PDA

Bekijk Volledige Versie : Virgin Mobile Dongle



corrus
22-06-11, 22:22
Verder lees ik dat je een internetdongle van Virgin hebt gekocht bij de WallMart.De dongle van Virgin Mobile kun je ook kopen bij Best Buy...
Koop je daar dan ook je ,,tegoed'' of kun je dat activeren via een website.Je kunt een tegoed kopen in de winkel (WalMart / Best Buy)
Een soort kraskaart... hiermee kun je dan online opwaarderen...

pzomerdijk
22-06-11, 22:46
De dongle van Virgin Mobile kun je ook kopen bij Best Buy...Je kunt een tegoed kopen in de winkel (WalMart / Best Buy)
Een soort kraskaart... hiermee kun je dan online opwaarderen...

Bedankt voor de info!

Marco Stern
22-06-11, 23:12
De dongle kan je beter bij WalMart kopen, daar is hij $20 goedkoper (80 ipv 100). Opwaarderen via internet gaat niet want de site verwacht een US adres, beetje dom van Virgin.

mattrob
30-06-11, 13:09
De dongle kan je beter bij WalMart kopen, daar is hij $20 goedkoper (80 ipv 100). Opwaarderen via internet gaat niet want de site verwacht een US adres, beetje dom van Virgin.


Ik heb ook een account bij Virgin Mobile USA en hoefde geen adres in te vullen. Ook nu als ik in mijn account kijk, staat er alleen sterretje (verplicht in te vullen) bij naam en zo, niet bij adres. Dus denk dat het wel moet lukken. Net mijn tegoed weer opgewaardeerd voor 1 maand, 1Gb voor $20, omdat we morgen vertrekken :lol: !

Hans uit Koekelare
30-06-11, 20:06
@mattrob
Een leuke en toffe reis gewenst en succes met jullie surflessen daar :D