PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: downunder



downunder
05-07-11, 16:25
hallo florida liefhebbers...
ik dennis (41) getrouwd met esther (31) will me even voorstellen aan de leuke mensen op dit forum.
zoals jullie kunnen zien aan mijn naam ben ik een echte aussie freek en heb daar ook 6 jaar gewoond en later nog 12 plus keer geweest op vakantie/family bezoek..
mijn moeder en een van mijn zussen wonen nog steeds in dolphin stadje mandurah vlak bij perth W.A.
maar na de vele vakanties en het duurder wordende aussie zijn we op zoek gegaan naar een alternatief.
na lang zoeken zijn we florida tegengekomen en daarna jullie mooie forum.
wij zijn van plan om eind oktober tot eind november dit ivm werk naar florida te gaan voor een rondreis met korte cruise bahamas en een week in orlando, dit waarschijnlijk pas in 2012 maar de voor pret is er niet minder op.
het lezen in het forum maakt mij steeds antosjaster het is echt een leuk en interactive forum met veel tips and trucks.
na de onderwerpen vliegtickets, autohuur etc ben ik nu in orlando en omgeving en met een uurtje per dag kan ik nog wel een jaartje door lezen echt top.
als de vakantie dichterbij komt ga ik zeker gebruik van jullie kennis maken en de hulp troepen inroepen om een mooie reis te maken.
it is very nice to meet all of you and see you all in the forum...
dennis

r.teeuwsen
05-07-11, 19:06
Hoi Dennis en Esther,

Van harte welkom op dit informatieve forum.... Dat gaat vast een mooie trip worden, zeker als je lekker 4 weken de tijd hebt ;-)
Met eind oktober tot eind november kiezen jullie ook nog eens (in onze ogen) de beste tijd uit qua weer e.d. het is dan zo lekker daar!
Heel veel plezier met de voorbereidingen en als je iets wilt weten, genoeg experts op dit forum die je verder op weg willen helpen!

Greetz, Remco

downunder
06-07-11, 05:19
thnx remco,
wij kunnen van half oktober tot begin maart maar dachten februari is springbreak en dan is het misschien een beetje te druk met dronken college kids en januari is te koud, april tot oktober is natuurlijk wel lekker heet maar ook huricane season dus oktober november leek ons het beste ben blij dat jij dat beaamt..
groetjes dennis

corrus
06-07-11, 09:36
Ik weet niet waar je heen gaat, maar februari is niet per definitie "spring break"

downunder
06-07-11, 17:55
ik heb een beetje gegoogled en kom toch echt uit op half februari tot en met maart voor spring break dat is dan de hele periode.
correct me if i'm wrong?

Ta2 Gerrit
06-07-11, 19:38
Wij gaan al jaren van eind Februari tot half Maart, en Springbreak komt altijd net na ons.
Als de bikers weg zijn (Daytona Bike Week) begint het echte gedonder pas, volgens de locals :-)

downunder
06-07-11, 21:16
idd de beste week is 14 tot 18 maart voor de sprigbreakers hier onder de datums...
February 21-25, 2011 -- 350,000 (University of Ottawa, University of Toronto, University of Calgary, University of Waterloo)
February 28-March 4, 2011 -- 156,000 (Northeastern, U of Michigan, Western Michigan, Western Carolina)
March 7-11, 2011 -- 1,714,927 (Penn State, Université de Montréal, Gonzaga, U of Central Florida, MSU [Michigan], ISU , NCSU, U of NC, U of SC, U of SD)
[I]March 14-18, 2011 -- 2,212,500 (ASU, NYU, Purdue, Rutgers, U of Minnesota, U of Massachusetts, Texas Tech, CSU [Colorado], George Mason, ISU [Iowa], Texas A&M, TSU [Texas], U of Georgia, U of Iowa, U of Kentucky, U of Oklahoma, USC, U of Texas, WSU [Washington])
March 21-25, 2011 -- 885,000 (UC Berkeley, Kent State, Clemson, Kansas State, U of Colorado, U of Illinois Urbana-Champaign, U of Oregon, U of Maryland, U of Utah, Columbia)
March 28-April 1, 2011 -- 887,901 (U of Hawaii, CU Boulder, U of Missouri-Columbia)

nog een linkie:

Question: When is Spring Break?
Answer: Aside from spring, of course, when is spring break? Spring break actually starts for some schools in mid February and starts as late as the second week in April for a few, but most schools take spring break in March. So -- if asking, "When is spring break 2011?" do ya actually want to know when the big weeks are? Answer: March 7-18 (especially March 14-18), 2011