PDA

Bekijk Volledige Versie : Bagage: Handbagage in de koffers op de heenreis



Dr. Phlox
08-07-11, 20:55
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Is het mogelijk om bijvoorbeeld je handbagage vol te stoppen met kleren en dan de handbagage weer in de koffers te doen op de heen weg. Zo hebben we op de terugweg veel ruimte over om de inkopen in te stoppen.
De handbagage voldoet aan de afmetingen en de koffers zijn dan niet te zwaar.

Grz
Ton

Njit
08-07-11, 21:10
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?

Teleton
09-07-11, 09:39
De handbagage voldoet aan de afmetingen en de koffers zijn dan niet te zwaar.

Sinds de afschaffing van de tweede gratis koffer gaat er een matroesjkakoffer op de heenreis mee. Op de terugweg mag ze mee de cabine in!

trails
09-07-11, 12:30
Doen wij ook.
We doen op de heenreis de kleinere koffertjes (geschikt voor cabine), gevuld met kleding, in de grote en nemen die op de terugreis apart mee als handbagage.
Wij nemen ook steeds minder kleding mee. Elke villa/condo heeft een wasser/droger en die gebruiken we dan ook om de 2 dagen. Met als gevolg dat we heel vaak met dezelfde kleren aan op de foto's staan. But, who cares.
Die extra koffertjes zijn dan voor de spullen die we (met name onze meiden) kopen.

Minneke
10-07-11, 00:31
Doen wij ook. We zijn met 4 personen en kunnen elke een handbagage meenemen.

JKG
10-07-11, 01:32
Je mag sowieso 2 tassen mee aan boord nemen. Eentje moet dan in de overhead bin en de ander moet onder de stoel kunnen passen. M'n vriendin ging dan dit keer ook aan boord met haar grote handtas en een plastic tas vol met souveniers.

Zelf neem ik altijd een grote weekendtas mee die ik opvouw op de heenreis en terug betaal ik 50 dollar en gaat ie vol met al onze aankopen. Helaas bleek de tas niet waterdicht, want het was gister noodweer op Washington tijdens het inladen en uitladen van de vliegtuigen. Maargoed, het meeste is toch nog wel droog gebleven in die tas.

Dr. Phlox
10-07-11, 14:34
Ok,
Alweer bedankt voor de antwoorden.
Grz
Ton

knaapje
10-07-11, 15:24
........Zelf neem ik altijd een grote weekendtas mee die ik opvouw op de heenreis ............ Helaas bleek de tas niet waterdicht..........

Daarom neem ik ook altijd een paar plastic vuilniszakken mee en doe daar eerst mijn spullen in.
Helaas was de TSA bij een controle te beroerd geweest alles weer in te pakken, gelukkig geen regen geweest.

Overigens, overschat de waterdichtheid van een koffer ook niet.
Tussen de harde schalen door of door ritsen kan behoorlijk water naar binnen komen.

Knaapje