PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Anita



anita71
02-07-11, 16:40
Hallo Allemaal,

Ik ben Anita en kom uit Vlaardingen. Na een lange tijd meegelezen te hebben,heb ik me nu dan eindelijk aangemeld\\:D/. Sommige mensen van dit forum kennen mij wel van onze blogs, De Ceefies en De Brabertjes in Florida 2010 en ons nieuwe blog http://losangelesenflorida2011.blogspot.com/

We gaan 26 Oktober t/m 20 November voor de 10de keer naar Amerika. Ik vind het heerlijk de verslagen en blogs te volgen!

Groetjes Anita

r.teeuwsen
02-07-11, 17:19
Ik heb mij net aangemeld, ga jullie zeker volgen....
Mooie tijd trouwens om te gaan, heerlijk weer over het algemeen.
Veel plezier!

Remco

2theUSA
02-07-11, 17:22
Hoi Anita,

Welkom, leuk dat jullie je aangemeld hebben op het Forum.
Wij zijn al volgers van elkaars blog, dus erg gezellig dat ik je nu ook op het forum tegenkom.

Groetjes Christa

Hans uit Koekelare
02-07-11, 20:55
Wij volgen ook.

Tans4USA
03-07-11, 08:49
Hallo naamgenoot, ook welkom hier.

Een hele poos geleden heb ik me al als volger aangemeld op jullie blog want ik vind het ook heerlijk om reisverslagen en blogs te lezen.
Wij zijn eind oktober ook in Florida en hebben ook kaartjes voor de Halloween party.
Veel plezier.

Micktomar
03-07-11, 11:42
Leuk nog meer liefhebbers erbij, ik heb me maar meteen aangemeld bij jullie blog, is dan weer heerlijk lezen zo naar het eind van het jaar!
Groetjes Marja

aggie
05-07-11, 17:35
Wij hebben elkaar al live ontmoet in het vliegtuig, mei 2010, weet je nog? Welkom op dit leuke forum, zelfs voor een doorgewinterde USA-ganger is hier nog veel informatie of leuke tips te vinden!! Veel plezier hier, ik ga jullie ook volgen...tegen die tijd, kunnen wij ook alweer wat korter aftellen....

groetjes van Aggie