marisca
12 januari 2006, 16:52
wie kan mij vertellen of het hardrock hotel in orlando de moeite waard is wij hebben drie nachten geboekt in juli gaan we weer naar orlando,we zijn precies 10 jaar geleden getrouwt in orlando in disneys wildernisslodge.onze zoon heeft ook deze naam gekregen speciale betekenis voor ons zijn naam voluit orlando-diego jawel ook een beetje vernoemt naar san -diego maar goed iemand ervaring met het hardrock hotel?
http://img218.imageshack.us/img218/9963/imghrhtop17pu.jpg (http://imageshack.us)
FrankS
13 januari 2006, 10:24
Eerst een tip: het gebruik van hoofdletters en punten en komma's heeft als voordeel dat je tekst beter leesbaar is - en je dus ook meer reacties krijgt.
Dan je vraag: wij zijn in het openingsjaar naar het Hard Rock Hotel geweest, ik meen dat dat 1998 was. Het hotel was toen uiteraard splinternieuw, de kamers zijn comfortabel en het restaurant is goed. Enige nadeel vond ik het zwembad, want dat was zo ondiep dat het door de zonnewarmte heel snel warmer werd en je het gevoel had dat je in een pan met soep aan het zwemmen was. Niet echt verkoelend dus.
Ta2 Gerrit
13 januari 2006, 14:02
Eerst een tip: het gebruik van hoofdletters en punten en komma's heeft als voordeel dat je tekst beter leesbaar is - en je dus ook meer reacties krijgt.
:? Had dāt nou maar niet gezegd; zie een aantal andere topics :wink:
Njit
13 januari 2006, 14:36
:? Had dāt nou maar niet gezegd; zie een aantal andere topics :wink:
Moeten we nou alles uit gaan leggen? :)
FrankS
13 januari 2006, 15:16
Gemiddeld genomen is het nu goed, maar daarmee is meteen de beperking van statistieken aangetoond...
marisca
13 januari 2006, 19:09
FRANK OP WIE ANTWOORD JE NU ?
Njit
13 januari 2006, 19:29
FRANK OP WIE ANTWOORD JE NU ?
Op het feit dat jij hardnekkig in HOOFDLETTERS blijft schrijven. Erg onleesbaar en niet netjes. Op deze manier ben ik sterk geneigd om geen antwoorden meer te geven op jouw vragen totdat dit verbeterd is.
marisca
13 januari 2006, 19:51
Weet je wat het is njit,ik zit niet vaak op de pc en moet het nog leren. lijkt het nog steeds nergens op nu ? dan weet ik het ook niet ,ik doe mijn best . als je niet wilt antwoorden ook prima , ik moet nog steeds eens een computer les volgen.
Njit
13 januari 2006, 20:13
Weet je wat het is njit,ik zit niet vaak op de pc en moet het nog leren. lijkt het nog steeds nergens op nu ? dan weet ik het ook niet ,ik doe mijn best . als je niet wilt antwoorden ook prima , ik moet nog steeds eens een computer les volgen.
Iedereen moet het leren. We hebben hier ook best wel geduld hoor. Maar aan schreeuwerige hoofdletters hebben de meeste mensen een hekel.
Je kunt je eigen teksten zo vaak verbeteren als je wilt. Hier dient de 'Wijzig' knop voor. Lees je eigen teksten eens rustig door en verbeter het indien nodig. Het is echt niet zo dat we hier over elke punt en komma zullen vallen maar een bepaalde standaard is toch wel prettig :)
Het staat je ook vrij om te vragen hoe bepaalde zaken werken. We helpen je hier graag mee (Petra kan hier over meespreken.. Zie dit topic: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1412)
ps, het leest al een stuk prettiger.. Bedankt!
cindy74
5 februari 2009, 19:55
Heeft iemand deze al gehad zoja wat zijn jullie ervaringen :D