PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema cybertal: Toch alweer naar WDW 2011



cybertal
29-06-11, 10:22
Hallo allemaal,

Zag dat onze laatste reis naar Orlando alweer in 2007 was...wat gaat de tijd toch vlug.
Dit jaar was het niet zeker of we wel op vakantie konden gaan i.v.m. ziekte van moeder en oma.
Maar het goede nieuws is er!! Eindelijk en wij kunnen 10 dagen gaan en wel binnen 1 of 2 weken!
De vraag aan dochterlief (14 jaar) waar ze het liefst heen wil is ieder jaar weer hetzelfde; Orlando, de Disney Parken.
Aangezien we best wel een zware tijd achter de rug hebben en watvrolijkheid kunnen gebruiken, hebben we besloten om naar Orlando af te reizen.
Dus nu ben ik aan het surfen over het internet en natuurlijk de tips hier van jullie bekijken.
We hebben besloten een Hotel te nemen in het Disneyresort.
Aaangezien we hier al eerder geweest zijn en ons dit heel goed was bevallen.
Dus ff nog een hoop regelen en dan inpakken en wegwezen.
Indien jullie nog leuke tips hebben, hoor ik het graag.
Gr Chantal xxx

jarjarbinks
29-06-11, 10:25
Je bent er al 7 keer geweest dus ik hoef niet te zeggen dat je er geen spijt van krijgt. In ieder geval een mooie vakantie toegewenst.

cybertal
29-06-11, 10:58
Je bent er al 7 keer geweest dus ik hoef niet te zeggen dat je er geen spijt van krijgt. In ieder geval een mooie vakantie toegewenst.
Tnx, zullen er zeker weer van genieten!!

Hans uit Koekelare
02-07-11, 20:26
Best wel goed dat je goed nieuws gekregen ivm Oma en moeder. :D
In Orlando kan je wel wat vrolijkheid tegen komen, ga er maar voor.

Bosevents
02-07-11, 20:42
voor tips wil ik graag weten in welk hotel je gaat zitten en welke parken je het leuks lijken om te (weer) bezoeken....