PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: World Quest Resort, Kissimmee



Manoekg
14-07-11, 04:24
Wij zitten momenteel in World Quest Resort, Kissimmee, Florida.
Een geweldig resort. Met het gezin, bestaande uit 2 volwassenen en 2 kids (. 13/16), beschikken we over een zeer ruim appartement, bestaande uit.
3 Slaapkamers, 3 badkamers, een grote woonkamer (allen airco) en eigen terras! Afgeschermd met een gaas, waardoor je altijd lekker buiten kan zitten, zonder last te hebben van muggen etc. Tevens beschik je over een zeer ruime keuken met alle apparatuur voorzien. En dan nog niet je eigen wasmachine en droger te vergeten.......
Verder beschik je over gratis Wifi en krijg je elke morgen de gratis de USA today. Ook is er een lare swimmingpool en fitness ruimte aanwezig.
Ook het ontbijt is included. We dachten aan een simpele ontbijt, maar toch....
Van koffie, diverse juices, kornflakes en diverse luxe broodjes, was ik toch aardig verrast. Zelfs het meenemen van meedere broodjes, juices of fruit wordt niet moeilijk over gedaan.
Ook de service ben ik zeeeer over te spreken.
Meld je een probleem, staan ze binnen 5 minuten voor je deur!!!!
Gratis shuttlebus naar Epcot, Disneyworld en Animal Kingdom.
Als je overeen eigen auto beschikt, zoals wij, is het verstandig je auto te parkeren bij Blizzard beach en dan de bus te nemen naar Epcot, bespaart je 15 dollar parkeergeld.
Wij zitten hier nog een heerlijke week!

Michael66
14-07-11, 14:24
Hoi manoekg,
Bedankt voor je zeer enthousiaste review van dit resort.

Heb je misschien ook een linkje naar de hotelwebsite? Dat maakt het voor andere forumgebruikers wat gemakkelijker om het hotel terug te vinden.

Thanx!!

corrus
14-07-11, 15:18
Als je overeen eigen auto beschikt, zoals wij, is het verstandig je auto te parkeren bij Blizzard beach en dan de bus te nemen naar Epcot, bespaart je 15 dollar parkeergeld.
Deze (toch wel krentige) mogelijkheid bestaat en kost je al snel ruim een uur.
Je gaat namelijk altijd eerst naar een hotel, en daarna pas naar een park.
(bij het hotel stap je dan, na een flinke wachttijd, over op de bus naar één van de parken.)

Teleton
14-07-11, 20:18
Deze (toch wel krentige) mogelijkheid bestaat en kost je al snel ruim een uur.
En terug nog een uurtje!

Maar....het is hun vakantie en ze hebben de tijd, en gratis broodjes mee..en gratis fruit....en gratis juices....
Zelfs het meenemen van meedere broodjes, juices of fruit wordt niet moeilijk over gedaan. In de VS wordt er niet snel 'moeilijk' gedaan als je te gast bent. Maar je wil niet weten hoe ze over 'die Hollanders' denken......:oops:.

Voor de liefhebbers: een gratis linkje (http://www.worldquestorlando.com/?utm_source=google&utm_medium=places&utm_campaign=google_places_ms) naar dit resort. Neem er gerust een kijkje. Maar dan moet je wel beloven dat je je daar gedraagt........

Manoekg
15-07-11, 17:33
@corrus;
Daar wij in World Quest Resort zitten gaat de bus altijd als eerste naar dit resort, dus ik heb dit niet ervaren.
P.s. Het gaat niet om het krenterige, maar het gaat om de tip als je kosten wil besparen;)

Voor de goede orde.....
Vanaf Epcot word je met een shuttle treintje naar je auto gebracht. Om mee te kunnen met deze sta je ook al gauw een half uur te wachten om mee te kunnen :-#

@Michael66;
Hierbij de link: http://worldquestresort-orlando.h-rez.com/index_nl.html

jarjarbinks
15-07-11, 23:49
Als ik alle sites af ga dan zie ik mooie appartementen, niets negatief van te zeggen, ook de ligging is goed. Echter voor een appartement zonder eigen zwembad vind ik ze wel prijzig. Heb verschillende sites geprobeerd, maar kom toch aan de € 800 per week of meer, en daar komt dan ook nog parkeren bij.

Daar kan ik ook een mooie grote villa voor krijgen met eigen zwembad met spa. En dan zit ik ook op een resort met nog een groot zwembad etc. (en gratis parkeren).

Nogmaals de ligging is heel dicht bij Disney daar kan ik niets van zeggen.

Maar goed ieder zijn voorkeur, gelukkig willen we niet allemaal hetzelfde.