PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Daan: Roadtrip to wrestlemania 27-03 t/m 12-4-2012



Daan
30-06-11, 08:26
Gezien de voorpret nu al begonnen is, ga ik er ook maar over schrijven. Oftewel ik heb ook een blog geopend. http://montanda.blogspot.com

Het zal een reis worden die gaat draaien om pretparken, shoppen en vooral Wrestlemania 28. En natuurlijk ga ik als ik daar ben ook schrijven. We nemen niet voor niets een ipad mee :D

avhkj
30-06-11, 09:14
Het duurt nog even maar ik heb me alvast aangemeld!

Daan
26-03-12, 11:14
Zo, aangezien we morgen vertrekken, heb ik alvast een update geplaatst. Hopelijk gaan we het volhouden om elke dag een update te plaatsen. Scheelt dat er 2 kunnen schrijven ;D

trails
26-03-12, 14:07
Hele goede reis en amusez-vous!

Daan
01-04-12, 19:57
Dank u, en dat lukt prima :)
Eerste vijf dagen staan al online. Nog veel te gaan...

remon
05-04-12, 23:28
Leuk stuk om te lezen , zag er vet uit dat Wrestlemania.

Marita
17-04-12, 09:49
Hoi,

Wat een geluk met die stoelen.
Bedankt voor het bijhouden van een blog ik heb genoten en ja dat Wrestlemania nooit bij stilgestaan maar na jullie blog gelezen te hebben lijkt het me ook heel cool omdat sfeertje eens op te snuiven. En op naar de volgende reis fijn om te lezen en weer bloggen kunnen wij weer lekker meelezen.

Groetjes Marita
Een beetje late reactie maar een paar dagen niet op de site geweest maar ik wilde toch even laten weten dat het toppie was.

Daan
18-04-12, 11:53
Dank je wel voor de reacties :)

Ja, het is een hele happening. Maar ik gok dat het bij bv American Football evenementen er ook zo aan toe gaat. Tailgaten is een algemeen begrip daar. Maar ja, Wrestlemania kan je ook vergelijken met de superbowl. Voor worstelen het grootste evenement van het jaar.

Stoelen was inderdaad een gelukje. Zeker omdat er al een aantal mensen voor ons gingen vragen of ze die stoelen mochten hebben. Nederlanders he. Ze horen gratis, en staan gelijk vooraan, zonder dat ze de rest van de vraag gehoord hebben :)

Blog is trouwens bijgewerkt tot de laatste dag. Op naar de volgende vakantie.