PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wehave



wehave
30-06-11, 18:35
Hallo allemaal,

Ik ben Breitner, ik ben ongeveer een maandje geleden aan het lezen geslagen op dit forum.
Mijn gezin(vriendin en twee kleine meisjes) en ik zijn van plan om eind april 2/3 weken in 2012 naar Florida te gaan.

Ik zelf ben al sinds ik klein ben USA freak.
Ik was zelfs een jaartje een exchange student en heb ook mijn diploma daar gehaald.
Mijn vriendin is dit wat minder dus die hoop ik door deze vakantie over te halen want wat vaker te gaan.

We zijn 6 jaar geleden voor het laatst in America geweest.
Ze was toen zwanger en hebben toen een soort rondreis gedaan met zijn tweetjes.
Bijna elke dag een andere plaats voor 10 dagen ofzo en toen een kleine week naar Hawai.
Was echt een super vakantie.

Zou graag zoiets weer doen maar de meisjes zijn nog te klein.

We willen dus een villa gaan huren met alles een beetje in de buurt zodat we niet te ver hoeven te reizen maar dat we wel elke dag leuke dingen kunnen gaan doen.

Ik probeer overal idee op te doen want ik wil alles zelf plannen en ben daarom op dit forum beland en heb aL meedere reisverslagen gelezen (wat ook best verslavend is moet ik zeggen :razz:)en heb ook al heel veel leuke dingen gelezen.

Aangezien ik zoveel plezier en hulp krijg van deze website/forum besloot ik me toch ook maar aan te melden.
Ik zit er zelfs over na te denken om ook een keer een reisverslag te maken want het is toch wel heel leuk om terug te lezen.

De meisjes zijn trouwens 3 en 6 op het moment dat we weg gaan en alle hulp of/en ideetjes zijn natuurlijk welkom.

r.teeuwsen
30-06-11, 18:51
Hoi Breitner en familie,

Van harte welkom op dit informatieve forum.... hier kun je werkelijk alles vinden om er straks een onvergetelijke vakantie van te maken.
Kun je iets niet vinden, vraag gerust, genoeg experts op dit forum die je op weg willen helpen ;-)
Veel plezier bij je voorbereidingen.

Greetz, Remco