PDA

Bekijk Volledige Versie : Gemiddelde kosten reis naar Florida



Pagina's : 1 [2]

hannie
07-03-13, 15:18
Ik denk niet dat er een komma vergeten is. Ze schrijft dat ze voor alles wat ze tot nog toe geboekt heeft al 7500 euro betaald heeft.

linda75
07-03-13, 16:02
Ja sorry een , vergeten. De dinnershow is de arabian diner show en Discovery cove is dan met dolfijnen zwemmen

hannie
07-03-13, 17:08
Oh, ik snap 'm nu!

oma van tijn
08-03-13, 10:18
wij gaan dit jaar van 12 juni tot 14 juli
hebben een vakantie villa gehuurd voor € 2100
Tickets via KLM € 1125
Auto omdat onze kinderen komen zal dit een Ford Escape voor 745 euro 4 weken! kunnen altijd nog een upgrade vragen daar
Parken jaarkaart via Sesame place super grover pass 2x € 135
Disney ??? wet nog niet hoeveel dagen
Ik denk dat wij zo'n 7.000 kwijt zijn. Probeer wel regelmatig thuis te eten en een dagje naar het strand kost ook geen enorm aantallen dollars.
Maar wij willen maar 1 keer in de twee jaar gaan.

Patrick
08-03-13, 11:00
Even een kleine globale opsomming 3 weken Orlando plus cruise:

2 volwassen en 1 kind van 2. (We gaan in totaal met 7 man.)

Vliegtickets € 1800,-
Villa € 600,-
Auto € 300,-
Cruise € 1100,-
Park tickets € 900,- (Universal 14dgn, Disney 5 dgn, SeaWorld/Aquatica/Busch Gardens/Discovery cove NDS)
Universal VIP tour € 290,-
Blue Man/ Mannatees € 150,-

Totaal € 5140,-

bestmayo
08-03-13, 13:40
september/oktober , 2 volwassen , 2 kinderen ( waaronder 1 baby)
Totaal 17 dagen.

Vliegtickets 1800,-
Villa Gulf van mexico 12 dagen 775,-
3 kamer appartement Miami 5 dagen 550,-
Auto ( minivan) 17 dagen 351,-
Totaal: 3476

travelbug
09-03-13, 18:31
Wij gaan in juli betaalden voor de tickets en wagenhuur (11 dagen) 2500 euro! (voor 2 personen). Wel veel als ik jullie bedragen lees :/

moniquekruiningen
09-03-13, 19:05
Mja, dat wel, maar hangt natuurlijk af van hoe luxe je reist....
Ik betaalde voor 2 tickets economy class (met BA via Londen naar Tampa) en 18 dagen midsize SUV huur 1560 euro...
Wij vertrekken 1/7

Maar misschien hebben jullie, een hogere vliegklasse en een mooiere auto?!

Esther2013
09-03-13, 20:36
Wij betalen ook veel meer omdat wij 28 juli vertrekken en rechtstreeks vliegen. Het ligt aan vertrekdatum (flexibel), overstap (ja/nee), welke luchthaven, Economyclass/comfort.
Wij kunnen alleen maar in het super hoogseizoen, tja, dan betaal je heel vaak de hoofdprijs. Niet meer over nadenken :)

travelbug
09-03-13, 23:24
Wij vliegen ook economy (brussel/ny/ miami) terug Miami- Frankfurt- Brussel. Wij hebben een standard SUV. Tja, ...let's do better next time! ;)

Lannie
10-03-13, 10:20
Wij gaan met z'n 3-en (2 volwassenen en 1 kind, 15 jaar) in juli/aug
Tickets € 1566,--
Hotels (18 nachten) ongeveer € 1100,-- (tot nu toe geboekt; Miami Airport hotel 4* € 81, p.n., Orlando 3,5* € 44 p.n., Fort Lauderdale Beach 3* € 66 p.n.)
Auto € 444,-- (17 dagen) Midsize SUV

Totaal: € 3100,-- (ongeveer € 1030,-- p.p.)

Patrick
10-03-13, 10:40
Goedkope vluchten voor het hoogseizoen! Kan je daar wat meer over vertellen?

Michael66
10-03-13, 12:26
Goedkope vluchten voor het hoogseizoen! Kan je daar wat meer over vertellen?Voor (goedkope) vluchten in het hoogseizoen hebben we een heel eigen onderwerp op het forum: http://bit.ly/FFvliegh13 Daar staan al een heleboel tips en prijzen van vluchten in het hoogseizoen 2013.
Voor de overzichtelijkheid kunnen jullie daar het beste je tips en vragen over kwijt.

sunnyrojo
11-04-13, 13:39
Lannie, maar dan reken je nog geen eten en dingetjes die je daar doet mee, denk ik?

Lannie
11-04-13, 14:50
Nee, dat klopt! Dit is puur tickets, autohuur en hotels!

Tini
11-04-13, 19:03
Ik ben een struisvogel en wil niet weten wat het totaalplaatje is. Let voor het bespreken wel op prijzen, maar als alles rond is ga ik niet optellen. Gelukkig hoef je ook niet alles tegelijk te betalen. Zo stop ik dus lekker mijn hoofd in het zand, gaan doen we toch wel. ;-)

Mara98
11-04-13, 21:37
Hahahaha Tini,dat is en goeie! ;)Dat doe ik dus ook :up:

Mushu
11-04-13, 22:19
Ja komt me bekend voor. Gewoon per onderdeel betalen, een beetje verdeeld over een aantal maanden en zeker nooit optellen. :) Dan lijkt het allemaal best mee te vallen....en kan je een half jaar later weer op vakantie!

Dennis en Roos
11-04-13, 22:23
Tickets naar New York , en van New york naar Orlando 1350 Eruo
Hotels waarvan 3 nachten New york , 1 nacht Key west , 1 nacht Miami Totaal 24 nachten 1825 euro
New york Hop on en off kaart plus 2 extra intreden 140 euro
Tickets pretparken voor 6 dagen verschillende 625 euro
Auto huur 450 21 dagen Euro alamo

Totaal 4390
En we nemen 2000 euro zakgeld mee , we hebben overal ontbijt inbegrepen de rest is voor eten en Shoppen

Slik best wel een bedrag:o

tomenvalesca
12-04-13, 09:43
voor we beginnen te boeken ga ik wel eerst op zoek en maak een word of excel bestandje op met wat ik max per onderdeel (vlucht , hotels , auto , tickets , ...) wil betalen , en dan begin ik mijn zoektocht op verschillende websites en vergelijken, heerlijk als je dan elke keer toch net een tikkeltje (of redelijk veel) onder je max budget kan gaan :o

jarjarbinks
03-06-13, 21:04
Volgens mij als je nu al begint te kijken en de hele tijd tickets (als ze vrij komen) bekijkt en al een villa zoekt valt veel te regelen in dit budget.
Weet niet hoe duur de tickets zullen zijn, worden steeds duurder maar als je goed oplet is dit denk ik zeker te doen.

A.Hofman
03-06-13, 21:08
Of het klopt, zal vooral van de prijs van de vliegtickets afhangen. Als je de exacte data al weet zou ik vanaf het moment dat de vliegtickets beschikbaar zijn (+/- 330 dagen van tevoren) elke dag gaan zoeken en vergelijken, tot dat jij het een goede prijs vindt.

gudu
03-06-13, 22:40
ik ga in juli 3,5 week 1volw en 2 kinderen
vliegtickets 1515 euro ( superaanbieding)
townhouse 600 euro
auto fullsize( geen suv) 130 euro ( foutje bedankt nationalcar :) )

maakt het mooie totaal van 2250 euro :)

je moet geluk hebben , leuke aanbiedingen tegenkomen maar ik zou zeggen dat het met wat geluk voor dat geld moet lukken . vliegtickets zijn de grootste onzekere factor en de autohuur is volgens mij ook aan de lage kant voor de zomer

mwest
06-06-13, 01:44
Tjee Gudu dat is zeker een mooie prijs zeg voor 3,5 week.

trails
06-06-13, 08:14
Tjee, een townhouse voor 3,5 week voor maar 600!!! Dan wil ik wel heel graag weten welke dat is!!!

carin
08-06-13, 22:44
wij gaan voor 4 weken met 5 volwassenen in juli/augustus
2 weken villa+1 week villa+1 week appartement+tickets+auto huur voor 1650 p.p

moniquekruiningen
12-06-13, 01:05
Wij gaan over 19 dagen.. 1 volwassene 1 kind van 12=volwassene prijs..
uitgegeven tot nu toe... 3100 euro.
Tickets Amsterdam -Tampa vv.
1 nacht hotel op Schiphol
5 nachten Orlando, motel aan de I drive ( incl. Parking)
6 nachten Miami South Beach, studio aan de Ocean Drive, tuin aan t strand. ( incl. Parking)
1 nacht Key West, overlap in boekingen!
6 nachten ( deel van een) villa in Clearwater
18 dagen mid size SUV
4 dagen toegang tot Universal Studios
2 dagen toegang tot Bush Gardens
tickets voor: segway tour in Miami, tickets voor famous Boat trip Miami, night tour in the Everglades,
kanoën in Wimauwa, snorkelen bij John Pennkamp, Key Largo, waverunner tour om Key West heen EN 3 x eten in resp Orlando, Cape Coral en Tampa..
Wat komt er nog bij..? Transfer naar Schiphol per trein, terug worden we opgehaald, eten, tips, benzine en tolgeld, parkeerkosten, bij de parken en Shoppen!!

knaapje
12-06-13, 16:06
Tjee Gudu dat is zeker een mooie prijs zeg voor 3,5 week.

Hij is vermoedelijk zelf ook nog aan het zoeken waar het was.:D

gudu
12-06-13, 17:19
hahaha nee hoor ;)

ik heb hier het huis gehuurd. prijs is wel lager dan normaal omdat het zwembad gesloten is maar je kan gebruik mkaken van een zwembad vlakbij

http://www.vacationhomerentals.com/vacation-rentals/Kissimmee-Florida-vacation-rental-townhouse-proID-45762.html

gudu
16-07-13, 04:47
Het townhouse is super!!! We he ben het naar onze zin.het zwembad missen we niet echt .zin. te druk met vanalles. Na 10 dagen florida heb ik pp per dag aan eten drinken ijsjes boodschappen benzine ect 13 euro uitgegeven ....en dan heb ik niet eens echt opgelet en eten we vaak buiten de deur.

FRNCS
02-09-13, 17:15
Onze reis komt al erg dichtbij en ben bezig met de laatste puntjes op de i! Nu was ik benieuwd wat ik qua budget per dag moet rekenen voor 2 volwassenen en een kind van 2 jaar. We eten smorgens gewoon in de condo, maar smiddags en savonds zal het voornamelijk buiten de deur zijn. Verder moeten we natuurlijk ook wat drinken en wat te snoepen in huis halen en bezinekosten rekenen. Nu zullen we vooral omgeving kissimmee rijden maar ook eens een uitstapje maken naar een strand! Kan ik uit gaan van 100 tot 150 dollar per dag?

moonlight91
02-09-13, 17:46
wij zijn met 2 volw en 1 kind van nu 11 jaar
meestal eten we niet in het hotel ons ontbijt,met regelmaat doen we boodschappen bij de Publix
en eten dan op onze kamer
smiddag en savond eten we waar we zijn ..( buitenom subway en panda express zijn we geen fastfood eters)
drinken, ijsjes ,tussen doortjes noem maar op kopen we ook onderweg of in de parken
benzine en parkingkosten
we gaan nooit op weg met een rugzak,zeg maar
met het budget wat je aangeeft komen wij makkelijk toe
mits alle andere kosten natuurlijk al vooruit betaald zijn( bij ons althans)

wehave
02-09-13, 18:49
Het townhouse is super!!! We he ben het naar onze zin.het zwembad missen we niet echt .zin. te druk met vanalles. Na 10 dagen florida heb ik pp per dag aan eten drinken ijsjes boodschappen benzine ect 13 euro uitgegeven ....en dan heb ik niet eens echt opgelet en eten we vaak buiten de deur.

Maar dan ben je in die 10 dagen niet naar een pretpark of zoiets geweest?

gudu
02-09-13, 19:55
jawel en die kosten zitten daarin verwerkt :) ontbijten doen we altijd thuis ... drinken neem ik zelf mee en lunchen doen we daar , avondeten niet in het park .

na 3,5 week kom ik uit op ong 15 euro per persoon per dag ( iets minder dan 50 euro per dag dus voor 3 personen ) . van de 25 dagen zijn we ong 17x uit eten geweest , heb ik 3x zelf gekookt en hebben we 1x diepvriesmaaltijd gekocht en 2x een publix kip plus salade en wat fruit .

de goedkope dagen ( cici's pizza's , Ponderosa, golden corral , zelf kopen , kip publix etc) compenseren de dagen dat we wat luxer hebben gegeten )

net als dat dagen in bv kelly park , thuis dagje etc compeseren voor dagen in de parken .

FRNCS
02-09-13, 22:15
Oké thanks voor het delen van jullie verhalen gaat helemaal goedkomen dan! Parktickets verblijf etc zijn allemaal al betaald dit is dus puur voor het dagelijkse leven!

kyra77
24-10-13, 00:02
Super handig om dit weer te lezen thanks zeg. 15 euro per dag is echt niet veel zeg!!

mad25
26-06-14, 17:30
voor we beginnen te boeken ga ik wel eerst op zoek en maak een word of excel bestandje op met wat ik max per onderdeel (vlucht , hotels , auto , tickets , ...) wil betalen , en dan begin ik mijn zoektocht op verschillende websites en vergelijken, heerlijk als je dan elke keer toch net een tikkeltje (of redelijk veel) onder je max budget kan gaan :o

Ja, zo doen wij het ook. Het wordt dan ook een soort van sport voor ons om onder het budget te gaan zitten ... ;)

dwouters85
18-09-14, 15:03
Wow...ik lees bedragen van 13 of 15 euro pp per dag...Hoe doen jullie dat?? Wij zaten in hotels en aten standaard buiten de deur of in het restaurant van het hotel. Hebben overigens 1x pizza gehaald en in de kamer opgegeten, maar waren toen ook gewoon 30 dollar kwijt. Wij waren per dag zeker 30 euro per persoon aan alleen eten en drinken kwijt. Je eet toch 3 keer op een dag en in Florida drink je veeeeeeel! Hier en daar een Cheesecake factory en dan weer een lekker ijsje. Maar goed we gaan dan ook niet op vakantie om op het geld te letten....laat staan op onze eet uitgave te letten. Maar ik vindt het echt heeeel knap als je voor 13 euro pp per dag rond kan komen.

Fitzroy
18-09-14, 16:40
Dat halen wij ook echt niet. Avondeten is meest rond de $ 20,- pp en als je even de Publix in gaat ben je zomaar $ 25,- kwijt met 2 personen voor frisdrank, fruit en brood. En dan hebben wij meestal overnachtingen met ontbijt erbij.

wehave
18-09-14, 20:11
Als je echt heel erg op de centjes let zou je het kunnen halen maar te veel daarop letten hebben de meeste mensen waaronder ik geen zin in.

masterkabal
19-09-14, 18:34
Wij gaan met 2 volwassen en zijn 5000 euro kwijt. Dit is dan all-in dus vliegen, auto en villa. Ook inclusief eten en drinken, tickets voor Disney 10 dagen + waterparken, universal 1 dag en seaworld en busch gardens 14 dagen onbeperkt.

Bosevents
20-09-14, 10:40
Wij zijn in mei geweest met 2 volwassen en en kind. 16 dagen vliegen op Tampa met auto (mid-size) en villa
6 dagen Disney en 2 dagen Universel
Discovery Cove
en op 2 dagen alle dagen uit eten geweest (diner)
Overdag namen we wel brood mee

Totaal budget 5000,- euro en daar hebben we iets (ongeveer 500) van over gehouden.

ronenivonne
20-09-14, 20:43
Tickets is maar net of je geluk hebt of vroeg boeken.
Hotels boeken wij meestal; Hilton, Marriott of een keertje echt luxe :). Tussen de 75 en 250 euro per kamer per nacht.

Dagbudget stellen wij wel altijd vast op 200 dollar per dag, hier zit dan eten, shoppen, tanken en alles in.

Iris02
21-09-14, 10:20
Tickets (5 personen), auto (groot) , hotel (4* voor 2 nachten Fort Myers) en 12 nachten huis in Orlando (Regal Palms) komen voor 2015 op 5875 euro. Dat kan ik duurder of goedkoper maken door een ander huis of hotel te huren. Verder komen hier nog kosten bij voor pretparken e.d.
Eten/drinken kan je zo duur maken als je zelf wilt, maar ik reken op 200 euro per dag. 15 euro pppd is mij nog nooit gelukt (ook niet in andere landen)

julieke
21-09-14, 11:24
Door de hogere vliegtickets zullen wij aankomende paasvakantie ook tegen de 5500 euro aanzitten.
2 volwassenen en 2 kinderen, 16 dagen. Villa, auto ( minivan), vliegtickets en disneytickets voor 6 dagen.

Dus nog zonder eten...
Ik wil er niet aan denken wat we achteraf kwijt zijn :-) Maar hier thuis moeten we ook eten dus ik probeer er zo over te denken.

Vorig jaar zijn onze ouders meegeweest en waren we zeker 2000 euro minder kwijt doordat we kosten hebben kunnen delen van auto en villa.

Een dure reis maar wij sparen hier hard voor en doen verder niets meer de rest van het jaar.
Wat ook helpt is dat we alles spreiden qua betalen. We hebben nu de vliegtickets en een deel van de villa betaald. volgende maand reserveren we de auto en de maand erop reserveren we de disneytickets. We kopen dan ook geen kerstcadeaus maar zien dit als cadeau :-)

utah
21-09-14, 21:07
Hier was onze reis ongeveer 300 USD per dag ( inclusief vluchten, huur auto, hotel).
Per dag kwamen we aan +- 150USD uitgaven aan eten.
Denny's voor ontbijt, TGI voor een snelle middaghap, en 's avonds meestal dineren in één of ander restaurant ( wat meestal het duurste was -> +- 80 USD)

Ferry77
22-10-14, 20:24
Ik denk dat je een reis naar florida net zo gek kan maken als je zelf wil. Ik zelf spaar altijd net zo lang door tot ik de vakantie kan doen zoals ik en mijn gezin dat willen doen !! Heerlijk luxe en niet op een paar dollar meer of minder kijken tijdens de vakantie. En omdat te kunnen doen spaar ik er net zo lang voor tot het kan... Anders zouden wij liever niet gaan.
Maar ik zeg er ook bij dat een ieder dat voor zich zelf bepaalt. Het zou toch van de zotten zijn dat iemand andere bepaalt hoe jij maar op vakantie moet gaan..

ieder geval hoop en wens ik je een een super leuke vakantie toe.
gr Ferry

p.s om je vraag te beantwoorden .... Ik denk dat dat bedrag te kort is