PDA

Bekijk Volledige Versie : Show your card - ANWB



B@rb
08-07-11, 00:01
Na wat zoeken op het forum kwam ik toch niet zo heel veel berichten tegen over het gebruik en ervaringen van de ANWB pas met het Show your Card logo.

Via de site van de AAA kom je bij allerlei lijsten waar je de kaart kunt laten zien,maar liever hoor ik jullie ervaringen met attracties/restaurants/winkels/ enzovoort.
Ik hoor het graag......... :smile:

Guus
08-07-11, 02:45
Gaat prima. Overal waar je volgens de lijst korting kunt krijgen krijg je die ook. Ik gebruik de kaart vooral bij hotels, autohuur en restaurants.

rotarynette
08-07-11, 03:46
Deze pas ook gebruiken als je een kortingboekje bij de outlets gaat halen,krijg je gratis het couponboekje mee,scheelt je toch weer 5 dollar.

Tans4USA
08-07-11, 16:03
Wij gebruiken de kaart bij Hertz autohuur, 10% korting ontvang je.

Jen876
09-07-11, 12:36
Wij gebruiken de anwb om korting te krijgen op hotels.
Staan heel vaak speciale aanbiedingen bij voor de AAA.
Krijg dan meestal toch 10% korting op de hotelkosten.

avhkj
09-07-11, 13:31
Wij gebruiken de kaart ook om korting te krijgen op hotels, dit gaat heel goed. Vaak vragen ze niet eens naar je kaart.

Jen876
09-07-11, 18:47
Weet niet of ze ook echt naar de kaart vragen maar bij het boeken van de hotels via internet staat wel dat je je kaart moet laten zien als je komt inchecken.

Tinkerbell
09-07-11, 18:56
Weet niet of ze ook echt naar de kaart vragen maar bij het boeken van de hotels via internet staat wel dat je je kaart moet laten zien als je komt inchecken.

Er zijn hotels die wel degelijk vragen om de kaart. Zelf meegemaakt en geloof me je wilt niet echt te kakken staan als fraudeur als je niet echt lid bent van de ANWB en de kaart niet kunt tonen.

Bosevents
09-07-11, 19:28
ik laat hem overal waar ik moet betalen zien. Het is al vaak voorgekomen dat ze hem voor een andere kaart aanzagen of de discussie/gesprek niet aan wilde en dat men gewoon korting gaf :)

corrus
10-07-11, 14:45
Machs keine flaus aus (frans)... Die 10% geven ze standaard...

DrDre
11-07-11, 10:50
Bij ons bezoek aan het vliegtuigmuseum Fantasy of Flight (http://www.floridaforum.nl/www.fantasyofflight.com), Polk City (23 april),
vroeg de dame achter de kassa zelf of we lid waren van AAA (de amerikaanse versie van de ANWB)
Nadat we onze ANWB-pas hadden laten zien, scheelde dat toch weer een paar $$ op het totaal.
Dus inderdaad, altijd laten zien. Baat het niet dan schaadt het niet. ;-)

Trouwens, Fantasy of Flight (http://www.floridaforum.nl/www.fantasyofflight.com) is een erg leuk museum!!
Een echte aanrader. Maar dat even off topic.

natascha666
13-07-11, 19:50
Werkt een "oude anwb kaart" ook? :-P stout he! maar k ben geen lid meer....

edit; Krijg net te horen dat mn vader weer lid is :-) - weet iemand waar ik misschien een overzicht kan krijgen van kortingsadressen? Heb op de AAA-site gekeken maar daar kom ik niet echt verder...

Natasja L.
17-07-11, 21:58
...weet iemand waar ik misschien een overzicht kan krijgen van kortingsadressen? Heb op de AAA-site gekeken maar daar kom ik niet echt verder...

Hieronder de pagina op AAA. Ik kon het zo vinden, even discounts aanklikken en voila!

http://midatlantic.aaa.com/Discounts/

Teleton
18-07-11, 08:41
Heb op de AAA-site gekeken maar daar kom ik niet echt verder... De AAA heeft verschillende sites, per regio ingedeeld, de lokale aanbiedingen kunnen verschillen. Via de link van Natasja kom je bij AAA Mid Atlantic. Je moet dan een postcode invullen, gebruik je 34747 dan kom je op de site voor AAA South met de specifieke aanbiedingen voor Florida. De directe link vind je hier (http://www.aaasouth.com/Savings/savings.aspx?nvbar=Discounts).

natascha666
18-07-11, 09:20
thanx! Ik kon het echt niet vinden, ik klikte in rondjes :-P

mpaauwe
25-07-11, 23:42
Als je je ANWB pas in Universal Orlando in de winkels laat zien (of in de winkel in Festival Bay) krijg je 10% korting op je aankopen. Altijd leuk als je een souvenirtje wilt kopen.

B@rb
27-07-11, 23:39
De kaart werkt ook bij de Gap Outlet en bij Banana republic (extra 10& korting, ook op alle extra kortingsprijzen) :-)

natascha666
28-07-11, 07:16
thanx! korting is altijd leuk :-)

Bosevents
04-04-14, 14:23
Ik zag op de site van de ANWB dat de zuster organisatie AAA korting geeft in heel Amerika en dus ook in Florida.
Nu zag ik op de site van AAA dat er veel restaurants etc kortingen geven van 10 % en meer...

Maken jullie er wel eens gebruik van?

Lannie
04-04-14, 14:37
Wij maken er bijna altijd gebruik van bij het boeken van hotels.

mineke
04-04-14, 14:59
Al diverse keren gebruik van gemaakt bij het boeken van een hotel, wij kopen ook vaak onderdelen voor de auto bij Napa auto parts en laten onze ANWB kaart daar ook zien en krijgendan ook korting

wehave
04-04-14, 16:54
Maar als je bij een restaurant bent die AAA korting geeft, herkennen ze dan ook je Anwb kaart?

elstars
04-04-14, 20:18
Het gaat om wat er aan de rechterkant onderaan op de ANWB pasje staat: Show your card. Dit is internationaal.
Wij hebben zelf in hotels al diverse keren korting gehad, ook bij bepaalde attracties (bv. Bok Tower and Gardens), bij Charley's Grilled Subs krijg je ook altijd korting als je kaart laat zien.

Zie ook: https://www.anwb.nl/ledenvoordeel/detail/Ledenvoordeel%20buiten%20Europa%20Verenigde%20Stat en%20en%20Canada

Ruud2004
05-04-14, 15:53
Ook als je vanuit Nederland al geboekt hebt, gewoon "een" kaart (je krijgt bijna overal wel wat korting op) laten zien. Bijna altijd wordt de eventuele korting nog wel meegenomen.