PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Fee



Fee
13-07-11, 14:30
Hallo,

Ik ben Fee, getrouwd en heb 2 zoons, echter in 2003 'n ernstig auto ongeluk gehad en ben toen arbeidsongeschikt geworden, mijn hobby is nu om met prijsvragen mee te doen en heb ook al hele leuke prijzen gewonnen. Nu kan ik 'n reis naar MIAMI :) winnen, dat zou voor mij 'n echte droomreis zijn en zou mijn gezondheid ook ten goede komen, het zou mooi zijn als ik de link van die actie hier zou mogen plaatsen, het is namelijk 'n stemwedstrijd en krijg nu ook via Facebook vanuit de gehele wereld stemmen, maar omdat er maar een keer gestemd mag worden, is het erg moeilijk om nog mensen te vinden, die nog niet hebben gestemd, maar misschien mag ik al wat voorpret beleven als ik de reis zou mogen winnen, om dit forum eens grondig te gaan bekijken.

Gr. Fee

Njit
15-07-11, 07:28
Moderator Njit
Het forum voorzag hier niet in met regels. We hebben daarom besloten de volgende regel in de huisregels op te nemen:

'Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen waarin forumleden of andere lezers opgeroepen worden om een bepaalde politieke dan wel niet-politieke actie te steunen. Ook links naar sites met zulke acties dienen niet op het forum te worden geplaatst.'

We hopen hiermee duidelijkheid te scheppen. Hiermee oordelen we niet over bepaalde oproepen maar we vinden als Moderators dat het Florida Forum niet de juiste plaats is om deze oproepen te plaatsen.