PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mirjam Peeters



Mirjam Peeters
11-07-11, 18:04
Hoi allemaal,

Ik ben Mirjam, woon in Eindhoven en samen met mijn vriend Roland gaan wij in oktober naar Florida. Een deel van deze reis is zakelijk maar we hebben ook 11 dagen om rond te gaan touren.

Ik ben nog nooit eerder in Florida geweest (wel andere delen van USA) en ben me nu aan het verdiepen welke dingen we zeker gezien/gedaan moeten hebben in Florida.
Het enige wat we tot nu toe gedaan hebben is de vliegreis en de auto geboekt. We vertrekken op 3 oktober naar Miami en op 19 oktober vertrekken we weer richting Nederland.

Ik ga hier lezen en als ik vragen heb, zal ik dat in de daarvoor bestemde topics plaatsen.

r.teeuwsen
11-07-11, 19:08
Hoi Mirjam,

Van harte welkom op dit informatieve forum. Wat heerlijk zeg, een paar dagen 'mee' op zakenreis... en dan nog 11 dagen om rond te touren, helemaal top!
Heel veel plezier in Florida, en ik weet zeker jullie komen met het 'Florida-virus' terug ;-)
Maar ongetwijfeld heb je het medicijn daarvoor al gelezen op het forum... gewoon weer gaan!

Greetz, Remco

2theUSA
12-07-11, 16:10
Hoi Mirjam,

Welkom op het forum.
Veel forummers gaan of zijn deze periode in Florida.
Een aantal van hen houden reisverslagen bij, misschien is het leuk de komende tijd mee te lezen. Je kan daar erg veel informatie en ideeën uit halen.

Veel plezier met de voorbereidingen.

Groet Christa