PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Chloe



chloe
07-07-11, 16:35
hi allemaal,

Wat een leuk forum!
Mijn vriend en ik zijn een reisje naar Miami aan het plannen van 24 okt tot 4 nov...
Ik ben zelf al een keer in de USA (Arizona) geweest, hij nog niet. Spannend dus! Hoop op een paar dagen mooi weer op Miami Beach, maar we willen ook naar leuke bezienswaardigheden!

Ik hoor graag al jullie tips en opmerkingen over wat belangrijk is voor deze Florida "virgin's" !!!

Is het handig om nu al vliegtickets te boeken, of juist nog even wachten? Ik vind het moeilijk om het te bepalen want vroeg boeken is natuurlijk goed, maar kort van tevoren willen ze ook graag verkopen neem ik aan...

Betreft autohuur, huur je van tevoren online of doe je dat ter plekke op het vliegveld...

Ik ga alle topics nog even goed doorlezen... :cool:

Groetjes Chloe

Njit
07-07-11, 19:47
Vliegtickets zijn in het algemeen ver van te voren goedkoper. Last Minute is in de regel duurder. Er zijn altijd uitzonderingen maar ik zou de gok niet durven te nemen.

Auto huur je het beste van te voren online. Ter plaatse betaal je duur voor allerlei verzekeringen.

r.teeuwsen
07-07-11, 21:24
Hoi Chloe,

Ik weet niet waar jullie wonen, maar zag op de KLM site in België dat de prijzen in die tijd €470,- p.p. zijn retour Brussel-Orlando.....
Doe er je voordeel mee!

Groetjes, Remco

2theUSA
07-07-11, 21:46
Hoi chloe,

Wij, mijn man en ik, zijn een weekje zonder kids naar Miami geweest (eind mei 2011).
Miischien vind je het leuk om ons reisverslag (http://www.medemaatjes2. blogspot.com) te lezen om te zien wat wij daar hebben gedaan.

Veel plezier met plannen maken,
groet Christa