het restaurant worden gedimd tijdens de vuurwerkshow en het is echt erg leuk en mooi om eens mee te maken en niet onbelangrijk; het eten is erg lekker! :lol:

Sonja

Ta2 Gerrit
26-02-10, 22:47
Cracker Barrel -

Behoort tot één van onze Favoriete Restaurant. Heeft wat je zou kunnen noemen Home Cooked of Country Style gerechten. Eénvoudig, maar lekker.

Een karbonaatje, hamschijf of de aloude meatloaf staan op het menu.
Maar ook een eenvoudige biefstuk, en allemaal even smakelijk. Alcohol wordt er niet geschonken, en de prijzen zijn zeer laag.

De inrichting is oude boerenschuur-stijl en in de winkel, waar je door moet om in het restaurant te komen is veel in deze stijl te koop.
Voor de zaak, die vestigingen in heel zuidoost-Amerika heeft en steeds verder uitbriedt, staan de traditionele schommelstoelen waar iedereen die er komt wel even, of even langer in gaat zitten.

Er zijn diverse vestigingen in en rond Orlando, waarvan al meerdere aan de US 192.
Het kan geen kwaad voor de koukleumen een vestje mee te nemen. De airco werkt goed :mrgreen:

Ta2 Gerrit
26-02-10, 23:04
Bubba Gump -

Heeft de lekkerste Cajun Garnalen die ik ooit geproefd heb. Wordt eigenlijk op de kaart aangegeven als voorgerecht, maar zo gauw we ergens in de buurt van een vestiging zijn, is dat onze vaste lunch.

De zaken die wij bezocht hebben (o.a. Daytona, Charlotte, Gatlinburg, er zijn er veel in de US) zien er allemaal, zoals vaak met de grote ketenzaken, hetzelfde uit en hebben een uniek systeem om de ober te waarschuwen.

Bordjes op tafel die je om kunt draaien; Run Bubba Run, als je niks nodig bent, en Stop Bubba Stop brengt de bediening aan tafel.
Verder is de seafood ook goed te pruimen, maar de garnalen zijn voor ons de topper. De inrichting is beetje losjes, wat zeedingen, kentekenplaten etc.

Ta2 Gerrit
26-02-10, 23:17
Houlihans -

Ook hier brengen we regelmatig etenstijd door. Zit o.a. aan de 192 West vanuit Disney richting Davenport, en dus ook op weg naar ons vakantieadres. Ziet er van buiten een beetje uit als een Griekse Thermae.

Goede maaltijden met steak en seafood, maar onze voorkeur gaat meestal uit naar de Signature Specials, en dat kan van alles zijn.
Het enige dat ze gemeen hebben is dat ze maar tijdelijk op de kaart staan.

Zo hebben we al eens een zeer smakelijke aparte Surf & Turf gegeten, maar ook een Meatloaf No.9, gehaktbrood van uitzonderlijk smakelijke kwaliteit, met o.a. Shiitakes.
Dus durf je wat aan, ga dan voor de specials, al is de rest ook zeer goed te kanen.

De inrichting is gewoon typische US restaurantketenstijl, maar de buitenkant ziet er erg mooi uit. Speciaal is de grote buitenbar, waar je ook gewoon kunt eten.
Luide muziek, vrij onoplettende bediening, maar je kunt tussen de gangen wel gewoon een rokertje doen =;

Voor snellere service en relatieve rust kun je gewoon binnen gaan zitten.
Een prima tent voor een prima maaltijd.

Ta2 Gerrit
26-02-10, 23:33
Taco Bell -

Typische Fastfood-keten, maar dan met een Mexicaanse inslag.
Taco's (uiteraard), Burrito's, Nacho's, en vooral voor ons Quesadilla's.

Ons favoriete lunch item, en ook nog eens een keer in leuke proportie.
De andere items zijn soms zo machtig en groot dat wij die nooit nemen, of het moet als hoofdmaaltijd van de dag zijn, want daarna hoef je de hele dag niets meer.

Maar de quesadilla's zijn een heerlijke snack. Beats the Burger =P~

Ta2 Gerrit
26-02-10, 23:42
Fridays, voorheen TGI (Thank God It's)F -

Steak, ribs en seafood, waarvan wij vooral gaan voor de Jack Daniels varianten.
JD sauce is het geheime recept, waarvan ik denk dat het appelstroop met gebakken uitjes is, maar het smaak gewoon goed.
Ook de Buffalowings, als voorgerecht zijn voortreffelijk.

Er zijn diverse combinaties van gerechten mogelijk, dus voor elk wat wils, tegen gemiddelde prijzen. Een wat luidruchtiig en vooral goed gekoeld restaurant met een voornamelijk roodwitte inrichting met veel sportattributen. Full bar en vaak een terras.
En entertainment (ballonvlechters)voor de kids. Diverse vestigingen aan de US192

En je kunt ook alles voor take-out bestellen, iets wat we steeds vaker doen, ook al om de vaak lange wachtrijen te ontlopen.

Ta2 Gerrit
26-02-10, 23:53
Passage to India -

Een Indiaas restaurant, o.a. aan de US 192, zoals je ook in Nederland wel ziet.
Ingetogen, bijna on-Amerikaanse stijl van inrichting, en alle typische gerechten op de kaart. Murghs, Curry's enzovoort.

En allemaal even lekker, maar soms erg pittig, waar de uitstekende bediening je daar dan ook goed op wijst. Dat advies zou ik, door schade ne schande wijs, nu niet meer in de wind slaan.

Prijzen iets boven gemiddeld, maar dat maakt het voortreffelijke eten meer dan goed.

Ta2 Gerrit
27-02-10, 00:02
Longhorn -

Our favourite steakhouse, hoewel ze ook vis en ribs verkopen. Maar de corebusiness blijft toch de zeer smakelijke steak, die we zeker een paar keer in onze vakanties daar verorberen.

Flo's Filets in al zijn gedaanten, zijn van eersteklas vlees, en dat zegt de slagersdochter waar ik het bed mee deel. In geen enkel ander (keten)restaurant hebben we ooit zulke smakelijke biefstuken gegeten.

En ook de voor- en nagerechten mogen er wezen, hoewel we die meestal overslaan, om niet helemaal rond naar buiten te rollen. Prijzen iets boven gemiddeld.
De inrichting is ranchstijl met veel longhorns, vanzelf, en cowboy spullen. De bedening is in het algemeen zeer vriendelijk en snel, zonder je van tafel te willen jagen.

Het is er altijd druk, dus enige wachttijd (soms een uur of meer) kun je verwachten.
Ze hebben meerdere vestigingen, waaronder 2 aan de US192 (dicht bij huis :D).

Een echte aanrader.

b.a
27-02-10, 09:45
De Texas-roadhouse WOW , wel een stukje rijden maar echt de moeite waard ( prachtig nieuw steakhouse restaurant ).
Komen eindelijk alleen lokals , omdat dit restaurant niet in een toeristen gebied ligt .
Het ligt aan de 50 ( West ) bij Ocoee...zie onderste link

http://www.texasroadhouse.com/home.php

http://roadhouse.know-where.com/roadhouse/cgi/selection?state-map=FL&mapid=US&lang=en&design=default&country=US&region_name=Florida&region=&place=34603

Teleton
27-02-10, 12:41
Sizzler -

Sizzler is een familie restaurant waar je terecht kunt voor het ontbijt, de lunch en het diner. Het ontbijt wordt volledig als buffet aangeboden. Ga maar te keer aan dit goedgevulde ontbijt.

Voor de lunch en het diner bestel je een entree (steak, seafood, chicken), je drankje en de eventuele extra's en dan mag je ook gebruik maken van het 'endless' buffet. Refills zijn gratis. De samenstelling buffet verschilt per locatie, maar ons is het nog nooit gelukt om nog maar een proefje van alle aangeboden gerechten te eten. Het buffet bestaat niet alleen uit salades maar je kunt ook kiezen uit kipnuggets, een mexicaanse en een italiaanse selectie van warme gerechten. Heb je nog een gaatje over, doe je dan ook nog te goed aan het toetjes buffet met ijs, brownies, fruit en yoghurt.

De restaurants zijn niet echt sfeervol qua aankleding, de bediening is altijd vriendelijk en vlot, zoals je in dit soort restaurants mag verwachten. Bij binnenkomst maak je je keuze uit het menu en reken je direct af. Daarna word je naar je tafeltje gebracht. Het is er, mede doordat er ook grote groepen komen, vaak wat rumoerig. De kwaliteit van de entrees is goed maar er is een verschil met de restaurants zoals Outback, Fridays etc. maar die hebben dan ook een hogere prijsklasse. Het toezicht op het buffet is goed geregeld, dit voorkomt dat kinderen onfrisse handelingen met het eten uithalen.

In folders en krantjes vind je een waardebon van Sizzlers waarmee je korting krijgt. In veel gevallen geeft je kassabon je ook recht op een korting bij een volgend bezoek.

Pas op: aan de 192 in Kissimmee vind je ook een restaurant dat Sizzling Grill heet. Dit is ook een buffetrestaurant maar wij vonden het daar een rommeltje. Omdat het jaren geleden is dat we er geweest zijn, zal ik er geen recensie over schrijven.

Tans4USA
27-02-10, 14:16
Houlihans -

Ook hier brengen we regelmatig etenstijd door. Zit o.a. aan de 192 West vanuit Disney richting Davenport,

Wij zijn nu een paar keer in Houlihans aan de International Drive geweest, deze zaak doet een beetje Frans bistro achtig aan. De gerechten worden vers klaargemaakt in de keuken (dat kunnen niet alle restaurants zeggen) en het smaakt verrukkelijk. Tot nu toe hebben we hier nog niet op een tafel hoeven wachten omdat er zoveel concurrentie aan de overkant van de weg zit, maar het is beslist een aanrader. Als je je van tevoren aanmeldt voor een e-mail nieuwsbrief ontvang je een bon voor een gratis appetizer, wij hadden heerlijke bruschetta met geitenkaas, salade en olijven. En het is ook nog eens de hele dag Happy Hour, dus bestel één drankje en krijg er twee!

Teleton
27-02-10, 18:33
Mac Donalds (http://www.mcdonalds.com/usa.html)

Wie kent ze niet? Verguisd en geroemd en je vind er honderden in Florida; de Mac. Je kunt er ontbijten, koffiedrinken, lunchen en je de hele dag volproppen met een Combo Meal. Supersizen doen ze niet meer, maar de meeste burgers zijn flink aan de maat, de porties frites afgestemd op de grote trek en de bekers frisdrank moet je met twee handen vasthouden.

Maar je kunt er ook terecht voor een lekkere salade, al dan niet met kip en dressing. Met een bakje fruit, een bekertje yoghurt en een orange juice krikken ze hun imago een beetje op. De meeste klanten komen er toch voor de snelle hap. Of voor een double dipped chocolate cone, een Mac Flurry Oreo of een triple thick vanilla shake.

In veel restaurants krijg je een lege beker als je een frisdrank bestelt. Je kunt dan zelf naar hartelust tappen want de refills zijn gratis. Soms geldt dit ook voor de koffie.

Met dank aan Gerrit: En tegenwoordig kun je er zelfs terecht voor Starbuck Lookalike koffiesoorten; Lattes, Mocha's, Cappuccino's en dezelfde smaken, als Frappuccino spinoffs, met crushed ice. Dat heet dan bij elkaar McDonald's McCafé (http://www1.mcdonalds.com/mccafe/).

Niet om te eten, maar handig om te weten: Volgens de site is er vanaf januari 2010 in iedere Mac gratis Wifi.

De restaurants zijn schoon, gemakkelijk bereikbaar en je wordt er snel geholpen, ook als het druk is. De kwaliteit van de producten is over het algemeen zeer acceptabel. Mocht je eens een burger treffen die net iets te lang heeft gelegen, dan meld je dat even aan de counter. Voor de Hollandse gasten bieden de meeste restaurants zakjes mayonaise, ook hier moet je bij de counter even om vragen. Omdat ze weten dat ons zuunig zijn, krijg je ze gratis. Waar vind je dat nog?

Sunshine State
27-02-10, 20:21
Five guys

Een echte diamant onder de Fastfoods, een van de beste hamburgers in de USA. Washingtonian Magazine noemt het de "Number 1 Burger" en The pitt News noemde het simpel "Best Hamburger" in Pittsburgh.

Toen wij voor het eerst bij een Five Guys kwamen was het even gek op kijken, het lijkt een veredelde snacktent met allemaal aardappel zakken opgestapeld . Van deze aardappelen maken ze verse fries en wat voor...heerlijk. Er is een bord bij de kassa die je verteld wat voor soort aardappelen ze gebruiken deze periode, en uit welke streek ze komen.

De menu kaart is waanzinnig simpel, je hebt Burgers en little Burgers eventueel met "bacon" en met "Cheese" wij nemen meestal de little burger en dan met de volgende toppings: mayo, grilled onions, pickles, lettuce, tomatoes, ketchup and mustard.

De bestelling wordt vers gemaakt, je moet dus heel even wachten.
Eerst pakken ze een papieren zak, daar plakken ze een nummer op, zodat de hamburger bestelling overeenkomt met de bestelling op je bon. Handig als je allemaal een andere besteld, kun je je eigen burgerzak zo terug vinden. Als de Hamburger klaar is, doen ze deze vervolgens in jou genummerde bruine zak. Dan doen ze de vers gebakken fries in een piepschuim bekertje, en deze doen ze ook in die bruine zak . Vervolgens gooien ze deze hele zak vol met fries, je hebt dus zeker genoeg. Je moet werkelijk je hamburger opgraven uit de zak met patat..

Als alle etenswaar is ingepakt, roepen ze je bestelnummer op, je kan gaan eten.
Nou ... das nogal een ervaring kan ik je vertellen, het water loopt je in de mond van een Five Guys burger. Door al die toppings die niet overdreven aanwezig zijn, is het een soort smaak explosie ( beetje opgeblazen ). De fries zijn ook heerlijk, ze hebben ook een soort mayo hier moet je wel om vragen, en ... natuurlijk ketchup .

Five Guys is echt een Fastfood restaurant om eens langs te gaan.
Probeer dan eens een Five Guys die niet in een Mall zit ...

Ta2 Gerrit
27-02-10, 23:47
Even voor Ton om te knippen en te plakken:

En tegenwoordig kun je er zelfs terecht voor Starbuck Lookalike koffiesoorten; Lattes, Mocha's, Cappuccino's en dezelfde smaken, als Frappuccino spinoffs, met crushed ice. Dat heet dan bij elkaar McDonald's McCafé (http://www1.mcdonalds.com/mccafe/)

Tans4USA
07-03-10, 14:10
@b.a;
Wij waren in 2008 bij een Texas Roadhouse in Orlando (Long John Parkway) maar deze bestaat niet meer. Afgelopen februari zijn wij ook bij Texas Roadhouse in Ocoee geweest, fantastisch restaurant. Lekkere doppinda's om mee te beginnen, heerlijke warme broodjes en de Fall of the bone ribs zijn zo lekker! We hadden ook een biefstuk ($ 9,99) besteld en die was zo mals, lekker met pepersaus. We zijn liefhebbers van Outback restaurants maar deze biefstuk deed daar zeker niet voor onder. Een echte aanrader dus.

Reza
07-03-10, 16:32
Ik zoek een restaurant waar wij (2 volw 2 kids van ong 10 jaar) kunnen avondeten na onze wedding vows renewal aan de westkust. Vanwege de speciale gelegenheid en onze all dressed up outfit moet het wat meer bijzonder zijn dan de bekende fastfoods en oh ja, geen vleeseters dus geen steaks etc. Graag suggesties !!

Ta2 Gerrit
07-03-10, 17:25
Ik denk dat er iets meer informatie moet komen dan "aan de westkust". Die is nog al lang :-)

Reza
07-03-10, 17:28
aangezien exacte trouwlokatie nog niet vast staat sta ik open voor alle suggesties, ha ha !

Michael66
07-03-10, 18:22
Kijk eens op de website van het Don Cesar in St. Pete Beach. Daar kan vanalles, wel behoorlijk aan de luxe kant.

NB: Dit topic gaat over restaurants in/om Orlando.

S@skia
07-03-10, 18:22
Restaurant tip in Celebration:
La Colombia, http://www.columbiarestaurant.com/
Een Spaans-Amerikaans restaurant met een heerlijke paella boordevol St Jacobsschelpen en ander 'seafood' en/of vlees. Absolute aanrader is de sangria van cava (Spaanse 'champagne') of een tapasschotel vooraf maar of je daarna nog iets weg kunt werken...?
Nog een tip voor dit restaurant: Als je binnenkomt is rechts de 'eetzaal'. Vraag gewoon of je bij de bar mag eten (de bar in dit geval bestaat uit een ruimte waarin inderdaad een bar staat maar waar ook een aantal leuke hoekjes en tafeltjes zijn waar je in een rustger maar zeker veel gezelliger sfeer kunt eten.)

S@skia
07-03-10, 18:27
Seafood tip:
Vol verwachtingtogen we bij Angel's seafood naar binnen om de befaamde snowcrab en aanverwante familieleden te consumeren. Na 30 minuten waren we een illusie armer (en ettelijke dollars). Een armzalige jaren 50 diner (volgens ons ook niet meer vernieuwd sinds 1950) met een uitgebreid buffet. Echter seafood hoort niet al uren te liggen dampen op een buffet. Wellicht is dit ook het geval voor andere seafood buffets zoals bijvoorbeeld Boston lobster, maar aan ons was het niet besteed.

Neem dan de Red lobster. Toegegeven een stuk prijziger maar wel elke dollar waard. Geweldige combinaties seafood, een leuk restaurant met aangename bediening en een fatsoenlijke wijnkaart. Jammer dat we dit pas op de voorlaatste dag gedaan hebben (de laatste dag zijn we uiteraard wel nog eens tergugegaan). Waarschijnlijk zijn we 16 augustus a.s. hier te vinden.

Reza
23-03-10, 13:26
de berichten zijn al van even terug, ik hoor graag recente aanraders van buffetrestaurants, ontbijt, lunch, diner what ever, alles is welkom !

Ta2 Gerrit
23-03-10, 15:24
In dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1334)staan (zeker de laatste berichten) behoorlijk wat recente recensies.
En er is natuurlijk de befaamde restaurantlijst (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10904&highlight=restaurants) :-)

koenkamphuys
24-03-10, 21:35
Zelf was ik erg gecharmeerd van Farmer's Market maar ik weet niet van een vestiging in Orlando. Eten beter dan bij Golden Corral, heel erg 'down home' op een leuke manier, inclusief keukenrol-op-een-standaardje als servet. Helaas was het filiaal bij ons in Sebring na een half jaartje al weer op de fles.

reneefrankrijk
25-03-10, 16:12
Afgelopen maand heerlijk gegeten in het Fajita Mexican Buffet aan de 192. Ook een leuk restaurant van binnen.

yabbadabbadoo
03-04-10, 17:31
Heeft iemand ervaringen hier met de Red Lobster restaurants in Kissimmee ? Heb even op de website gekeken en die menus spreken me wel aan. Is dat ook voor buffet, of a la carte ?

Teleton
03-04-10, 17:44
Heeft iemand ervaringen hier met de Red Lobster restaurants in Kissimmee ? Kijk even in dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1334&highlight=lobster), verschillende forummers schrijven er over.

greetd
04-04-10, 06:53
We zijn vorig jaar in red lobster op us192 geweest. Het was heel heel lekker. Je moet er wel op tijd naartoe gaan want het is er altijd heel druk.

koenkamphuys
04-04-10, 14:34
In 1995 en 1996 waren we twee keer geweest in Wild Jack's aan International Drive. Was toen een toen bomvol en oergezellig steakhouse. Luidruchtige countrymuziek en vlotte, erg vriendelijke en gezellige bediening. We hadden ribs en kip genomen, die botermals waren en erg lekker gekruid.

Vorig jaar oktober nog een keer terugkomen. Het restaurant was duidelijk under new management: het was overgenomen door Chinezen. Op het eten was nog altijd niets aan te merken, maar de gezellige sfeer was vervangen door een oosterse gereserveerdheid. Er zat anderhalve man en een paardenkop binnen.

senkermens
05-04-10, 12:19
Als je een vis-liefhebber bent....
ga eens eten bij Joe's Crabshack (er zitten 2 restaurants in de buurt van disney, kijk maar op http://www.joescrabshack.com/ )

patel
13-04-10, 09:30
Er zijn veel plaatsen waar je goed kan eten maar mijn voorkeur gaat uit naar de fat boys bbq en naar outback http://www.pazo.nl/outback.html

http://www.pazo.nl/15-10-2009.html

katjab
13-04-10, 16:50
Ik was tijdens onze laatste reis aangenaam verrast door de ribs bij TGI Friday. Die vielen echt van het bot af.

nootje2
15-04-10, 03:43
Sweet Tomatoes (http://sweettomatoes.com/) is nog niet genoemd geloof ik, een buffet restaurant met salades, vers brood, soep, en pizza's, een gezond alternatief zeg maar, er is vorig jaar een nieuwe geopend in het Cross Roads gebied en er zit er een op Int'l Drive. Wat ook een leuke ervaring is, is Vittorio's Brazilian grill (http://www.vittoriosrestaurant.com/), tegenover Festival Bay vlakbij de Prime Outlet Mall, goed eten voor heel weinig geld, veel vlees en authentieke Braziliaanse gerechten, je waant je echt even in Zuid-Amerika, sfeer is er niet echt, maar de bediening en de overige gasten maken dat ruimschoots goed, koffie is echt voortreffelijk en krijg je aangeboden door het huis.

Enriekie
16-04-10, 20:39
TGI-Friday's Ribs met Jack Daniels Glaze.

In 1 woord: Geweldig

PeetXan
22-04-10, 13:26
Ook ik sluit me helemaal aan bij TGI-Friday's! zo lekker de eerste keer 2 porties naar binnen gewerkt.

sjemmie
24-04-10, 07:49
Oh.. .TGI...
Outback...
Sonny's...

Ribs zijn hier vaak lekker... misschien is een lijstje waar ze niet lekker zijn korter?

Macjac
24-04-10, 16:36
TGF en Outback daar hebben we nu al zin in.....mmmmmmm........en we gaan al heel snel!!!\\:D/

ezorba
24-04-10, 17:22
TGF gaan wij ook zeker weer bezoeken

Marco Tiel
08-05-10, 21:22
Voor onze komende trip naar Orlando was ik benieuwd of iemand ervaring heeft met dit steakrestaurant. Ik ben een groot liefhebber van een goede steak-porterhouse en tijdens onze tip naar Las Vegas in 2008 hebben wij ggeten bij del frisco´s. Was grote klasse toen. Iemand die mij meer kan vertellen over hun ervaring

mattrob
08-05-10, 21:40
Helaas, geen ervaring maar hij stond voor deze trip op de planning. Uiteindelijk besloten om toch maar niet een keer 'samen' te gaan eten, maar lekker met de kids mee te gaan. Hij staat vrij hoog in zagat; ik heb er in New York, Houston en Las Vegas gegeten, en alle keren was dit absoluut TOP. Dus nogmaals, geen eigen ervaring, maar je kan hier niet mis gaan ;)

baluga
09-05-10, 05:33
Misschien al genoemd: the Alehouse aan de International Drive. Een soort van grote sportsbar met allemaal grote plasmaschermen om je heen en toch een leuke sfeer. Je kan er binnen en buiten eten ( tip voor de rokers onder ons, buiten op het terras mag gerookt worden) op een groot overdekt terras dat koel gehouden wordt door verschillende ventilators. Wij zijn 2 keer geweest en wij vonden het binnen prettiger zitten dan ''buiten''. De muziek buiten is best luid.

Michael66
09-05-10, 07:47
Een soort van grote sportsbar met allemaal grote plasmaschermen om je heen en toch een leuke sfeer.:-s:-s:-s

En toch ....? En daarom.... !! \\:D/

Je bedoelt het vast niet negatief, toch?! :razz: Ik vind sportsbars altijd super!
Vooral als er goede wedstrijden zijn, ik houd wel van het (lokale) publiek dat naar dergelijke lokaliteiten komt.
Ooit, lang geleden, zijn we een keer naar een sportsbar "ergens" tussen St. Petersburg en New Port Richey (ik weet het: vaaaaaag!) geweest met onze friends daar en hebben heerlijke enorme wagenwiel-pizza's gegeten (Cheese + double extra cheese 8-[) en de samenvatting gekeken van de Rays-game die we net gezien hadden en de andere baseball-games van die avond. En voor de kids altijd wel een paar spelletjes te doen. Een heerlijke, fantastische ervaring.

baluga
10-05-10, 04:12
Nee, ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik vond het mooi om te zien hoe mensen op kunnen gaan in hun sport. En het was niet voor niks dat we een half uur moesten wachten voordat we een zitplaats kregen aangewezen. Onze dochter vondt het K1 gevecht wel interessant om naar te kijken..

Marco Tiel
10-05-10, 13:11
De reviews zijn niet allemaal even fantastisch en toen ik op de site van del frisco's ging kijken werd er geen melding gemaakt van een vestiging in Orlando. Uiteindelijk bleek deze del frisco's een eigen site te hebben dus ik ga er even vanuit dat deze vestiging geen onderdeel uitmaakt van het bedrijf waar bijvoorbeeld de vestigingen in Las Vegas en Houston onderdeel vanuit maken.

Heeft iemand anders ervaringen met een steakhouse zoals del frisco's in de omgeving van Orlando anders dan de gevestigde namen zoals Outback (:-P) of Longhorn?

Guus
10-05-10, 13:26
Helaas alleen ervaring met Del Frisco's Fort Worth. Die is overigens erg goed. Maar ja, als je in Fort Worth geen fatsoenlijke steak serveert dan ga je in no time failliet.
Ruth's Chris Steak House ('naast' Universal) biedt overigens een vergelijkbare kwaliteit. Zeker aan te bevelen als je eens een keer wat dollars wilt uitgeven aan een goede steak.

mattrob
10-05-10, 17:23
Morton's The Steakhouse:

“The poster boy of steakhouses”, this Restaurant Row “classic” caters to carnivores with “gigantic” “steaks the way you would expect” accompanied by “flavorful” side dishes “the size of entrees”; “impeccable service” and a “manly club atmosphere” add to the “wonderful experience”, and though it’s “expensive”, rest assured “you get what you pay for!”

26 punten volgens zagat voor kwaliteit eten

Ruth's Chris Steak House:

“Steak doesn’t get any better than Ruth’s, baby” chime champions of these Central Florida outlets of the “upscale” chophouse chain revered for “sizzling, buttery” beef and “terrific sides” served in “exceptionally plush” dining rooms manned by “high-quality servers”; just “don’t forget to bring cab fare, because you’ll have to leave your car there to cover the bill.”

ook 26 punten

The Palm (Universal - Hard Rock Hotel)

“Lipitor should be the corporate sponsor” of this “top-of-the-line” chain chophouse that lures “unabashed carnivores” to Universal’s Hard Rock Hotel with its “perfectly done” steaks, “huge, wonderful lobsters” and “luscious martinis – what else do you need?”; a few find the “noisy”, “caricature-filled” room to be “nothing special”, but others suggest it’s just like the original in NYC “but without the snob appeal and service attitude.”

ook 26 punten

Bovenstaande zijn de enige steakhouses met 26 punten, kan dus niet slecht zijn ! Zijn overigens alledrie ketens waar ik al eens (in andere steden) gegeten heb. Del Frisco's komt niet in het zagat lijstje voor, dus goed dat je even verder gekeken hebt ... Twee steakhouses met 25 punten zijn nog: The Capital Grille (ook een keten, overigens onderdeel van eigenaar van Outback, Red Lobster en Bahama Breeze; ik heb in Vegas locatie gegeten, was erg goed) en Vito's Chop House

Dus hoop dat je wat keuzes hebt nu :lol: !

disney-golf
10-05-10, 23:44
Probeer Texas de Brazil eens.
Die kan je vinden aan international drive.
Echt de moeite waard voor carnivoren! :twisted:

mattrob
11-05-10, 00:56
Braziliaanse steakhouses zijn ook altijd mooi inderdaad ;-) ! Ik zag er op het eind van I-drive, richting Prime Outlets, ook nog een zitten volgens mij ?! Overigens, ik heb 2 ervaringen hiermee (Fogo de Chao in Houston en Rodizio Grill in Salt Lake City); Fogo de Chao stond zelfs hoog in de zagat. Erg aparte ervaring, superlekkere steak; maar niet de kwaliteit van een 26 punts zagat regulier steakhouse ! Maar ieder zijn ding natuurlijk en absoluut een mooie ervaring.

Overigens heeft deze keten in Chicago 25 punten (dus zeker niet slecht; geen rating voor de Orlando locatie) en dit staat erbij:

“Meat eaters rejoice” at this Northwest Suburban “carnivore’s dream” where “gauchos rotate through” the room serving a “great selection” of all-you-can-eat Brazilian steakhouse offerings alongside a “spectacular salad bar” with “everything from sushi to gourmet cheeses”; it’s “fun for a noisy group”, though some vets vow “one can only eat so much meat and it’s very expensive”, ergo “lunch is the time to go – it’s much less crowded.”

Guus
11-05-10, 01:16
Probeer Texas de Brazil eens.
Texas de Brazil is zeker de moeite waard en één van mijn persoonlijke favorieten (zie mijn eerdere aanbeveling op dit forum). Ik zou het echter niet willen vergelijken met Ruth's Chris of Del Frisco's. Daarmee doe je deze restaurants toch echt tekort.

disney-golf
11-05-10, 22:01
Ik zag er op het eind van I-drive, richting Prime Outlets, ook nog een zitten volgens mij ?! ”

Hey Mattrob, ik weet dat het al vroeg was als je dit postje geplaatst hebt maar International Drive is hetzelfde als I-Drive hoor...:razz:

Voor de juiste coordinaten; 5259 International Drive
Orlando, FL 32819-9476, United States
(407) 355-0355 (als je wil reserveren...)

Enjoy!=D>

yabbadabbadoo
12-05-10, 04:03
Vandaag gegeten in Logan's. Leuke ervaring. Doppinda's lekker op de grond gooien en grote pullen bier. Bij vertrek kregen mijn dochters van 6 en 9 nog een high five van de bediening, vonden ze helemaal geweldig. Steaks waren redelijk.

mattrob
12-05-10, 10:46
Duidelijk geval van jetlag ](*,)

Marco Tiel
14-05-10, 15:57
Gisteren de vluchten geboekt voor 10 tm 17 juni :razz:We hebben besloten dat het Del Frisco's gaat worden dus ik zal even laten weten hoe het ons bevallen is.

mattrob
14-05-10, 20:12
Dat is mooi :lol: ! Maar ... waarom nou Del Frisco's :roll: ?

Marco Tiel
14-05-10, 22:23
De keuze is reuze maar uiteindelijk moet je een keuze maken. Alle reviews lopen uiteen en gezien mijn uitstekende ervaringen met del Frisco´s kies ik voor hen. Ik kijk er in ieder geval weer naar uit.

mattrob
14-05-10, 22:28
gezien mijn uitstekende ervaringen met del Frisco´s kies ik voor hen.

Dat is waar; alleen jij was degene die (terecht) zei dat het niet onderdeel was van 'de echte' Del Frisco keten :-\"

Desalniettemin, ben er benieuwd naar jouw review ;-) !

Marco Tiel
15-05-10, 21:45
en daar heb jij weer gelijk in. :-k

Laten we het erop houden dat de naam dermate positieve gevoelens weet op te roepen dat de keuze op hen is gevallen. Ik ben heel benieuwd. Uiteraard pakken we ook een avondje outback mee. Kijk nu alweer uit naar de melbourne medium rare :sun:

Reza
17-05-10, 23:26
Om even input te geven op het onderwerp in dit Topic: zowel Ponderosa als Sizzlers aan de US 192 is ons (en kids) erg goed bevallen als buffetrestaurant, meermalen gegeten en ontbeten. De Kids Eat Free Card beviel ook prima !!

an25
18-05-10, 22:31
Tony Roma's op de international drive, ook zeer goede steaks en spare ribs...

mattrob
19-05-10, 09:36
Wel een iets ander niveau dan de restaurants die we hier bespreken hoor :mrgreen:

yabbadabbadoo
23-05-10, 19:23
Smaken verschillen, maar Ponderosa hoeft van mij niet meer. Die hebben wel een hele goedkope formule en het vlees vonden we gewoon niet lekker. Ik heb op de 192 in aardig wat restaurants gegeten. Aanbevolen: Olive Garden ( Italiaan, zeer goed zijn we 2 keer geweest ), Logan´s ( moet je een keer gedaan hebben met die doppinda´s ), Bennigans ( lekkere steak, goede service ), Red Lobster ( vonden wij qua eten er echt uitspringen, wel de duurste van allemaal en een te koude airo in het restaurant ), Oriental Garden ( yuk, niet aanbevolen ), TGI Fridays ( heerlijk ribs in Jack Daniels saus ). Maar ja, over smaak valt niet te twisten............

Reza
24-05-10, 23:51
inderdaad, en wij als niet vleeseters hebben mogelijk daarom andere ervaringen, waren namelijk goed tevreden over onze vis/garnaal schotels.

remon
28-05-10, 01:05
Ik was laatst even aan het praten met een klant die een paar jaar in Orlando heeft gewoond en haar man is daar geboren en zij heeft wat restaurants voor me opgeschreven die erg goed zouden moeten zijn.
Dus ik dacht ik deel het met jullie


Del Frisco's (http://delfriscosorlando.com/index.php)

Benihana (http://www.benihana.com/)

Amura (http://www.amura.com/)

Taquitos Jalisco (http://www.taquitosjaliscorestaurant.com/)

Lee & Rick's Oyster bar (http://www.myspace.com/leeandricks)

K - bar (http://kwinebar.com/home_page_001.htm) (nee geen gay bar ;) )

Enjoy \\:D/

moonlight91
28-05-10, 10:21
wij hebben echt overal heerlijk gegeten...

o.a bij
*Bahama Breeze op de Idrive,
*Rainforest cafe in het animalkingdom
*Sharkgrill in seaworld
* Outback

dit waren onze toppers, verder hebben we geen een dag aan de fastfood gezeten, en dus elke dag lekker en lux gegeten

de garden grill in epcot is ook een aanraden qua eten, maar die opdringende irritante bediening maakt het minder!!

FloridaFrankie
28-05-10, 20:36
Na alle goede recenties goed om te lezen (Yabbadabbadoo) dat ik niet de enige ben die klaar is met Pondersora. Slecht is het natuurlijk niet, maar het blijft een vreetschuur. Het lijkt goedkoop, maar al met al ben je toch nog behoorlijk wat kwijt en had je voor hetzelfde geld (of ietsjes meer) bij Olive Garden. Outback, TGI, of vergelijkbaar kunnen eten. Ook meegemaakt dat de rekening meer aangeeft dan je bestelt hebt! Niet alleen maar negatief: de kids vinden het fantastisch: onbeperkt pakken is natuurlijk grandioos!

evolutionVIII
26-06-10, 21:05
Benihana moet je zeker proberen in Orlando, zeer goed gegeten aldaar !!!!

carmen1988
21-07-10, 21:50
Mijn favoriete restaurants in Orlando zijn toch wel :

Golden Corral
Bahama Breeze
Outback steakhouse

tanzer
28-07-10, 12:14
Heb eigenlijk 2 vragen, wie heeft ervaring met Bamboo wok aan de 27 bij de Publix. Mijn 2de vraag is wie weet welk menu in de buurt komt van Babi pangang, Fu Yong hai en Tjap Tjoy.

Alvast bedankt voor jullie meeedenken.!!=D>

Sunshine State
28-07-10, 14:32
Nou daar kun je gerust eten halen hoor, maar vergeet de chinese/nederlandse keuken maar snel. Niks lijkt op babi pangang.

Maar ze hebben heerlijke andere gerichten.
Sesame Chicken , Bour bon Chicken, gewoon proberen, het lijkt een gek tentje maar het eten is niet als P.F. Chang's, maar zeker lekker.

Dit is hun website : http://bamboowok.weebly.com/index.html

Wij halen er meestal als we geen zin meer hebben om uit eten te gaan en lekker een avond thuis willen hangen..

Zie deze link: http://rick-mandy-jasper-2010.blogspot.com/2010/02/restaurant-lijst-andere-lekkere-dingen.html

Ta2 Gerrit
28-07-10, 17:22
Babi pangang, Fu Yong hai en Tjap Tjoy ~ Sweet & Sour Pork, Egg Foo Youg + Chop Suey.
Maar qua smaak lijkt het niet echt op De Lange Muur :lol: Gewoon proberen.

tanzer
28-07-10, 19:15
@Ta2 Gerrit
Bedankt daar kom ik teminste in de richting!=D> Ik begrijp wel dat iedere Chinees anders is, maar het gaat om de kids die zijn gauw huiverig om iets nieuws te proberen.:)

@Sunshine State
bedankt voor je Info.!! Ik heb je Blog (oude) gezien en ook je huidige, en zie dat je er nu bent. Wij moeten nog 20 dagen wachten voor Solana Resort.:-k Ik heb je youtube fotocolaage gezien, mag ik vragen hoe en met wat je die gemaakt hebt.=D>

Ik ben nog ontdekkende met het maken van een blog. Wel raar dat men van beneden naar boven moet lezen!

Ik ga je blog volgen om vast in stemming te komen.

Sunshine State
29-07-10, 03:25
@Sunshine State
bedankt voor je Info.!! Ik heb je Blog (oude) gezien en ook je huidige, en zie dat je er nu bent. Wij moeten nog 20 dagen wachten voor Solana Resort.:-k Ik heb je youtube fotocolaage gezien, mag ik vragen hoe en met wat je die gemaakt hebt.=D>

Ik ga je blog volgen om vast in stemming te komen.

Nou dat volgen.... is alvast gezellig!

Zo een foto verhaal maak ik met Photo Story 3. Werkt redelijk eenvoudig, er zullen wel anderen programma's zijn die dit ook doen maar... hier kan ik mee omgaan. De reden van die collage is dat je er op een leuke manier een flinke indruk van de dag in kunt verwerken.

Groetjes
Rick

moespokk
29-07-10, 14:03
Net terug uit Orlando. Onze goede eetervaringen zijn: Kobe (japanese showcooking), Olive Garden (2 keer gegeten; kwaliteit eten prima, bediening tweede keer slecht!); Benihana (heerlijke sushi); Johnny's Hideaway (heerlijke seafood)...